Autor Wątek: Własna modyfikacja na bazie kethanu.  (Przeczytany 4068 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pią, 05 Wrz 2014, 15:01:34

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Cześć wszystkim!
Powracam po długiej nieobecności i mam pytanie:
Czy mogę użyć pliku .DLL z modu kethane do stworzenia swojego moda
Przetwarzającego karbonit na kethan i inne ciecze?

Jeśli nie mogę to co muszę zrobić aby dostać zgodę?

Zauważyłem ,że kethan mod potrafi przetworzyć 2 surowce w 1 procesie co pozwala mi stworzyć conventer
który będzie przetwarzał ciecze używając katalizatora który się nie zużyje.

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Pią, 05 Wrz 2014, 15:05:38
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Robiłem takie rzeczy bez modyfikacji .dll. Wystarczało zamienianie określonych wartości w plikach tekstowych. Modyfikować na własny użytek możesz bez żadnych zgód, publikacja jest bardziej skomplikowana.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:05:38 »

Pią, 05 Wrz 2014, 15:18:52
Odpowiedź #2

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Ja wiem jak robić mody na bazie innych .cfg tylko czy jak zrobię taką część kopiując starą i stosując ją jako szablon to legalne?

Może użyję .DLL z kethanu ale nie dodam go do moda i powiem ,że do działania mod potrzebuje kethane i karbonite.
Tak chyba będzie legalnie.

Przyda mi się jakiś samouczek jak zrobić modele do KSP, znalazłem 1 ale on był na wersję 0.1 i teraz nie działa :( .

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Pią, 05 Wrz 2014, 15:22:34
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Licencja tych dwóch modów nie jest tajemnicą, poszukaj. Karbonite jest chyba na Creative Commons a może nawet bardziej otwarta.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« Odpowiedź #3 dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:22:34 »

Pią, 05 Wrz 2014, 15:24:49
Odpowiedź #4

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Dobra .cfg już mam zrobione teraz potrzebuje nowych modeli do nich.
Ma ktoś dostęp do (nowego) samouczka jak zrobić modele do ksp? (najlepiej w blenderze)

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Pią, 05 Wrz 2014, 16:33:21
Odpowiedź #5

Offline aleksyb

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Jesli planujesz majstrowac w blenderze, to najpierw musisz sie uzbroic w cierpliwosc, nastepnie kup czteropak piwa. Bo na trzezwo tak sie wkurzysz, ze wywalisz kompa przez okno. Wiem co mowie, bo sam robilem jedna czesc do ksp. Poradnikow jest multum. Polecam przewertowac youtube. I nie omijac podstaw.

Reklama

Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 16:33:21 »

 

Zrób własną owiewkę!

Zaczęty przez antwito

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 7632
Ostatnia wiadomość Wto, 25 Gru 2012, 20:36:24
wysłana przez CupOfMayo