an advertisement

  • Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP 4 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP  (Przeczytany 37311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 31 Maj 2013, 16:11:43
Odpowiedź #15

Offline snafu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
A ja bym chciał w końcu osłony jak z KW rocketery.
Takie, żeby nasze stacje kosmiczne, lądowniki i inne duperele na wierzchu nie były.

Śro, 05 Cze 2013, 10:28:06
Odpowiedź #16

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Wpływ temperatury przy wejściu w atmosferę
Multi/tryb kariery
Obsługę wielu monitorów (na jednym staging, na drugim mapę)

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 05 Cze 2013, 10:28:06 »

Sob, 08 Cze 2013, 18:46:37
Odpowiedź #17

Offline Nataniel_Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Miałem sen, że po odwiedzeniu jakiejś planety i zabraniu surowców, możemy zrobić windę kosmiczną :o

Sob, 08 Cze 2013, 19:13:35
Odpowiedź #18

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Tyle, że KSP jak na razie celuje w jakiś tam względny realizm, a winda kosmiczna jest niemożliwa jak na razie i długo taka będzie.

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #18 dnia: Sob, 08 Cze 2013, 19:13:35 »

Sob, 08 Cze 2013, 20:00:25
Odpowiedź #19

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Mi do pełni szczęścia brakuje:
Kolejnych planet
Losowych elementów, bo póki co to jedyne zagrożenie w lotach międzyplanetarnych  to brak paliwa, fajnie by było jakby były generowane asteroidy itp.
Nowe części np. okrągłe panele słoneczne i inne rzeczy których się używa w lotach kosmicznych
Tryb kariery i surowce
Ciepło podczas wchodzenia w atmosferę, promieniowanie, coś co by utrudniało zabawę
Tryby trudności dla scenariuszy (np. widok tylko z kokpitu itp)
Masa scenariuszy na podstawie programu np. STS albo Soyuz, Juno, Apollo, New Horizonts.
Poruszanie się po stacjach, interaktywne kokpity

Nie, 09 Cze 2013, 00:49:21
Odpowiedź #20

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tyle, że KSP jak na razie celuje w jakiś tam względny realizm, a winda kosmiczna jest niemożliwa jak na razie i długo taka będzie.

Więc tak samo surowce póki co są też nie realistyczne...

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #20 dnia: Nie, 09 Cze 2013, 00:49:21 »

Pią, 14 Cze 2013, 14:45:52
Odpowiedź #21

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Bo są :) Ja tam akurat nie płaczę, że nie ma wydobywania surowców, bo to jak na razie jedno wielkie SF.

Pią, 14 Cze 2013, 17:38:02
Odpowiedź #22

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ja bym chciał, by w Kerbalach pojawiły się następujące rzeczy:
  1. Więcej planet za orbitą Eeloo! Póki co uważam Joola za planetę wewnętrzną. Czekam na planety, które będą wyzwaniem, dwukrotnie dalej niż Eeloo i jeszcze, jeszcze dalej! I koniecznie chociaż jedna planeta z pierścieniami.
  2. Wydobycie paliw. Oryginalny system przetwarzania surowców który miał być zaimplementowany BARDZO mi się podobał, ale podobno go nie będzie. Źle. Ja bym chciał jeszcze większej komplikacji. Chciałbym by baza przetwórcza paliw musiała ważyć po kilkaset ton.
  3. Wydobycie rud rozmaitych pierwiastków, żelaza, miedzi, aluminium itd. Koparki, wywrotki, spychacze! Możliwość stworzenia kopalni odkrywkowej. Do tego bazy - huty napędzane reaktorami atomowymi, które tą rudę mogą wytapiać.
  4. Fabryki części korzystające z wyżej wymienionych pierwiastków. Ale nie tak prosto! Niech habitat składa się z iluś tam jednostek aluminium, stali, drobnej ilości miedzi, szkła otrzymywanego z wytapianego w hucie kwarcu, oraz plastiku i elektroniki. Przy czym plastik i elektronikę trzeba by dowieźć z Kerbinu. (nie, plastiku naprawdę nie da się zrobić z kamienia)
  5. Stocznia kosmiczna w której dowiezione części będzie można montować do kupy w sondy, statki kosmiczne, rakiety itd.
  6. Warsztat. Odpowiednik stoczni kosmicznej, tyle że na powierzchni planety.
  7. Live Support. OJ TAK! Kerbale potrzebują żywności, powietrza, wody i przestrzeni życiowej. Ale dysponują narzędziami, by wodę a więc i powietrze łatwo zdobyć. Są takie urządzenia które przetwarzają kamienie na wodę, serio.
  8. Laboratorium badawcze biologiczne. Pobrane próbki skał mogą być oglądane pod mikroskopem, może gdzieś ktoś zauważy bakterie? Laboratorium ma też funkcje przystosowywania roślin kerbińskich do wegetacji pod odpowiednimi kopułami, bądź w tunelach. A rośliny to jedzenie.
  9. Rozwinięcie powyższego o moduły hodowli roślin, gdzie o światło i temperaturę dbać będzie reaktor atomowy. Moduły mogą być składane w warsztacie, stoczni, bądź wysyłane z Kerbinu. Przy czym na Laythe można by uprawiać rośliny normalnie, na zewnątrz.
  10. Kerbale mogą chodzić po wnętrzu bazy czy statku z widoku tpp bądź fpp. I niech mają możliwość zdjęcia z siebie skafandrów! Dodatkowo uważam za konieczną śluzę powietrzną.
  11. Możliwość wyposażania wnętrza habitatów, których musiało by być kilka rodzajów oraz laboratoriów. Coś jak VAB ale z wnętrzem, gdzie rozmieszczamy aparaturę, bądź łóżka dla załogi, bądź magazyn, bądź miks powyższych, bądź jeszcze coś innego.
  12. Na którejś z planet powinna wystąpić jakaś forma życia, Niech będzie gdzieś coś w rodzaju ogromnego acz niegroźnego stawonoga, albo by nie przeciążać komputerów coś pełzającego z chitynowym pancerzem.
  13. Chmury! Nikt mi nie wmówi, że z powierzchni Eve da się dojrzeć gwiazdy albo słońce. To bzdura, tam na powierzchni widoczność nie powinna przekraczać metra. Więc życzyłbym sobie ekranów skanerów radarowych, do lądowań jak i w łazikach.


 Sugestie techniczne: Uważam, że gdy baza już zostanie postawiona na jakiejś planecie powinna istnieć opcja "Połącz", "Zamroź" czy coś takiego. Chodzi o to, że gdy wdusimy ten guzik, baza zamienia się w jeden element, komputer przestaje liczyć 500 części, liczy tylko jedną. Znika fizyka międzyczęściowa, bo po co komp ma liczyć czy się coś nie rozlatuje skoro wystartowało, przeleciało kawał kosmosu i wylądowało?
 Wiecie co by to dało? Możliwość budowania koloni stukrotnie większych niż największe jakie ktokolwiek zbudował.

 To tak na tą chwilę, moja 13 punktowa lista. Pechowa, bo nie wierzę by coś z tego zostało w KSP stworzone

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jeszcze coś mi się przypomniało -
   14. Gejzery kriogeniczne na Eeloo oraz lawa i wulkany na Moho
« Ostatnia zmiana: Pią, 14 Cze 2013, 21:42:40 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 17:38:02 »

Pią, 14 Cze 2013, 17:57:26
Odpowiedź #23

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Może dojdzie z 5 z tych pomysłów. Tak przy dobrych wiatrach. co do ostatniego, pomysł dobry ale tak:
1. To napewno będzie nadużywane, trzeba jakieś ograniczenia.
2. A co jak Jebediach postanowi pojeździć w okół bazy 50 tonowym pojazdem, i rozbije się o bazę, nadal jedna część?

P.S.
Nie będzie ingerencji w powierzchnię planet więc 3 częściowo odpada

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pią, 14 Cze 2013, 17:59:46
Odpowiedź #24

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Szczerze? Gdyby w grze pojawiła się większość Twoich sugestii - stała by się po prostu niegrywalna. Że nie wspomnę o tym, że odstraszyła by 90% dotychczasowych użytkowników, co przełożyło by się na dramatyczny spadek sprzedaży a przez to śmierć całego projektu. Tlen i woda dla Kerbali? W porządku. Fizyczny efekt wejścia w atmosferę? Niech będzie. Ale jako możliwe do wyłączenia opcje. A proponowane przez Ciebie metody przetwórstwa surowców zamieniły by tę grę w symulator kopalni.

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #24 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 17:59:46 »

Pią, 14 Cze 2013, 18:09:47
Odpowiedź #25

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Już kiedyś pisałem o poziomach trudności:
łatwy - niektóre elementy MJ, większość fizyki z obecnej wersji gry itd
średni - to co teraz i ulepszona fizyka atmosfery
trudny - reentry, żywność, remote tech itd

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pią, 14 Cze 2013, 18:15:36
Odpowiedź #26

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Myślę, że Kadafowi chodzi ogólnie o nadanie tym podróżom jakiegoś celu. Bo rzeczywiście póki co, to co z tego, że masz wypasioną bazę/stację/kolonię, skoro ona jedynie fajnie wygląda? Ale takie rozwiązania powinny być opcjonalne, faktycznie nie wszyscy mogą mieć ochotę/umiejętności do takiego bawim bawim.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #26 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 18:15:36 »

Pią, 14 Cze 2013, 18:23:04
Odpowiedź #27

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
2. A co jak Jebediach postanowi pojeździć w okół bazy 50 tonowym pojazdem, i rozbije się o bazę, nadal jedna część?

Pomysł Kadafa jest jak najbardziej wykonalny. Należy dodać wyjątek, że jeśli coś znajdzie się w odległości nie większej niż 0-10 metrów od bazy, staje się ona "odmrożona". Nie uwzględniając przy tym oczywiście Kerbali.

Dokowanie też nie byłoby zbyt uciążliwe. Wyobraźmy sobie że mamy wielką 20 członową bazę. W takim wypadku można by "odmrażać" jedynie tą sekcję do której dokujemy, i sekcje sąsiednie poprzez zaznaczenie odpowiedniego doku. Fizyka takiej bazy także mogłaby być inna. Wystarczyły by jakieś wybuchy i uszkodzenia poszycia całego segmentu a nie całkowity rozpad. W końcu każdy segment waży kilkadziesiąt ton i jest przytwierdzony do podłoża.
« Ostatnia zmiana: Pią, 14 Cze 2013, 18:36:35 wysłana przez Sasquatch »
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Pią, 14 Cze 2013, 18:49:45
Odpowiedź #28

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Niezłe, niezłe, A może "odmrażanie" w momencie dotknięcia? Też by było niezłe, ale też jest jeden problem, robisz sobię bazę już ponad 3000 części a tu niechcący półtonowym łazikiem sobie podjeżdżasz a z twoim kompem:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Niestety, ciężko będzie wszystkie takie wszystkie rzeczy przewidzieć, na ale mam nadzieję że to się uda!
« Ostatnia zmiana: Pią, 14 Cze 2013, 18:51:33 wysłana przez rafal3920 »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« Odpowiedź #28 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 18:49:45 »

Pią, 14 Cze 2013, 18:57:03
Odpowiedź #29

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Oczywiście że możliwe. W Unity mamy coś takiego jak Collider, który odpowiada za zderzenia w momencie uderzenia. Ostatnio zacząłem się bawić tym silnikiem ale wyleciało mi z głowy ;)
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

 

 

PRZENIESIONY: ulepszanie budynków w wersji 90.0

Zaczęty przez Raynus

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3297
Ostatnia wiadomość Czw, 12 Lut 2015, 15:11:29
wysłana przez Raynus
Obstawiamy datę premiery wersji 1.1 - kapacity zwycięzcą!

Zaczęty przez winged

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 12577
Ostatnia wiadomość Czw, 21 Kwi 2016, 07:48:02
wysłana przez kapacity
   
Loading...