• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 179398 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 10 Maj 2016, 20:30:35
Odpowiedź #390

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Preferuje RSS, mam nadzieję że ten bug mnie ominie.
Na razie nie ma wszystkich modów ale w podstawce- RSS nie zauważyłem takiego falowania.

Wto, 10 Maj 2016, 21:01:34
Odpowiedź #391

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
RSS + RO już hula i bangla na całego od jakiś trzech dni także miłej gry ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #391 dnia: Wto, 10 Maj 2016, 21:01:34 »

Wto, 10 Maj 2016, 21:10:53
Odpowiedź #392

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Z tym że nie ma pewnego RSS Visual Enhancements oraz RSS Planets & Moons expanded
Może wybrzydzam, ale mi się nie spieszy wcale. Chcę rozpocząć grę na full powerze.
Śledzę tematy wspomnianych modów i są w trakcie uaktualniania.

Wto, 10 Maj 2016, 22:58:19
Odpowiedź #393

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No to to juz jest wkurzajace :(((
Kolesie z NASA, ESA, ISRO, CNSA, Roskosmos itp, też się wkurzają, że ciągłe zmiany rozłożenia masy w Układzie Słonecznym, diametralnie wpływają na wysokość orbity docelowej.
Poczekaj aż wejdziesz w SOI i wtedy kombinuj.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #393 dnia: Wto, 10 Maj 2016, 22:58:19 »

Śro, 11 Maj 2016, 01:28:04
Odpowiedź #394

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
To bug który wynika z tego, że gra nie jest w stanie liczyć krzywych - w gigantycznym przybliżeniu każdy fragment trajektorii składa się z prostych, nie z łuków, przez co statek nie porusza się płynnie a każda klatka ruchu wymaga nowych obliczeń z nieco innego miejsca. Zresztą, jak Robson powiedział, w NASA do takiej precyzji nie jest blisko ;)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 11 Maj 2016, 08:31:52
Odpowiedź #395

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No to to juz jest wkurzajace :(((

Silniki wylaczone, RCSy wylaczone, nie wazne czy SAS wylaczony czy nie, tak samo - Pe sie przesowa to w jedna to w druga :(

Ps. konstrukcja sztywna jak Sztywny pal Azji :)

"It's not a bug, it's a feature."
Problem znany już z poprzednich wersji i wynikający z mechanizmu opisanego przez kolegów powyżej.


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #395 dnia: Śro, 11 Maj 2016, 08:31:52 »

Śro, 11 Maj 2016, 15:04:03
Odpowiedź #396

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"It's not a bug, it's a feature."
Problem znany już z poprzednich wersji i wynikający z mechanizmu opisanego przez kolegów powyżej.
Jakos tego nie zauwazylem w poprzedniej wersji, ale jesli to ma byc feature utrudniajacy gre to spoko, do przyjecia - z drugiej jednak strony przesledzilem liste zmian i nie zauwazylem zeby o tym wspominali, tak wiec.... cos tu smierdzi i nie jest to Bob Kerman wyliczajacy trajektorie.
--
Pozdrawiam
Grabek

Śro, 11 Maj 2016, 15:13:43
Odpowiedź #397

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Ekhm.. patch 1.1.1
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #397 dnia: Śro, 11 Maj 2016, 15:13:43 »

Śro, 11 Maj 2016, 16:20:14
Odpowiedź #398

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Grabek, jejku, "It's not a bug, it's a feature." to powiedzonko xD Dotyczy mylenia niektórych faktycznie zaplanowanych funkcji z bugiem lub bugów, które np. dodają realizmu w grze, jak w tym wypadku.

@Angorek
Statek jest w innym SOI. Problem wędrujących orbit głównie dotyczył orbit idealnie okrągłych, gdzie znaczniki nie mogły się zdecydować po której stronie planety się ustawić. W przypadku przelotu z innego SOI dane są o kilka rzędów wielkości większe. Czy w przypadku idealnie okrągłych orbit problem się powtarza, ktoś może ma taki statek na orbicie?

Edit: A mi z kolei ostatnio znika kursor w grze. Nie jest to przyjemne...
Wina BDArmory

[Post scalony: Śro, 11 Maj 2016, 16:46:29]
Okej, zrobiłem szybkie testy z HyperEditem, @Angorek


W 0.90 orbita tańczyłaby jak szalona.



Różnica wysokości jest mikroskopijna, a PE i AP ledwo drżą. Jest progress. Tyle że to nie jest orbita paraboliczna przez kilka stref...
« Ostatnia zmiana: Śro, 11 Maj 2016, 16:46:29 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 11 Maj 2016, 18:41:11
Odpowiedź #399

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@Grabek, jejku, "It's not a bug, it's a feature." to powiedzonko xD Dotyczy mylenia niektórych faktycznie zaplanowanych funkcji z bugiem lub bugów, które np. dodają realizmu w grze, jak w tym wypadku.
to tez wczesniej napisalem, ze skoro to jest feature to spoko, wiec koniec tematu
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #399 dnia: Śro, 11 Maj 2016, 18:41:11 »

Śro, 11 Maj 2016, 23:42:30
Odpowiedź #400

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Spoko, koniec tematu, ale...
muszę napisać, że takie drgania orbity występowały od zawsze dla orbit kołowych, oraz bardzo często przy transferach na inną SOI, szczególnie gdy łapaliśmy się na transfer przy granicy sfery.
No ja zawsze uważałem, że tak ma być.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Czw, 12 Maj 2016, 00:22:45
Odpowiedź #401

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Spoko, koniec tematu, ale...
muszę napisać, że takie drgania orbity występowały od zawsze dla orbit kołowych, oraz bardzo często przy transferach na inną SOI, szczególnie gdy łapaliśmy się na transfer przy granicy sfery.
No ja zawsze uważałem, że tak ma być.
Drgania (orbity kolowej jak dobrze zauwazyles) byly, ale nie o nie tutaj chodzi co ukazuje moj filmik, no chyba, ze przyjmiemy, ze to plywanie PE to lekkie drganie :)

--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #401 dnia: Czw, 12 Maj 2016, 00:22:45 »

Czw, 12 Maj 2016, 23:12:49
Odpowiedź #402

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
no chyba, ze przyjmiemy, ze to plywanie PE to lekkie drganie :)

Ale chodzi o drgania PE orbity aktualnej (pomalowana na niebiesko), czy tej wyliczonej teoretycznej? (pomalowana na pomarańczowo)
Bo już nie wiem w czym masz problem (wkurzający Cię tak bardzo).
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pią, 13 Maj 2016, 00:15:14
Odpowiedź #403

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
pomaranczowej - patrz filmik w pierwszym poscie :)
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #403 dnia: Pią, 13 Maj 2016, 00:15:14 »

Pią, 13 Maj 2016, 04:57:40
Odpowiedź #404

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
No faktycznie. Te dziesięć kilometrów w tą czy w tamtą to przecież ogromne "pływanie" orbity, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę dystans do peryapsy i koszt ewentualnego psiknięcia monopropem przez dwie sekundy gdy statek będzie bliżej. Statek zapewne wielkości puszki browaru, może niewiele większy.

Jak na moje oko, to już szukanie dziury w całym.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 88969
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 26804
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 10696
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 6302
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 4303
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006