• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229221 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 24 Lis 2015, 10:27:08
Odpowiedź #150

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Nie ma spolszczenia na aktualne wersje KSP. Właściwie nigdy nie było spolszczenia do KSP, bo to co było miało jakość wielokrotnie nawet niższą niż kopiuj/wklej translator. I nie pakuj się z pytaniami do nieodpowiednich wątków.

Wto, 24 Lis 2015, 18:57:59
Odpowiedź #151

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil
Witam. Nie pomyliłeś działu?
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #151 dnia: Wto, 24 Lis 2015, 18:57:59 »

Śro, 25 Lis 2015, 14:40:27
Odpowiedź #152

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Dzisiaj ja chcę przetłumaczyć dewnołta! Ale nie będę stylizować, jak baal, bo nie umim.

Cześć wszystkim!
To jest tydzień, w którym podjęliśmy wielką decyzję: zaczynamy być wdzięczni naszym zbyt optymistycznym celom. KSP jest owocem naszej miłości (<3 #nohomo ~~S.T.) i chcemy widzieć w tej grze wszystkie możliwości, jakie tylko mogą być. W przypadku aktualizacji 1.1, trzy tygodnie QA i eksperymentów nie mogły ocenić jakości gry, w jaką celujemy: praktycznie wszystkie elementy gry zostały w jakiś sposób zaktualizowane. I planujemy zakończyć pracę pod koniec tygodnia. To była największa przebudowa istniejących części gry, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy, i jaką kiedykolwiek planowaliśmy robić. Praktycznie każdy pojedynczy element interfejsu użytkownika został zmieniony. Wydawanie tej aktualizacji z minimalnym testowaniem zostawi nam mnóstwo nienaprawionych błędów i zrujnuje zadowolenie z gry, dlatego postanowiliśmy przełknąć naszą zbiorową dumę, porzucić wewnętrzny bożonarodzeniowy deadline i przenieść termin aktualizacji 1.1 do 2016. Mamy nadzieję, że rozumiecie naszą decyzję i ją wspieracie.

Przez ostatni tydzień Ted i Joe (Dr Turkey) spędzili na wielu spotkaniach, planując alokację czasu i zasobów przez następne kilka miesięcy. Pragmatyzm jest tu kluczem. Optymizacja wewnętrznej komunikacji jest tu ważna, ponieważ wszystkie małe zmiany nagrodzą nas wielkimi ilościami czasu (WTF, nie rozumiem ~~S.T.). Na jednym ze spotkań dostaliśmy też trochę interesujących ofert partnerskich, ale jest jeszcze za wcześnie, by o tym rozmawiać.

Wracając do deweloperki: monotonne staje się powtarzanie co tydzień, że pracujemy nad interfejsem. Felipe (HarvesteR) zaktualizował system okienek dialogowych, które korzystały ze starego interfejsu, wśród nich okienko załogi wewnątrz pojazdu, panel wyników naukowych i statystyki w menu głównym. Dzisiejszy kamień milowy to wszystkie elementy interfejsu przetransferowane w nowy system. Jest to dobry znak postępu, który witamy z wielkim uśmiechem po sześciu, siedmiu miesiącach prac nad interfejsem.

Więcej postępu od Jima (Romfarer), który przelewał się nad menedżerem faz i pozycją launchera gry na ekranie (rly? bez względu na to, z czego korzystają... pozycja okienka to przecież tylko jedna linijka kodu. ~~S.T.). Mądre korzystanie z powierzchni ekranu w różnych ustawieniach sprawia, że uwalniamy tak potrzebną graczom przestrzeń i usuwamy nieład z ekranu, dzięki czemu możemy wypełnić go innym nieładem. (naprawdę, tak napisali. ~~S.T.).

System anten przekaźnikowych ciągle "work in progress": Bob (Roverdude) zaimplementował kilka mechanizmów, które będą zachęcać do rozwoju silnej sieci przekaźników z buffami ("robust relay networks with buffs", czekam na propozycje lepszego tłumaczenia ~~S.T.). Dobry system przekaźników pozwoli na przykład przekazać więcej nauki z instrumentów badawczych, niż jest to obecnie możliwe, ale będzie wymagać znacznie większej ilości pracy do wykonania przed badaniami. Pomyślcie, jak łazik Curiosity korzysta z satelity Mars Reconnaissance Orbiter do przesyłania sygnałów do domu, lub jak Philae używa do tego Rosetta'y.

Po stronie kontraktów, Brian (Arsonide) napisał nowy system, którego próbował zrobić już od dłuższego czasu: zamiast obecnego zachowania, gdzie gra generuje kontrakty w losowy sposób wraz z postępem gracza, gra będzie teraz dołączała "wagę" do każdego kontraktu i użyje ją do nauczenia się preferencji gracza, sprawiając, że te kontrakty, które gracz preferuje, będą pojawiać się częściej.

Chris (Porkjet) walczył ze zmianami, jakie Unity 5 wprowadziło do shaderów. Zmiany sprawiały, że grafika wyświetlała się znacznie gorzej. Zamiast pisać kod omijający problemy, postanowiliśmy przenieść się na nowy "standardowy" shader Unity 5.

Dave (TriggerAu) kontynuował pracę nad KSPedią i zrobił aż 45 zdjęć. Teraz QA szuka w tym błędów.

Od strony społecznościowej: oficjalne forum przenosi się ze skryptu vBulletin 4 do IPS 4 pod koniec tygodnia, co sprawi, że część danych niestety zostanie utraconych. Kasper (KasperVld) pracował nadgodzinowo przez weekend, by upewnić się, że stare linki będą działały tam, gdzie to możliwe, i kończył migrację bazy danych. Cieszymy się, że przenosimy się na nową platformę, która lepiej odpowiada naszym potrzebom... i która została zrobiona w trakcie tej dekady. Forum będzie zamknięte przez piątek i sobotę, by transfer mógł się wykonać.

Wchodźcie na forum, Twittera, Facebooka i Reddita! (lol, wszędzie tam jestem. ~~S.T.)
Cya

Śro, 02 Gru 2015, 22:18:38
Odpowiedź #153

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
WCZORAJSZY DEWNOŁT

(ST, nie trzeba stylizować, pisać trzeba jakbyś komuś miał te teksty streścić pomiędzy wód... ekhm sokiem a zagrychą)

- międzynarodowe forum finalnie przeszło na nowy silnik. (przyzwyczaić się będzie szło jakiś czas, pół dewnołta tl:dr ju mad bro? o różnicach między wiBjulletinem a IPeeS, sory ale mnie to tak samo interesuje co jadła Jola Rutowicz na brekfaście ze swoim ponym)
- Felipe, Majk i Daniel oraz pozostali dalej walą z interfejsem użyszkodnika. Dodają, że obsuwa (omówiona w tamtym tygodniu) jest słuszna > mają więcej czasu by wyszlifować produkt.
- Felipe głównie się skupiał (chodzi o pracę, a nie siedzenie na kiblu po zbyt ostrym tako... hue hue hue hue) nad światłomapą w edytorach. Junity Pińć korzysta z innego silnika, mimo, że robota nie skomplikowana, aczkolwiek czasochłonna
- wykryli błędy w cieniowaniu terenu, które są powodowane przez błędy w silniku (kontaktują się z ekipą od Junity by naprawili)
- Felipe z Dżimem po ogarnięciu się z głównymi problemami migracji interfejsa na nowy silnik zajęli się pomniejszymi pierdołami, m.in. potłikowali wyszukiwarkę części (nota bene opisywaną kiedyś tam przeze mnie)
- Ted i Dżoe (ten od indyka) trochę zmieniają ich rutynę, ten drugi z kimś się tam spotyka w sprawie obsuwy (cenzura - info zastrzeżone)
- coś tam kombinują ze spotkaniami "Astronomi Najt in da Łajt Hałs" i Euuropejskimi kontaktami (to jest długofalowa sprawa - dużo więc się z tym nie będą pucować)
- Nataniel procesuje się z błędami owiewek i detekcją wody oraz spadochronami w rzadszych partiach atmosfery (mach efekty)
- Dejw pracuje dalej przy KSPedii
- Dziękują jakiemuś Emilowi za wspaniały list. (gość ponoć niepełnosprawny od dziecka i jest wdzięczny, ze dzięki KSP może po części realizować marzenia o lataniu w kosmos)

Bonus:
Na fali starłarsowego hajpu
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #153 dnia: Śro, 02 Gru 2015, 22:18:38 »

Czw, 03 Gru 2015, 17:42:47
Odpowiedź #154

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Znalezione na reddicie. Wrzucone przez Rover_Dude'a

Czw, 03 Gru 2015, 17:48:06
Odpowiedź #155

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
^^ I z taką wodą mogę wrócić do kerbali budować statki :D
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #155 dnia: Czw, 03 Gru 2015, 17:48:06 »

Pią, 04 Gru 2015, 08:45:45
Odpowiedź #156

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ja nie wierzę, czy to dalej ta sama gra?

Pią, 04 Gru 2015, 14:56:06
Odpowiedź #157

Offline Nathir

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ehh, żeby to co jest na tym gifie miało sens to by musieli dodać z 40 nowych części, zmienić sporo fizyki itd itp.
Jeśli by się zajęli tym to wg mnie tracą czas, inne rzeczy by się znacznie bardziej przydały.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #157 dnia: Pią, 04 Gru 2015, 14:56:06 »

Pią, 04 Gru 2015, 17:10:14
Odpowiedź #158

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Inne, czyli jakie? Rozwiń myśl. Nie wydaje mi się, aby to wymagało 40 części (rzadko, który update tyle dodaje). Co do fizyki - Unity 5.

Pią, 04 Gru 2015, 18:36:58
Odpowiedź #159

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Zmienić sporo fizyki ? Przecież łodzie podwodne działają już teraz.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #159 dnia: Pią, 04 Gru 2015, 18:36:58 »

Pią, 04 Gru 2015, 18:46:23
Odpowiedź #160

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Okręty działały zawsze. Ale dopiero teraz działają tak jak powinny były działać od początku.

Sob, 05 Gru 2015, 18:52:55
Odpowiedź #161

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Antena z wersji 1.1. Złapana podczas Squadcastu


Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #161 dnia: Sob, 05 Gru 2015, 18:52:55 »

Sob, 05 Gru 2015, 19:07:26
Odpowiedź #162

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
@up
Ktoś już ją pokazał, ale tylko jako part,a nie na statku.

Śro, 09 Gru 2015, 08:33:23
Odpowiedź #163

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Dewnołt byndzie opóźniony. KasperWid napisał na międzynarodowym, że z braku wolnego czasu jaki mogliby poświęcić na napisanie kilku zdań połączą wczorajszy Dewnołt z dzisiejszą Wideo Środą.

Niżej Skrót Dewnołta (jak się ukaże, a ja w trakcie kręcenia czasów na oesach w Dert: Rejli nie zapomnę): :)

EDYTA:

DEWNOŁT

- Felipe pracował po godzinach łatając błędy krytyczne, nawet Skład jest gotów poświęcić ich dwutygodniowy tradycyjny urlop świąteczny, by sprawić by 1.1 wyszło o czasie.

-  ww. człek cieszy się, że gra po takiej ilości prac nad migracją na Juniti Fajw zaczyna nabierać pożądanych kształtów, z gdzieniegdzie znajdowanymi bagami i gliczami.

- w mapwiuł od Felipe mamy małą nowinkę, a cieszącą oczy - ładnie cieniowane linie orbit:



(ciekawy jestem tego przycisku obok łarpa)

- Arsonajd też nie próżnował, dodał coś co pozwoli uniknąć problemu z kierunkiem orbit docelowych w kontraktach:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(gif, spory - raz już nawaliłem na jedną stronę na tym forum gifów, Rajnus nie był zadowolony ;P)

- Majk babrał przy sterowaniu na konsolach i ustawieniach

- Dżim ogarnął w edytorach, że gra będzie zapamiętywała, na jakiej stronie z zakładki kategorii przeglądaliśmy części.

- Bob "Rowerdjud" zaimplementował Składowski odpowiedni Rimołt Tech do interfejsa. Pokazuje on co kontroluje statek (Kerbal czy komputer), siłę sygnału oraz rodzaj połączenia (bezpośrednio z Kerbinem, z Kerbinem poprzez sieć komunikacyjną, czy ze statkiem kontrolowanym przez Kerbala)

Na obrazku mamy sytuację, statku komunikującego się pośrednio przez inny statek z Kerbal Spejs Senter
(Szczerze: trzymam za to kciuki, modowe RT, nie wiem jak teraz, ale u mnie kiedyś przy dużej ilości satelitów w sieci wraz multumem innych obiektów potrafił się porządnie biesić i zawieszać grę.)
< mój przykład z 0.24 bodajże, RT dostawał czasami kompletnego joba i się krzaczył

- na koniec, przed TL:DR wspominają, że testy z KiuA powoli się rozkręcają oraz, że Nataniel naprawiał błędy z oprawą dźwiękową

Bonus:
W spojlerze:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
« Ostatnia zmiana: Czw, 10 Gru 2015, 01:41:12 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #163 dnia: Śro, 09 Gru 2015, 08:33:23 »

Czw, 10 Gru 2015, 19:22:25
Odpowiedź #164

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ważne by nie muliło przy większej rakiecie.
Ba, najważniejsze!

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133607
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50736
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77