• Space Engineers 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Space Engineers  (Przeczytany 66762 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 24 Paź 2013, 19:08:10
Odpowiedź #15

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jak się ma wydajność do  waszych PC? Zwłaszcza procesor chyba jest ważny w tej produkcji.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 24 Paź 2013, 19:33:35
Odpowiedź #16

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
U mnie się robi pomału złomowisko    co zbuduje  to  robię crash testy
ciekawe kiedy wprowadzą  uzbrojenie  to będzie  fajne dziurawienie  hulla   8)



off topic
mam głupi problem  nie mogę  zrobić print Screen   a mam 8.1  win    po aktualizacji  nie działa hmm  ktoś ma ten sam problem ? 8)

u mnie działa na max det  żadnej przycinki 
« Ostatnia zmiana: Czw, 24 Paź 2013, 19:36:52 wysłana przez Bigmikepl »

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #16 dnia: Czw, 24 Paź 2013, 19:33:35 »

Czw, 24 Paź 2013, 19:36:49
Odpowiedź #17

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Ja mam w miarę silnego kompa, quada po 2,5Ghz na rdzeniu, więc nie odczuwam laga jakiegos specjalnego. Raz jak leciałem pokaźnym statkiem i trafiłem na sporą gromadę asteroid, to przy ich renderowaniu miałem spadek FPSów na chwilę, ale jak się tylko pokazały było już ok. Poza tym przy zderzeniu dwóch statków można zaliczyc spadek FPSów, raz oglądałem katastrofę jako pokaz slajdów, ale też najwyżej przez kilka sekund. Jak gra sobie policzy już co ma gdzie lecieć z jaka prędkością to wszystko śmiga, także nie ma tragedii.
Inna sprawa że promień renderu jest mały, trochę za sztucznie ograniczony na moje. Jak się odleci od stacji za bardzo to mozna jej już nie znaleźć po jak nie wpadnie w drodze powrotnej w bąbel renderu to jej nie zobaczysz mimo, że przelatujesz tylko kilkadziesiąt kilometrów obok :/


Mi też screeny nie działają. Niby gra ma w klawiszologii F4 od tego, ale mi to nie działa. Dlatego używam demo Frapsa do łapania screenów ;)
« Ostatnia zmiana: Czw, 24 Paź 2013, 19:39:24 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Czw, 24 Paź 2013, 19:43:56
Odpowiedź #18

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
polecam  wybrać na początek łatwy start 2   jest tam stacja  i okręty     można troszkę nazłomowac się :P   

gra aż się prosi  o multi  :)) 

nic nie mówię ale  coś czuje ze przyda sie  osobny dział do tej gry  bo ma potencjał  a dużo ludzikom się na pewno  spodoba
« Ostatnia zmiana: Czw, 24 Paź 2013, 19:59:47 wysłana przez Bigmikepl »

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #18 dnia: Czw, 24 Paź 2013, 19:43:56 »

Czw, 24 Paź 2013, 21:28:16
Odpowiedź #19

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Bądź pierwszy i załóż polskie forum Space Engineers. Osobny dział na forum KSP? Nje sondze!
Best regards from Valhalla

Pią, 25 Paź 2013, 10:32:34
Odpowiedź #20

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Pamiętacie moje maleństwo? Maleństwo urosło :D


Waży prawie 9 328t i jest już niemal ukończone. Jak na taka masę całkiem sprawnie manewruje. Ale muszę odpocząć od SE, bo spędziłem w tej grze już stanowczo za dużo czasu. Strasznie wciaga mnie ten gatunek gier.
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #20 dnia: Pią, 25 Paź 2013, 10:32:34 »

Pią, 25 Paź 2013, 13:34:02
Odpowiedź #21

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Jasny gwint, wygląda kusząco, tylko skąd tu brać czas na chociaż liźnięcie tych paru nowości :/
Po dodaniu uzbrojenia i trybu multi ta gra może naprawdę zatrząść rynkiem gier online.

Pią, 25 Paź 2013, 15:25:34
Odpowiedź #22

Offline PiranNinja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • Kanał YouTube z filmami z m. in. Kerbali ;)
StarMade jakoś nie zatrząsnął ;)

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 25 Paź 2013, 15:25:34 »

Pią, 25 Paź 2013, 15:59:53
Odpowiedź #23

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Trafiłem na gierke przypadkiem. Pierwszy statek - 2mln ton. niestety już trup :D teraz zrobie coś z sensem. w najnowszym update jest uzbrojenie, nowy statek będzie je miał już :D

Chętnie też podepne sie pod tworzenie forum SE.
« Ostatnia zmiana: Pią, 25 Paź 2013, 16:56:29 wysłana przez KnightMoritz »

Pią, 25 Paź 2013, 16:37:12
Odpowiedź #24

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Gra bardzo ciekawa, podoba mi się absolutna wolność w projektowaniu statków. Niestety na moim aktualnym sprzęcie raczej nie pójdzie.

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #24 dnia: Pią, 25 Paź 2013, 16:37:12 »

Pią, 25 Paź 2013, 18:25:58
Odpowiedź #25

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Lemon
Nie ma takiej efektownej fizyki i wygląda jak mod do minecrafta. SE może zdziałać dużo więcej.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 25 Paź 2013, 19:07:36
Odpowiedź #26

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
czytam forum SE  i widać ze ludki trafili z tą grę w  10   .... bardzo dużo o osób  chciało takiej gry  a  devo   czytają sugestie  na forach   i będą mocno rozbudowywali  grę  .najważniejszy tryb  multi :)  z takich ciekawostek  np  kopanie i przetwarzanie skałek (asteroid)  bronie itp

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #26 dnia: Pią, 25 Paź 2013, 19:07:36 »

Nie, 27 Paź 2013, 18:55:21
Odpowiedź #27

Offline Dueros

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Gra jest super. Na moje oko jak dodają tryb multi to będzie jedna z lepszych gier na rynku.
« Ostatnia zmiana: Wto, 29 Paź 2013, 17:31:44 wysłana przez Dueros »

Nie, 03 Lis 2013, 12:40:01
Odpowiedź #28

Offline Auris

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 0
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czas w końcu kupić ją na Steamie - uwielbiam gry, gdzie można wykazać się wyobraźnią  ;D.

Już zrobili polską stronę i sądząc po dacie pierwszego wpisu i ilości fanów, dość szybko się rozwija

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
http://space-engineers.pl

Reklama

Odp: Space Engineers
« Odpowiedź #28 dnia: Nie, 03 Lis 2013, 12:40:01 »

Pon, 11 Lis 2013, 17:41:48
Odpowiedź #29

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Gra zapowiada się niesamowicie.
Mam już po dziurki gier w których gdy dostanę rakietą w zupełnie pusty i nieistotny pokład cały statek wybucha bo hp mu do zera spadło.
Teraz zniszczenie całkowite w czasie walki praktycznie nigdy nie nastąpi - Statek będzie uznany za unicestwiony w momencie gdy będzie zbyt zniszczony aby dało się go szybko naprawić, lub po prostu naprawa zajmie więcej i będzie droższa niż budowa nowego statku.

Wyobraźcie sobie zasadzkę 2 krążowników i 4 fregat, na flotę handlową - gracze zaskoczeni zanim dochodzą do dział zostają zabici przez latające wszędzie odłamki swojego statku. Statek który straci przedni silnik manewrowy uderzy w inny. Myśliwce z jednego ze statków spuszczą bomby na inny.

Następnego dnia obok wraków statków, rodem z Dead Space, przeleci grupa zwiadowcza myśliwców. Oddział szturmowy przeszuka statki i przygotuje wszystko co jeszcze się do czegoś nadaje do transportu.

Gra prawdopodobnie będzie dawać takie możliwości, scenariusz jest czysto teoretyczny ale za rok-dwa możliwe że takie rzeczy będą się działy.
« Ostatnia zmiana: Pon, 11 Lis 2013, 17:45:14 wysłana przez oli00PL »
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

 

Endless Space

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 21050
Ostatnia wiadomość Czw, 18 Maj 2017, 22:51:18
wysłana przez Mithrill
Space Engine

Zaczęty przez avatarnk

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 12934
Ostatnia wiadomość Sob, 28 Gru 2013, 23:51:52
wysłana przez deen84
Flappy Space Program

Zaczęty przez Schulze13

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 6044
Ostatnia wiadomość Nie, 16 Lut 2014, 15:33:43
wysłana przez DragonsNightmare
Orbiter Space Flight Simulator

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 8836
Ostatnia wiadomość Wto, 02 Kwi 2013, 22:20:46
wysłana przez szymozillo
Space Shuttle Mission 2007

Zaczęty przez Wawrzyn

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 6255
Ostatnia wiadomość Pon, 27 Maj 2013, 09:14:52
wysłana przez Zerdzio