• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229239 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Nie, 14 Lut 2016, 23:01:36
Odpowiedź #225

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"ściągnij FAR", "ściągnij EVE"
Z EVE to się zgodzę natomiast jakby Squad zaimplementował FAR na stocku to dopiero wylałoby się morze kaki :) a to, że samoloty komuś nie chcą latać a to, że rozwalają się przy ostrych zakretach itp...


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Już w tym momencie można grę zmodować tak że ze stocku zostaje w zasadzie tylko interfejs, ale mamy pokaz slajdów.
Nie no ja mam przy gruncie te 20 fps średnio a bez RVE, Scaterrera i Open GL to nawet ze 40-60 :)

Nie, 14 Lut 2016, 23:25:33
Odpowiedź #226

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie no ja mam przy gruncie te 20 fps średnio a bez RVE, Scaterrera i Open GL to nawet ze 40-60 :)
Jasne, ale to chodzi o to żeby wrzucić pełnego moda i wszystko działało przy 60fps, no chociaż przy 30.
Bo chyba mi nie powiesz że zainstalujesz sobie RSS w 4K, najnowsze KSPRC i może do tego RO i gra będzie śmigać płynnie ? Zdziwiłbym się gdyby się w ogóle włączyła ;)
Mój komp ciągnie Crysisa 3 i Far Cry 4 na full detalach w 50 fpsach, a w kerbalach na stocku + scatterer przy 250 częściowym samolocie mam jakieś 10-15 klatek...
Ja jestem fanem modów, i części stockowych używam rzadko, bo lubię budować realistycznie wyglądające statki itd. moje KSP to coś pomiędzy stockowym KSP a Orbiterem, ale mam już osobiście dość wgrywania tekstur w zależności od tego gdzie lecę, i ograniczania części do 200-250 bo zaczyna klatkować, mimo że komputer nawet się nie zagrzał.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"ściągnij FAR", "ściągnij EVE"
Z EVE to się zgodzę natomiast jakby Squad zaimplementował FAR na stocku to dopiero wylałoby się morze kaki :) a to, że samoloty komuś nie chcą latać a to, że rozwalają się przy ostrych zakretach itp...
Taa... kiedyś się spotkałem z kolesiem który zaczął wyzywać SQUAD że gra ma pełno bugów bo mu spadochrony nie działają na Munie


[Post scalony: [time]Pon, 15 Lut 2016, 14:33:28[/time]]
Z dniem dzisiejszym zamknięto portal Kerbal Stuff.
Zamiast strony wyświetli nam się tekst w którym autor twierdzi że oficjalnym powodem zamknięcia jest brak czasu oraz chęci na utrzymywanie strony.
Twórca wspomina że Squad od początku walczył o jego zamknięcie, promując wszędzie gdzie się da "Curse", oraz straszył go pozwami o użycie słowa "Kerbal".
Wspomina że prowadzenie strony było strasznie niewdzięczną pracą, a ludzie nie doceniali włożonego wysiłku, i spotykał się tylko z milczeniem lub narzekaniem.
Dodatkowo dziękuje wszystkim którzy odwiedzali jego stronę, modderom, i osobom pomagającym w jej utrzymaniu i podaje garść statystyk odwiedzin.
Dodał że utrzymanie strony kosztowało 180$, a Squad sprzedał na samym steamie do kwietnia 2015 ponad 1 milion kopii gry.

Tekst :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Mój komentarz :
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.


Na fejsie powstała grupa ludzi wkur***ych na skład, i chcą wskrzesić stronę. Co z tego wyjdzie zobaczymy.
« Ostatnia zmiana: Pon, 15 Lut 2016, 14:42:12 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #226 dnia: Nie, 14 Lut 2016, 23:25:33 »

Pon, 15 Lut 2016, 17:45:37
Odpowiedź #227

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Curse to przeładowany, nieczytelny syf w porównaniu do KerbalStuff.

Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 15 Lut 2016, 17:50:21
Odpowiedź #228

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Działania Squadu już od dawna mnie wkr...
Czas wymierzyć sprawiedliwość bo robią się nie fajni.



Cytuj
Twórca wspomina że Squad od początku walczył o jego zamknięcie, promując wszędzie gdzie się da "Curse", oraz straszył go pozwami o użycie słowa "Kerbal".

Wiemy więc czym zajmował się Squad, że nawet system łączności za pomocą anten w KSP odwołali na 1.1

Cytuj
Curse to przeładowany, nieczytelny syf w porównaniu do KerbalStuff.

Miałem właśnie to pisać.
« Ostatnia zmiana: Pon, 15 Lut 2016, 17:56:06 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #228 dnia: Pon, 15 Lut 2016, 17:50:21 »

Pon, 15 Lut 2016, 18:54:49
Odpowiedź #229

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
W kwestii tych statystyk...

Nie bez powodu podali, że Squad sprzedał milion kopii gry. Kilka linijek wcześniej wspomniał o 993 550 unikalnych użytkownikach KerbalStuff.

A odkryłem to, bo próba zaktualizowania jakiegokolwiek moda na CKANie kończyła się błędem 404.

BTW, nie kosztowało go to $180, tylko $100/miesiąc. Musiałby płacić $180, gdyby zainwestował w lepszy hosting, co powoli się zbliżało z powodu zbyt dużego ruchu na stronie.

EDIT: Curse jako pomysł nie jest wcale taki zły: celują w bycie jakąś bazą modów dla wielu różnych gier. Z realizacją znacznie gorzej.
« Ostatnia zmiana: Pon, 15 Lut 2016, 19:03:11 wysłana przez ShookTea »

Wto, 16 Lut 2016, 00:38:33
Odpowiedź #230

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Komunizm jako pomysł też nie.

:>

@down
Dyskusyjne. Faktem jest że nie lubię Curse, są inne platformy moderskie jak Nexus czy jeszcze większy twór którego nazwy nie pamiętam i radzą sobie o wiele lepiej. Na Curse także zawsze trudno mi się modów szukało, więc ehhh. Zostaje wertowanie modów. Szkoda mi też że nigdy nie dałem feedbacku twórcy KerbalStuff, może pora nadrobić. Co wy na jakiś wspólny list od Kerbale.pl?
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Lut 2016, 14:35:03 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #230 dnia: Wto, 16 Lut 2016, 00:38:33 »

Wto, 16 Lut 2016, 12:39:22
Odpowiedź #231

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
No wiesz, komunizm jest utopią, gdyby udało się go zrealizować w 100%, to Ziemia byłaby istnym rajem... na Ziemi xD
Ale się nikomu nigdy nie udało i nie da się tego zrobić :C

Wto, 16 Lut 2016, 19:25:45
Odpowiedź #232

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Działania SQUAD są całkowicie nielogiczne. Przecież więcej stron o tematyce związanych z KSP oznacza, że więcej osób się dowie o istnieniu takiej gry. Niezależnie od tego czy będzie to forum, fanpage czy baza modów. A większe zainteresowanie = większy zysk ze sprzedaży. Dziwne.... No chyba, że podpisali jakąś umowę o promowanie Curse i płacą im za nie wspieranie innych baz modów. 

A co do curse to najbardziej wkurzające jest wyszukiwanie. Części modów nie znajdziemy w wyszukiwarce na stronie i trzeba szukać przez google. Dodatkowo przy słabym internecie ( niska prędkość transferu) , pobieranie potrafi się spontanicznie zakończyć w dowolnym momencie  Nigdy nie zdarzało się to na kerbalstuff.
I czy tylko mnie co jakiś co jakiś czas wyświetlało się : " Sprawdzamy twoją przeglądarkę aby ustalić czy nie jesteś intruzem, przekierowanie do strony nastąpi za ... " A chwile później alert antywirusa : " zablokowano zagrożenie sieciowe" ?!

Tak czy inaczej wielka szkoda.

RIP KerbalStuff

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

 [/spoiler]
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Lut 2016, 19:29:52 wysłana przez Bill2462 »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #232 dnia: Wto, 16 Lut 2016, 19:25:45 »

Wto, 16 Lut 2016, 21:41:07
Odpowiedź #233

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A co jeśli SQUAD będzie chciało mieć monopol również na fora? Któregoś dnia kliknę w zakładkę forum.kerbale.pl a tam smutny liścik, że SQUADowi się nie spodobało słowo kerbal w nazwie i koniec?
To zmienimy nazwę.

Śro, 17 Lut 2016, 00:22:00
Odpowiedź #234

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
HALO, OCKNIJCIE SIĘ! RZECZYWISTOŚĆ Z TEJ STRONY!

Nielogiczne zachowania Squadu? Ludzie, gdzie wy żyjecie? Wydaje wam się, że świat "dorosłych" i "poważnych" ludzi zawsze jest rozsądny? Jesteście w grubym błędzie. Już dwa lata temu pisałem, że atmosfera w Squadzie moim zdaniem śmierdzi gorzej niż szambo. A to dlatego, że właściciel firmy, której Squad jest zaledwie cząstką to kompletny kretyn. Prawdopodobnie osobnik, który przedstawia raporty tygodniowe, czy tam miesięczne na temat działalności Squadu jest albo również kretynem, albo mięczakiem. Sądzę, że finansowanie projektu bardzo kuleje, bo łapę na kasie trzyma ktoś, kto ma kompletnie gdzieś gry komputerowe. Dlatego wylatują jeden po drugim ci, którzy pchali rozwój KSP do przodu.

Opowiem wam historyjkę z mojego własnego życia zawodowego, kiedy to byłem rysownikiem w pewnym miesięczniku. Miesięcznik ów był własnością pewnego kretyna, którego główną broszką była uczelnia wyższa dla debili. Może kojarzycie te wszystkie prywatne uczelnie z "hotelarstwa i gastronomii" czy innego "zarządzania" w nazwie. To uczelnie stworzone przez i dla bezmózgów, uczelnie do których posyła się beztalencia, które absolutnie niczego nigdy nie ogarną i niczego nie potrafią.
Właściciel owej uczelni wymyślił sobie, że założy miesięcznik o tematyce związanej ze studentami. Jako osobę główną między sobą a przyszłą redakcją gazety uczynił gościa, który po zakupie swojego pierwszego samochodu tego samego dnia rozwalił go na strzępy na drzewie. (To taki krótki rys intelektualny typa). Za to sama redakcja, której członkiem zostałem miesiąc po rozpoczęciu prac jakimś cudem, z zupełnego przypadku okazała się składać wyłącznie z ludzi autentycznie inteligentnych, pracowitych i z wizją. W ciągu zaledwie ośmiu miesięcy od powstania czasopisma, nasze czasopismo "X" stało się rynkowym hitem. W rankingu najbardziej poczytnych miesięczników w Polsce trafiliśmy do pierwszej dziesiątki. Osiem miesięcy, to zaledwie osiem numerów. Nie słyszałem o miesięczniku, który by kiedykolwiek w historii po upadku komuny był w stanie wspiąć się do pierwszej dziesiątki w ciągu tak krótkiego czasu. Wszystko cudnie co? Ale nie od strony kuchni. Bo od strony kuchni było tak. Promocja i reklama jest dźwignią handlu jak wiecie. Billboardy, to, tamto, owo. Redaktor naczelny idzie do przydupasa właściciela. Przydupas (ten mistrz kierownicy) oczywiście trafia trzy razy na pięć w przypadku pytania jakie nosi nazwisko, więc ponieważ nic nie kuma, to wysyła Red-nacza do właściciela. Właściciel patrzy, wpływy z gazety takie a takie (nie wiem, dziesiątki tysięcy) lecz nie chce słyszeć o żadnych wydatkach. W końcu po długiej dyskusji zgadza się jednak. Finansowanie miesięczne promocyjne na cały kraj określa na poziomie... Dwóch tysięcy złotych. To jest suma, która wystarczy na billboard na jakimś zadupiu, a nie na akcję promocyjno reklamową. Wypłaty dla redakcji. Opóźnienia po miesiąc, dwa, kwartał. Ja wtedy byłem studenciak, którego waliło ile zarabia, więc mi tam rybka, ale wśród pracowników były osoby, które miały na utrzymaniu rodziny. Zrozumiałe było moim zdaniem, że ludzie dostawali cholery, bo wypłaty nie szło się doprosić, mimo że gazeta rozchodziła się na pniu. I co? z miesiąca na miesiąc zaczęło się wszystko rozłazić. Redaktor naczelny wyleciał, zastąpił go jakiś tuman, brat bliźniak intelektualny mistrza kierownicy. Potem odszedł kolejny redaktor, a potem cała redakcja łącznie ze mną solidarnie powiedziała nara. Zrobiliśmy chyba 12 numerów. Po przejęciu sterów przez debili gazeta utrzymała się miesiąc i padła. I tyle było z przedsięwzięcia, które spokojnie mogło konkurować z miesięcznikiem "Wprost", gazetą, która jej właścicielowi każdego miesiąca przynosi setki tysięcy złotych dochodu.

To tyle jak chodzi o zdrowy rozsądek w firmach, które mają wiele działów.
Jeśli któregoś dnia dowiecie się, że Squad przestał ni z tego ni z owego istnieć, nie bądźcie zaskoczeni.

Z sytuacjami, kiedy jakieś przedsięwzięcie "dodatkowe" jest traktowane wyłącznie jako dojna krowa spotkałem się kilkukrotnie. To nie są rzadkie przypadki, a nawet wręcz przeciwnie.




« Ostatnia zmiana: Śro, 17 Lut 2016, 00:32:54 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #234 dnia: Śro, 17 Lut 2016, 00:22:00 »

Śro, 17 Lut 2016, 08:29:44
Odpowiedź #235

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
I miej tu nadzieję na jakąkolwiek normalną przyszłość :(

Śro, 17 Lut 2016, 09:57:41
Odpowiedź #236

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
No niestety życie jest na tyle niesprawiedliwe że niektórzy dostają szanse od losu- mają bogatych rodziców, dostają przedsiębiorstwa.- mieszkania, udziały i jedyne to potrafią to zepsuć tylko dlatego że im się nie chce, albo są na tyle głupi jak but, na własne życzenie.
Drugi musi latami chuchać i dmuchać żeby rozwijać rodzące się przedsiębiorstwo czy dorobić się na mieszkanie pod wynajem aby przynosiło dochody albo zarobić fundusze pod inwestycje (jak wiadomo w Polsce nie zarabiamy dużo)
Też znak kilku takich, prze...szyli z lenistwa takie możliwości, zamiast je rozwijać. Brak słów.
« Ostatnia zmiana: Śro, 17 Lut 2016, 10:06:11 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #236 dnia: Śro, 17 Lut 2016, 09:57:41 »

Śro, 17 Lut 2016, 10:27:47
Odpowiedź #237

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Niestety Kadaf ma 200% racji.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ podaje że Squad nie jest firmą produkującą gry, a firmą która zajmuje się marketingiem i reklamą. Pewnego dnia Felipe (HarvesteR) postanowił powiedzieć szefostwu o pomyśle na grę. Ci się zgodzili i Felipe został kierownikiem ekipy robiącej grę. I tak wychodziły kolejne wersje 0.13.... 0.23.5, 0.24. 0.25.... I nagle Felipe rezygnuje z pozycji głównodowodzącego... I bam ! Mamy wersję 0.90 ! Ludzie patrzą o jaa ! Z 0.25 do 0.90 ! Musi być tyle nowegooo ! Kopie sprzedają się jak świeże bułeczki.
Ale co to.. Nagle sprzedaż zwalnia, a na forum pojawiają się komentarze że w zasadzie mało co się pojawiło, bo rzeczy są fajne ale są to bajery i Ci którzy grają na sandboxie (a to większość) praktycznie tego nie zauważają...
Więc zostaje odwalona na szybko wersja 1.0 ! Okej tu już postęp widać, nowa aerodynamika, poprawiona wyporność, system ciepła itd. okej. Wszystko fajnie tylko znowu zrobione na odpi****l. Chwilę później wychodzą 1.0.1, 1.0.2, i tak do 5. Wszystko poprawianie bugów, bo grę trzeba było wypuścić już !! Co z tego że ogólna koncepcja systemu cieplnego była inna ! Zrobi się później...
Trochę bugów poprawione, ale do większości wyszły fixy na forum, przyklejcie temat i miejcie to w dupie...
Hajs leci dalej.
Teraz robią 1.1. Całkiem nowy silnik, telemetria i systemy przekaźnikowe ! O nie nie. Za dużo, wypuścicie wszystko na raz, a potem będziecie musieli, o zgrozo, pracować nad czymś nowym. Wciśnijcie standardową bajeczkę że macie tyle roboty zawalone że się nie wyrobicie ale zależy wam na graczach i łaskawie wypuścicie nowy silnik żeby nie musieli czekać. Aaa potem zaczniecie wrzucać po kawałku to co już macie gotowe, modderzy będą utrzymywać grę a Wy będziecie liczyć kapuchę i tępić  negatywne opinie na forum i fejsie. (co zresztą już robicie)

Update wypuścimy znowu pod kilku miesiącach jak zapał do kupowania opadnie i ludziom znudzi się aktualna wersja. Po wypuszczeniu ludzie znowu dostaną orgazmu i zaczną kupować, i tak przez kolejne kilka miesięcy będziemy leżeć do góry ch**em i liczyć hajs.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 17 Lut 2016, 11:23:57
Odpowiedź #238

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Święci, ratujcie!
A na serio, może skoro tak, to trzeba dać Squadowi jakiś sygnał że coś jest nie halo?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #238 dnia: Śro, 17 Lut 2016, 11:23:57 »

Śro, 17 Lut 2016, 13:13:49
Odpowiedź #239

Offline Maciuś

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Taaa, powodzenia, to tak jak byś próbował tłumaczyć np. EA, że robią badziewne gry. Kasa leci, więc z ich punktu widzenia wszystko jest ok. Zadowolenie użytkowników jest tutaj najmniej istotnym czynnikiem, ważne, że kupują.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133614
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50738
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006