Dzięki, sprawdzę tego City Generatora.
Co do zasobów. Kerb Town umożliwia pokazywanie obiektów z pewnej odległości. Można by podzielić je na bryły i detale.
Detale pozbawiamy by się na np. odległość 1km
Tak samo drogi. Z daleka widoczne by były proste tektury, a z bliska np. 3 km modułowe modele dróg. (napewno nie mniej nóż 2,5 bo pojawiające się na nich łaziki mogły by osiągnąć prędkość nad świetlną).
Być może i wy macie jakieś uwagi nt. wydajności?
Prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu zaczniemy wydzielanie parcel i modelowanie. (ale to już w wątku deweloperskim)
Aktualnie utworzyłem większy model pod miasto. Jest to prawie trójkąt 5~ na 7~ km co daje około 14 km2
Znalazłem rozwianie odbijających się po modelu kerbali- trzeba ustawić w unity warstwę obiektu na 15 (layer)
W nowym temacie utworze mini poradnik co i jak, ale osoby myślące powinny sobie odradzić z źródłami podanymi w pierwszym poście. (ja nauczyłem się od zera

)
Będę jeszcze pisał z twórcą Kerbin City, czy możemy użyć ich tekstur. Najbardziej zależy mi na modułowych drogach które udostępniają

.
Aktualizacja.
Ok... Beton wylany... można kłaść drogi.


« Ostatnia zmiana: Sob, 28 Wrz 2013, 23:17:54 wysłana przez Schulze13 »

Zapisane
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.