• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229220 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Pon, 09 Lis 2015, 20:04:38
Odpowiedź #135

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Pamiętaj, że Scott pokazał testówkę, nie finalny build.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Pon, 09 Lis 2015, 20:38:02
Odpowiedź #136

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie sądzę, żeby coś jeszcze zdążyli w tym zmienić. System wodowania jest ok, ale jego wizualizacja nie. Na filmiku ni huhu nie widać, czy się rusza w wodzie, czy jest w wodzie, czy metr nad nią.  Widać za to dno kilkaset metrów dalej. Cudownie przejrzystą mają wodę (o ile to woda) na Kerbinie.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #136 dnia: Pon, 09 Lis 2015, 20:38:02 »

Pon, 09 Lis 2015, 21:54:46
Odpowiedź #137

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Ekhem...
Update 1.0.5 już jest.

Ekhem2:

KasperVid powiadomił na forum KSP, że Miguel a.k.a. Maxmaps żegna się ze Squadem po ponad 2 latach współpracy.
« Ostatnia zmiana: Śro, 11 Lis 2015, 19:53:52 wysłana przez ShookTea »

Czw, 12 Lis 2015, 21:29:30
Odpowiedź #138

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
^^

Stąd de facto "awans" Teda.

Spóźniony Dewnołt

- na początku wzmianka o pracy nad cichym paczu (już wydany - Baal)

- pomiędzy testami, naprawami błędów i kolejnymi testami Nataniel znalazł czas na implementację algorytmu Rungego-Kutty, a dokładnie metody Heuna (tej części matematyki nigdy nie liznąłem, więc o różniczkach wiem tyle co o badaniach ornitologii w Burkina Faso, czyli nic) co niby ma się przełożyć na lepsze obliczanie termodynamiki na niższym poziomie łarp. Coś tam dłubał przy konfigurcjach części inspirowanymi Twikable Ewrifin autorstwa Tołdikusa.

Tu się poczułem odrobinę dumny, bo przypomnę fragment mojego postu z 22 Października
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Byłbym z tym bardziej wstrzemięźliwy, obstawiałbym bardziej:
1.0.5 - I poł. Listopada
1.1 - Okolice Świąt i Nowego Roku.

-mowa jest o tym, że szybko zbliżają się do umownie "założonego" przez nich daty rilisu na Święta, choć niestety może być to termin nieosiągalny, bo sporo roboty przed nimi.
- Dan ślęczy nad Tjer Zero budynkami (stodoły i szopy widzę, fak je!) i jakieś eksperymenty z Hudini i Hudini Endżyn w Junity (Houdini - wszechstronne narzędzie do grafiki trzyde)

- Majk i Dżim trzaskali dalej w interfejsie, czyli naprawę błędów i dodawanie jakichś tam ficzerów, fajnych dla nowych i starych wyjadaczy, m.in. ten drugi nerd dodał wyszukiwarkę w edytorach części, gdzie kluczem do wyszukiwania interesujących nas części będzie tekst.

- dalej tl;dr odnośnie komputerów z jabłkiem i plejaka, oraz zdjęcie pluszowej Sondy Rosetta i lądownika Philae...




BONUS:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

I Keny Keczułoki Anułoki na katarynce:
« Ostatnia zmiana: Czw, 12 Lis 2015, 21:33:51 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #138 dnia: Czw, 12 Lis 2015, 21:29:30 »

Śro, 18 Lis 2015, 01:29:33
Odpowiedź #139

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
DEWNOŁT
Taki jakiś, bardziej punktualniejszy i lakoniczny. Dziś tekst... lasowanko mózgównicy

- po wydaniu jeden kropka zero kropka pińć zajęli się łączeniem co przez ostatnie pół roku robili oddzielnie w sprawie jeden kropka jeden.
- dalej jest długi elaborat o konfliktach w kodzie gry, plikach po migracji na U5 i problemach przy kompilacji, gdzie zwieńczono pozytywnym akcentem, że wsio powinno działać
(w skrócie: zmiany w kodzie dokonywane były na U4 (wersja KSP 1.0.x) i U5 (KSP 1.1.X) i łączenie ich zaczęło im się krzaczyć, zatem użyli innej metody i pilnowali, co by się dalej nic nie chrzaniło)

- dalej grzebią przy interfejsie, flajt scin i edytory są aktualnie maglowane i sporo roboty z nimi ich czeka, także traking stejszyn został lekko obrobiony, m.in. nie będą wyświetlane niskie orbity na oddalonych planetach, gdy obraz jest skupiony na innej. Przekładało się to na obciążeniu procesora. I jakieś tam fiksy map wiuł. (po kiego wała tam tyle pitolenia i lania wody, poza tym jest to tak to opisane jakby to sam Romfarer pisał... dewnołty piszą rotacyjnie?)

- Majk siedział sobie przy part tuls i narzędziami do KSPedii. Tu jest wzmianka, że w przyszłości pojawi się możliwość dynamicznego ładowania i wyładowania assets z/do gry, później niż 1.1

- zastanawiają się nad dwoma rozwiązaniami z rilisem 1.1: albo pracować nad wszystkimi zaplanowanymi ficzerami, albo obciąć kilka z nich z finalnej wersji by zgrało się wszystko z ich założonym czasem.

- Mają nowego producenta (Maksmaps poszedł sobie): Dżoł zwany De er Turkej (tu pewnie chodzi o indyka, nie otomana)

Oczywiście bonus:
« Ostatnia zmiana: Sob, 21 Lis 2015, 00:40:27 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 18 Lis 2015, 21:57:35
Odpowiedź #140

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
baal, powiedz szczerze: ile czasu poświęcasz na "udoskonalanie" Twoich wypowiedzi? :D
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #140 dnia: Śro, 18 Lis 2015, 21:57:35 »

Czw, 19 Lis 2015, 12:35:39
Odpowiedź #141

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
baal, złamałeś prawo ;_;
Autor zdjęcia nie pozwolił ci na publikację jego dzieła ;_;

Czw, 19 Lis 2015, 15:01:12
Odpowiedź #142

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie, bo baal nie czerpie z tego zysku. Czytanie ze zrozumieniem, szach mat!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #142 dnia: Czw, 19 Lis 2015, 15:01:12 »

Czw, 19 Lis 2015, 15:46:30
Odpowiedź #143

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
O szlag, a dałem mu punkt reputacji. Czyli jednak osiągnął zysk. Umówmy się Baal, że to była darowizna, ok?

Czw, 19 Lis 2015, 23:32:50
Odpowiedź #144

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
baal, powiedz szczerze: ile czasu poświęcasz na "udoskonalanie" Twoich wypowiedzi? :D

Pisze tak w trybie rzeczywistym. Przeważnie potem naprawiam literówki i błędy. (jak teraz lol)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
baal, złamałeś prawo ;_;
Autor zdjęcia nie pozwolił ci na publikację jego dzieła ;_;

Chodzi o nierozpowszechnianie jego zdjęcia, a nie zrzutu ekranu z jego zdjęciem. I tu jest różnica. ;_;

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
O szlag, a dałem mu punkt reputacji. Czyli jednak osiągnął zysk. Umówmy się Baal, że to była darowizna, ok?

US się nie dowie. :D
« Ostatnia zmiana: Czw, 19 Lis 2015, 23:35:07 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #144 dnia: Czw, 19 Lis 2015, 23:32:50 »

Pią, 20 Lis 2015, 01:10:05
Odpowiedź #145

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
US już wie... Tajna komórka CIA wejdzie do ciebie za ...4...3...2...1... PUK PUK ŁUB BUUM TRACH

Pią, 20 Lis 2015, 02:20:20
Odpowiedź #146

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil

Wydaje mi się, że Baalnamibowi chodziło raczej o.... Urząd Skarbowy :D

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #146 dnia: Pią, 20 Lis 2015, 02:20:20 »

Nie, 22 Lis 2015, 09:21:34
Odpowiedź #147

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie, bo baal nie czerpie z tego zysku. Czytanie ze zrozumieniem, szach mat!

Ale tam jest "and/or", a nie samo "and" :P


Mnie zastanawia teraz, jak będzie wyglądać to nowe fazowanie.

Nie, 22 Lis 2015, 23:32:20
Odpowiedź #148

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie, bo baal nie czerpie z tego zysku. Czytanie ze zrozumieniem, szach mat!

Ale tam jest "and/or", a nie samo "and" :P


Mnie zastanawia teraz, jak będzie wyglądać to nowe fazowanie.

Tak samo, tylko ma działać niby bardziej intuicyjnie i mniej zabagowane niż było dotychczas. Bo nie powiem, ale od 0.24 czasami przy bardziej skomplikowanych szparagach wnerwiałem się niemiłosiernie szukając sepratronów bo całym suwaku....


Miałem na ekranie komunikat, żebym podążał za białą alpaką...
« Ostatnia zmiana: Nie, 22 Lis 2015, 23:36:40 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #148 dnia: Nie, 22 Lis 2015, 23:32:20 »

Wto, 24 Lis 2015, 09:06:12
Odpowiedź #149

Offline bad123

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam. Skąd mogę ściągnąć spolszczenie w wątku spolszczenia wygasły linki, a w google tez nie mogę znaleźć. Wrzuci ktoś do ściągnięcia ponownie?

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133607
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50736
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77