• Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP 4 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP  (Przeczytany 36667 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 13 Sie 2013, 22:01:02
Odpowiedź #60

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Wawrzyn
Na liście rzeczy do zrobienia jest m.in. pas asteroid i kilka gazowych olbrzymów, a te to masa możliwości. Średnio wierzę w ten pierwszy, wątpię by go im się udało wdrożyć bez zamordowania wydajności, ale kto wie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 13 Sie 2013, 22:27:47
Odpowiedź #61

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
To samo z pierścieniem wokół odpowiednika saturna

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #61 dnia: Wto, 13 Sie 2013, 22:27:47 »

Śro, 14 Sie 2013, 13:00:01
Odpowiedź #62

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
powiedzmy sobie że saturn w KSP zjadł swoje pierścienie albo dostanie dopiero po wymarciu kerbali


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 14 Sie 2013, 14:35:15
Odpowiedź #63

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Saturn bez pierścieni nie jest Saturnem. A jego odpowiednik bez pierścieni nie jest jego odpowiednikiem.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #63 dnia: Śro, 14 Sie 2013, 14:35:15 »

Śro, 14 Sie 2013, 17:32:50
Odpowiedź #64

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
więc gdy saturn straci pierścienie (co jest możliwe) i zanim je zrobił to nie był saturnem?


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 14 Sie 2013, 20:06:01
Odpowiedź #65

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Miałem na myśli nasze, ludzkie postrzeganie tej planety. Bez pierścieni jest kolejnym, szaroburym gazowym olbrzymem jakich pełno w naszej galaktyce. To jest to, co go wyróżnia, jak barwa Marsa/Duny czy warunki panujące na Wenus/Eve.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #65 dnia: Śro, 14 Sie 2013, 20:06:01 »

Nie, 01 Wrz 2013, 22:46:41
Odpowiedź #66

Offline OXYGEN

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Co do planet to również chciałbym więcej gazowych planet z mnóstwem księżyców i żeby jedna z nich przypominała saturna.Najważniejsze jednak dla mnie to zaraz po optymalizacji zjawiska atmosferyczne.Jak narazie obecność atmosfery wskazuje tylko blada barwa nieba i możliwość użycia spadochronu.Chciałbym, aby na planetach coś się działo.Silne burze z wyładowaniami i wiatrami, opady zależne od składu danej planety, chmury, wpływ ciśnienia i temperatury na sondy, lądowniki i w ogóle na kerbali.Nowe części, które zapewniałyby większą wytrzymałość, skafandry kosmiczne dzięki którym kerbale mogą wylądować na niegościnnych planetach.Promieniowanie i zakłócenia radiowe.Długo by wymieniać.Chciałbym też zobaczyć jak przykładowo lądownik spuszczony na jool opada coraz niżej w atmosfęre, aż wkońcu cińnienie go unicestwia.No i też brak informacji o planetach.Chodzi mi o to by dodali więcej przyrządów badawczych, aby informacje o planetach zdobywać samemu.Mamy przykładowo kerbalską wersję układu okresowego z pierwiastkami.Wysyłamy sonde z aparaturą na eve albo jool po czym badamy skład, ciśnienie itp.Sprawdzamy czy odpowiada temu na kerbinie i dobieramy odpowiedni sprzęt do misji.

Nie, 01 Wrz 2013, 23:24:01
Odpowiedź #67

Offline Nomag

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Co do przyrządów badawczych to mi widzi się wysokościomierz który pokazuje faktyczną wysokość nad powierzchnią a nie nad poziomem morza.
„Podczas, gdy Ty bierzesz właśnie kolejny oddech ktoś wydaje swój ostatni -- więc przestań narzekać i doceń życie.”

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #67 dnia: Nie, 01 Wrz 2013, 23:24:01 »

Pon, 02 Wrz 2013, 09:34:05
Odpowiedź #68

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
@up
   Jest taki wysokościomierz ale w kabinie podpisany radar altilute.
Sory za brak składu.

Pon, 02 Wrz 2013, 18:58:26
Odpowiedź #69

Offline Nomag

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
   Jest taki wysokościomierz ale w kabinie podpisany radar altilute.
Tak ,ale jeśli mamy do czynienia ze statkiem bezzałogowym to taki wysokościomierz przydał by się jako osobna część np. jako sensor montowany na boku statku.
„Podczas, gdy Ty bierzesz właśnie kolejny oddech ktoś wydaje swój ostatni -- więc przestań narzekać i doceń życie.”

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #69 dnia: Pon, 02 Wrz 2013, 18:58:26 »

Śro, 04 Wrz 2013, 22:27:57
Odpowiedź #70

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Nie wiem czy widzieliście informacje na temat urządzenia pomiarowego, tej całej kosmicznej skrzyni "Science". Słyszałem, jakoby miało to coś badać i przesyłać dane. Jakie dane? Fizyczno - chemiczne. I tu pojawia się być może moje zbyt optymistyczne przypuszczenie, że wersja 0.23 może doczekać się surowców. Bo na coś te dane z tego urządzenia chyba mają być, no nie?
Co myślicie?

Śro, 04 Wrz 2013, 23:42:54
Odpowiedź #71

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
@up
ja bym stawiał na 0.24
Teraz będą grzebać przy tym nieszczęsnym trybie kariery...
Poza tym prawdopodobnie wpierw dodadzą jakieś wizualne surowce na planetach.
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #71 dnia: Śro, 04 Wrz 2013, 23:42:54 »

Czw, 05 Wrz 2013, 00:51:18
Odpowiedź #72

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Stawianie na cokolwiek 2-3 wersje do przodu ma średni sens. Wszystkie listy planowanej zawartości są oznaczone klazulą, że nie ma żadnych podstaw by ich oczekiwać w grze (źródło - strona główna Kerbali), bo są nieoficjalne. Jedyne konkrety jakie otrzymujemy to weekly, okazyjnie screeny i streamy. Też uważam że do surowców niedługa droga.

Co do planowanych rzeczy, w wywiadach da się łatwo wyłapać że kariera będzie miała stopniowany poziom trudności. Ciekawe czy będzie można zaznaczać opcje przed otwarciem nowego zapisu w trybie sandbox z odpowiednimi wartościami, np. darmowe stacje, wszystkie odkrycia znane od początku, life-support aktywny itd. Trochę tak działa w grach strategicznych, gdzie ustawia się ilość bogatych terytoriów czy aktywność piratów.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 06 Wrz 2013, 10:41:35
Odpowiedź #73

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Zacząłem się zastanawiać nad ideą symulacji awarii.
System proponowany przez co młodszych użytkowników typu - wysiada silnik, więc wychodzę kerbalem w przestrzeń, robię klik klik "napraw", lecę dalej, uważam za idiotyczny. Z tego powodu, że takie rozwiązanie nie angażuje w ogóle mózgu, a jest po prostu upierdliwe. Natomiast wymyśliłem rozwiązanie znacznie bardziej wymyślne i wymagające pewnego pomyślunku, a na dodatek realistyczne.
Każdy part posiada otwierane okienko techniczne. W okienku tym mamy schemat konstrukcyjny urządzenia. I nie ma tak prosto, że wiemy gdzie jest awaria tak od razu. Przykładowo - wysiada nam silnik i przestaje działać. Wychodzimy kerbalem, podlatujemy do silnika, klikamy, pokazuje się okienko techniczne. W okienku widzimy schematyczny rysunek silnika i części z których się składa. Czyli: Dysza, komora spalania, sprężarka utleniacza, sprężarka paliwa, moduł sterowania, szyna zasilająca, węże i uszczelki. Wszystkie części palą się na zielono. Czyli działają. Szukamy dalej. Zbiornik paliwa nad silnikiem, otwieramy okienko i widzimy: Zbiornik utleniacza, zbiornik paliwa, pompy jednego i drugiego, mieszadła elektryczne jednego i drugiego, węże, uszczelki, moduł wskaźników stanu paliwa, szyna zasilająca i moduł sterowania pompami. I nagle widzimy, moduł sterowania pompami świeci się na czerwono. Czyli dlatego silnik nie pracował, ponieważ nie dostawał paliwa. Więc trzeba wymienić moduł. Ale czy mamy taki na stanie? I tu pojawia się idea kolejnej części. Mianowicie zasobnika części zamiennych. Części, których listę układamy sami przed startem. Jakie weźmiemy i ile, to już nasza sprawa, lecz ilość miejsca na zasobnik jest ograniczona. Oczywiście zasobników można zabrać ile się chce, ale każdy z nich waży, więc trzeba znaleźć złoty środek.

Dodatkowo uważam, że każdy kerbal w swojej charakterystyce powinien mieć zdolności inżynieryjne. W tej chwili mamy tylko głupotę i odwagę, po co to? Natomiast pomyślcie nad paskiem umiejętności napraw. Słaby kerbal nie zrobi nic, średni wymieni uszkodzoną część, doskonały naprawi nie zużywając części zamiennych, albo przynajmniej niech ma procentową szansę na powodzenie naprawy.

Co myślicie?

Post scalony: Pią, 06 Wrz 2013, 10:58:55
Dla jasności - chodzi mi o drobny element RPG. Element nauki. Startuje misja z Bobem i Billem na muna, po drodze zdarza się kilka awarii, które Bob jako mechanik słaby usuwa poprzez wymianę uszkodzonych podzespołów. Ale każda taka naprawa powoduje, że jego pasek zdolności naprawczych wzrasta z powiedzmy 25% w górę. Niech każda naprawa podnosi ten pasek o 5%. Obaj wracają na Kerbin, Bob już przekroczył 50% w umiejętnościach i może próbować części naprawiać bez wymiany. Kolejna misja na Dune, Bob się podciąga i już ma zdolności na 90%. Więc kogo poślemy na Laythe? Oczywiście Boba, gdy wróci z Duny. Bo tylko idiota tak daleko wysyłać będzie kogoś, kto nie ma pojęcia jak naprawić uszczelkę. Realistyczne? Chyba tak.
« Ostatnia zmiana: Pią, 06 Wrz 2013, 10:58:55 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #73 dnia: Pią, 06 Wrz 2013, 10:41:35 »

Pią, 06 Wrz 2013, 15:54:21
Odpowiedź #74

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Dla jasności, pomysł z wymianą części ( I koniecznością ich przenoszenia ) jest mój  ;)

Ale fakt, ten pomysł z Bobem uczącym się naprawy jest... Dobry.
Teraz nie będzie się wysyłać tylko misji z paliwem i ratowniczych - Teraz będzie czasem trzeba np. polecieć na Laythe z zapasową uszczelką, bo ta na statku głównym się zepsuła.

Ale brakuje mi przede wszystkim... może lepiej dam przykład :P

Lecę na orbitę.
Tam wybucha mi silnik, albo źle przykręciłem rurę paliwową.
Co teraz?
Przylatuję statkiem technicznym, I inżynierowie wymieniają silnik itp.
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

 

PRZENIESIONY: ulepszanie budynków w wersji 90.0

Zaczęty przez Raynus

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3240
Ostatnia wiadomość Czw, 12 Lut 2015, 15:11:29
wysłana przez Raynus
Obstawiamy datę premiery wersji 1.1 - kapacity zwycięzcą!

Zaczęty przez winged

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 12285
Ostatnia wiadomość Czw, 21 Kwi 2016, 07:48:02
wysłana przez kapacity