• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229185 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 04 Lut 2016, 15:25:01
Odpowiedź #210

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
To narazie tylko interfejs może reszty niechcą pokazać mi sie wydaje ze to na starym silniku a wygląd nowego pokazą w dniu premiery pacha lub pare przed

Pią, 05 Lut 2016, 00:00:43
Odpowiedź #211

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Nie Krzychu, nie pracujesz na Unity, więc Ci wybaczam.
Wiesz jak cholernie trudno jest tworzyć wszelkie UI?
To teraz sobie stwórz interfejs na U5, a potem go downgrade'uj do U4, tylko po to, aby pokazać swoje rezultaty głodnej gawiedzi.
Zmasakrowali by sobie mózgi w dwa dni.
Praca nad nową wersją w U4, a potem upgrade do U5 też jest nie do pomyślenia, ponieważ U5 to całkowicie nowy silnik, nie da się go emulować w U4.
To się wydaje bez sensu.
Myślę, że albo U5 dadzą nam bez jakichkolwiek zmian w szacie graficznej, albo są w bardzo wczesnej fazie alfa i kazane nam będzie czekać minimum do 32.02.2016
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #211 dnia: Pią, 05 Lut 2016, 00:00:43 »

Pią, 05 Lut 2016, 02:55:06
Odpowiedź #212

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To narazie tylko interfejs może reszty niechcą pokazać mi sie wydaje ze to na starym silniku a wygląd nowego pokazą w dniu premiery pacha lub pare przed
Nie. Zapowiedzieli Unity 5 bez żadnych graficznych bajerów więc nic więcej nie dostaniesz. Overhaul graficzny dla części został zapowiedziany na wersję 1.2 więc ostrożnie obstawiam, że planety zostaną poprawione w 1.3

Póki co dr Indyk oznajmił, że stockowy remote tech zostanie przesunięty na wersję 1.2 co ma przyspieszyć wydanie aktualizacji o conajmniej kilka tygodni.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pią, 05 Lut 2016, 10:07:30
Odpowiedź #213

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ja chcę tylko porządną obsługę większej ilości RAM i mocy obliczeniowej komputera. Mam nadzieję że się uda to zrobić tym razem bez katastrofy jaką była poprzednia wersja 64 bit.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #213 dnia: Pią, 05 Lut 2016, 10:07:30 »

Pią, 05 Lut 2016, 10:47:11
Odpowiedź #214

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Popieram przedmówcę, KSP w obecnej formie jest w stanie wyciągnąć zaledwie 30% ze średniej mocy procesora czterordzeniowego.
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Śro, 10 Lut 2016, 17:25:26
Odpowiedź #215

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #215 dnia: Śro, 10 Lut 2016, 17:25:26 »

Śro, 10 Lut 2016, 18:39:15
Odpowiedź #216

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Te nazwy pojazdów...

Śro, 10 Lut 2016, 19:38:21
Odpowiedź #217

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
we pushed the antenna and telemetry system back meaning it won’t be a part of update 1.1

Klasycznie.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #217 dnia: Śro, 10 Lut 2016, 19:38:21 »

Śro, 10 Lut 2016, 19:44:31
Odpowiedź #218

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie jestem na bieżąco (szkoła). Czy cokolwiek z tego co obiecali trafi do 1.1? :D

Śro, 10 Lut 2016, 20:13:15
Odpowiedź #219

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
"Lenistwo idzie tak wolno, że bieda ją dogania" - Benjamin Franklin
Ciekawy jestem co oni robią przed komputerami w czasie "PRACY".
Ktoś powinien stworzyć konkurencyjną grę dla KSP aby zasadzić mobilizacyjnego kopa w dopsko Squadowi.
« Ostatnia zmiana: Śro, 10 Lut 2016, 20:20:50 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #219 dnia: Śro, 10 Lut 2016, 20:13:15 »

Śro, 10 Lut 2016, 20:25:47
Odpowiedź #220

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Tak.... ja wiem co oni robią oni piszą caly tydzień dewnołta i tym samym wyczerpując wszystkie siły... :D

Śro, 10 Lut 2016, 20:43:48
Odpowiedź #221

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Za tydzień ogłoszą że premiera przesunięta na 1 Styczeń 2017 (jak obstawiłem w temacie: "Obstawiamy datę premiery wersji 1.1")
Co by się chłopaki nie zaharowały.
Trzeba stworzyć ankietę w temacie: "Czy Squad zrypie wersję 1.1, czy jednak się uda?"

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #221 dnia: Śro, 10 Lut 2016, 20:43:48 »

Nie, 14 Lut 2016, 15:12:05
Odpowiedź #222

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekawy jestem co oni robią przed komputerami w czasie "PRACY".
Ktoś powinien stworzyć konkurencyjną grę dla KSP aby zasadzić mobilizacyjnego kopa w dopsko Squadowi.
Siedzą na fejsie i na forum. Squad nie robi nic, bo nie musi. Wystarczy posiedzieć trochę na forum czy anglojęzycznych grupach fejsbukowych by zobaczyć dlaczego. Cokolwiek by nie zrobili, ludzie za granicą chcą się zesrać z radości, do tego stopnia że niektórzy chwalą się że kupili po 4-5 kopi gry bo "jest tak świetna i grają w nią tak długo że sumienie nie pozwala mu grać bez kupna kolejnej kopii"... serio ? 90% postów odnośnie błędów gry kończy się odpowiedziami typu : "ściągnij FAR", "ściągnij EVE", "ściąnij Fixa z forum". "ściągnij xxx".
Squad nie robi nic, bo nie musi a hajs jak leciał, tak leci...
Po wypuszczeniu 1.1, jeśli nie spieprzą nic z kodem i gra naprawdę będzie korzystać z wielu rdzeni, PhysX i ramu do oporu to w 1.2 zobaczymy pewnie tylko anteny, a kolejne update ( o ile wgl będą) będą najprawdopodobniej symboliczne bo moderzy odwalą całą robotę.(bo znikną ograniczenia) Już w tym momencie można grę zmodować tak że ze stocku zostaje w zasadzie tylko interfejs, ale mamy pokaz slajdów.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Nie, 14 Lut 2016, 15:19:20
Odpowiedź #223

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Cała racja.
Przyznam się wam, jak wersja 1.1 będzie dobrze zoptymalizowana to ja kończę z wszelakimi aktualizacjami od Squadu.
Naściągam najlepsze mody i sobie zapakuje wszystko w folder KSP 1.1. Jak będę chciał w przyszłości sobie zagrać to sobie włączę KSP wersji 1.1
Dla mnie i tak KSP to od zawsze tylko podkład pod mody które czynią grę naprawdę ciekawą. Rozwiązania Squadu mające zastępować mody są kiepskie... bardzo jak dla mnie.
I czekam tak już od połowy maja na nieszczęsną wersję 1.1 z sensowną optymalizacją
aby móc grać w "dobrą grę".

"Amatorzy" RSS+(RO)+RVE:















Squad:





Znów "amatorzy"

« Ostatnia zmiana: Nie, 14 Lut 2016, 15:52:13 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #223 dnia: Nie, 14 Lut 2016, 15:19:20 »

Nie, 14 Lut 2016, 16:11:44
Odpowiedź #224

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Cokolwiek by nie zrobili, ludzie za granicą chcą się zesrać z radości, do tego stopnia że niektórzy chwalą się że kupili po 4-5 kopi gry bo "jest tak świetna i grają w nią tak długo że sumienie nie pozwala mu grać bez kupna kolejnej kopii"... serio ?

Niestety, nie stać mnie w tym momencie na to, ale wypatruję okazji do kupienia kerbalowej maskotki lub figurki w najbliższym czasie. Nawet jeśli KSP jest platformą pod modowanie, jest niewiele gier w której spędziłem tyle czasu.

Ciekawe czy późniejsze apdejty wrócą do 2-3 miesięcznego cyklu, teoretycznie nie będą tak skomplikowane jak przepisywany od nowa. W praktyce... wiemy jak jest ;P
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133591
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50732
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13549
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77