Dać się pochłonąć Wieśkowi i GTA, a Devnoty jak widzę poszły się jeździć:
Phelipe (HarvesteR):- pracują nad kołami, prace postępują nie tak szybko jak by się spodziewał, bredzi o animacjach ich wysuwania/wsuwania i o skryptowaniu zawieszenia
- naprawił błąd związany ze spawnem pojazdu podczas launchu. (chodzi o błąd, gdy łaziki lub samoloty podczas wczytywania fizyki nieraz dziwacznie się zachowywały na launchpadzie lub pasie startowym - zapadanie się ich itp.)
Mike (Mu):- kontynuuje prace nad UI
Marco (Samssonart):- chrzandolenie o dostępności 1.0.4 we wszystkich sklepach (Amazon się bunci)
Daniel (danRosas):- zrobił grafikę na Dzień Asteroid
- ogólnie jakieś poprawki graficzne: topografia, tekstury czy shader'y
Jim (Romfarer): - Wciągał GUI R&D na standardy Unity 5. Cieszy japę, bo nie musi pisać już ogromu skryptów by wygląd drzewka i ogólnie tego działu gry wyglądał, bo silnik posiada wbudowane w siebie narzędzia do tego
Max (Maxmaps):- wrócił z urlopu w Kanadzie, coś bredzi, ze kolejne DN będą bardziej mięsiste.

(Kłamie, nie był w Kanadzie, inaczej by w wypowiedzi pojawiło się "sorry" albo "excuse me" albo "apologize")
Ted:- nic wartościowego (jak zwykle prócz tego, że obronił BS - licencjat)
Kasper (KasperVId):- jak Ted... wykształciuch
Bob (Roverdude) i Brian (Arsonide) :- pracowali razem nad modem z Asteroid Day
Jak zwykle:
Jak coś z...łem, pominąłem to let mi noł
Ode mnie:
Skrót ostatniego wpisu Squadu (ogólnie miałem napisać w nocy ze wtorku na środę, ale po wcześniejszej nie przespanej nocy spędzonej i dniu potem w pracy tak jakoś nie wyszło, a potem się nie chciało)
Jestem ciekaw, czy będzie można wkrótce zmusić KSP do odpalenia się pod DX12 (Unity 5 bangla z tym API); wątpię jednakże, że coś pomoże to przy Kerbalach, jak obliczenia gry głównie spadają na CPU, a GPU nawet się nie poci (w Kerbalach często mój leciwy Fermi chodzi na ćwierć gwizdka). Zadaniem dla meksów bardziej jest upilnowanie, by po przesiadce na U5 wykorzystali w pełni do co ten silnik oferuje, m.in. lepsze wykorzystywanie zasobów.