Encyclopedium Modum
Lista najprzydatniejszych, najlepszych i najbardziej wartych uwagi modyfikacji do KSP. Lista ciągle rośne, więc oczekuję że chętne podeślą linki do następnych pozycji. Wszystkie mody sprawdzane osobiście przeze mnie na wersji 0.18.4. Screeny, nagrania, opisy i instrukcje również stworzone by me, chyba że określę inaczej. Obrazki w pełnej rozdzielczości po kliknięciu w miniaturę. Linki do pobrania po kliknięciu w nazwę moda. Przy filmikach nie zapomnijcie o włączeniu HD!
Wygląd i dźwięk
Mody i funkcjach czysto kosmetycznych:
Mod dodaje do gry swojego rodzaju "radio" które po zamontowaniu na rakiecie pozwala na imitację komunikacji głosowej pojazdu z centrum lotów. Kerbale odzywają się co pewien czas, lub po naciśnięciu odpowiedniego klawisza (domyślnie "/")
Nagranie udostępnione przez twórcę.Instrukcja:
Wystarczy w dowolne miejsce pojazdu umieścić tą część:
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘW trakcie lotu pokaże nam się odpowiednie menu. Pierwszy pasek odpowiada za częstotliwość dźwięków w sekundach, drugi za głośność. Po kliknięciu przycisku na dole okienka możemy ustawić własny klawisz wywołujący komentarze. Aby schować okno, klikamy prawym przyciskiem myszy na radiu oraz wybieramy opcję "Hide window"
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Do działania wymaga MechJeba!
To po prostu MechJeb zapakowany w wdzianko sławnego droida z uniwersum Star Wars.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘPo zamontowaniu na pojeździe można kliknąć część PPM i wybrać opcję "Do stuff" aby robocik rozpoczął animację. Jednak z powodu błędu modyfikacji "Do Stuff" spowoduje tylko jednorazowe uruchomienie animacji, tak samo jak "Stop Doing Stuff" który zamiast zatrzymać ruchy, działa tak samo jak Do Stuff.
Do działania wymaga KAS!
Zgubiony w kosmosie? Pędzisz kursem kolizyjnym na słońce? A może po prostu wiesz co to styl i lans? To mod dla ciebie! Dodaje parę okularów przeciwsłonecznych do założenia przez Kerbala. Okularki umieszczamy po prostu w dowolnym miejscu rakiety
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘNastępnie w EVA zbliżamy się do okularów i przyciskamy klawisz "G". TADAM! +5 do charyzmy i wyglądu.

UWAGA! Mod podmienia oryginalny silnik jonowy, a dźwięk dodawany jest tylko to podstawowego, silniki z modów nie dostaną udźwiękowienia. Przed zainstalowaniem zalecam zrobienie kopii zapasowej plików części gry.
Dźwięk dla silnika jonowego. Cóż dodać więcej. Nie wymaga nowych części ani specjalnej obsługi.
Post scalony: Nie, 17 Mar 2013, 18:02:35
Nowe części (bez nowych funkcji)
Nowe elementy dla naszych konstrukcji które nie dodają do gry nowych funkcji, lub rozwijają jedynie te obecnie dostępne.
Nowe jednostki dowodzenia dla sond bezzałogowych w 4 wymiarach. Działają dokładnie tak samo jak podstawowe.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Paczka łącznie zawiera:
Dwa nowe silniki jonowe (średni i duży)
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘDwa silniki hybrydowe (zużywają zwykłe paliwo i xenon)
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘTrzy nowe akumulatory, dwa montowane naściennie, jeden normalnie
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘDwa nowe pojemniki z xenonem
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘMniejsza wersja pustego baku paliwowego MK1
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘWiększa wersja generatora
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘWiększe wersje wszystkich paneli słonecznych
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Części dla baz naziemnych (ale nikt nie broni użyć przy czymś innym) stworzone z myślą o zakładaniu kolonii. Wszystkie są ładnie animowane i stanowią idealny wybór przy budowie stanowisk na innych planetach.
Centrum dowodzenia (dwuosobowe)
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘTrzymetrowe baki paliwowe i RCS
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘDwa silniki, rakietowy (u góry) i odrzutowy (na dole)
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘASAS i SAS
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘDecoupler
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘSpadochron
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘModuł mieszkalny (na szczycie), energetyczny (reaktor nuklearny, sterowany mocą jak zwykły silnik i posiadający kończące się paliwo, w środku), garaż (można do środka zapakować łazik) i dwa rodzaje nóżek (poziome i pionowe).
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘModuł administracyjny i wiatrownica:
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘJeśli do modułu administracyjnego dostarczymy odpowiednią ilość elektryczności i powietrza (jak w silnikach odrzutowych) zacznie od produkować małe ilości paliwa i utleniacza. Wszystko oczywiście z menu pod PPM
Praktycznie wszystkie moduły mają jakieś funkcje po przyciśnięciu PPM (np. garaż się otwiera i zamyka, można włączyć i wyłączyć reaktor itp.)
UWAGA! Mod podmienia niektóre pliki podstawowych kratownic.
Alternatywne wersje kratownic, super przydatne przy sondach i stacjach kosmicznych.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Paczka części dla stacji kosmicznych
Moduły dowodzenia
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘModuł główny (na jego podstawie można stworzyć OLBRZYMIE stacje)
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘNowe panele słoneczne:
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Baki paliwowe, RCS, xenonu oraz akumulator w ładnych opływowych kształtach montowane na ścianach pojazdu. Zawiera też połączenie bicouplera, adaptera i decouplera (na samym dole)
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ[Kolor czerwony zarezerwowany dla administracji. Tylko statyczny tekst, nie używajmy "move". /ingwden]