• KerbTown - Tak jakby jest nazwa 5 6
Aktualna ocena:  

Ankieta

Koniec głosowania. Los Cosmos wygrywa 13:12

Los Cosmos to wspaniała nazwa.
19 (39.6%)
Rocketstate! Tak blisko ;-;.
6 (12.5%)
Highfly powinno wygrać :P
5 (10.4%)
Nie znacie się! To właśnie Kołobrzeg był najlepszą propozycją!
4 (8.3%)
Według mnie to Ja powinienem wygrać.
4 (8.3%)
St. Jeb jest lepsze od tego wszystkiego >:0
6 (12.5%)
-.-
4 (8.3%)

Głosów w sumie: 48

Autor Wątek: KerbTown - Tak jakby jest nazwa  (Przeczytany 41711 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 22 Wrz 2013, 10:32:20
Odpowiedź #15

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Dysk google to dobry pomysł, ale sam projekt jest w fazie "idei". Dzisiaj przedstawię proponowaną siatkę dróg.

Co do portu: tak, też o tym myślałem, zwłaszcza o rakietowych statkach :)

Co do wieży: jest dobra, podstawa mogła by być lepsza. Wszystko wyjdzie co i jak gdy oficjalne forum ożyje.
Tekstury najpewniej będą 3-4 podstawowe i z 3 od gracza.

Dzisiaj sprawdzę teren i zacznę modelować nasyp pod wszystkie budynki

Post scalony: Nie, 22 Wrz 2013, 12:23:16
Prawie bingo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nic nie ma o tworzeniu.

Bingo, ale bez dokumentacji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nic tam nie ma oprócz kodu w C#. Najbardziej mnie irytuje, że README jest pusty.

Bingo, ale niewiele mówiące: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Są obrazki, ale nie ma opisów, co oznacza, że są umieszczone na forum.

Forum wciąż nie działa ;-;
« Ostatnia zmiana: Nie, 22 Wrz 2013, 12:23:16 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Nie, 22 Wrz 2013, 17:08:32
Odpowiedź #16

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Pamietajcie ,że to unity wiec jeśli chcecie aby wasze modele działały to zapiszcie je w formacie .dae .3ds lub obj
Tutaj potrzebne narzędzia do SketchUp 8
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« Odpowiedź #16 dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 17:08:32 »

Nie, 22 Wrz 2013, 17:31:13
Odpowiedź #17

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Nasi geodeci zbadali teren.

Okazał się nieco większy niż zakładano.




wielka górka


teren pod budowę
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Nie, 22 Wrz 2013, 17:36:28
Odpowiedź #18

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie zróbmy tylko takiej równej siatki dróg jak jest w Kerbin City. Niech ulice co jakiś czas zmieniają kierunek.
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« Odpowiedź #18 dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 17:36:28 »

Nie, 22 Wrz 2013, 17:38:57
Odpowiedź #19

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
W takim razie czekam na twój szkic :)

Post scalony: Nie, 22 Wrz 2013, 18:54:58
Po wielu pomiarach... chmmm.... spory ten kawałek



około 330 pikseli to 20 km

Czekam na pomysł zagospodarowania. Dolina w dolnym lewym rogu miedzy miarami ma najbardziej płaski teren (ten ucięty prostokąt)

Post scalony: Nie, 22 Wrz 2013, 19:26:28
BINGO

Kopia zapasowa Google oficjalnego forum ksp
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Instrukcja KerbTown
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mogę zacząć pierwsze eksperymenty
« Ostatnia zmiana: Nie, 22 Wrz 2013, 19:26:47 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Nie, 22 Wrz 2013, 19:44:43
Odpowiedź #20

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Wszystkiego najlepszego z okazji 200 postów ;)





Głównie chodzi mi o to, aby te "działki" na budynki nie były takimi kwadratami, ale żeby tam się coś działo. W normalnych miastach też nie ma takich całkowicie prostopadłych i równoległych ulic prócz Nowego Jorku.

Edit: Takie mam pytanie. Będziemy wszystko budować na jednym wielkim graniastosłupie tak jak w Kerbin City czy bezpośrednio na oryginalnym Kerbinie?
« Ostatnia zmiana: Nie, 22 Wrz 2013, 20:28:49 wysłana przez Dirkuu »
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« Odpowiedź #20 dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 19:44:43 »

Nie, 22 Wrz 2013, 20:38:51
Odpowiedź #21

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Jeszcze nic nie modelujcie jutro sie wszystko ustali kto od czego jest  ;)

Nie, 22 Wrz 2013, 20:43:47
Odpowiedź #22

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nudziło mi się troszku, więc mogłem chociaż pokazać o co mi chodzi.
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« Odpowiedź #22 dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 20:43:47 »

Nie, 22 Wrz 2013, 20:51:15
Odpowiedź #23

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeżeli chodzi o planowanie miast.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Nie, 22 Wrz 2013, 21:06:15
Odpowiedź #24

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
I ja właśnie myślałem o układzie nieregularnym.
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Re: KerbTown - Nazwij miasto! ankieta
« Odpowiedź #24 dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 21:06:15 »

Nie, 22 Wrz 2013, 21:58:09
Odpowiedź #25

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Chciałbym ogłosić zgłoszenia na nazwę miasta: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ 24 września głosowanie na najlepszą nazwę
Dziękuje
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Śro, 25 Wrz 2013, 18:39:29
Odpowiedź #26

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Kolory w blenderze są tylko do zobrazowania modelu. Jeżeli chcesz, by wieża wyglądała "w naturze" inaczej niż szarobiały duch - musisz model oteksturować.
Model jest dobry - mało płaszczyzn. Lepszy wygląd zrób za pomocą tekstur. Bardzo łatwo robi się np. konstrukcje ażurowe, przez nałożenie tekstury z mapą przeźroczystości. Można w ten sposób "wyciąć" kilka dziur i model od razu będzie wyglądał lepiej, a nie będzie obciążał mocno kompa.

Reklama

Odp: KerbTown - Ostateczne głosowanie w sprawie nazwy miasta
« Odpowiedź #26 dnia: Śro, 25 Wrz 2013, 18:39:29 »

Śro, 25 Wrz 2013, 19:07:45
Odpowiedź #27

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Fajne te przykłady budowy miast z SimCity. Mi by się podobał wielokrotnie promienisty układ w połączeniu z nieregularnym. Teren jest na tyle spory, że spokojnie kilka takich punktów głównych dało by się umieścić.

Śro, 25 Wrz 2013, 19:23:09
Odpowiedź #28

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Kilka dni temu poczytałem sobie forum i wszedłem na chat... Ja podziękuję, nie chce mi się brać udziału w tym projekcie jeśli takie "kłótnie" o byle co mają się pojawiać.
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Odp: KerbTown - Ostateczne głosowanie w sprawie nazwy miasta
« Odpowiedź #28 dnia: Śro, 25 Wrz 2013, 19:23:09 »

Czw, 26 Wrz 2013, 16:14:41
Odpowiedź #29

Offline Norman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 Przyjrzałem się tematowi i choć nie wiem czy przypadkiem nie umar(ł), postanowiłem we własnym zakresie stworzyć prosty schemacik miasta. Póki co plan ten jest ramowy i niedokładnie odwzorowuje smaczki związane z rzeźbą terenu, pomniejsze uliczki, itp. Myślę , że takimi rzeczami zajmieny się na gorąco, a tymc chciałbym pokazać ogólny szkielet miasta. Inna sprawa - wielkość tej osady. Nie wiem jak inni, ale ja dodałbym kilka charakterystychnych budynków w całym mieście, nieźle odwzorował dzielnice "widokową", a resztę zamarkował teksturami, ale w ten sposób, żeby miasto było widoczne ze znacznej wysokości. Byle nie zarżnąc kompa.
« Ostatnia zmiana: Czw, 26 Wrz 2013, 16:17:21 wysłana przez Norman »

 

co to jest Lazor System

Zaczęty przez daw18q

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4157
Ostatnia wiadomość Nie, 23 Mar 2014, 07:36:45
wysłana przez daw18q
Czy jest mod dodający do gry chmury?

Zaczęty przez OXYGEN

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 13809
Ostatnia wiadomość Sob, 31 Sie 2013, 23:35:15
wysłana przez OXYGEN
Co jest potrzebne do Alcubierre Drive?

Zaczęty przez Refax

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 7355
Ostatnia wiadomość Nie, 26 Kwi 2015, 04:52:57
wysłana przez Refax