• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229217 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 07 Paź 2015, 16:00:35
Odpowiedź #120

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Baalnamib, weś sie naócz z powrotem zwykłe dewnołty pisać. Ale serio, to się ciężko czyta :c
« Ostatnia zmiana: Śro, 07 Paź 2015, 16:02:24 wysłana przez Condzi »

Śro, 07 Paź 2015, 17:13:46
Odpowiedź #121

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Będą zapowiadać wyjście wersji 1.1 czy taka kinder niespodzianka?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #121 dnia: Śro, 07 Paź 2015, 17:13:46 »

Śro, 07 Paź 2015, 17:20:41
Odpowiedź #122

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zawsze wypuszczają wersję dla media-group tydzień-dwa przed release. 1.0.5 już wyszło?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 07 Paź 2015, 17:25:07
Odpowiedź #123

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Condzi, nie krytykuj, baalnamib znowu machnął perełkę, a KSP nie jest zasadniczo skierowane do osób z deficytem umysłowym. Więc krytykantom stylu zalecam, by odkryli tajemnicze przedmioty w kształcie prostopadłościanu, o wadze od kilkudziesięciu gramów do - zazwyczaj - kilograma. Zrobione z papieru. Wykorzystują równie tajemniczy wynalazek guttenberga.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #123 dnia: Śro, 07 Paź 2015, 17:25:07 »

Śro, 07 Paź 2015, 17:31:37
Odpowiedź #124

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Meh, przesada w stylizowaniu to żadna cnota :P
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 14 Paź 2015, 18:08:13
Odpowiedź #125

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Dewnołt i jego skrót.

Baal: Ostatnie problemy z ciśnieniem wymuszają ode mnie wcześniejszą porę chodzenia spać. Dlatego tera piszę. -.-

- jak ktoś popełnił przeoczenie, tydzień temu anonsowali plan wydania 1.0.5, który wyjdzie wkrótce: KiuA pracuje na pełnych obrotach indywidualnie nad pojedynczymi aspektami zanim zaczną testować całość.

- Majk żonglował między pracą nad UI i zakańczaniem prac nad Part Tools, co by PorkDżet miał narzędzie do zakończenia swoich wypocin nad nowymi częściami. Są ciekawi co ludzie będą wyprawiać z szejderami po apdejcie

- danRosas wybiera się do El Ej na IndieCade, gdzie KSP dostało nominację, poza przygotowaniami do podróży (pewnie upycha w drugie dno walizki dragi) pracuje nad modelami kerbali w grze (dalekosiężna sprawa)

- Dżim (Romfarer) jest na dobrej drodze do skończenia nad czym się głowił od dłuższego czasu (stejdżing) - ogólnie algorytm wiele lepiej jest zoptymalizowany i uproszczony

- ze względu na problemy techniczne i inne rzeczy odroczyli migrację strony, wiki, bagtrakera na nowe serwery.

- cieszą z ciepłego przyjęcia anonsu o 1.0.5

- Ted walczył nad kompatybilnością z O eS Iks i Linuks'ami, po kawoszeniu doszli istoty problemu i naprawili, by KiuA miało co testować, a ponoć bildów jest masa (wiele rzeczy jest opracowywanych jednocześnie i czekanie z nowym bildem bo ktoś tam nie skończył jeszcze swojego jest bezsensowne)

- Andrea z Kasperem przejrzeli materiały jutuberów i twiczowców, teraz odpowiadają na ich aplikacje do Media Grułp

Wrzucili galerie 4 zdjęć z nowym wystrojem ich biura...
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Bez polotu, nie stać ich na kasetony? I do tego tyle im to zajęło? Serio? K...a?
I jest czarna kanapa! :D




Bonus:

Przyjazd korowodu ślubnego w Czeczenii
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #125 dnia: Śro, 14 Paź 2015, 18:08:13 »

Śro, 14 Paź 2015, 18:12:18
Odpowiedź #126

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
HAHAHA ten film zmiażdżył mi umysł. haha
Przypomniała mi się bajka "Sąsiedzi" tylko w wersji zmotoryzowanej.
« Ostatnia zmiana: Śro, 14 Paź 2015, 18:14:46 wysłana przez Wielki Piotr »

Śro, 21 Paź 2015, 21:52:35
Odpowiedź #127

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Skrót Dewnołta na szybko:

*ostatni mam ciężko z czasem

- cieszą się, bo ich "egzekjutiw produsers" Adrian i Ezekiel uczestniczyli w Nocy Astronomii w Białym Domu w Łoszington, stolicy Juesej..

- pacz 1.0.5 niebawem przejdzie finalne testy w KiuA

- Apdejt 1.1 dalej w produkcji i zaczyna nabierać gra kształtów, bo jeszcze 2 tygodnie temu KaeSPe w nowym unity nie było grywalne, tydzień temu można było czymś polatać, wystrzelić a w tym tygodniu sporo rzeczy działa ponownie. - co ich i mnie cieszy

- stejdżing trzaskany przez Romfarera został już zamknięty, działa, naprawiono bagi i dodano jakieś animacje to tego elementu rozgrywki

- Danrosas coś tam teraz dłubie przy animacji ust Kerbali (tu jest kwestia long-term)

Reszta TL:DR

Bonus:

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #127 dnia: Śro, 21 Paź 2015, 21:52:35 »

Śro, 21 Paź 2015, 21:55:55
Odpowiedź #128

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Wersja 1.1 zbliża się, super!
od środka Listopada do początku Grudnia powinna wyjść.

Czw, 22 Paź 2015, 23:32:30
Odpowiedź #129

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wersja 1.1 zbliża się, super!
od środka Listopada do początku Grudnia powinna wyjść.

Byłbym z tym bardziej wstrzemięźliwy, obstawiałbym bardziej:
1.0.5 - I poł. Listopada
1.1 - Okolice Świąt i Nowego Roku.

Przy takich diametralnych zmianach jak zmiana silnika m.in., testy całych buildów gry mogą potrwać całkiem długo to raz, a datę dokładną zna prędzej Miguel lub Ted.
1.0.5 to zwykły patchfix z dodatkami w postaci nowych części i te całe PartTools.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #129 dnia: Czw, 22 Paź 2015, 23:32:30 »

Czw, 29 Paź 2015, 21:43:10
Odpowiedź #130

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Dlaczego nie ma cotygodniowych nowych wiadomości o wersji 1.1?
Jestem ich wiernym fanem, odkąd zapowiedzieli duże zmiany.
Tydzień za tygodniem skrupulatnie czytam;D
Pewnie baalnamib nie mas czasu. W każdym razie przypominam się i czekam z niecierpliwością.
« Ostatnia zmiana: Czw, 29 Paź 2015, 21:47:16 wysłana przez Wielki Piotr »

Czw, 29 Paź 2015, 22:07:58
Odpowiedź #131

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Łola Boga! Ale poślizg! Czyli Skrót Dewnołta

Przyznam się, zapomniałem - odgrzebałem z GOG Ground Control 2, świetna strategia, a po drugie wracam ostatnio zbyt zmęczony z roboty.

Piotrek, właśnie jak napisałeś posta to redagowałem ten wpis. :D

Jadym:

- na starcie oczywiście zaznaczyli, iż pracują ostro nad 1.0.5 i 1.1
- niby w tym tygodniu maja ruszyć finalne testy
- NejtanKell, który gra pierwsze skrzypce przy 1.0.5 ostatnio głowił się nad modelami wyporu (statki i hydroplany bardziej wykonalne, nie ma tu uściślonego czy w 1.0.5 czy 1.1, ale k...a WOW! - Baal)
- ww. osobnik zoptymalizował flajt integrator > transfer kerbali z pomocą ppm zamiast klikania na właz
- Arsonajd też już jest prawie na mecie nowego systemu kontraktów, m.in. definiowalność  częstotliwości testów części, sytuacji itd. co będzie łatwo dostępne dla wszelakiego modowania (moderzy od owerhałli kariery zwariują)
- ten gość także dodał sztuczny horyzont do EVA - uzależniony od pozycji kamery a nie orientacji w przestrzeni kerbala
- dodano możliwośc opcji automatycznego przerwania transmisji danych naukowych gdy brakuje prądu (dane będą nadal przechowane gdzie były zgromadzone)

TU na co czekałem:

- Porkdżet spędził kilka tygodni na pracy nad nowymi wnętrzami mk1 i kabiną pasażerską mk1 z pomocą Nejtanela, który dodał m.in. nowe efekty silników odrzutowych
- Rowerdjud od...ł ponoc super robotę ficzera do rampy mk3 > możliwość jej regulacji co prawdopodobnie dodadzą do pozostałych luków

- pozmieniali trochę w szejderach w IVA

- dalej o przerobionym modelu termicznym z nową wartością "Core Temp."  (czyt. kor temp  )- m.in. przydatna będzie dla moderów z reaktorami itp. i dodał nowe radiatory

- Harwester modzi przy UI, przebąkiwane są zmiany z portretami kerbali w dolnym prawym rogu, zamiast statycznych 3, można prawdopodobnie rozszerzyć je do ilu się zmieści na szerokości ekranu, a samo ich przewijanie będzie płynne

- dalej modzą przy KSPedii

Edit2: Wrzucam całe obrazki


Hydroplan 1


Hydroplan 2


Nowy system Światowych Pierwszych Razów :D - nie chciało mi się tego opisywać wyżej, ma to działać po prostu lepiej


Wnętrze przedziału pasażerskiego mk1 jest genialne. Kudos!


Tu przykład działania kor temp.


Nowe radiatory



Screeny KSPedii.

Edit.3
Bonus: (widać, że z wiekiem skleroza rośnie)
« Ostatnia zmiana: Czw, 29 Paź 2015, 22:18:47 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #131 dnia: Czw, 29 Paź 2015, 22:07:58 »

Śro, 04 Lis 2015, 18:10:12
Odpowiedź #132

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Jak co tydzień, od jakiegoś czasu.... tradycyjnie:

Skrót Dewnołta

- 1.0.5 w fazach testów, co za tym idzie zamiast nowego kontentu łatają uparcie wyszukiwane błędy i glicze
- czołowi programiści są zajęci ww. zagadnieniem, co przełoży się na spowolnienie robót nad 1.1

- Ted w imieniu Składu odebrał Złotego Dżojstika, którą otrzymali w kategorii na najlepszą grę indyjską

- Porkdżet szlifuje tekstury, efekty cząsteczkowe i termiczne oraz błędy wychwytywane przez testerów

- dla eksperymentu (zaznaczam raz jeszcze: dla eksperymentu, czyli niekoniecznie pojawi się w produkcie finalnym) stworzyli od nowa model silnika odrzutowego, całego. Tyle, że jego znaczna część będzie się chowała w częściach (zbiornikach, kadłubach), a częścią widzialną będzie dysza. A wygląda to tak:



- Rowerdjud stworzył mniejsze części do wydobywczej części gry: mniejsze wiertło, radialnie montowany zbiornik

- Arsonajd pracuje nad kompatybilnością zreformowanych kontraktów ze starymi sejwami.
(niekoniecznie to może działać ze zmodowanymi karierami, ba nawet grą, więc nie płaczta)

- dodał on także nowy rodzaj kontaktu, testu jakiejś części, ale bez konieczności przeprowadzania testu, np. dowiezienia jej w jakieś określone miejsce. Wzmianka jest o isteregach dodanych do "pasywnego systemu nagród", do wychwycenia przez bardziej doświadczonych graczy... (nie wiem, nie grałem nigdy w tryb kariery- baal)

- Natankel (wcześniej pisałem Nejtankel - wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego właściwie imię: Nataniel, Mea Kulpa) połatał bledy w kodzie, m.in.
     - we flajt logu zmieniono wyświetlanie nazw części, na te tytułowe
     - dikaplery czy inne części stejdżingu mogą być przełączalne... (tu stwierdzam, że jestem stary i mózg działa wolniej.... - baal; czyżby chodzi o to, że możemy je zaznaczyć, by się nie aktywowały podczas odpalania kolejnych faz?)
     - w menu silników będzie informacja o spalaniu na każdą klatkę, poprawiono wyświetlanie informacji na wlotach powietrza
     - poprawiono zachowanie się spadochronów w stosunku do kierunku poruszania się pojazdu
     - zielone chłopczyki i dziewczęta mają te same kukiełkowe zachowanie (ragdoll behejwior)

- Natankell dodatkowo dodał efekt wizualny, wtedy gdy kamera znajduje się pod wodą...



- w 1.0.5 będą naprawione błędy z temperaturami na łarpie

- co do 1.1 to Harwester skończył prace nad sztucznym horyzontem i jego wszystkimi funkcjonalnościami

- Skład dostał od Walw kilka egzemplarzy Stim Konrolerów, bawią się nimi i w międzyczasie  pracują nad profilem jego do działania w KSP.

Bonus:
Instalacja artystyczna w formie wioski, pod tytułem: The Good, The Bad and The Ugly autorstwa Holenderskiej grupy Atelier Van Lieshout wystawiona na festiwalu sztuki  Ruhrtriennale w Nadrenii Północnej-Westfalii, Zachodnie Niemcy
« Ostatnia zmiana: Śro, 04 Lis 2015, 18:12:26 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Pon, 09 Lis 2015, 18:53:17
Odpowiedź #133

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil


Skot o 1.0.5
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #133 dnia: Pon, 09 Lis 2015, 18:53:17 »

Pon, 09 Lis 2015, 19:43:54
Odpowiedź #134

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Nie wiem jak wam, ale mi zupełnie się nie podoba ten system wodowania. Gdyby tam jeszcze się pojawiały te fontanny wody, to by było okej. A teraz nie ma zupełnie nic. Żadnego kilwatera. Bardzo kiepsko, bo każda fotka płynącego statku, czy czegokolwiek będzie pokazywała stojący pojazd. To nie upgrade, to degrade.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133607
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50736
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77