Ankieta

Rozmiar parcel w pobrzeżu

kwadrat o boku 100 metrów. Malutki.
4 (23.5%)
kwadrat o boku 160 metrów. Umiarkowany.
12 (70.6%)
kwadrat o boku 200 metrów. Ogromny.
1 (5.9%)

Głosów w sumie: 17

Autor Wątek: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!  (Przeczytany 11595 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 06 Paź 2013, 19:42:58

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil

Miasto


Tak więc jestem gotowy aby przyjmować pierwsze modele.

Aktualnie pomniejszone tereny na których ma powstać miasto.



Zasady

Tekstury:

Podstawowe tekstury od nothke (ten od Kerbin City)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nasze podstawowe tekstury:


Blacha falista. Stylowe nakrycie dachu. by Schulze13


Tanie aluminium. Robione z zużytych zbiorników na paliwo stałe. Przydatne do wielu rzeczy. by Schulze13


Możecie wysyłać mi swoje tekstury poniżej, które trafią do naszej podstawowej paczki.
Nie mogą być większe niż 512x512 px.







Założenia są proste:
- low-poly (czyli oszczędnie)
- akrobacje (każdy lubi latać między budynkami :))
- realizm (bez lewitujących bloków :P)

Aspekty techniczne
  • Możesz dodać MAKSYMALNIE 3 swoje tektury, ale preferowane są tekstury podstawowe.
  • Nie ustawiajcie niczego w Unity. Zróbcie to w programie modelującym.
  • Nie używaj przeźroczystych tekstur. Jeżeli jest to wymagane, użyj tylko jednej
  • Zachowaj małą liczbę polygonów. Nie używaj tekstu 3D. Jeżeli jest to pojedyncze logo lub słowo możesz go użyć (ale oszczędnie)
  • Jeden mesh, jeden materiał. Jest to ograniczenie KSP.
  • Tekstury osobiste muszą być poniżej 512 px na 512 px

Wysyłanie modeli:
-Preferuje pliki .dae .obj
-Do mnie na priv lub zostawiajcie linki w postach

zastrzegam sobie prawo do odrzucenia modelu (raczej tylko wtedy gdy będzie miał 1000000 vertów)

FAZA A
Pobrzeże. Dzielnica miasta położona przy sztucznym brzegu. Na grząskim podłożu trudno jest postawić wysokie budynki. Średnie zagęszczenie budynków jest optymalne. Wysoko jodowane powietrze sprawia, że przyciągają tu średnio zamożne kerbale.

Niestety z nieznanych powodów nie było tu budynków więc kerbale nie mają dachu nad głową.
Więc macie zadanie. Wykupić parcelę 160 metrów na 160 metrów za ładny model i zapełnić ją!






Jeżeli macie pytania to walcie śmiało. Pozwoli to uzupełnić ten post w cenne informacje. :P
btw.


Poradnik dla zielonych
« Ostatnia zmiana: Nie, 20 Paź 2013, 18:33:40 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pią, 11 Paź 2013, 20:16:18
Odpowiedź #1

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Mam 2 pytania:

1. Jeden Mesh, jeden materiał...
Czyli, po ludzku, na jeden obiekt może przypadać tylko 1 materiał... Czyli na każdy kolor musi przypadać inny obiekt. Nie ma innej możliwości? Jeszcze można dodać teksturę i odpowiednio ją dopasować, ale to trochę roboty...

2. Czy na każdy materiał mam nadawać jakąś teksturę czy wystarczy sam kolor? Bo przy 3 teksturach to raczej nie ma co szaleć xD
« Ostatnia zmiana: Pią, 11 Paź 2013, 20:24:57 wysłana przez rafal3920 »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« Odpowiedź #1 dnia: Pią, 11 Paź 2013, 20:16:18 »

Nie, 13 Paź 2013, 13:23:57
Odpowiedź #2

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
1. Tak. Niestety unity nie pozwala na takie triki. Tak więc na jeden obiekt przypada jeden materiał. (nie wiem czy tak sure tłumaczy mesh, ale jak zwał tak zwał)

2. Prawdopodobnie unity na to pozwala. Nie testowałem materiałów bez tekstur. Ale powinno działać.

Opracowuje teksture okien zbliżoną do tych w ksc, po to aby nie było dramatycznych różnic. Jeżeli macie własne propozycje to z chęcią przyjmę. Jak znajdę czas, napiszę jak bez większej wiedzy zrobić modele do miasta.

btw przepraszam za opóźnienie. Byłem nie obecny całe weekend
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pon, 14 Paź 2013, 19:18:42
Odpowiedź #3

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Ja może nakręcę jakiś poradnik jak zrobić prosty model. Teraz będę miał dużo czasu to zbytniego problemu mi to nie zrobi  :) Budynki muszą być na tyle proste że wystarczą podstawy

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 14 Paź 2013, 19:18:42 »

Wto, 15 Paź 2013, 19:22:23
Odpowiedź #4

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Co do modelowania, mogę zaoferować pomoc w zakresie 3dsmaxa. Pytania na PW proszę słać, coby wątku nie zaśmiecać.

Pią, 01 Lis 2013, 21:16:10
Odpowiedź #5

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Jeszcze jedno pytanie,
czy Materiały mogą być lekko przeźroczyste lub mogą być lustrami? Nie wiem czy unity obsługuje przeźroczystość i odbicia...

Pytam bo robię hotel z basenem i potrzebuje jakoś zrobić wodę

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 01 Lis 2013, 21:16:10 »

Pią, 01 Lis 2013, 21:38:45
Odpowiedź #6

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
półprzeźroczystość jest obsługiwana.. zdaje się. Odbicia i ksp nie działają. Nie wiem też czy ksp pozwala na półprzeźroczyste tekstury.
Jeżeli chodzi o odbicia, to istnieje odpowiedni plugin do ksp, ale wtedy trzeba stworzyć osobny obiekt.

Jeszcze słowo sprostowania do kwadratowych ulic. Aktualnie, na rozgrzewkę ta dzielnica jest kwadratowa. Potem będziemy się bawić.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

 

PolskieMiasto Wątek Organizacyjny

Zaczęty przez norbi1999

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3497
Ostatnia wiadomość Nie, 22 Wrz 2013, 22:39:28
wysłana przez rafal3920