• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229268 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 22 Sie 2015, 11:57:39
Odpowiedź #75

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Rampa, silniki i efekty cząsteczkowe... lofffciam :*
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Sob, 22 Sie 2015, 12:31:14
Odpowiedź #76

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Tłusto się zapowiada :]
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #76 dnia: Sob, 22 Sie 2015, 12:31:14 »

Czw, 27 Sie 2015, 00:07:04
Odpowiedź #77

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
SKANDAL

Zrobili mi starego formatu devnote'a ZABIOROM*

Tak (nie)standardowo skrót co tam wypisali:

- cieszynki z anonsowania KSP na iksboksa
- zebrali podczas Kerbal Polar Expedition ponad 17 kafli $
- Felipe dalej robił przy staging'u
- zmieniają całkowicie skrypty odpowiadające za przedstawianie orbit i wyświetlanie ich w grze
- suszą zęby, że przesiadka na U5 jest decyzją trafną
- zastnawiają się nad działaniem wielowątkowości PhysX, które jest wbudowane na "twardo" w U5 i banglaniem tego z wielordzeniowymi systemami hardware'owymi (chodzi o to, że wątki są pojęciem wirtualnym, software'owym, a obsługa wielu rdzeniu jest pojęcie typowo hardware'owym) < czyli do końca nie są pewni jak to będzie działać, bo samo PhysX jest oprogramowaniem niższego rzędu (nie chce mi się tłumaczyć)


* zabiorom - słowo z celowym błędem, podkreślające stratę/blokadę pochodzące z Polskiej sekcji międzynarodowego forum o infrastrukturze

Oczywiście jak coś z...łem albo pominąłem, let mi noł

Ode mnie:
- pamiętam pewną merytoryczną rozmowę z czatu, że dzielenie pewnych zadań w grach na różne rdzenie czy wątki nie jest tak samo łatwe jak dostanie się do Mordoru. Więc im się troche nie dziwię, bo Ageia pod pieczą NVIDI'i pilnuje wielu swoich sekretów, co przy możliwościach DX 11, czy nowo dostępnego z W10 DX 12 powoli stają się poliszynelowskie... Zobaczymy.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Czw, 27 Sie 2015, 10:03:14
Odpowiedź #78

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
zmieniają całkowicie skrypty odpowiadające za przedstawianie orbit i wyświetlanie ich w grze
Już dawno powinni to zrobić  ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #78 dnia: Czw, 27 Sie 2015, 10:03:14 »

Czw, 27 Sie 2015, 11:35:45
Odpowiedź #79

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
A wiadomo coś o przewidywanej dacie wypuszczenia? Wyrobią się w tym roku ?
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 27 Sie 2015, 12:38:43
Odpowiedź #80

Offline Wiarus

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Szkolnym na pewno nie.
Pomogłem? Spodobał ci się mój post? Wciśnij pomógł, taka mała rzecz a cieszy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #80 dnia: Czw, 27 Sie 2015, 12:38:43 »

Pią, 28 Sie 2015, 09:08:19
Odpowiedź #81

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil


Najpierw niech dokończą grę na PC-tach, później niech ją portują...

Pią, 28 Sie 2015, 13:09:46
Odpowiedź #82

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Grę ukończyli przy 1.0, kiedy to otrzymała wszystkie zaplanowane funkcje.

(Więcej platform = więcej środków na takie działania, które przyciągną nowych graczy, w tym tzw. Dokanczanie wersji PC)

[Post scalony: Pią, 28 Sie 2015, 19:28:05]
Z twittera Maxmapa - wersja 64bit bez problemu osiąga 9 GB zużycia pamięci. Dalsze testy trwają.
« Ostatnia zmiana: Pią, 28 Sie 2015, 19:28:05 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #82 dnia: Pią, 28 Sie 2015, 13:09:46 »

Nie, 30 Sie 2015, 18:03:44
Odpowiedź #83

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Cytuj
wersja 64bit bez problemu osiąga 9 GB zużycia pamięci

No to super.
Na komputerze mam zainstalowane 8 GB ram.  :(

Nie, 30 Sie 2015, 18:59:15
Odpowiedź #84

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ciekawe czy jak zrobią wersję 1.1, czy będą dalej rozwijać grę, albo jak długo oraz z jakim zapałem.
Jeśli mają jakieś sensowne zyski z KSP a gra jest raczej niszowa, to będą musieli dalej przyciągać graczy ulepszeniami itd.
Ale co zmieni Squad w KSP?
Poprawi wygląd planet? to sporo pracy, zespół mały a i  Squad nie jest tytanem pracy.
Sądzę że dalej będą wydawali drobne zmiany gry.
Ale i tak największy plus za przejście gry na nowy silnik (to duża zmiana), resztę można nadrobić modami.
« Ostatnia zmiana: Nie, 30 Sie 2015, 19:01:09 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #84 dnia: Nie, 30 Sie 2015, 18:59:15 »

Wto, 01 Wrz 2015, 00:46:48
Odpowiedź #85

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ciekawe czy jak zrobią wersję 1.1, czy będą dalej rozwijać grę, albo jak długo oraz z jakim zapałem.
Jeśli mają jakieś sensowne zyski z KSP a gra jest raczej niszowa, to będą musieli dalej przyciągać graczy ulepszeniami itd.
Ale co zmieni Squad w KSP?
Poprawi wygląd planet? to sporo pracy, zespół mały a i  Squad nie jest tytanem pracy.
Sądzę że dalej będą wydawali drobne zmiany gry.
Ale i tak największy plus za przejście gry na nowy silnik (to duża zmiana), resztę można nadrobić modami.

Czy niszowa... w Kwietniu (zanim na życzenie Squadu Steamspy musiał ukryć wyniki) liczba sprzedanych na steamie kopii była już powyżej 1 mln. Do tego dochodzi sprzedaż z ich strony i innych form dystrybucji, Amazon itp. Niszowa tylko tematycznie.
Wałkowane wielokrotnie były plany na przyszłość, m.in. w niektórych przeszłych DN'ach albo artykułach na międzynarodowym pojawiały się wzmianki o MP

Na razie zaczekajmy aż zieloni zaczną tańczyć w U5, wtedy kolejne pomysły meksów i spółki (bo w zespole mają ludzi spoza kraju, m.in. Romfarer jest Norwegiem) powinny się klarować.


A co do modów...
Po premierze 1.1 pewnikiem dla mnie jest, że zdecydowana większość z nich nie będzie działać, m.in. przez (prócz przesiadki na U5):
- całkowite przemeblowanie kodu i skryptów
- zmiany w UI
- liczne, drobne zmiany w mechanice rozgrywki
To coś może skutkować  długą absencją działających stabilnie ulubionych modyfikacji.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Wto, 01 Wrz 2015, 08:09:33
Odpowiedź #86

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie spodziewałem się że mają już milion sprzedanych, to pewnie po wersji 1.0
Międzynarodowych for poświęconych KSP nie zwykłem czytać.
A co do modów, to wiem...
Sporo czasu jeszcze zejdzie zanim będą one dostosowane i grywalne na wersji 1.1
Autorzy pewnie największe mody będą modyfikować, wątpię żeby je porzucali.
Reszta odpadnie bo nie będzie się ich dało nawet uruchomić. W tej drugiej kategorii jest sporo małych ciekawych nie rozwijanych już modyfikacji. Szkoda
« Ostatnia zmiana: Wto, 01 Wrz 2015, 08:17:48 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #86 dnia: Wto, 01 Wrz 2015, 08:09:33 »

Wto, 01 Wrz 2015, 09:05:48
Odpowiedź #87

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
"Az" milion? Skąd to zaskoczenie, gra na rynku jest od 4 lat i nie raz była bestsellerem na Steam, i to w tak gorących okresach jak promocja letnia. A mowa tylko o Steam.

Mody? Części mogą działać, jeśli configi zostaną nietkniete, ale 99,8% będzie do przepisania. Zmiana jest większa niż nieslawna wersja 64bit sprzed miesięcy.
A czystka może zadzialac pozytywnie, przepisane lub napisane od nowa mody mogą być stabilniejsze.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 01 Wrz 2015, 23:37:23
Odpowiedź #88

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Skrót Devnote'a:
(mam ochotę ich zabić, za ten elaborat, mój stargany umysł na tych upałach nie służy...)

- w pierwszym zdaniu już info, że przygotowania 1.1 są w finalnych etapach przed testami (fak jea!)
- Felipe (HarvesteR) robił przy Map View a dokładnie przy UI i wyświetlaniu orbit (przepisanie kodu od nowa renderingu orbit popchnięta jest przesiadką na U5)
- dalej jakieś brednie o tym ich narzędziu sprzed tygodnia zakończone: Long story short: it’s complicated. Ultimately, they’re working again and even got a few improvements. Zatem: po kiego wała cały akapit o tym szajsie by na końcu napisać, że to skomplikowane, ale działa miast po prostu: Map View działa... Płacą komuś za znaki w artykule...
- potem info o zmianie logiki wyświetlaniu informacji na orbitach (apoapsa, pozycja i takie tam)
- Romfarer trzaskał się przy stagingu i jego interfejsie
- Mike (Mu) podsuwa pomysły by gra była bardziej przystępna dla nowicjuszy i coś na tygodniach może nam powiedzą (Książka: KSP for Dummies?  - osobiście z serii miałem MS-DOS dla opornych, dzięki której sporo zawdzięczam komputerowej wiedzy) i chwalą się, iż nasz ten koleżka złożył sobie nowego kompa, co przyspieszyło czas kompilacji
- Ted pracował przy dokumentacji przed QA 1.1
- Reszta nadaje się do kosza...

Suchar jako Bonus:

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #88 dnia: Wto, 01 Wrz 2015, 23:37:23 »

Śro, 02 Wrz 2015, 15:31:28
Odpowiedź #89

Offline BlackLion

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
lagi mnie zabijają, niech wydadzą szybko. Trzymam w kciuki za nich ;D

 

[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50743
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133624
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13552
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10143
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006