• [Wersja aktualna] KSP 1.1.3 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3  (Przeczytany 229219 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 13 Sty 2016, 19:16:38
Odpowiedź #195

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Kulejny Dywnołt!


- dalej łatają błędy, zwłaszcza w mapwiuł, w którym w dużej mierze nastąpiło dużo zmian w działaniu interfejsa.

- Ted zdecydował, że są gotowi na rozpoczęcie testów zielonych humanoidków w sześćdziesięciu czterech bitach na OeSIKS'ie, (tak, pod Łyndowsem też będzie 64 bit)

- w trakcie kolejnych praca nad wersjami konsolowymi Dan zajęty był tworzeniem grafik dla systemu osiągnięć (ho ho, acziwment łores będą wniebowzięci, ciekaw jestem czy na Stimie też coś takiego będzie), a do tego zastanawiają się nad innymi platformami (Fitnes łyf Kerbals on ŁiijU? :3)

- Nataniel z Dejwem dalej babrają się w samouczkach

- Ted, Kasper i Andrea pracują z Brytyjskimi mediami, jakieś wywiady itp związane z pobytem Tima Peake'sa (Tima Piksa) na pokładzie AjeSeS (Międzynarodowa Stacja Kosmiczna)

- Rowerdjud i Dżoe (Doktor Indyk) na L4


Tradycyjnie bonus:

Gif :)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 13 Sty 2016, 21:09:03
Odpowiedź #196

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
(Fitnes łyf Kerbals on ŁiijU? :3)


Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #196 dnia: Śro, 13 Sty 2016, 21:09:03 »

Śro, 13 Sty 2016, 21:45:36
Odpowiedź #197

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ale to Scott Manley. On latał nie patrząc na monitor, więc to mnie nawet nie zaskakuje

Śro, 13 Sty 2016, 23:01:39
Odpowiedź #198

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Plis krasz it!!!
:)
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #198 dnia: Śro, 13 Sty 2016, 23:01:39 »

Śro, 20 Sty 2016, 01:13:53
Odpowiedź #199

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Screeny z nowyc samouczków które znajdą się w wersji 1.1. Może wreszcie dzieci przestaną zadawać idiotyczne pytania i zajrza do tej zakładki?

Pytanie do administracji. Jaka jest szansa, żeby można było wstawiać na forum galerie imgurowskie w formie galerii, z możliwością przechodzenia między zdjęciami? Nie linków ani pojedynczych zdjęć.

Śro, 20 Sty 2016, 10:02:42
Odpowiedź #200

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Bez spolszczenia niczego nie zrozumieją i dalej będą pytać. haha
problem będzie nadal i nadal będą pytania (o spolszczenie)
No ale kto zna ang. sobie poradzi
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sty 2016, 10:18:41 wysłana przez Wielki Piotr »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #200 dnia: Śro, 20 Sty 2016, 10:02:42 »

Śro, 20 Sty 2016, 11:25:03
Odpowiedź #201

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Doczekaliśmy się wreszcie wyszukiwarki części :)

Śro, 20 Sty 2016, 17:42:45
Odpowiedź #202

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Mam nadzieje że bedzie lepsza grafika i tekstury , ale te screnshoty sa na starej , wiec albo niebedzie nowej szaty graficznej lub niechcą pokazywac jej i uzywają starych tekstur :D
Oczywiscie grafika niejest najwazniejsza , wazniejsza jest wydajnosc nowszego silnika :)
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sty 2016, 17:47:01 wysłana przez krzychu072 »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #202 dnia: Śro, 20 Sty 2016, 17:42:45 »

Śro, 20 Sty 2016, 19:28:47
Odpowiedź #203

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Z wyszukiwarką części jestem ciekawy jak to będzie banglało z modami. Jeśli chodzi o grafikę, może być taka sama tylko upiękniona o nowe shadery i inne efekty.

Wracając do clue...

Skrud* Dewnołta

*To było celowe

Zauważone:
Ciekawy tytuł - Wszyscy na stanowiska.

- na początku, że kolejny tydzień spędzili na testach z KiuA nad ficzerami które pojawią się w 1.1 (tu chciałbym zwrócić uwagę i przeprosić, że na razie testują pojedyncze elementy gry po migracji na Junity Pińć i te też nowe, zamiast całego gotowego produktu, co wróży wg. moich przypuszczeń <niestety ciągle aktualizowanych >, że 1.1 może pojawić się pod koniec pierwszego kwartału roku. Prace wrą nad wersją PeCetową i konsolową.

- Romfarer naprawił błąd polegającym na tym, że wiele dikaplerów sparowanych w jednej fazie nie uruchamiały się prawidłowo.

- Ted, który od dłuższego czasu zajmuje się wyłącznie rozdzielaniem obowiązków w zespole sam się zajął robotą. (Ted się lenił, Ted się wziął za robotę, Brawo Ted, Ty też bądź jak Ted) A dokładnie przebadał i przetłikował podwozia (lending legs), gdyż też zauważyli problem z nimi tak samo jak pewna firma produkująca rakiety w tym tygodniu. Także Ted będzie w Paryżewie nad Sekwaną na ajGejmer  konwenszyn. (29-31 Styczeń AD 2016)

- Chwalą się że naprawili już 283 bagi.

- Nataniel i Dejw cieszą się z ich owoców prac w pocie czoła nad samouczkami, m.in. dopracowali swoje autorskie sześć samouczków: edytory dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych; oraz trzy dla Muna: dostanie się tam, lądowanie, powrót + jakaś tam reszta staffu.

- Arsonajd kilka godzin spędził nad lepszym zintegrowaniu kontraktów do gry i pododawał jakieś ficzery. Tym razem odkryli rąbka tajemnicy, że system kontraktów nie tylko będzie bazował na preferencjach rodzajów misji (że wysyłasz więcej satelitów niż turystów) ale i na destynacjach gdzie się lata (jeśli upodobałeś/aś sobie kontrakty na Minmusa i Dune to więcej kontraktów pojawi się z tymi upodobanymi ciałami)

- Daniel trzaskał grafiki dla przyszłych rilisów na wersje konsolowe (tapetki, acziwmenty, ikony i jakaś tam długa lista rzeczy). Edytował jakieś nagrania, które pojawią się na DICE (Dajs) ałards. Dziękują StritLampPro z JuTuba za nagranie jakichś tam scen.

- W ochronie najmłodszych użyszkodników forum międzynarodowego zablokowali linkowanie do serwisu Mediafajer. (Porno albo fiszing <phishing>)

- Dżoł (Doktor Indyk) napisał wierszyk:

Cytuj
Certification forms, rating forms,
I hate them.

Planning meetings, secret meetings,
They can be fun.

Reading invoices, approving invoices,
I’m just glad it’s not my money.

212 unread emails this week,
Make that 221.
Nie będę tego tłumaczył, patrząc na to, to chyba nigdy ni był korpobiurwą.


Link do galerii na imgurze, gdzie są skriny z samouczków

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Bonus:
Odnośnie niedawnej hiperwygranej w loterii zza oceanu:
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 20 Sty 2016, 21:06:49
Odpowiedź #204

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
3 miesiące QiA i naprawili 283 bugi. Najs.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #204 dnia: Śro, 20 Sty 2016, 21:06:49 »

Śro, 27 Sty 2016, 00:44:50
Odpowiedź #205

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Nawet wczesny skrót Dewnołt

- Testują już te "nowe" koła (rotfl)

-naprawili bag z polegający, ze koła zablokowane hamulcem czasami potrafiły "driftować"

- rozwiązali problem niskiej przyczepności kół w w warunkach niskiej grawitacji (to nie jest błąd czy cuś, ale na przykład na munie lżejsze pojazdy, zanim ruszyły, "paliły" gumę) poprzez kontrolę trakcji, którą możemy wyłączyć, jak zapewnia Felipe

- przekalkulowali ciąg rcsów

- Szlifują KSPedię by nabrała już pożądanego kształtu i głowią się nad PartTulsami.

- RowerDjud siedział i rozwijał ścieżki komunikacji w mapwiuł (takie co widzi się w RimołtTech)


Bonus:

Z jakiegoś forum prawd kilka o Obi Wanie, że jest zakałą:

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 27 Sty 2016, 02:16:43
Odpowiedź #206

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Cytuj
co wróży wg. moich przypuszczeń <niestety ciągle aktualizowanych >, że 1.1 może pojawić się pod koniec pierwszego kwartału roku
To ja, żeby nie musieć aktualizować swoich przypuszczeń strzelę od razu: połowa maja!

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #206 dnia: Śro, 27 Sty 2016, 02:16:43 »

Śro, 03 Lut 2016, 21:32:33
Odpowiedź #207

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czekam na skrót :D

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Śro, 03 Lut 2016, 22:15:08
Odpowiedź #208

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Obok Devnote dostaliśmy też:



Nowe menu-które-aktywujemy-prawym-klikiem. Dzięki winged za wspomnienie o tym na chacie

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« Odpowiedź #208 dnia: Śro, 03 Lut 2016, 22:15:08 »

Czw, 04 Lut 2016, 10:45:04
Odpowiedź #209

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Oni są tak daleko w polu z 1.1, że nawet nie ma go na horyzoncie. Pamiętam jak mówiono, że w nowej wersji będą morskie fale. A na fotkach powyżej mamy ten sam badziew co aktualnie. Czyli sądzę, że to co tu prezentują prezentują nadal na silniku U4.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133607
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50736
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77