Jak co tydzień, od jakiegoś czasu.... tradycyjnie:
Skrót Dewnołta- 1.0.5 w fazach testów, co za tym idzie zamiast nowego kontentu łatają uparcie wyszukiwane błędy i glicze
- czołowi programiści są zajęci ww. zagadnieniem, co przełoży się na spowolnienie robót nad 1.1
- Ted w imieniu Składu odebrał Złotego Dżojstika, którą otrzymali w kategorii na najlepszą grę indyjską
- Porkdżet szlifuje tekstury, efekty cząsteczkowe i termiczne oraz błędy wychwytywane przez testerów
- dla eksperymentu (zaznaczam raz jeszcze:
dla eksperymentu, czyli niekoniecznie pojawi się w produkcie finalnym) stworzyli od nowa model silnika odrzutowego, całego. Tyle, że jego znaczna część będzie się chowała w częściach (zbiornikach, kadłubach), a częścią widzialną będzie dysza. A wygląda to tak:
- Rowerdjud stworzył mniejsze części do wydobywczej części gry: mniejsze wiertło, radialnie montowany zbiornik
- Arsonajd pracuje nad kompatybilnością zreformowanych kontraktów ze starymi sejwami.
(niekoniecznie to może działać ze zmodowanymi karierami, ba nawet grą, więc nie płaczta)
- dodał on także nowy rodzaj kontaktu, testu jakiejś części, ale bez konieczności przeprowadzania testu, np. dowiezienia jej w jakieś określone miejsce. Wzmianka jest o isteregach dodanych do "pasywnego systemu nagród", do wychwycenia przez bardziej doświadczonych graczy... (nie wiem, nie grałem nigdy w tryb kariery- baal)
- Natankel (wcześniej pisałem Nejtankel - wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego właściwie imię: Nataniel, Mea Kulpa) połatał bledy w kodzie, m.in.
- we flajt logu zmieniono wyświetlanie nazw części, na te tytułowe
- dikaplery czy inne części stejdżingu mogą być przełączalne... (tu stwierdzam, że jestem stary i mózg działa wolniej.... - baal; czyżby chodzi o to, że możemy je zaznaczyć, by się nie aktywowały podczas odpalania kolejnych faz?)
- w menu silników będzie informacja o spalaniu na każdą klatkę, poprawiono wyświetlanie informacji na wlotach powietrza
- poprawiono zachowanie się spadochronów w stosunku do kierunku poruszania się pojazdu
- zielone chłopczyki i dziewczęta mają te same kukiełkowe zachowanie (ragdoll behejwior)
- Natankell dodatkowo dodał efekt wizualny, wtedy gdy kamera znajduje się pod wodą...
- w 1.0.5 będą naprawione błędy z temperaturami na łarpie
- co do 1.1 to Harwester skończył prace nad sztucznym horyzontem i jego wszystkimi funkcjonalnościami
- Skład dostał od Walw kilka egzemplarzy Stim Konrolerów, bawią się nimi i w międzyczasie pracują nad profilem jego do działania w KSP.
Bonus:
Instalacja artystyczna w formie wioski, pod tytułem: The Good, The Bad and The Ugly autorstwa Holenderskiej grupy Atelier Van Lieshout wystawiona na festiwalu sztuki Ruhrtriennale w Nadrenii Północnej-Westfalii, Zachodnie Niemcy