• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229251 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pią, 10 Lip 2015, 19:43:50
Odpowiedź #30

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Mały poślizg...

Phelipe (HarvesteR):
- wg niego koła działają wyśmienicie
- dokonali zmiany zużycia energii przez koła (aktualnie im szybciej pojazd jechał, tym więcej energii one zużywały) na system proporcjonalny do momentu obrotowego (w skrócie: baterie będą bardziej drenowane podczas przyspieszenia i wjazdu pod górkę niż jednostajnego ruchu po płaskim.
- więcej możliwych sytuacji gdzie koła będą ulegać uszkodzeniu
- nowe dyferencjalne sterowanie (takie jakie mamy gdy używamy te wielkie duże koła)
- nowe party podwozia
- moduł zachowania podwozia (koła będą reagować na ukształtowania powierzchni czy tarcie)


Mike (Mu):
- kontynuuje dalej prace nad upgradem UI gry pod U5. Myśli, że trafi do QA za kilka tygodni

Marco (Samssonart):
- dalej się kocha z Amazonem, które nie chce wydawać spatchowanej wersji do 1.0.4.
- trzepał instalki do KerbalEDU

Daniel (danRosas):
- porobił grafiki dla Maxa i chrzani o modelach z druku 3D.

Jim (Romfarer):
- na początek wyjaśnia, że "R&D tech tree was completely re-done" nie oznaczało jego reorganizacji... (był jakiś ból rzyci na międzynarodowym, gimbaza pewnie rzucała ekskrementami w wiatrak)
- pieprzy coś o zmianach w GUI po przejściu na U5. (ja p...e, leje wodę strasznie)

Max (Maxmaps):
- ugaduje detale z kontrahentami na temat wersji na PS4


Ted:
- obgadywał z PorkJet'em, RoverDude'm i Arsonide podział pracy nad ficzerami do 1.1, reszta brednie


Kasper (KasperVId):
- przygotowuje się do końcowych egzaminów i szczerzy się bo ma Valentinę w wydruku 3D.


Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Za poślizg, na otarcie łez wstawiam zdjęcie zdechłego szopa w Toronto.

Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Pią, 10 Lip 2015, 20:04:30
Odpowiedź #31

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Muszę powiedzieć, że twój sposób tłumaczenia devnota Namib, niezmiernie przypada mi do gustu. Dokładnie to co chcę wiedzieć, bez zbędnego lania wody, a za to z jajem :D

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #31 dnia: Pią, 10 Lip 2015, 20:04:30 »

Pią, 10 Lip 2015, 20:32:59
Odpowiedź #32

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Hehe,  "R&D tech tree was completely re-done" oznacza ni mniej, ni więcej tylko zmianę jego kodowania do gry. Nie wiem jak to wygląda w szczegółach, ale ogólnie polega to na tym że od ostatniej wersji nie jest "hard-kodowane" do gry, więc jego modyfikowanie dla Squadu i użytkowników końcowych jest o wiele łatwiejsze.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 10 Lip 2015, 20:50:20
Odpowiedź #33

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Muszę powiedzieć, że twój sposób tłumaczenia devnota Namib, niezmiernie przypada mi do gustu. Dokładnie to co chcę wiedzieć, bez zbędnego lania wody, a za to z jajem :D

Zgadzam się!
Ja również zauważyłem KONKRETNE informacje, co mi się podoba.
Widać że autorzy coś robią. Osobiście z niecierpliwością czekam na tą optymalizację.
Tylko się modlić żeby robotę zrobili jak należy, bez wielkich patchów i poprawek.
« Ostatnia zmiana: Nie, 12 Lip 2015, 17:31:08 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #33 dnia: Pią, 10 Lip 2015, 20:50:20 »

Śro, 15 Lip 2015, 18:37:40
Odpowiedź #34

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Kadaf, Piotr... gadanie. :D

Phelipe (HarvesteR):
- raduje się wielce, iż skończyli z kołami
- tu dalej jest rozległa rozprawka nad przemodelowaniem składników kodu gry. Tu jak dobrze rozumiem (nie jestem programistą... bo znanie podstaw HTML'a oraz VB i programowanie w grze COLOBOT lata temu nie czyni człowieka bogiem kodu) przenoszą z assets, które Unity samo kompiluje na prekompilowane DLL'e


Marco (Samssonart):
- jako jedyny ze Squadu czuwa/ł nad KerbalEDU 1.0.4
- dochodzi, czemu Chrome nie bangla w pełni z Unity Playerem, bo wielce potrzebny nam do życia, klękajcie narody, chleba i igrzysk Kerbalizer nie działa.

Daniel (danRosas):
- enigmatycznie, lakonicznie... coś tam modelował, coś tam teksturował, coś tam tworzył

Jim (Romfarer):
- dalej pracuje nad UI; Astronaut Complex Admin Facility, R7D i Vessel Spawn Dialog zostały już zaimplementowane do gry (co mu się stało, że nie lał wody? Dwa zdania?)

Max (Maxmaps):
- pracuje bliżej z Tedem, który został mianowany KSP's Technical Producer, który ma zdolności do rozwiązywania problemów i przyspieszania całego toku prac. (zobaczymy)

Ted:
- dużo przez ten tydzień nie pracował przy KSP, jego dziadkowi się zmarło, więc wiecej czasu spędził z rodziną
- dodał, że obserwował misję NH, przenosiny na Unity 5 i co Arsonide, Porkjet i Roverdude szykują na 1.1

Kasper (KasperVId):
- ryje do końcowych egzaminów
- informuje, że Harvey (HOCgaming) przygotowuje Polar Expedition 3, akcję charytatywną, z której środki pójdą na ułatwienie dostępu do czystej wody w krajach 3 świata > Chwali się

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Na bonus ode mnie gif z najlepszym fotografem jaki świat widział
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 22 Lip 2015, 10:42:57
Odpowiedź #35

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Phelipe (HarvesteR):
- z przenoszeniem kodu na DLL'e zaczeka aż Mike i Jim skończą prace nad UI ze względu na konflikty.
- chwali używalność Visual Studio do debugowania i w Unity


Mike (Mu):
- wznieca się, że sprzedał samochód i kupił se nowy  (jak chciałbym go dotknąć... ooooohhh)
- w skrócie co dalej pisze: naprawa błędów przy migracji na U5


Marco (Samssonart):
- był u dentysty... nie jadł cytrusów to pewnie nabawił się szkorbutu.
- dalej bawią się z chłopakami  z Amazona by update 1.0.4 tam zawitał (ten problem dotyczy nie tylko Kerbali)


Daniel (danRosas):
- enigmatycznie, lakonicznie i tak samo jak tydzień temu... coś tam modelował, coś tam teksturował, coś tam tworzył
- w między czasie przenosił swoje stanowisko dwa razy


Jim (Romfarer):
- dalej pracuje nad UI: Launcher, MessageSystem, Contracts i Engineer's Report

Max (Maxmaps):
- Przygląda się rearanżacji ich GAB (Game Assembly Building tzn ich biurem) i dalej pracował coś tam z Tedem


Ted:
- ślęczył nad dokumentacją wewnętrzną update'u 1.1
- pomagał przy komedii z Amazonem
- popracował nad KSP Experimental Testing Team, do którego można się zaaplikować tu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- pisze artykuł o pracach nad 1.1. Możliwe, że dziś późnym wieczorem ujrzy światło...

Kasper (KasperVId):
- był w Eindhoven w fabryce Shapeways
- ogarniał maile i ogólnie sprawy z social media
- zaprasza na Kerbal Polar Expedition - akcja charytatywna prowadzona przez HOCgaming.

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Nie wiem o co im chodzi... ale ten DevNote był jak Rozmowy w Toku.
« Ostatnia zmiana: Śro, 22 Lip 2015, 16:25:36 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #35 dnia: Śro, 22 Lip 2015, 10:42:57 »

Śro, 22 Lip 2015, 13:47:00
Odpowiedź #36

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Będzie stockowy odpowiednik remote tech!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytuj
The first feature is probe telemetry. With this, a probe must establish a connection back to Kerbin or another ‘control point’ via an antenna part in order to operate - be controlled by the player, or active in any way. These control points are the planet Kerbin, or a craft with an antenna, a pilot Kerbal, and optionally a large probe core.




Nieźle, nieźle.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 22 Lip 2015, 13:54:39
Odpowiedź #37

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Jestem ciekawy czy bedzie sie wykrzaczac jak RT, gdy na orbicie Kerbinu i Muna krazyly dwie sieci na semi i geostacjonarnej. Wtedy zieloni mieli tendencje do wykrzaczania się...
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #37 dnia: Śro, 22 Lip 2015, 13:54:39 »

Śro, 22 Lip 2015, 13:57:24
Odpowiedź #38

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Wątpię żeby były bugi tego typu, ten system wygląda na prostszy. I dobrze, bo RT to była kobyła z wieloma dziwnymi rzeczami które są wbrew gameplayowi (jak czekanie na obrócenie Kerbinu w warpie, dla rozgrywki to nic nie wnosi, czy opóźnienie sygnału do satelit).
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 22 Lip 2015, 17:03:03
Odpowiedź #39

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
" However, given the length of time a player would have to spend on simulating a relay network around Kerbin in order to ensure that the KSC is always reachable would be significant, we felt it would be better to have Kerbin simulating a Deep Space Network ."

Czyli sieć przekaźnikowa nie będzie potrzebna.
Dopiero na dalszym dystansie trzeba będzie coś ustawić ale nie tak ostro i dokładnie jak w RT.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #39 dnia: Śro, 22 Lip 2015, 17:03:03 »

Śro, 22 Lip 2015, 17:24:54
Odpowiedź #40

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
"These control points are the planet Kerbin, or a craft with an antenna, a pilot Kerbal, and optionally a large probe core."

Będzie sens budowy baz na innych planetach, jeżeli dobrze rozumiem, kerbal o klasie pilota może kontrolować sondę jeżeli jego statek (kapsuła z panelem i anteną) są połączone sygnałem.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Śro, 29 Lip 2015, 19:33:42
Odpowiedź #41

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Phelipe (HarvesteR):
- niedostępny w tym odcinku


Mike (Mu):
- dalej się bawi przy przenoszeniu gry na U5
- nowy system tooltip'ów (dymki jak się na coś najedzie kursorem myszy) - będą wszędzie... hapragan z niego :P
- napisali system dla lokalizacji pozwalający na bezproblemowe lokalizowanie gry z szeroką obsługa znaków i czcionek (ąćęłńóśźż ftw!)


Marco (Samssonart):
- wrócił do prac nad launcherem, a dokładnie ślęczał nad czymś co niedługo powinni głośno zaanonsować (och tajemnice <3)

Daniel (danRosas):
- pojechał do stanów


Jim (Romfarer):
- dalsze prace nad UI, system wyświetlania listy części został zmieniony (dodają scrollable part list)

Max (Maxmaps):
- znalazł CM'a (Community Managera)
- bawił się z standaryzowaniem ich faktur i bazy danych i jakieś tam biznesy (dragi?)


Ted:
- z RoverDude'm pracują nad Squadowskim RT wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy (och feedback...)
- z Maxem ogarniał serwery

Kasper (KasperVId):
- pisze, że osoby twitchujące lub wrzucające na YT filmy z KSP posiadające odpowiednio: 2500 dla twitcha lub 10 000 subskrybentów mogą się z nim skontaktować by dostać dostęp do pre-relesu nowych wersji

Jak zwykle:
Cytuj
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł

Krótko...

Poza tym śpiesznie... Walczę z instalacją W10.
Te najpopularniejsze panacea z internetu nie pomagają... muszę znaleźć inną drogę...!

Bonus:
Jakiś czas temu w mass mediach było o nieudanych tatuażach, więc pokazuję mojego faworyta z tamtego materiału:
« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Lip 2015, 19:43:08 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #41 dnia: Śro, 29 Lip 2015, 19:33:42 »

Śro, 29 Lip 2015, 21:15:54
Odpowiedź #42

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
(ąćęłńóśźż ftw!)
Zażółć gęślą jaźń?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 31 Lip 2015, 07:52:03
Odpowiedź #43

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
system wyświetlania listy części został zmieniony (dodają scrollable part list)
W sensie że co? Że nie będzie już stron? Nareszcie. Długo to trwało.
W ogóle mam teraz WTFa, bo scrollable się robi znacznie łatwiej, niż podział na strony.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
jakieś tam biznesy (dragi?)
Przecież to Meksykanie. Była tam kiedyś moja znajoma. W nocy próbowała zasnąć, gdy usłyszała na ulicy "please, don't kill me, ple-" i strzał :P


baal, ja już 10 mam. Też miałem problemy, ale w końcu skorzystałem z instalatora pobranego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.
« Ostatnia zmiana: Pią, 31 Lip 2015, 07:54:28 wysłana przez ShookTea »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #43 dnia: Pią, 31 Lip 2015, 07:52:03 »

Pią, 31 Lip 2015, 11:27:19
Odpowiedź #44

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Shook, z tym scrollable to nie jestem pewny w 100% nie mogę zawsze romfarera rozgryzc.

A co do 10 poradziłem sobie już w środę. Przez toolkit
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

 

[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50742
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133617
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13551
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77