• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 231932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 13 Maj 2016, 05:41:39
Odpowiedź #405

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 384
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Akurat w przykladowym filmiku jest mala roznica, nie chcialem krecic pelnometrazowego filmu :) najwieksza roznica jaka zaobserwowalem (nie chcialo mi sie dluzej czekac) siegala 100 km, ale nawet w przypadku malego falowania rzedu 10 km to jest byc (leciec) albo nie byc (rozbic sie o powierzchnie) dla danego statku.
Jak widzisz wiec, nie jest to szukanie dziury wa calym, no chyba, ze mowa o czarnej dziurze :)

No ale ustalilismy, ze to nie bug tylko feature, wiec....
--
Pozdrawiam
Grabek

Sob, 14 Maj 2016, 15:37:47
Odpowiedź #406

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ostatnio budowałem łazika i również okazało się to ciężkim kawałkiem chleba.

Koła umieszczałem ręcznie, bez symetrii. Wcześniej bez problemu wszystko działało. koła współgrały ze sobą jak należy. Obecnie koła kompletnie nie współgrają ze sobą. Koła umieszczone ręcznie po dwóch stronach skręcają w różną stronę(np. lewe przednie skręca w prawo, to prawe przednie skręca w lewo i na odwrót), ba, napęd również tak samo: Koła po prawej stronie obracają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, to koła po lewej stronie obracają się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.

Problem z motorem można rozwiązać odwracając po jednej stronie napęd. Niby sterowanie też da się odwrócić, ale nie działa to dobrze - koło odwrócone nie skręca w jedną stronę jak należy(np. w prawo skręcało dobrze, a w lewo prawie wcale).

Wcześniej nie było takich problemów. Może to kwestia wersji 64bit, na 32bit nie próbowałem. Ktoś napotkał podobny problem?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #406 dnia: Sob, 14 Maj 2016, 15:37:47 »

Sob, 14 Maj 2016, 16:39:21
Odpowiedź #407

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Jestem na etapie budowy bazy modułowej, niestety nie mam dobrych wiadomości to paskudny bug który mimo dwóch patchy nie został naprawiony. Mi po kilku próbach udaje się to ustawić, ale jest to cholernie denerwujące.

Sob, 14 Maj 2016, 16:42:11
Odpowiedź #408

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ustawić się da, ale i tak nie działa to w pełni jak należy(patrz trzeci akapit w moim komentarzu).

No i jak sam napisałeś, jest to denerwujące, zwłaszcza, że wcześniej nie było takich problemów.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #408 dnia: Sob, 14 Maj 2016, 16:42:11 »

Sob, 14 Maj 2016, 17:47:26
Odpowiedź #409

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 384
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wcześniej nie było takich problemów. Może to kwestia wersji 64bit, na 32bit nie próbowałem. Ktoś napotkał podobny problem?
Nie jestes z nim odosobniony, gdyz mam ten sam problem.
Najlepiej kola dodawać w SPH wtedy umieszczaja sie symetrycznie.
Niestety nie wiem czy bug występuje na wersji 32bit, wrócę do domu to sprawdzę.

Wrocilem, sprawdzilem i sie dziele spostrzezeniami, otoz:
tak skrecaja kola dodane w VABie bez uzywania symetrii


a tak skrecaja kola dodane w SPH rowniez bez uzywania symetrii


wszystkie kola zachowuja sie tak samo w zaleznosci gdzie zostaly dodane (patrz wyzej), i niezaleznie od wersji.
« Ostatnia zmiana: Nie, 15 Maj 2016, 01:34:08 wysłana przez grabek77 »
--
Pozdrawiam
Grabek

Nie, 15 Maj 2016, 00:19:12
Odpowiedź #410

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
U Ciebie działa, bo dodałeś koła symetrycznie zapewne.

A spróbuj dodać niesymetrycznie, czyli każde ręcznie. Wcześniej nie było problemów, a teraz koła kompletnie ze sobą nie współgrają.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #410 dnia: Nie, 15 Maj 2016, 00:19:12 »

Nie, 15 Maj 2016, 01:32:28
Odpowiedź #411

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 384
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U Ciebie działa, bo dodałeś koła symetrycznie zapewne.

A spróbuj dodać niesymetrycznie, czyli każde ręcznie. Wcześniej nie było problemów, a teraz koła kompletnie ze sobą nie współgrają.
W przypadku pierwszego filmiku, kola dodawalem w VABie i kazde pojedynczo bo symetria co prawda dziala ale kolo po drugiej stronie jest do gory nogami, na dolnym filmiku kola dodawalem w SPH i tez pojedynczo - kola jak widac dzialaja poprawnie.
--
Pozdrawiam
Grabek

Nie, 15 Maj 2016, 02:11:22
Odpowiedź #412

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ciekawe, czyżby to błąd u mnie przez jakiś mod?

Mój łazik wyglądał tak: Połączyłem ze sobą 2 M-1x1 Structural Panel - i tam usiłowałem dodawać te najmniejsze koła - no i problem występował. Ale zaintrygowałeś mnie. Spróbuje na KSP bez modów.

Edit: Czyste KSP na świeżym save. Konstrukcja jak na screenie. Dzieje się dokładnie to co opisywałem - widać też niewspółgranie kół, podczas robienia screena trzymałem tylko klawisz D. Chyba nie muszę mówić, że identyczna konstrukcja, identycznie budowana nie robiła wcześniej żadnych problemów?
« Ostatnia zmiana: Nie, 15 Maj 2016, 02:19:10 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #412 dnia: Nie, 15 Maj 2016, 02:11:22 »

Nie, 15 Maj 2016, 11:01:30
Odpowiedź #413

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 384
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Ale budowales lazik w VABie (gdzie rakiety), to jest powód. Zbuduj lazik w SPH (gdzie samoloty sie buduje), zobaczysz, ze będą działały poprawnie.
--
Pozdrawiam
Grabek

Pon, 16 Maj 2016, 10:21:31
Odpowiedź #414

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wrócę z matury, to spróbuje zbudować w SPH. Jednak bug jest tak czy siak, bo jak już wspominałem, kiedyś łaziki działały niezależnie od tego, gdzie były budowane.

Edit: Pewny jesteś, że działa? Tym razem jest to świeżo co pobrana wersja KSP, bez niczego. Koła znowu skręcają źle, nie wspominając już o nieprawidłowym kierunku obrotu kół łazika(obracają się w różną stronę).
« Ostatnia zmiana: Pon, 16 Maj 2016, 17:19:14 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #414 dnia: Pon, 16 Maj 2016, 10:21:31 »

Pon, 16 Maj 2016, 22:59:03
Odpowiedź #415

Offline kuhan2006

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja mam inny problem.
Save z mojej, że tak to nazwe ''kampani'' powoduje, że nie widać żadnego zapisu.
Usunięcie modów nic nie daje. Reinstal gry i wrzucenie kopi zapisu powoduje że nie widac zadnego zapisu.
Jedyny sposób , żeby zapisywało, to zapomnieć o starym zapisie i zacząć od nowa.
Niech każdy sobie zapisze  :)

Wto, 17 Maj 2016, 00:07:48
Odpowiedź #416

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wrócę z matury, to spróbuje zbudować w SPH. Jednak bug jest tak czy siak, bo jak już wspominałem, kiedyś łaziki działały niezależnie od tego, gdzie były budowane.

Edit: Pewny jesteś, że działa? Tym razem jest to świeżo co pobrana wersja KSP, bez niczego. Koła znowu skręcają źle, nie wspominając już o nieprawidłowym kierunku obrotu kół łazika(obracają się w różną stronę).


A ustaw moduł sterowania we właściwy sposób, do przodu. Może to coś zaradzi? Poza tym po zmianie metodologii działania kół nie oczekiwałbym że wszystko będzie tak samo.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #416 dnia: Wto, 17 Maj 2016, 00:07:48 »

Wto, 17 Maj 2016, 00:15:19
Odpowiedź #417

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 384
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Edit: Pewny jesteś, że działa? Tym razem jest to świeżo co pobrana wersja KSP, bez niczego. Koła znowu skręcają źle, nie wspominając już o nieprawidłowym kierunku obrotu kół łazika(obracają się w różną stronę).
[ciach]
Tak, jestem pewny ze dziala, pod WARUNKIEM, ze budujesz w SPH, podczas gdy Ty uparcie budujesz w VABie :P


Zbudowane w SPH
--
Pozdrawiam
Grabek

Wto, 17 Maj 2016, 00:42:02
Odpowiedź #418

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Tylko, że pojazd, który pokazałem wyżej powstał właśnie w SPH. Przecież stoi na pasie startowym, więc gdzie miałem go zbudować, jak nie w SPH?

Edit: Ok, przyczyna odkryta. Drangir odkrył prawdę. Powodem głupienia łazików była ich budowa w niewłaściwą stronę. Czyli tak jakby zamiast budować łazik w przód, to ja budowałem w bok. Przy budowaniu we właściwym kierunku, łaziki zachowują się jak należy, niezależnie od tego, czy były budowane w SPH czy w VAB(tak, sprawdzałem). Zaobrazuje to przykładem: Wchodzimy najpierw do VAB. Bierzemy najmniejszy komputer sterujący(ten co widnieje na moich screenach), dostawiamy do niego od spodu płytę, a kolejną płytę stawiamy od strony wyjścia z VAB(czyli kolejną płytę dobudowywujemy w stronę tych wielkich drzwi). Dalej koła, panele itd. - wtedy łazik głupieje. Wracamy, do VAB, znów bierzemy komputer i pod nim płytę, ale tym razem kolejną stawiamy w stronę lewej ściany(lewa ściana zakładając, że drzwi mamy przed sobą), no i dalej tak samo, koła, panele itd. - wtedy łazik zachowuje się prawidłowo. W SPH też można łatwo popsuć łazik, budując go w bok, a nie w przód. Oto było moja przyczyna problemów.

Dziwna, bo mimo wszystko zawsze budowałem łaziki w ten sposób - wszystkie działały. Podejrzewam, że to przez przejście na Unity 5(nie wiem czy Steam pozwoli mi na downgrade do 1.0 - jak tak, to sprawdzę to w wolnej chwili). Najwidoczniej teraz koła muszą być stawiane w prawidłowym kierunku, bo inaczej głupieją - wcześniej im to nie przeszkadzało. Dziwne, ale skoro działa, to chyba muszę po prostu zmienić stare przyzwyczajenia i budować łaziki we właściwym kierunku.
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Maj 2016, 01:05:01 wysłana przez DragonsNightmare »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #418 dnia: Wto, 17 Maj 2016, 00:42:02 »

Wto, 17 Maj 2016, 22:03:15
Odpowiedź #419

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 384
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tylko, że pojazd, który pokazałem wyżej powstał właśnie w SPH. Przecież stoi na pasie startowym, więc gdzie miałem go zbudować, jak nie w SPH?
Zawsze mogles podjechac na pas z VABu :P
--
Pozdrawiam
Grabek

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22939
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 135432
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 51135
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10206
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13652
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77