• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229180 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 23 Gru 2015, 21:03:50
Odpowiedź #180

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Może nie do końca żart, ale mam nadzieję, że to nie będzie jedna część. To by była całkowita żenada. Natomiast gdyby tak to rozłożyć na kawałki, to mamy tutaj na przykład śruby okrętowe, co otwiera ogromne możliwości w kwestiach rozwoju autentycznej żeglugi. Moje przypuszczenie co do tego że to może być jedna część opierają się tylko i wyłącznie na... reflektorach. Po co dodawali by taki reflektor, skoro są już stockowe i to ładniejsze na dodatek? Za to jeśli dobrze przeanalizować sam kadłub, to możliwe, że jednak będzie się to dało rozłożyć. Po środku mamy coś co wygląda na wolny node. Jeśli dostaniemy faktycznie zestaw części tego typu, to szczerze mówiąc będę bardzo zadowolony.

Śro, 23 Gru 2015, 21:06:13
Odpowiedź #181

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
3 ciała niebieskie to całkiem sporo, zwłaszcza jeśli wykluczyć ciała typu Minmusowego. Mam cichą nadzieję że to jest najwyżej prototyp do przyszłych edycji albo zabawa RoverDude'a. Mimo wszystko wizja nawodnych, stabilnych baz brzmi mi przyjemnie.

Cytuj
Chociaż szczerze mówiąc mi to w ogóle wygląda na JEDNĄ nierozłączoną część. Obym się mylił.

Łatwo można wyodrębnić okrągły kokpit, szare zbiorniki po bokach (4 sztuki) ze slotami na urządzenia, moduł serwisowy  ze śluzą (?), turbinę, a także płetwy/stateczniki poziomu i pionu plus dodatkowe śruby i 2 rodzaje lamp. Szkoda tylko że zamiast standardowego "Lego" to wygląda na konstrukcję "Do zbiornika dobierz elementy X i Y, bo inne za nic nie będą pasowały".
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #181 dnia: Śro, 23 Gru 2015, 21:06:13 »

Śro, 23 Gru 2015, 21:24:37
Odpowiedź #182

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Nie siedzicie w modach to nie wiecie :P
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Śro, 23 Gru 2015, 21:33:38
Odpowiedź #183

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
To o co tu chodzi? Bo już nic nie kumam. To będzie w stocku, czy nie będzie? Ryan, określ skąd to wziąłeś i o co z tym chodzi.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #183 dnia: Śro, 23 Gru 2015, 21:33:38 »

Śro, 23 Gru 2015, 21:41:53
Odpowiedź #184

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
W żadnym nowym materiale na Tumblr nie ma nic o batyskafach, to czysto modowo konstrukcja =w= czuję się strollowany.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 23 Gru 2015, 22:06:05
Odpowiedź #185

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wzięte z reddita. Wcześniej publikowali coś co miało być w 1.1 przez tego samego gościa, to ja czuję się strollowany przez RoverDude'a.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #185 dnia: Śro, 23 Gru 2015, 22:06:05 »

Śro, 23 Gru 2015, 22:07:42
Odpowiedź #186

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Chorąży JackRyan do raportu! Pana majora i pana porucznika w błąd wprowadzać się zachciewa?! Przebiegniecie się po poligonie z osprzętem 500 kilometrów to się wam odechce chorąży!

Śro, 23 Gru 2015, 22:08:40
Odpowiedź #187

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Sir, yes sir!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #187 dnia: Śro, 23 Gru 2015, 22:08:40 »

Śro, 30 Gru 2015, 13:17:41
Odpowiedź #188

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Gdzie sie podział nasz fajny tłumacz  ???

Śro, 30 Gru 2015, 13:34:44
Odpowiedź #189

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
- Były super święta, NathanKell zajmował się swoim bliskim w szpitalu
- naprawiali błąd, że jak coś spadło na Kerbin/Mun/etc. to był crash, zajęło im to 3 dni
- Danrosas robił jakieś Vine'y, żeby coś tam wypromować
- QA testuje
- Joe próbował wyjaśnić organizacji PEGI, że wybuchające Kerbale nie są aktem przemocy XD

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #189 dnia: Śro, 30 Gru 2015, 13:34:44 »

Śro, 30 Gru 2015, 13:43:58
Odpowiedź #190

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Joe próbował wyjaśnić organizacji PEGI, że wybuchające Kerbale nie są aktem przemocy XD
kerbale to istne zło pegi +18 ! hahah

Śro, 30 Gru 2015, 18:18:54
Odpowiedź #191

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Gdzie sie podział nasz fajny tłumacz  ???

Ostatnio mam cholernie mało czasu, święta i te sprawy, dodatkowo małe zmiany w trybie życia i od dłuższego czasu mało się interesowałem kerbalami. ;p

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Joe próbował wyjaśnić organizacji PEGI, że wybuchające Kerbale nie są aktem przemocy XD

2 Listopada do Dirt Rally wydana była aktualizacja 0.90 (Gra już po premierze, polecam, ale nie dla wielbicieli fizyki z nfsów), gdzie prócz ogromu nowego kontentu w patchlogu znalazł się zapis:
o Animal protection services have been on the phone so we’ve had to move the wildlife on some stages to safety.


Bo:





Nie powiem, ale komjuniti kręciło niezłą szyderę.
« Ostatnia zmiana: Śro, 30 Gru 2015, 18:29:42 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #191 dnia: Śro, 30 Gru 2015, 18:18:54 »

Śro, 06 Sty 2016, 02:31:50
Odpowiedź #192

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Sorry za double post, ale...

Dewnołtowy Wtorek!!!

Dziś konkretnie skrótowo...

- długi elaborat, że wrócili do roboty po świątecznej i noworocznej przerwie, testy w KiuA idą pełną parą,wykrywane błędy i inne bzdety naprawiają na bieżąco

- Majk zoptymalizował kod interfejsu użyszkodnika (mogli tak to napisać, miast bełkotu na kilka linijek)

- Romfarer upewniał się, że części w "Badaniach i Rozwojach" wyświetlają się używając tych samych systemów jak w Budynku Składania Wehikułów i Hangarze Kosmicznych Aeroplanów, co znaczy, że będą podobne dymki jak ww.

- RowerDjud popełnił przystosowanie ekranów dla Naroł Band Skaner (taka antenka od surowców) do Junity Pińć

- Brajan (Arsonajd) zaaplikował to samo do wyświetlani mapy i łejpointów.

- Nataniel i Dejw partnerowali się przy nieaktualnych samouczkach, co by je przystosować do nowych realiów gry

- PorkDżet kontynuował planowanie przeróbki części rakietowych w przyszłości (później niż 1.1 na Boga!), jedno przykuło im uwagę, m.in. automatyczna zmiana wielkości zaczepu silników
(One feature we’re looking into with special interest is giving some engines the ability to switch their attachment between multiple sizes automatically. We’ll have to see how well that would fit in with the game.) >>> Tak ten fragment rozumiem, że chodzi o jakiś ficzer, co pozwoliłby na przykład by silniczek "Ant" doczepiony do pomarańczy nie wyglądał jak czyrak na rzyci. Zachowując oczywiście swoje parametry. :)

- zapraszają do obejrzenia ich wajnsów, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (nie wiem jak to spolszczyć)

Tradycyjnie Bonus:


I Brytyjskie Porno (18+)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
« Ostatnia zmiana: Śro, 06 Sty 2016, 02:43:27 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 06 Sty 2016, 03:38:17
Odpowiedź #193

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Niema to jak o 2:30 siedzieć na forum :D (no dobra sam tu jestem o 3 :D)
Jak zwykle tłumaczenie fajne :)
A co do aktualizacji to chyba to kwestia paru tygodni tak ?
« Ostatnia zmiana: Śro, 06 Sty 2016, 03:44:04 wysłana przez krzychu072 »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #193 dnia: Śro, 06 Sty 2016, 03:38:17 »

Śro, 06 Sty 2016, 08:15:08
Odpowiedź #194

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ano Baal, jak zwykle na najwyższym poziomie :) Co do premiery 1.1 to jak gdzieś już indziej napisałem, spodziewam się jej w lutym albo w marcu. Końcówka stycznia wydaje mi się nieco zbyt optymistyczna w dalszym ciągu.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22793
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133588
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50730
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13547
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77