• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229181 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 30 Mar 2016, 12:34:13
Odpowiedź #300

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil


Danny nawet wrzucił. ;)
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 30 Mar 2016, 14:44:13
Odpowiedź #301

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Znalazł miliard błędów.
Jak zawsze :D

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #301 dnia: Śro, 30 Mar 2016, 14:44:13 »

Śro, 30 Mar 2016, 20:14:00
Odpowiedź #302

Offline Rambo88pl

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
A nie mogą po prostu wszystkich przenieść na Steam i nie byłoby z tym problemu?

Śro, 30 Mar 2016, 20:37:09
Odpowiedź #303

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Pobrałem wersję prerelease i... i... i sami zobaczcie:


KSP 1.0.5 - 17FPS


KSP 1.1(prerelease) - 45FPS  :D :D :D :D :D :D

Statek ma 151 części

Ustawienia gry:



Specyfikacja komputera:
Intel Core i5 4690k podkręcony do 4,2GHz
MSI GeForce GTX 970
8GB RAM

Na wersji 32 bity miałem 32FPS, a na 64. bitach uzyskałem 45FPS.

KOCHAM SQUAD ZA TO CO ZROBIŁ

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #303 dnia: Śro, 30 Mar 2016, 20:37:09 »

Śro, 30 Mar 2016, 20:54:31
Odpowiedź #304

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
A ja mam huehuehuehuehue różowy ekran. :D

Zobaczę czy coś to nie u mnie nie nawala lub jakieś ustawienia. Np. kierownicę mi Dead Space'y wykrywały jako pada i sterowanie nawet w menu było katorgą. :)

Edit:
Mam, miałem ustawione opengl... (na wersjach 1.0.5 i wstecz było bardziej stabilne na tym API)

Zobaczymy framerate jak zreanimuję Odina :D

Edit2:
Odin umar

btw.
12 FPS


324 żaby upakowane w 28 częściach :)

Edit3:
« Ostatnia zmiana: Czw, 31 Mar 2016, 00:48:41 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Czw, 31 Mar 2016, 09:02:25
Odpowiedź #305

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
A jak to wyglądało na poprzednich wersjach?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #305 dnia: Czw, 31 Mar 2016, 09:02:25 »

Czw, 31 Mar 2016, 17:05:44
Odpowiedź #306

Offline Hendryk

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
O, wreszcie wiem dlaczego pojawiał mi się różowy ekran.

Czw, 31 Mar 2016, 19:08:52
Odpowiedź #307

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Baal, pamietaj, żeby przed testem wydajności ustawiać "max physics delta-time per frame" na 0.12sec w ustawieniach głównych, bo inaczej gra będzie spowalniać czas w celu zwiękzenia FPSów, co objawia się żółtym lub czerwonym licznikiem czasu w lewym górnym rogu.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #307 dnia: Czw, 31 Mar 2016, 19:08:52 »

Pią, 01 Kwi 2016, 15:16:56
Odpowiedź #308

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Tymczasem Scott Manley prezentuje easter eggi w 1.1

41 70 72 69 6c 20 46 6f 6f 6c

Pią, 01 Kwi 2016, 16:01:31
Odpowiedź #309

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Tak się zastanawiałem jaki dowcip tu znajdę dzisiaj.
I brawa dla Scota. Kawał dobrej roboty!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #309 dnia: Pią, 01 Kwi 2016, 16:01:31 »

Pią, 01 Kwi 2016, 17:48:54
Odpowiedź #310

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
41 70 72 69 6c 20 46 6f 6f 6c
"April Fool" w heksadecymalu.

Sob, 02 Kwi 2016, 18:13:40
Odpowiedź #311

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Dorwałem prerelease od kumpla ^^  Na 1.0.5 (32b) przy mojej stacji orbitalnej (coś koło 500 części chyba) komp jest w stanie wygenerować 13-14 FPS. Na 1.1 (64b) jest 24 FPS.
Skok wydajności o 66% - brawo! :)


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #311 dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 18:13:40 »

Sob, 02 Kwi 2016, 19:55:53
Odpowiedź #312

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
A od ilu FPS gra przestaje być komfortowa?
Może ktoś badał wydajność to się wypowie. Proszę.
Zdaje mi się że te 13-14FPS to dość kiepskawa wydajność ale nie tragiczna.
« Ostatnia zmiana: Sob, 02 Kwi 2016, 19:57:36 wysłana przez Wielki Piotr »

Sob, 02 Kwi 2016, 20:11:24
Odpowiedź #313

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Do tej pory w kerbalach nie było dla mnie czegoś takiego jak stabilne fpsy, a wskazania z zakładki performance miały się nijak do rzeczywistości, ale dla przykładu w Flight Simulator X minimum komfortowej rozgrywki to było 20FPS. Do tej liczby gra była płynna, i dało się bez problemowo latać, poniżej oko już zaczynało wychwytywać "zcinki".
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #313 dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 20:11:24 »

Sob, 02 Kwi 2016, 20:20:00
Odpowiedź #314

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A od ilu FPS gra przestaje być komfortowa?
Może ktoś badał wydajność to się wypowie. Proszę.
Zdaje mi się że te 13-14FPS to dość kiepskawa wydajność ale nie tragiczna.

To już indywidualna kwestia dla każdego. No i zależy, w co się gra/co się w tej grze robi. W Kerbalach przy tych 14 FPS mogłem sobie w miarę spokojnie zadokować, ale to czynność, którą można robić bez pośpiechu i do skutku. Przy lądowaniu na Munie już by tak fajnie nie było.

W dynamicznych grach/symulatorach jak dla mnie do wyczucia maszyny potrzebne jest minimum stabilne 40FPS (na przykład w Richard Burns Rally wejść dobrze w zakręt bokiem poniżej 40FPS to loteria była).


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22793
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133588
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50730
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13547
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77