Tyle, że KSP jak na razie celuje w jakiś tam względny realizm, a winda kosmiczna jest niemożliwa jak na razie i długo taka będzie.
2. A co jak Jebediach postanowi pojeździć w okół bazy 50 tonowym pojazdem, i rozbije się o bazę, nadal jedna część?
Szczerze? Gdyby w grze pojawiła się większość Twoich sugestii - stała by się po prostu niegrywalna. Że nie wspomnę o tym, że odstraszyła by 90% dotychczasowych użytkowników... A proponowane przez Ciebie metody przetwórstwa surowców zamieniły by tę grę w symulator kopalni.
W tym momencie loty międzyplanetarne są stosunkowo proste. Nie za wielki jest przeskok między doleceniem na Mun a na Dune. Rzeczywistość pokazuje, że różnica powinna być ogromna...
- jak idziemy w tym kierunku, to możliwość wylania paliwa w próżnię
galaktyki były by jako mapy dolatujesz do znacznika i ładowanie i jestes w innej galaktyce robiszTo jest niedorzeczne (nie mówiąc o tym, że mylisz układ planetarny z galaktyką). Mając technologię pozwalającą na podróż międzygwiezdną podróż na poszczególne planety jest jak wyprawa rowerem do najbliższej Żabki.
@upTak ,ale jeśli mamy do czynienia ze statkiem bezzałogowym to taki wysokościomierz przydał by się jako osobna część np. jako sensor montowany na boku statku.
Jest taki wysokościomierz ale w kabinie podpisany radar altilute.
Dla jasności, pomysł z wymianą części ( I koniecznością ich przenoszenia ) jest mój ;)
1 Optymalizacja
2 Aktywność kerbali chodzą do o koła lądownika jeżdżą łazikami ale nie tak że odjedzie 100 km od lądownika
3 Menu w którym można włączyć/wyłączyć sobie np usterki , MJ,
4 MJ
5 Jakiś lepszych samouczków
6 Możliwość wybrania ubranka dla kerbala
7 Gigantyczne bazy na planetach