Autor Wątek: Przyszłość KSP  (Przeczytany 53801 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 29 Sty 2013, 11:53:57
Odpowiedź #60

Offline karolus10

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Podczas wczorajszego streamu, zapowiedziano prace wersją 0.18.3 w której nastąpi przejście na nowy silnik - Unity 4.
Także dzięki U4, Squad będzie wydawał wersję na system Linux ;-).

Po za tym Demo zostanie zaktualizowane do zubożonej wersji 0.18.2 (jak w demo - podstawowe części, tylko Mun i max 2 aktywne misje).

Wto, 29 Sty 2013, 16:00:16
Odpowiedź #61

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Ray, :P fajnie by było gdyby można by stworzyć własną flagę albo flagę Kerbinu :). Ale Polska flaga raczej i tak by była bo mamy sławnego u devów moskita i wonzia :PP
A tak wgl Karol mówi więcej niż ja; bo pisałem w czasie streama :P

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #61 dnia: Wto, 29 Sty 2013, 16:00:16 »

Wto, 29 Sty 2013, 16:14:33
Odpowiedź #62

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jak myślicie? Unity 4 będzie powodowało mniejsze cięcie?

Wto, 29 Sty 2013, 16:25:16
Odpowiedź #63

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Przy małych konstrukcjach będzie tak samo, ale zapewne duże rzeczy będą lepiej zoptymalizowane.
Min wymagania będą takie same, ale na tych minimalnych będzie działać więcej rzeczy... no ***** nie wiem jak to opisać

Co do flagi, ja nie chce flagi żadnego państwa, najlepiej żeby domyślna była z logiem KSP, ale także by na początku przyszłej kampanii było można stworzyć swoją.

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #63 dnia: Wto, 29 Sty 2013, 16:25:16 »

Nie, 03 Lut 2013, 14:02:39
Odpowiedź #64

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Zastanawiałem się trochę nad kampanią.  Gdybym ja ją robił to wyglądała by następująco:
-dzieliła by się na 2 części: właściwą kampanię i tryb wyzwań, były by od siebie niezależne.
-tryb wyzwań byłby pozbawiony jakiejkolwiek fabuły i ekonomii(prócz ograniczeń kasy w niektórych wyzwaniach), byłby to szereg misji odblokowywanych po kolei.
- kampania właściwa miała by rozbudowę bazy, badania, ekonomię itd
misję przyjmowało(lub odrzucało) od różnych firm(kerbal TV, jakieś placówki badawcze itp.)
za każdą misję otrzymywało by się pieniądze, a za niektóre również miesięczne wynagrodzenie(wyprowadź na orbitę 120-150km odchyloną o max 10 stopni od równika satelitę bezzalogową wyposażoną w to, tamto, i owamto to dostaniesz 30 tysięcy a za każdy miesiąc na orbicie dostaniesz dodatkowo 1,5 tysiąca + jakaś tam fabuła) Za wykonanie x misji dostajesz misję od państwa za ukończenie której dostajesz dotacje i dostęp do ulepszeń i technologii.

Ale pewnie i tak zrobią inaczej.

sorry, scalcie bo nie zauważyłem że poprzednia odpowiedź jest moja
« Ostatnia zmiana: Nie, 03 Lut 2013, 14:04:31 wysłana przez rafal3920 »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 03 Lut 2013, 17:17:29
Odpowiedź #65

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
(Kontynuacja rozmyślania nad kampanią)
Firmy o których mówiłeś, byłyby raczej na drugim planie (zdobycie kasy), bo najważniejszym zleceniodawcą i 'mecenasem' byłby kerbalski rząd :)
Najbardziej czekam na ekonomię, związaną z rozbudową bazy na innych planetach, eksproracji ich oraz wydobyciu surowców do przeróżnych celów. KSP przypominałoby wtedy trochę strategię :)

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #65 dnia: Nie, 03 Lut 2013, 17:17:29 »

Nie, 03 Lut 2013, 18:10:49
Odpowiedź #66

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
W rzeczywistości więcej satelit jest raczej cywilnych. Misji cywilnych powinno być więcej ale państwowe były by obowiązkowe. Pamiętaj też o np samolotach które te firmy by zamawialy

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 03 Lut 2013, 18:39:39
Odpowiedź #67

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
A tak. Cywilnych misji byłoby więcej, ale rządowe byłyby przełomowe (pierszy Kerbal na Munie itp.)

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #67 dnia: Nie, 03 Lut 2013, 18:39:39 »

Nie, 03 Lut 2013, 20:19:30
Odpowiedź #68

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
No wiadomo, ale nie ma się co rozpisywać bo i tak zarabią inaczej.

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 03 Lut 2013, 20:22:36
Odpowiedź #69

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Kto wie, może więcej ludzi widzi to tak jak my, a dla twórców zdanie społeczności jest ważne (przynajmniej tak myślę) :)

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #69 dnia: Nie, 03 Lut 2013, 20:22:36 »

Wto, 05 Lut 2013, 17:17:50
Odpowiedź #70

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Szczerze wam powiem, że zrobienie fabuły nie jest takim prostym zadaniem. Nawet jeśli ma się 12873123687126876123 pomysłów i propozycji to najgorsze jest zmienienie tego w odpowiednie skrypty żeby wszystko dokładnie ze sobą współgrało :P. Sam coś tam grzebię w Unity Engine ponieważ jest darmowa wersja :) i oczywiście płatna z wieloma innymi bajerami. I powiem, że jest to bardzo przyjemny program do robienia gier ale jeśli chodzi o fabułę to jest tam trochę ciężej :P

Wto, 05 Lut 2013, 17:30:32
Odpowiedź #71

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Ja się uczę c++ i wg mnie(nie widziałem kodu kerbali) nie będzie dużo grzebania w tych plikach, to wszystko to edycja skryptów std. (lub ich odpowiedników w C) która nie zabierze dużo czasu. Fabuła nie będzie miała raczej zwrotów akcji i wyborów moralnych tylko kerbalowe odpowiedniki "pójdź, przynieś, pozamiataj"

edit
i jeszcze zrobienie sktyptu misji, który później byłby kopiowany i nieco edytowany(coś w rodzaju matrycy)
« Ostatnia zmiana: Wto, 05 Lut 2013, 17:49:33 wysłana przez rafal3920 »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #71 dnia: Wto, 05 Lut 2013, 17:30:32 »

Śro, 06 Lut 2013, 22:22:37
Odpowiedź #72

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Hmm... znajomość c++ na pewno duuuuzo bardziej się przydaje niż jak w moim wypadku lipne podstawy javy xd
ale dobra bo zaraz sie zrobi offtopic tutaj.
Tak wgl to Kerbale raczej zostały stworzone w c++ tak?

Śro, 06 Lut 2013, 22:51:46
Odpowiedź #73

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
w zwykłym C, albo C#, niestety nie porobię modów. A co do mojej "znajomości", ja umiem tylko totalne podstawy, Potrafię zrobić co najwyżej jakiś średnio zaawansowany kalkulator.
Do KSP brakuje mi jeszcze jednej, drobnej ale satysfakcjonującej rzeczy- Sas-a który utrzymuje satelitę względem ustawienia na sztucznym horyzoncie, t.j. że satelita zawsze jest obrócony w kierunku planety, niby nic, ale fajnie mieć satelitę z anteną w kierunku Kerbinu, i nie trzeba by korygować kierunku przy ustawianiu orbity.

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Przyszłość KSP
« Odpowiedź #73 dnia: Śro, 06 Lut 2013, 22:51:46 »

Czw, 07 Lut 2013, 01:10:50
Odpowiedź #74

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Kerbale są napisane w C#.