Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Dyskusje o modyfikacjach => Wątek zaczęty przez: Grzegorz2121 w Pią, 05 Wrz 2014, 15:01:34

Tytuł: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz2121 w Pią, 05 Wrz 2014, 15:01:34
Cześć wszystkim!
Powracam po długiej nieobecności i mam pytanie:
Czy mogę użyć pliku .DLL z modu kethane do stworzenia swojego moda
Przetwarzającego karbonit na kethan i inne ciecze?

Jeśli nie mogę to co muszę zrobić aby dostać zgodę?

Zauważyłem ,że kethan mod potrafi przetworzyć 2 surowce w 1 procesie co pozwala mi stworzyć conventer
który będzie przetwarzał ciecze używając katalizatora który się nie zużyje.
Tytuł: Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pią, 05 Wrz 2014, 15:05:38
Robiłem takie rzeczy bez modyfikacji .dll. Wystarczało zamienianie określonych wartości w plikach tekstowych. Modyfikować na własny użytek możesz bez żadnych zgód, publikacja jest bardziej skomplikowana.
Tytuł: Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz2121 w Pią, 05 Wrz 2014, 15:18:52
Ja wiem jak robić mody na bazie innych .cfg tylko czy jak zrobię taką część kopiując starą i stosując ją jako szablon to legalne?

Może użyję .DLL z kethanu ale nie dodam go do moda i powiem ,że do działania mod potrzebuje kethane i karbonite.
Tak chyba będzie legalnie.

Przyda mi się jakiś samouczek jak zrobić modele do KSP, znalazłem 1 ale on był na wersję 0.1 i teraz nie działa :( .
Tytuł: Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pią, 05 Wrz 2014, 15:22:34
Licencja tych dwóch modów nie jest tajemnicą, poszukaj. Karbonite jest chyba na Creative Commons a może nawet bardziej otwarta.
Tytuł: Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz2121 w Pią, 05 Wrz 2014, 15:24:49
Dobra .cfg już mam zrobione teraz potrzebuje nowych modeli do nich.
Ma ktoś dostęp do (nowego) samouczka jak zrobić modele do ksp? (najlepiej w blenderze)
Tytuł: Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
Wiadomość wysłana przez: aleksyb w Pią, 05 Wrz 2014, 16:33:21
Jesli planujesz majstrowac w blenderze, to najpierw musisz sie uzbroic w cierpliwosc, nastepnie kup czteropak piwa. Bo na trzezwo tak sie wkurzysz, ze wywalisz kompa przez okno. Wiem co mowie, bo sam robilem jedna czesc do ksp. Poradnikow jest multum. Polecam przewertowac youtube. I nie omijac podstaw.