• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229280 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 02 Kwi 2016, 20:30:06
Odpowiedź #315

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Dzięki
Jeszcze pytanko do Rake
Na ilu GB Ram na kompie była badana wydajność???

Sob, 02 Kwi 2016, 21:21:18
Odpowiedź #316

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Konfig w sigu jest cały.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #316 dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 21:21:18 »

Sob, 02 Kwi 2016, 21:29:54
Odpowiedź #317

Offline malobit

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Witam serdecznie forumowiczów  :)
Mój pierwszy post na forum, chociaż zaglądam tu od długieeeego czasu(chyba była to wersja 23.0).

KSP posiadam w wersji steam'owej, więc testuje aktualizacje 1.1 i jestem mile zaskoczony. Jak wspominali wcześniej koledzy, przyrost wydajności jest mocno zauważalny. Postanowiłem zrobić konkretny test jak wygląda to w praktyce. Poniżej dwa wykresy, sklecone na szybko.
Test polegał na starcie rakiety zaciągniętej z Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i 3-minutowy lot(dokładnie 3:11) pionowo w górę, co pozwalało na przejście przez wszystkie fazy. Rakieta na starcie ma 600 części. Ustawienia graficzne na max, rozdzielczość Full HD, Anti-Aliasing x2.

1. Test między 32bit a 64 bit wersji 1.1 z ustawieniem Max Physics Delta-Time per Frame na 0.12(max) w celu testu w czasie rzeczywistym.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pomimo ustawienia fizyki na 0.12, wersja 32 bit trwała w rzeczywistości dłużej o ok. 10 sekund, ale w wykresie zniwelowałem tą różnice dla lepszego porównania obu wersji. 64 bity w początkowych fazach nieznacznie wyprzedza 32 bity(jednak w tym przypadku, różnica mocno wpływała na komfort gry), jednak im mniej części tym wzrost wydajności jest bardziej zauważalny.

2. Porównanie wersji 1.0.5 oraz 1.1 32bit i 64bit:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ten test zrobiłem z ustawieniem Max Physics Delta-Time per Frame na 0.04, czyli default. Powód: gram w ten sposób zazwyczaj + w wersji 1.0.5 po prostu nie dało się zrobić testu - rakieta zawsze eksplodowała podczas jednej ze zmian faz(zrobiłem ok. 8 prób)
Mocno widoczne jest wydłużenie czasu gry między wersjami. 3 minuty i 11 sekund w wersji 1.1 64bit  trwało 3:59, natomiast w 1.0.5 - 5:48.
Dla mnie masakra  :o

Podsumowując. Gra w nowej wersji ani razu nie wywaliła do windows'a a rozgrywka jest wyraźnie bardziej płynna i przyjemniejsza. Liczba FPS może mogła by być jeszcze nieco lepsza na wersji 64bit ale i tak jest bardzo dobrze. Szczerze mówiąc po testach wróciłem do wersji 1.0.4 z modem KSPRC(oraz 12 innymi, głównie pod BDSM) i byłem mocno zdziwiony jak mogłem grać w takich warunkach  ;) Podczas testu na 1.0.5 "zrywanie" i zacinanie było mocno widoczne podczas pierwszej połowy lotu, przy przechodzeniu między fazami(i towarzyszącymi wybuchami) gra praktycznie stawała w miejscu. W 1.1 nic nie denerwowało a sterowanie rakietą było o wiele łatwiejsze
Jestem bardzo ciekaw jak będzie to działało na oficjalnym wypuście oraz z modami? Nadzieje są duże  :D

Specyfikacja komputera(nie ukrywam, zmieniałem ostatnio kompa między innymi pod Kerbale :P)
procesor - i5 6600K 3,5-3,9Ghz
karta - Radeon R290
pamieć - 8GB DDR4 2400Mhz
płyta - MSI Gaming3 z170

Pozdrawiam!
Maciek

Sob, 02 Kwi 2016, 22:42:29
Odpowiedź #318

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Eligancko wykonane porównanie, dzięki, no ale wiadomo, wszystkie Maćki to zdolniachy :)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #318 dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 22:42:29 »

Wto, 05 Kwi 2016, 14:19:06
Odpowiedź #319

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Wszyscy zachwycacie się wydajnością, a ja z innej strony. Gra w końcu jak dla mnie wygląda fantastycznie. @Kadaf kiedyś zwróciłeś mi uwage na sterylność moich modeli, teraz dopiero widać ich sterylność. Stockowe części jednak też się bardzo zmieniły i wyglądają hmm bajkowo. Pozwolę sobie na prezentacje:


Słynna pomarańczka wygląda w końcu hmm po prostu ładnie. Chociaż w VAB widać jeszcze większą różnice.
Kilka poprawek zauważyłem też w kwestiach moderskich. Nowe Part tools co prawda nie wszystkie jeszcze działają (auto reklama):


Zniknęło kilka niedoróbek (myślałem zawsze że to moja wina) mianowicie przestały pojawiać się glitche przy teksturowaniu kuli:

1.0.5


1.1


Również jakimś dziwnym trafme zniknęło coś co wyglądało jak przerwa w teksturze:

1.0.5


1.1


Wszystkie screeny zostały wykonane na takich samych ustawieniach graficznych. Co prawda do nowego położenia niektórych funkcji jeszcze ciężko nawyknąć to całokształt wygląda bardzo dobrze. Na koniec coś czego chyba wcześniej też nie było. Mianowicie charakterystyczna błękitna poświata na granicy kosmosu:



Może jednak po prostu wszystko co mi się podoba wydaje mi się, że zostało wprowadzone do 1.1. Ogólnie w skali studenckiej postawiłbym mocne 4 jednak poczekajmy na wersję finalną. Może jeszcze coś nas zaskoczy.

Wto, 05 Kwi 2016, 15:15:51
Odpowiedź #320

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Ja poświatę widziałem już wcześniej. Za bardzo skupiłeś się na modowaniu i dawno nie latałeś :P

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #320 dnia: Wto, 05 Kwi 2016, 15:15:51 »

Wto, 05 Kwi 2016, 19:56:55
Odpowiedź #321

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja poświatę widziałem już wcześniej. Za bardzo skupiłeś się na modowaniu i dawno nie latałeś :P

Ja takiej poświaty nie pamiętam z wcześniejszych wersji ;)


Śro, 06 Kwi 2016, 01:45:32
Odpowiedź #322

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jest poprawiona - np. wieczorem widocznych jest więcej barw.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #322 dnia: Śro, 06 Kwi 2016, 01:45:32 »

Sob, 09 Kwi 2016, 14:31:54
Odpowiedź #323

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
DEWNOŁT


- są już w połowie pre-releasu, 763 bugi zostały zgłoszone z czego 513 nadal czeka na potwierdzenie i zdiagnozowanie.

-Mike (Mu) przerobił generowanie siatki (mesh) owiewek, zmniejszając liczbę generowanych śmieci i przyśpieszając rozgrywkę. Kompletnie przebudowali system co zwiększyło liczbę klatek przy stagingu i starcie.

-Ted, sal_vager oraz Squelch analizowali i potwierdzali bugi, by dać reszcie ekipy solidne dane. Przyjrzeli się problemowi z kartami ATI, które sprawiają problem na Linuxie, ale nie mają jeszcze rozwiązania.

-Roverdude wyszedł z propozycją nowego systemu objętościowego (volume system) dla zasobów. Nie jest to na razie wprowadzone do stocku ale pomoże znacznie modderom. Umożliwia operowanie zasobami używając masy a nie jednostek (units), oraz pozwala wprowadzać zmianę miejsc dla załogi np. w naddmuchiwanych habitatach.

- Aronside pracował dużo nad kołami. Dodał specjalne warstwy kolizji, które pozwoliły obejść bug Unity, co doprowadziło do usunięcia ich dziwnego zachowania w grze.

-NathanKell naprawił bug z RCS gdy podczas używania jednocześnie sterowania rotation oraz translation pędniki RCS generowały więcej niż 100% ciągu. Pliki save od teraz zawierają informację o zainstalowanych modach.

- danRosas i Paul_Amsterdam nadal poprawiali ekrany KSPedii. Głównie literówki oraz rzeczy przydatne dla graczy na konsoli.

- Tainwha robił drobne poprawki do UI. Poprawił też bug który powodował że niektóre części nadal były podświetlone na zielono, mimo wciśnięcia F2.

- Claw poprawił trochę grafikę, bugi UI oraz bug z kapsułami załogowymi, uniemożliwiający Kerbalom dostanie się do środka.

- Porkjet zrobił nowe wnętrze dla kokpitu MK2.

- Kapser_vid jest na zwolnieniu (nauka) ale ogarnia forum i feedback.

Oryginalny tekst :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Link : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kokpit :



Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Sob, 09 Kwi 2016, 14:50:20
Odpowiedź #324

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Z tym widokiem do kokpitów to świetny pomysł, od razu mi się spodobało.
Tak samo owiewki, pomimo że Procedural Fairings jest "lepsze" to strasznie toporne, i irytowało mnie że nie można było zajrzeć szybko pod osłony.
Stockowe owiewki da się przerobić graficznie i da się zajrzeć. Pięknie
« Ostatnia zmiana: Sob, 09 Kwi 2016, 16:01:11 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #324 dnia: Sob, 09 Kwi 2016, 14:50:20 »

Sob, 09 Kwi 2016, 15:45:02
Odpowiedź #325

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Jakby tylko te ekraniki w kokpicie miały jakieś zastosowanie

Sob, 09 Kwi 2016, 17:48:20
Odpowiedź #326

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
WOW!

Wreszcie squad trochę się ruszył i zrobił coś w dobrym kierunku.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #326 dnia: Sob, 09 Kwi 2016, 17:48:20 »

Wto, 19 Kwi 2016, 21:55:56
Odpowiedź #327

Offline Aver Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
JEST !!! 1.1 do ściągnięcia z KSP Store  :D

Wto, 19 Kwi 2016, 21:56:32
Odpowiedź #328

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Na Steamie również.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #328 dnia: Wto, 19 Kwi 2016, 21:56:32 »

Wto, 19 Kwi 2016, 23:08:46
Odpowiedź #329

Offline Dasher

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Też macie większy HUD (mam na myśli wysokościomierz i ten sztuczny horyzont)? Jakoś kłuje mnie to w oczy ;/

Edit: Wystarczy zmienić UI scale, sory za spam. (swoją drogą wtedy robią się małe te symbole po lewej)
« Ostatnia zmiana: Wto, 19 Kwi 2016, 23:12:07 wysłana przez Dasher »

 

[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50744
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22795
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133624
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10143
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13552
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77