Autor Wątek: Przyszłość KSP  (Przeczytany 53774 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 26 Lut 2013, 13:58:18
Odpowiedź #90

Offline Filiof

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dokładnie. Lepiej, aby grupa użytkowników niższego wieku raczej nie dobierała się masowo do KSP, bo mogłoby to doprowadzić niestety do przeistoczenia KSP w RPG z lvlami, kosmitami, skillami itp.
Popieram cię, chociaż nie wszyscy są tacy, raz na jakiś czas zdarzy się dziecko które się tym zainteresuje, co prawda zdarza się to rzadko, ale jednak
Weźmy na przykład mnie- Kerbale podobają mi się takie jakie są, a nawet wziąłem się za pomoc innym użytkownikom.
« Ostatnia zmiana: Wto, 26 Lut 2013, 14:06:26 wysłana przez Filiof »

Sob, 09 Mar 2013, 12:47:31
Odpowiedź #91

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja  osobiście czekam na systemy podtrzymywania życia, możliwość chodzenia po stacji (lub chociaż transferu Kerbali z modułu do modułu bez wykonywania EVA). Gra zacznie mieć pazura jak nie wystarczy wpakować jednego ludzika do mikroskopijnego modułu, i kazać mu tam siedzieć na siedzeniu przez 3 lata lotu... Jak prawdziwi astronauci Kerbale powinny mieć zapotrzebowanie co do przestrzeni życiowej na długie loty, czy choćby przeliczone zapasy wody etc. Przecież w rzeczywistości nikt nie lecimy nigdzie dalej z tych właśnie powodów... a tutaj jeden ludzik może żyć i 20 lat siedząc w fotelu :P Wiem że to trochę simsy moze przypominać, ale jednak, gdy będziesz wiedział że musisz uzupełnić, lub mieć przy sobie zapasy wody, całkowicie inaczej będziesz planował swoje loty.

Pisze tu bo w Aktualności robi się offtop!
Sam o tym myśałem, i były by przynajmniej 3 nowe rzeczy, aby to fajnie działało:
1. Nowy surowiec - żywność
2. Ładownie - przenosiły by żywność, i skały do badań, jedna mała ładownia starczyła by do lotu na księżyc, ale do utrzymywania bazy potrzeba by było czegoś więcej.
3. labolatorium biologiczne, przerabiała by duże ilości prądu na żywność, jednak nie przychodziła by ona od razu, tylko potrzebowała by n.a. 7 dni na "rozruch"

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #91 dnia: Sob, 09 Mar 2013, 12:47:31 »

Sob, 30 Mar 2013, 18:14:51
Odpowiedź #92

Offline Nataniel_Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Na wiki przeczytałem coś o szkoleniu astronautów(kerbonautów) i wpadłem na pomysł-można by zaimplementować do gry MechJeba, tylko gdy mamy załogę, np. Jebediah ma y pkt. umiejętności pilota, dajesz mu zadanie(jak w owej modyfikacji) i jego umiejętności odzwierciedlają  szanse na powiedzenie się zadania. Znajduje zastosowanie wtedy, gdy wprowadzamy kolejne moduły na orbitę(stracimy na tym godziny, a tak nasz Jeb zrobi to sam, oczywiście gdy ma za sobą pewne doświadczenie  ;D )

Sob, 30 Mar 2013, 19:14:47
Odpowiedź #93

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Miłym smoczkiem byłaby większa ilość skrzydeł. Może nie tylko prostych, ale również jakoś powyginanych.
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #93 dnia: Sob, 30 Mar 2013, 19:14:47 »

Nie, 31 Mar 2013, 18:56:43
Odpowiedź #94

Offline Norman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja to przyszłość widzę w lepszej optymalizacji tej gierki. U mnie na co prawda przedpotopowym kompie, ale nie najgorszym, to czasem tak zamula że nie da się grać. A przecież jakichś wizualnych fajerwerków tam nie ma. Po za tym przydałby się jakiś prosty autopilot podążający za ProGrade czy znacznikiem celu. Co prawda istnieje mech jeb i smart A.S.S , ale ascent autopilot zbytnio mnie kusi ...

Nie, 31 Mar 2013, 19:46:02
Odpowiedź #95

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
No, z tą optymalizacją to masz rację, nawet mi na porządnym wielordzeniowcu tnie się strasznie przy większych projektach. Miejmy nadzieję, że będzie jak z minecraftem, na początku muliło, ale z czasem optymalizowali i jest oki :)

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #95 dnia: Nie, 31 Mar 2013, 19:46:02 »

Nie, 31 Mar 2013, 20:05:11
Odpowiedź #96

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
SQUAD zapowiadało, że do/w 0.20 gra przestanie pakować wszystko do RAM-u. Po za tym i tak unity to dobry silnik w 3D.
@edit
Na wiki jest napisane, że w przyszłej przyszłości zostaną dodane zadania dla załogantów.   No i jeszcze zła wiadomość dla tych co liczyli na osiągnięcia w steam. SQUAD ich nie zrobi (jedyny czerwony element na liście TODO).
« Ostatnia zmiana: Nie, 31 Mar 2013, 20:22:04 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Śro, 03 Kwi 2013, 15:14:08
Odpowiedź #97

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Jak pisze SQUAD Planned Features:

Take on Missions to attract interest in your Space Program. Or use the Mission Planner to create your own missions.
Manage your Space Program. Hire astronauts, train them, research and improve parts.
Build Space Stations, and surface bases on other worlds.
And a whole lot more!



PL:
Planowane funkcje:

Podejmowanie misji, by przyciągnąć zainteresowanie w swoim programie kosmicznym. Lub użycie,,Plan Misji'' do tworzenia własnych misji.
Zarządzaj programem kosmicznym. Zatrudnij astronautów, przeszkól ich, badaj i poprawiaj części.
Budowanie stacji kosmicznych, baz na powierzchni na innych planetach
I wiele innych!

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #97 dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 15:14:08 »

Śro, 03 Kwi 2013, 21:23:15
Odpowiedź #98

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Dla tych co nie widzieli :)



"Mały Procesor/Przetwornik Chemiczny"

Śro, 03 Kwi 2013, 21:48:38
Odpowiedź #99

Offline Nataniel_Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dla tych co nie widzieli :)



"Mały Procesor/Przetwornik Chemiczny"


I co, pewnie będziemy przetwarzać sobie paliwo na planetach... Miałem nadzieję, że nie skopiują z Kethane. Bardziej realistyczne byłyby ładownie na surowce, które można by opylać na Kerbinie lub wykorzystywać w dalszych misjach

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #99 dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 21:48:38 »

Śro, 03 Kwi 2013, 21:52:32
Odpowiedź #100

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dla tych co nie widzieli :)



"Mały Procesor/Przetwornik Chemiczny"


I co, pewnie będziemy przetwarzać sobie paliwo na planetach... Miałem nadzieję, że nie skopiują z Kethane. Bardziej realistyczne byłyby ładownie na surowce, które można by opylać na Kerbinie lub wykorzystywać w dalszych misjach
nie no jak dla mnie fajna sprawa, tak to parę miesięcy temu już zakładano żeby takie coś powstało i to przed tym kethanem

Śro, 03 Kwi 2013, 21:54:52
Odpowiedź #101

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Cytuj
Bardziej realistyczne byłyby ładownie na surowce, które można by opylać na Kerbinie lub wykorzystywać w dalszych misjach.

Coś takiego też ma ponoć być.

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #101 dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 21:54:52 »

Czw, 04 Kwi 2013, 13:37:33
Odpowiedź #102

Offline puczek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
fajnie było by dgyby dodali więcej rozbudowy stacji np:
labolatorium

fajnie było by gdyby było można zbudować stocznie na orbicie kerbina

moim zdaniem powinno byc troche więcej części furrystycznych
i komputerowi przeciwnicy do jakiś misji


Jestę fizykę więc jakby cos to pisz.

Czw, 04 Kwi 2013, 17:20:53
Odpowiedź #103

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dla tych co nie widzieli :)



"Mały Procesor/Przetwornik Chemiczny"


I co, pewnie będziemy przetwarzać sobie paliwo na planetach... Miałem nadzieję, że nie skopiują z Kethane. Bardziej realistyczne byłyby ładownie na surowce, które można by opylać na Kerbinie lub wykorzystywać w dalszych misjach
nie no jak dla mnie fajna sprawa, tak to parę miesięcy temu już zakładano żeby takie coś powstało i to przed tym kethanem
Kethane jest troche starszy jak te kilka miesiecy.

tapnięte


Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #103 dnia: Czw, 04 Kwi 2013, 17:20:53 »

Pią, 05 Kwi 2013, 13:43:37
Odpowiedź #104

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
fajnie było by dgyby dodali więcej rozbudowy stacji np:
labolatorium

fajnie było by gdyby było można zbudować stocznie na orbicie kerbina

moim zdaniem powinno byc troche więcej części furrystycznych
i komputerowi przeciwnicy do jakiś misji

Jeżeli chodzi o laboratorium, to planowane jest coś w tym rodzaju - zbieranie próbek i temu podobne.
Stocznie raczej odpadają, choć niewykluczone, że będzie można montować mniejsze części, które będzie mógł chwycić Kerbal.
Części na pewno dojdzie jeszcze dużo, dużo więcej, a komputerowi przeciwnicy - z tego co wiem raczej nie będzie, chyba, że w formie konkurencji.