Autor Wątek: Co was denerwuje w kerbalach?  (Przeczytany 13615 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 16 Cze 2013, 13:25:42
Odpowiedź #15

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Ostatnio od paru miesięcy denerwują mnie twórcy kerbali. Wymagają a tak naprawdę nic nie robią. W dodatku ta sprawa z reeposterem, bezczelni meksykanie.

Wto, 25 Cze 2013, 22:03:38
Odpowiedź #16

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Mnie denerwuje tak wiele rzeczy, że aż szkoda gadać. Squad zajmuje się bzdurami typu sklepik a nie KSP. Kantuje z zapowiedziami, rzeczy które wyciekały tu i ówdzie pół roku temu jako praktycznie gotowe dalej nie są wprowadzone. Bo będzie za trudno. Przecież KSP jest śmiesznie łatwe, trudne wyzwania to można na palcach jednej ręki wymienić, a Squad niestety zaczął celować w target w przedziale wiekowym 8 - 12 lat. Tylko czekać misia Teddy i ubierania kerbali w różowe ubranka. Może konik pony się pojawi?
 Jestem zbulwersowany podejściem twórców do graczy. Minął miesiąc czy nawet więcej od wyjścia 0.20tki. Bugi związane z dokowaniem, z Ikem, Duną i paroma innymi wręcz bzdurami, jak chociażby inne dane dotyczące wagi w info z poziomu mapy i inne z poziomu tracking station tego samego obiektu (sądzę że można by to naprawić w godzinę) zostały naprawione? Nie. Bo po co. Półmózgi i tak kupią, bugów nie wychwycą skoro nie umieją zbudować rakiety. No najlepszy target na świecie - idiota.

Reklama

Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« Odpowiedź #16 dnia: Wto, 25 Cze 2013, 22:03:38 »

Śro, 26 Cze 2013, 08:29:46
Odpowiedź #17

Offline Twixes

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Spokojnie, Kadaf. KSP nie jest śmiesznie łatwe, jest średnie. Po za tym naprawienie samego dokowania to na pewno więcej niż jedna godzina, bo tu chodzi o siatkę kolizji. Takie rzeczy trzeba modyfikować w Unity, eksportować, bez przerwy sprawdzać, czy problem rozwiązany.

Śro, 26 Cze 2013, 09:57:46
Odpowiedź #18

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Ach Twixes, ale widzisz, wątek jest skonstruowany tak, że można szczerze wygarnąć, co nas denerwuje właśnie. Ja wiem, że problem z dokowaniem to poważna sprawa i trzeba się w kod ostro wgryźć żeby ustalić co nie bangla. Tą godzinę miałem na myśli przy tym błędnym podawaniu wagi. Przecież wystarczyło by to samo info powielić dwa razy! I wrzucić je i tu i tam. To chyba średnio rozgarnięty programista zrobi, no nie? A tymczasem nikt nic z tym nie robi, wszak kubki trzeba lepić z kerbalem. Co do poziomu trudności, to wszystko wiąże się z doświadczeniem i praktyką. Nie tą z kerbali a tą z życia. Ja trochę z inżynierką miałem do czynienia a o triangulacjach fotometrycznych czytywałem jak akurat nie mogłem zasnąć, dlatego akurat dla mnie kerbale są grą mocno łatwą niestety. Twixes, ja w trzecim locie po pierwszym uruchomieniu KSP lądowałem załogowo na księżycu. Czyli z 30 minut po zainstalowaniu i zobaczeniu - aha, to jest silnik, a tam aha, to pewnie jest zbiornik paliwa. Zaletą wielką kerbali jest to, że można sobie stawiać cele trudniejsze. Tyle że od wyjścia 0.20tki już nie można. Bo na duże konstrukcje wszędzie czyhają bugi. Są gracze, którzy twierdzą, że z dokowaniami nie ma żadnych problemów. Ale może nie robili asymetrycznych konstrukcji z 500 części gdzie doki rozmieszczone są w najdziwniejszych miejscach. Ja w każdym razie z bugami w dokowaniach mam do czynienia niemal wszędzie.
I to mnie właśnie wpienia, że nikt nic z tym nie robi.

Reklama

Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« Odpowiedź #18 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 09:57:46 »

Śro, 26 Cze 2013, 10:28:25
Odpowiedź #19

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Mi sie wydaje, ze ten zbugowany apdejt to wynik zniecierpliwiena spolecznosci. Apetyt sie zaostrzyl I szybko chcieli cos nowego, wiec squad na szybko sklecil 0.20 I stad babole. Najwieksze zalatali patchem I zajeli sie robota. Ja to biore in plus. Bedziesz mial zrobiony ten przelicznik masy, nie wierze, ze nie. Ale po co co tydzien wypluwac kilka linijek kodu I potem latac? 0.19 bylo ogromne a mialo znikoma ilosc bugow. I niech tak chlopaki dzialaja, bez pospiechu a dokladnie. A jak znowu daja dupci, to razem zrobimy im wjazd na chate :D
Przez trudy do gwiazd

Śro, 26 Cze 2013, 10:51:31
Odpowiedź #20

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wawrzyn, całkowicie bym się z Tobą zgodził, gdyby nie to, że 0.20tka powstawała wielokrotnie dłużej niż doskonała, pozbawiona bugów i pełna nowości 0.19tka. Gdyby 0.20tkę wydano po trzech tygodniach od 0.19, to bym złego słowa nie powiedział na te bugi, wierz mi. Ale kwartał roku pracy zaowocowało pojawieniem się siedmiu części i trochę dłubanki z optymalizacją. Coś tu jest nie halo moim zdaniem.
« Ostatnia zmiana: Śro, 26 Cze 2013, 10:54:01 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« Odpowiedź #20 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 10:51:31 »

Śro, 26 Cze 2013, 11:33:08
Odpowiedź #21

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Mnie najbardziej wkurzają moje błędy np.
-Lądowanie na Laythe bez drabinki
-Gdy budowałem stacje nad Eeloo wysłałem duuuuży moduł mieszkalny, zapomniałem o dokach  >:(

Śro, 26 Cze 2013, 11:40:50
Odpowiedź #22

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
To Zerdzio powinieneś założyć inny wątek pt "Co mnie denerwuje we mnie" :)

Reklama

Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« Odpowiedź #22 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 11:40:50 »

Śro, 26 Cze 2013, 13:19:14
Odpowiedź #23

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nie znam się na tym, ale taka "dłubanka nad optymalizacją" może być bardziej czasochłonna, niż to się wydaje patrząc na efekty. Gra to alfa i z pewnością prędzej czy później bugi usuną. A Kubkami zajmuje się osobna firma, o to się nie martw ;]
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 26 Cze 2013, 13:32:18
Odpowiedź #24

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Mi wlasnie chodzilo o to, ze oni przez ten czas nie pracowali nad 0.20, po prostu pod wplywem cisnienia w pewnym momencie zrobili napredce taki twor. Watpie, zeby to, co mowia, ze juz maja I nad czym pracuja powstalo w tak krotkim czasie po wypuszczenia 20tki. Oczywiscie moge sie mylic, ale lepsza rzadsza aktualka a obszerniejsza I dopieszczona, niz czeste faile.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« Odpowiedź #24 dnia: Śro, 26 Cze 2013, 13:32:18 »