Kadaf - ty jesteś konstruktorem. Lubisz mieć szerokie możliwości i się skupiać na efekcie.
Kariera jest dla osób szukających wyzwań. W Sandboxie, wysłanie łazika na Eeloo, nie stanowi zbyt wielkiego wyzwania.
W karierze, zrobienie porządnej orbity, mając trzy rodzaje części na krzyż, limit masy i ilości części do wykorzystania - staje się problematyczne.
Nim dolecisz na Dune, czeka cię wiele wizyt na Munie, z których każda będzie inna i znacznie trudniejsza, potem na Minmusie. Kombinowanie jak osiągnąć dany cel, nie mając jeszcze elementów, dzięki którym jest to teoretycznie możliwe. Albo jak zrobić asystę grawitacyjną, nie mogąc planować manewrów na orbicie - wszystko ręcznie i na wyczucie.
To po prostu inna rzeczywistość. Inna wersja tej samej gry. Zatem nie narzekaj.
Shymon80 - tutorial nie da ci nic szczególnego. To po prostu taka mała szkółka, prezentująca pewne możliwości.
Pomału poznasz po prostu kolejne elementy.
Sugeruję zacząć w sandboxie. Poznaj elementy, poćwicz loty. Mając wszelkie możliwości i opcje.
Jak ci się tu uda i poznasz podstawy:
- Lot na orbitę.
- Manipulacja orbitą.
- Dokowanie.
- transfery na księżyce.
- loty około słoneczne i miedzy planaterne,
- Lądowanie na innych ciałach.
- Powroty.
- Samoloty nisko i wysokopułapowe
- na końcu - SSTO, czyli promy kosmiczne startujące, orbitujące i lądujące na Kerbinie, w jednym kawałku.
- optymalizacja konstrukcji - jak najmniejsze, jak najwydajniejsze.
Wtedy się weź za karierę, która zmienia najprostsze elementy w trudną sztukę przetrwania.
I mimo wszystko obejrzyj kilka poradników na YT. Sporo wyjaśniają.