Autor Wątek: Modyfikacje godne polecenia  (Przeczytany 12992 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 02 Sty 2014, 15:04:09

Offline Youtub

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Jakie modyfikacje do KSP 0.23 możecie polecić ? (oprócz tych co są w dziale "Modyfikacje") Chodzi mi o takie mody które by urealniły rozgrywkę lub takie które dodają coś fajnego.   
« Ostatnia zmiana: Pią, 03 Sty 2014, 19:57:38 wysłana przez Raynus »
"Patrząc w tył nie da się iść w przód"

Czw, 02 Sty 2014, 16:05:49
Odpowiedź #1

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 02 Sty 2014, 16:05:49 »

Czw, 02 Sty 2014, 16:14:59
Odpowiedź #2

Offline Youtub

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)
Wiem tyle że RemoteTech 2 to mod dodający łączność przez satelity ale mógłbyś jakoś dokładniej go opisać bo nigdzie nie mogę znaleźć poradnika.
"Patrząc w tył nie da się iść w przód"

Czw, 02 Sty 2014, 16:18:58
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
To słabo szukasz. Dawster zrobił poradnik w starej wersji, który latwo znaleźć.  Do starej wersji, ale reguły są takie same.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 02 Sty 2014, 16:18:58 »

Czw, 02 Sty 2014, 16:20:34
Odpowiedź #4

Offline Youtub

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To słabo szukasz. Dawster zrobił poradnik w starej wersji, który latwo znaleźć.  Do starej wersji, ale reguły są takie same.
Dobra cofam już link nie potrzebny :D
« Ostatnia zmiana: Czw, 02 Sty 2014, 16:27:33 wysłana przez MyYoutubowiec »
"Patrząc w tył nie da się iść w przód"

Czw, 02 Sty 2014, 17:33:44
Odpowiedź #5

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jeżeli masz mocniejszy komputer i lubisz latać samolotami, to polecam B9 Aerospace Pack. Dodaje ponad 200 części do samolotów i wahadłowców. Ale jest on dosyć ciężki - modele są ładnie zrobione i obciążają grę lekko.

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 02 Sty 2014, 17:33:44 »

Czw, 02 Sty 2014, 18:16:25
Odpowiedź #6

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)
jest już pod wersje 0.23

deadly reentry   

Kethane

Mech jeb

Procedural Fairings

ISA MapSat

Lazor Docking Cam

RemoteTech 2

CP Airbag System

dobry zestawik  (używam go)tylko mi brakuje jeszcze w nim  jakiegoś life suport na razie nic dobrego nie znalazłem

Czw, 02 Sty 2014, 20:01:31
Odpowiedź #7

Offline Youtub

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)
jest już pod wersje 0.23

deadly reentry   

Kethane

Mech jeb

Procedural Fairings

ISA MapSat

Lazor Docking Cam

RemoteTech 2

CP Airbag System

dobry zestawik  (używam go)tylko mi brakuje jeszcze w nim  jakiegoś life suport na razie nic dobrego nie znalazłem

A możesz opisać każdy mod ? Do czego służy ?
"Patrząc w tył nie da się iść w przód"

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 02 Sty 2014, 20:01:31 »

Czw, 02 Sty 2014, 20:54:12
Odpowiedź #8

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Deadly Reentry - sprawia, że możesz spalić się w atmosferze, albo statek może zostać zniszczony przez zbyt duże przeciążenia - musisz stosować osłony termiczne i odpowiednio wchodzić w atmosfere

Kethane - dodaje zasoby Kethanu na planetach i księżycach, który możesz przerobić na paliwo

Mech Jeb - jest to mod, ułatwiający wykonywanie manewrów oraz autopilot

Procedural Fairings - dodaje samo dopasowujące się osłony aerodynamiczne

ISA Map Sat - umożliwa robienie map powierzchni planet i księżyców

Lazor Docking Cam - dodaje kamerę dokowania

RemoteTech 2 - wymaga stosowania anten i musisz utrzymywać sygnał w sondach bezzałogowych, bo inaczej nie będziesz mógł nią sterować

CP Airbag System - tego akurat nie wiem

Czw, 02 Sty 2014, 21:28:03
Odpowiedź #9

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Isa to mocno nieaktualny mod. Niedawno ktos zapostowal b nowszy odpowiednik, jak się nazywał?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 02 Sty 2014, 21:28:03 »

Czw, 02 Sty 2014, 21:32:33
Odpowiedź #10

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
CP Airbag System  poduchy  do lądowania

ps  wpisujesz google i nazwę moda  i wyskakują  ci strony  z opisem dokładnym ewentualnie filmy na youtube

 

Czw, 02 Sty 2014, 21:51:31
Odpowiedź #11

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niedawno ktos zapostowal b nowszy odpowiednik, jak się nazywał?

SCANsat, sam zaczynam go używać. Szkoda, że mody typu Kethane czy właśnie SCANsat nie dodają punktów Science za wykonanie pomiarów.

Co do modów, ja polecam te z których sam korzystam, tj.

- RemoteTech (chociaż z powodu błędu powodującego duplikowanie statków i w konsekwencji ich autodestrukcję musiałem go odstawić na bok)
- Kethane
- B9 - bardzo zasobożerny ale moim zdaniem bardzo dopracowany mod posiadający ogromną liczbę części do budowy wahadłowców
- KW Rocketry - masa nowych części do rakiet, w tym nowy wymiar 3,75m
- InfernalRobotics - dodaje ruchome części (np. siłowniki)
- Kerbal Attachment System (KAS) - dodaje wyciągniki (przykładowe zastosowanie - skycrane) oraz pompy do transferu surowców, dodatkowo umożliwia transport i montaż części zamiennych (przechowywanych w kontenerach i montowanych podczas EVA) np. mniejsze silniki rakietowe, lampy,...
- EdTools - dodaje nowe opcje podczas budowy rakiet, np. więcej opcji symetrii, autocentrowanie obiektów itp.
- SelectNewRoot - bardzo przydatne narzędzie w SPH/VAB, dzięki któremu można wskazać nowy "korzeń" pojazdu (czyli obiekt który będzie tym pierwszym)
- TAC Life Support - od teraz kerbale potrzebują do przetrwania w kosmosie energii, wody, tlenu i pożywienia
- Kerbal Alarm Clock - ustawianie przypomnień na pewne wydarzenia, np. zmiana SoI, optymalne ułożenie planet do podróży międzyplanetarnych itp.
- Procedural Fairings - proceduralne (czyli tworzone przez grę na bieżąco, same dostosowujące się do warunków) osłony

Chyba wymieniłem wszystko i niczego nie pominąłem.

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 02 Sty 2014, 21:51:31 »

Czw, 02 Sty 2014, 23:47:05
Odpowiedź #12

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Są jeszcze dwa świetne mody, jak tylko komp twój da radę to je wgraj, o wiele bardziej poprawiają wizerunek gry:
UniverseReplacer(umożliwia podmianę tekstur w grze) - do tego jakaś ładna tekstura wszechświata

Visual Enhancements: Clouds & City Lights - jeden z moich ulubionych modów, dodaje ruszające się chmury do planet/księżyców z atmosferą. Chmury są widoczne z powierzchni - jest to osobna warsta parę km nad ziemią, ponadto dla Kerbinu dodaje światła miast. Chmury masz na Eve(takie jak na Wenus, zakrywają całą planetę), Kerbinie(białe chmury jak na Ziemii), Dunie(podobno są, ale słabo widoczne), Jool'u(ruszające się chmury jak na Jowiszu) oraz na Laythe(małe, niebieskie chmurki). Dzięki temu Kerbin i inne planety z atmosferą wyglądają obłędnie. Mod nie zabiera aż tak dużo FPS - ja jednak lekki spadek odczułem na orbicie Kerbinu jak patrze na planete, ale wcale się nie muli.

Pią, 03 Sty 2014, 17:38:25
Odpowiedź #13

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Ode mnie :
-SelectRoot do wyboru nowych elementów bazowych, wciskamy prawy shift i ctrl i klikamy na wybrany element
- KAS j.w
- Novapunch 2 - dodaje mnóstwo świetnych elementów jak większe zbiorniki (1.25, 2.5, 3.75 oraz 5m średnicy  ) dużo mocniejszych silników (np. zestaw z saturna V o mocy 10 000 ) oraz odrzucane owiewki które składa się z gotowych elementów.
- Magic smoke industries - dodaje takie elementy jak ruchome szyny, obracające się złącza i przejściówki do doków, dodaje element do obrotu silników dzięki czemu można budować VTOLe i teleskopowe cylindry/siłowniki.
- Aviation lights - całe 600 kilobajtów a dodaje małe lampki pozycyjne jak w samolotach, statki z takim oświetleniem prezentują się super  ;)
- Crew manifest - przenoszenie kerbali pomiędzy zadokowanymi statkami jednym kliknięciem bez konieczności wychodzenia na zewnątrz każdym po kolei
-Hyperedit - cheat pozwalający teleportować elementy i statki pomiędzy orbitami itp. przydatny np. gdy usuniesz save`a albo gdy chcesz sprawdzić czy np. dany pojazd zadziała przed wysłaniem misji
- Fustek dodaje mnóstwo świetnych modułów do stacji kosmicznych, niestety przy obecnym silniku gry zbytnio z ilością nie poszalejesz
-MechJeb 2 - coś bez czego w kosmos się nie wybieram, poza tym że ma w sobie autopilota ma dużo przydatnych funkcji jak np. pokazuje ile deltaV może dostarczyć dany człon, dużo informacji o orbicie (przede wszystkim inklinacja) oraz ma funkcję automatycznego planowania manewru i Smart A.S.S który ustawia statek np. na prograde, retrograde itp.
- Universe Replacer - świetny mod podnoszący znacznie jakość grafiki, na oficjalnym forum gry znajduje się link do wielu paczek polecam Sidos oraz Skybox od nasa.
- Mechjeb for all - plik dodający mechjeba do wszystkich podów, bez konieczności mocowania specjalnego elementu.
- Soviet Pack i American Pack, bo są po prostu świetne.
W przypadku dodatków jak soviet pack czy novapunch, proponuję przejrzeć i usunąć wszystkie elementy których raczej używać nie będziemy, co zwiększy dostępną ilość ramu a gra obsługuje tylko 3,5GB.
Pozdrawiam  8)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Re: Modyfikacje godne polecenia
« Odpowiedź #13 dnia: Pią, 03 Sty 2014, 17:38:25 »

Pią, 03 Sty 2014, 18:50:44
Odpowiedź #14

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@UP: Kasować nieużywane części? Jak to można zrobić? Wgrałem sobie moda B9, ale używam z niego tylko parę części, ponad 200 mi nie jest potrzebne a zamula kompa

Do budowy wahadłowców możesz też wgrać Robotic Arms Pack - dodaje mechanicze robotyczne ramiona wzorowane na prawdziwych.

 

W KSP nie ma folderu na modyfikacje

Zaczęty przez kiepollo

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4123
Ostatnia wiadomość Pią, 25 Sie 2017, 16:31:56
wysłana przez KubaAseph