• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229160 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Nie, 01 Maj 2016, 18:18:56
Odpowiedź #375

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Andrew Cobb wrzucił nowe screeny z 1.1.2. Użył jedynie GemFX, SVE, Planet Shine i Scatterer. Zdjęcia to film z FRAPSa złączony programem Exposure w jedno zdjęcie. Szczena mi opadła..





Muszę spróbować jego sposobu przy kolejnej galerii :D Ale najpierw trzeba wymyślić jakąś misję..
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Nie, 01 Maj 2016, 19:24:39
Odpowiedź #376

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Nie ma co, niezły "bugfix".

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #376 dnia: Nie, 01 Maj 2016, 19:24:39 »

Nie, 01 Maj 2016, 20:18:06
Odpowiedź #377

Offline taios

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dotychczas spacją przełączało się tryb pracy RCS w trybie dokowania. Przestało działać? ]

Kurde masz rację z tą spacją. Już wszystko gra. Widocznie przez przypadek nacisnęłem

Śro, 04 Maj 2016, 05:20:17
Odpowiedź #378

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Znalazlem taki oto bug :(


Powinno stac a sie przesowa, WTF?
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #378 dnia: Śro, 04 Maj 2016, 05:20:17 »

Śro, 04 Maj 2016, 10:47:29
Odpowiedź #379

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
W ogóle SQUAD się nie postarał jeśli chodzi i Bugi.
W wersji 64 bity, gra  wywala do pulpitu co średnio 30 minut i to podczas budowania pojazdu w VAB. Ostatnio zbudowałem też łazik i kręciło się tylko jedno koło. Pozostałe 3 były zablokowane. Nie pomogło ponowne zamontowanie, zmiana położenia a nawet zamontowanie  w oddaleniu od łazika na kratownicy ( żeby mieć pewność, że niczego nie będą dotykały.).

Osobiście to wolałbym poczekać jeszcze z miesiąc - dwa dłużej, tak aby SQUAD wszystko dopracował niż tracić czas na obchodzenie błędów gry. To bez sensu wypuszczać takiego bubla a potem co chwila łatki do niego.
« Ostatnia zmiana: Śro, 04 Maj 2016, 10:49:50 wysłana przez Bill2462 »

Śro, 04 Maj 2016, 13:40:44
Odpowiedź #380

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
No teraz to poczekamy bo jak sami napisali Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ wersja 1.1.2 byla ostatnia przed dluuugimi wakacjami na ktore sie wybierali... :(
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #380 dnia: Śro, 04 Maj 2016, 13:40:44 »

Śro, 04 Maj 2016, 16:59:41
Odpowiedź #381

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Kwękacie jakbyście pierwszy raz KSP na oczy widzieli.
Bugi to nieodłączny element updateów, i póki ludzi w Squad jest tyle ile jest to się nie zmieni.
Fajnie jakbyście też dorzucali opisy komputerów i systemu operacyjnego bo to ma kluczowe znaczenie.
Win 10 i Linux stwarzają problemy i było o tym mówione, to samo tyczy się kart z pod marki AMD.
Ja mam u siebie starego dobrego Win 7, kartę od Nvidii, 16GB ramu, najnowsze sterowniki grafy i PhysX  i gra chodzi jak marzenie. Zero bugów, zero crashy, zero ścin...
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Śro, 04 Maj 2016, 19:27:13
Odpowiedź #382

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Squad chyba działa wg. etosu pracy ludów dalekiego południa i Afryki. 2 H pracy, resztę rezerwują na "bimbanko"
Nie dość że wersje 1.1 okrojona z Stockowej odmiany Remote Tech to jeszcze była robiona niemal rok, ale mniejsza z tym. Bugów nawet nie wliczam.
Chwała Bogu że całkiem nie zepsuli gry tą swoją "pracą".
Pozostaje nam chyba przybrać światopogląd Squadu. Tzn. cieszmy się że mamy cokolwiek bo mogliśmy nie mieć nic.

Mnie się jak na razie gra się "śmietankowo"  ;D zwłaszcza że gra chodzi PŁYNNIE na RSS + wielu ciężkawych modach. Statki do 450 części płynnie, do 700 części grywalnie. Ustawienia graf. niemal najwyższe. Ogólnie gra przyspieszyła o ok. 60%, wg. badań.
a mam tylko 4GB RAM, tylko że proc i grafa już lepsiejsza. I nawet zastanawiałem się czy nie dokupić 4GB Ram ale jak na razie nie trzeba.
Więc końcowo narzekać nie mogę, bo "cieszmy się że mamy cokolwiek bo mogliśmy nie mieć nic."
« Ostatnia zmiana: Śro, 04 Maj 2016, 19:30:11 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #382 dnia: Śro, 04 Maj 2016, 19:27:13 »

Śro, 04 Maj 2016, 19:27:49
Odpowiedź #383

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja mam u siebie starego dobrego Win 7, kartę od Nvidii, 16GB ramu, najnowsze sterowniki grafy i PhysX  i gra chodzi jak marzenie. Zero bugów, zero crashy, zero ścin...
Są ludzie, z lepszymi kompami, którzy uskarżają się na ciągly stuttering. Nie jakieś odosbnione przypadki, to jest masowy problem.

@grabek77 - rok temu była podobna sytuacja: KSP 1.0.0 było mocno zabugowane więc wydali 2 hotfixy. ale to było za mało i musieli wydać następne dwa z czego ostatni 2 miesiące po premierze. Myślę, że tym razem będzie podobnie. Nie wiem z czego to wynika być może udostępniene gry szerokiemu odbiorcy jest jedynym sposobem na wyłapanie pewnych bugów.

Śro, 04 Maj 2016, 19:41:13
Odpowiedź #384

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Nie wiem z czego to wynika być może udostępniene gry szerokiemu odbiorcy jest jedynym sposobem na wyłapanie pewnych bugów.

Cóż, nie ma innego na sprawdzenia całego przekroju komputerowych konfiguracji :/ Szczególnie w grach tak otwartych, tunelowe FPSy mają nieco łatwiej.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #384 dnia: Śro, 04 Maj 2016, 19:41:13 »

Śro, 04 Maj 2016, 20:33:22
Odpowiedź #385

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Drangir ma absolutnie rację KSP tworzy miliony jeśli nie miliardy różnych kombinacji połączeń części ich zachowań etc. Myślę, że nawet obszerny skład testerów testujący grę przed każdą aktualizację nie dałby rady wszystkiego wyłapać. Myślę, że mimo wszystko powinniśmy się cieszyć bo skok jest przede wszystkim zauważalny. Poza tym nie oszukujmy się KSP to nie jest produkcja o tak olbrzymich nakładach jak wiele produkcji do których przywykliśmy. Owszem pewnie zaraz zostanę zasypany przykładami niezwykle udanych gier. Podsumowując jeszcze raz cieszmy się, że ta gra nie jest dziełem ukończonym, bo jak dla mnie obok prostego moddingu jest jej największa zaleta. Twórcy co jakiś czas mają okazję nas czymś zaskoczyć. Poza tym (dawno mi się to nie zdarzyło), ale czym są kerbale bez crasha w najmniej odpowiednim momencie gdy mamy ukończony prawie statek i nie zdążyliśmy go zapisać czy też po zadokowaniu ostatniego modułu stacji gdy się wszystko wysypuje, a po ponownym uruchomieniu gry nie mamy nic. Myślę, że to pewien też smaczek, który dozowany w odpowiedniej ilość sprawia, że kolejne projekty robimy jeszcze z większym zacięciem i ostrożnością.

Pią, 06 Maj 2016, 08:38:35
Odpowiedź #386

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Myślę, że to pewien też smaczek, który dozowany w odpowiedniej ilość sprawia, że kolejne projekty robimy jeszcze z większym zacięciem i ostrożnością.

Nie, to sprawia, że zaczynamy spamować klawiszem F5 ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #386 dnia: Pią, 06 Maj 2016, 08:38:35 »

Wto, 10 Maj 2016, 18:10:57
Odpowiedź #387

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
No to to juz jest wkurzajace :(((

Silniki wylaczone, RCSy wylaczone, nie wazne czy SAS wylaczony czy nie, tak samo - Pe sie przesowa to w jedna to w druga :(

Ps. konstrukcja sztywna jak Sztywny pal Azji :)
--
Pozdrawiam
Grabek

Wto, 10 Maj 2016, 19:53:27
Odpowiedź #388

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Jak zrobisz manewr nic nie rób, zapamiętaj pierwszą odległość od planety którą zrobiłeś manewrem. Przyspiesz czas i zobacz jaką mu końcowo wyliczy wysokość nad planetą. Może i jest irytujące to "falowanie", ale najważniejsze żeby było wiadomo gdzie finalnie wleci.
Jak wleci na wysokość którą pierwszą wyświetliło to pół biedy. Gorzej jak sobie lata jak chce.
Częsty to bug?
« Ostatnia zmiana: Wto, 10 Maj 2016, 19:55:28 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #388 dnia: Wto, 10 Maj 2016, 19:53:27 »

Wto, 10 Maj 2016, 20:29:39
Odpowiedź #389

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Sek w tym, ze podczas przyspieszania czasu, Pe stoi w miejscu, we wszystkich innych przypadkach faluje. Bug nagminny, nie spotkalem sie z jego brakiem, przynajmniej jesli chodzi o Muna i Minmusa, nie wiem jak z innymi planetami bo jeszcze nie dolecialem, gdyz gram w trybie kariery:)
--
Pozdrawiam
Grabek

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22790
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133582
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50721
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13545
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10140
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006