• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229238 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 03 Mar 2016, 08:29:23
Odpowiedź #255

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Racja! Zwykle udostępniają pliki wybranym moddercom, teraz dostęp będzie miał każdy. Coś jak grupa medialna, tylko z innej dziedziny.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 03 Mar 2016, 09:42:06
Odpowiedź #256

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
 :'( "Ten" dzień już nadchodzi

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #256 dnia: Czw, 03 Mar 2016, 09:42:06 »

Czw, 03 Mar 2016, 16:53:55
Odpowiedź #257

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Nie chcesz grać na karierze, bo ma ograniczenia i jest za trudno, a chcesz mieć ograniczenia jakie daje kariera, bo jest za łatwo?
Tryb kariery nie jest w ogóle dla mnie interesujący, żeby żyć trzeba robić nudne kontrakty. A tryb swobodny jest za swobodny  :-\
Chciałbym złoty środek. Co roczne dotacyjki rządowe a reszta hulaj dusza. Swego czasu nawet edytowałem sejwa żeby mieć na starcie wszystkie części oraz dopisałem sobie pewną pulę pieniędzy, doznania- średnie. Ciągła edycja jakaś nie fajna.

No nic dziwnego, bo zrobiłeś sobie sandboxa, tylko z limitem kasy. Zero wyzwania i nic się nie dzieje.
To jest właśnie w karierze ciekawe, że masz ograniczenia. Jak osiągnąć cel, nie mając ku temu środków.
A kontrakty? Przy odpowiedniej "strategii inwestycyjnej", kasy starcza niemal na wszystko i mamy dość harmoniczny rozwój.
Jak by wyglądał I lot Glenna, gdyby NASA dostała pierwszego dnia działalności, wszystkie dzisiejsze technologie, plany Saturna i wahadłowca razem z ISS?
Albo gdyby Gagarin dostał Burana na pierwszy lot? Albo gdyby nam ktoś dał kompletne plany i technologie potrzebne do budowy NCC "Enterprise" NX-1701E ale zakazał opuszczania systemu?
Miałbyś wtedy chęć i radość z podboju kosmosu?
Bo mniej więcej tak wygląda to, co robisz.
Zamiast dostać kasę z góry, dostajesz konkretne zadanie. Wypełnisz je - dostajesz kasę. Nie wypełnisz? Tracisz zaufanie, płacisz kary. Trzeba się postarać.
Jak to w życiu.
Łatwo jest polecieć na orbitę, mając potężne silniki, rozbudowaną infrastrukturę itd.
Ale zrób to, mając do dyspozycji silnik ledwo, ledwo wystarczający, Małe fundusze i pole startowe na podwórku. Nie uda się od razu. Ale jak się uda - to będziesz gość.
I na tym polega kariera. Masz ograniczone środki i możliwości. Stawiaj sobie cele, zdobywaj je, rozwijaj się i powiększaj swoje możliwości. A wraz z nimi - Swoje cele.

Czw, 03 Mar 2016, 17:10:50
Odpowiedź #258

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
A jest możliwość aby moder mógł stworzyć nowe kontrakty??

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #258 dnia: Czw, 03 Mar 2016, 17:10:50 »

Czw, 03 Mar 2016, 17:14:19
Odpowiedź #259

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Tak, są (a przynajmniej były) mody na nowe kontrakty. Nie wiem tylko, czy są kompatybilne z nową wersją.

Pon, 07 Mar 2016, 23:04:21
Odpowiedź #260

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Dziś o 3 w nocy rusza faza eksperymentalna. Jak dobrze pójdzie to na Wielkanoc już będzie 1.1 :D
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #260 dnia: Pon, 07 Mar 2016, 23:04:21 »

Śro, 09 Mar 2016, 03:47:18
Odpowiedź #261

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Gameplay z Xbox One i (jak sądzę) Unity 5. Nie wygląda to za dobrze. Zwróćcie uwagę, jak mocno gra zwolniła przy starcie rakiety Kerbal X. Porównajcie żółty znacznik z realnym upływem czasu - na każde 10 sek. w grze przypada 15 sek. realnego upływu czasu. U mnie Kerbal X na stockowej instalce chodzi szybciej.

A mówię o tym dlatego, że Squad nigdy nie chwalił się poprawą jakości wynikającą z przejścia na Unity 5. Wciąż nie wiemy czy pojazd składający się z 1000 części będzie chodził znacznie płynniej czy nie. Tymczasem gdy zapowiedziano wersje 64-bit Maxmaps od razu oznajmił ze KSP jest stabilne z 9 GB zużyciem RAMu. Tutaj takiego potwierdzenia brakuje.


Śro, 09 Mar 2016, 09:23:05
Odpowiedź #262

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Raz - skąd przypuszczenie że to nowa wersja? Gra na XBone jeszcze nie wyszła a wątpię by Squad był w stanie testować i prowadzić developing 4 wersji jednoczesnie. Gameplay pochodzi z Lutego - wyslaliby niedokonczony build czy dopracowany prototyp na bazie starszej wersji? Brzmi absurdalnie, szczególnie że oni zwykle dają nową wersję do testowania tak, by napedzic hype-train.
(Edit - praszam, zauwazylem wyszukiwarke czesci co faktycznie sugeruje ze jest to nowa wersja, ale tez nie wiadomo jak zaawansowany jest to build. Wydajnosc na PC ma się poprawić dzięki optymalnemu użyciu mocy obliczeniowej wspieranej przez kartę graficzną, nie z użyciem RAM. Framerate jest obrzydliwy, bo KerbalX mmożna było odpalic plynnie na core2duo.)

Dwa - te testy odbyly się wiele miesięcy temu i prawdopodobnie nie Byly wykonane w normalnej rozgrywce bo za długo by trwało. No i dotyczyly wyłącznie crashy I zuzycia pamieci. Nikt wtedy nie powiedział że w scenie było wtedy 2000 części i 60 FPS :P
« Ostatnia zmiana: Śro, 09 Mar 2016, 09:51:55 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #262 dnia: Śro, 09 Mar 2016, 09:23:05 »

Śro, 09 Mar 2016, 09:47:42
Odpowiedź #263

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Nie zapominajmu, że Xbox ma procesor zdecydowanie wolniejszy niż ten jaki znajdziemy w średnim komputerze średniego Kowalskiego.

Śro, 09 Mar 2016, 10:02:38
Odpowiedź #264

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ośmiordzeniowy 1.75 GHZ - Co ma sens patrząc na gameplay. Mnie się wydaje że wypuścili dla Polygona wersję technicznie bliższą 1.0, bo po prostu jest stabilniejsza (przetestowana). W ciągu kilkunastu dni YTuberzy i gracze na różnych konfiguracjach wybebeszą tę grę jawnie, na czymś co na 100% jest wersją na nowym silniku i wtedy bbędzie można rzucać werdykty.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #264 dnia: Śro, 09 Mar 2016, 10:02:38 »

Śro, 09 Mar 2016, 10:30:55
Odpowiedź #265

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Z werdyktem o Xboksowej wersji radzę poczekać do oficjalnej premiery. Deweloperskie wersje mają to do siebie, że częstokroć działają o wiele gorzej niż to co mamy na premierze (gorzej gdy jest na odwrót :D ). Mam aktualnie do czynienia z testowaniem gier na konsolach i uwierzcie mi, to wygląda aktualnie na względnie dobrze wyglądającą grę w wersji testowej. :D


BTW. gościu na filmiku powiedział, że około 4mln ludzi kupiło grę na Steamie i ok. 2mln ciągle w nią gra... Ciężko brać na 100% prawdziwe informacje podane przez Polygon, ale coś jest na rzeczy. Squad się obłowiło i chyba nie chce teraz zrobić fuck up'a. ;)
« Ostatnia zmiana: Śro, 09 Mar 2016, 10:35:19 wysłana przez Moskit »

Śro, 09 Mar 2016, 12:40:32
Odpowiedź #266

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[nie wiadomo jak zaawansowany jest to build
No, też dlatego nie wyjeżdżałem od razu z niecenzuralnymi określeniami wobec Squadu tylko kulturalnie wyraziłem swoje wątpliwości :P

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #266 dnia: Śro, 09 Mar 2016, 12:40:32 »

Śro, 09 Mar 2016, 21:58:46
Odpowiedź #267

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nowe zdjęcia z wersji 1.1. Tym razem od KerbalAcademy




Śro, 09 Mar 2016, 22:05:56
Odpowiedź #268

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ale zaje.iste! To stock?
Bo aż nie mogę uwierzyć.

Edycja:
Grunt żeby gra nie muliła.
« Ostatnia zmiana: Śro, 09 Mar 2016, 22:28:19 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #268 dnia: Śro, 09 Mar 2016, 22:05:56 »

Śro, 09 Mar 2016, 22:25:51
Odpowiedź #269

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ptaszki ćwierkają, że tak. Pożyjemy, zobaczymy

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133614
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50738
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006