Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.0  (Przeczytany 133591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 29 Kwi 2015, 10:12:57
Odpowiedź #75

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wie ktoś jak chłodzić te drille? Zarówno w wiertle jak i w module przetwarzającym mam cały czas niemal 100% przegrzania i zupełnie nie wiem dlaczego.


[Post scalony: Śro, 29 Kwi 2015, 10:18:41]


Czyżby jedyną opcją było zapakowanie na pokład wyszkolonego inżyniera?


« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Kwi 2015, 10:18:41 wysłana przez Kadaf »

Śro, 29 Kwi 2015, 11:28:11
Odpowiedź #76

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Podobno panele słoneczne działają również jak radiatory, więc spróbuj zamontować kilka gigantorów.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #76 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 11:28:11 »

Śro, 29 Kwi 2015, 14:46:24
Odpowiedź #77

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Kurdebele, aż chyba odpalę znowu Kerbale :D
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Śro, 29 Kwi 2015, 15:02:38
Odpowiedź #78

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Jak obstawiacie? Wypuszczą bugfixa? Bo ja bym się o to nie zakładał.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #78 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:02:38 »

Śro, 29 Kwi 2015, 15:15:02
Odpowiedź #79

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Mam ten sam problem co Kadaf, totalnie nie opłacalne to wiercenie.

Podczas używania silnika atomowego przegrzał się, osłona termiczna zaczeła "spalać" się, a na koniec wybuchł zbiornik z paliwem, to normalne czy jakiś bug ?

Śro, 29 Kwi 2015, 15:20:18
Odpowiedź #80

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Akurat przegrzewanie się silników uważam za dość logiczne. Jeśli kilka atomowych jest blisko siebie, albo gdy próbujesz odpalać je na Kerbinie silniki się grzeją. Ale wystarczy zmniejszyć ciąg. Chyba że w 1.0 coś popieprzyli bardziej, jeszcze atomowych nie używałem. Za to znalazłem kolejnego buga po powrocie do space center:


Otóż wygląda na to, że około stutonowy łazik kopiący sobie zgrabnie lewituje. Na pokładzie inżynier? Czy aby? Schłodzić wierteł nie umie, schłodzić tego gadżetu do przetwarzania też nie. Za to całe pudło lewituje. Może to nie inżynier tylko fakir? Oni umieją ponoć takie sztuczki, za to pewnie śrubokręta żaden w życiu nie widział.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #80 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:20:18 »

Śro, 29 Kwi 2015, 15:21:15
Odpowiedź #81

Offline ManiakalnySmiech

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Bracia i siostry, już niedługo Patch 1.0.1

Cytuj
Reception of 1.0 has been overwhelmingly positive, but that doesn't stop us from working on a 1.0.1 patch to make it perfect!

Śro, 29 Kwi 2015, 15:50:47
Odpowiedź #82

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
no i już pierwszy bug, który nie pozwala mi grać - w VAB po jakimś czasie nie działa lewy przycisk myszy, nie mogę klikać na żadne części, niczego przestawiać, tylko działają guziki jak "launch".
Ah no i zabiłem Valentinę podczas wchodzenia w atmosferę - niby było wszystko ładnie, przestało się grzać, zrobiłem lekki time warp, bo schodzenie zrobiłem baaaaaaaaaardzo łagodne i nagle wybuch, płomienie i ostateczny wybuch :<
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #82 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:50:47 »

Śro, 29 Kwi 2015, 16:32:09
Odpowiedź #83

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Działanie spadochronow to żart. Osiągając przeciążenie rzędu 25-30 g jesteśmy w stanie BEZPIECZNIE wyhamować statek poniżej 30 km na ziemią. Nie chcę tego uwzględniać jako plan ewakuacyjny przy ryzykownym reentry, ale to po prostu samo się narzuca.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 29 Kwi 2015, 16:33:29
Odpowiedź #84

Offline HAL9000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
no i już pierwszy bug, który nie pozwala mi grać - w VAB po jakimś czasie nie działa lewy przycisk myszy, nie mogę klikać na żadne części, niczego przestawiać, tylko działają guziki jak "launch".
Ah no i zabiłem Valentinę podczas wchodzenia w atmosferę - niby było wszystko ładnie, przestało się grzać, zrobiłem lekki time warp, bo schodzenie zrobiłem baaaaaaaaaardzo łagodne i nagle wybuch, płomienie i ostateczny wybuch :<

Miałem to samo. Poklikałem kilka razy po interfejsie i znów mogłem wybierać części.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #84 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 16:33:29 »

Śro, 29 Kwi 2015, 21:47:49
Odpowiedź #85

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Przechodząc karierę w pewnym momencie znikły wskaźniki reputacji, nauki i funduszy, a podczas budowy pojazdu zdarza się, że nie mogę wybierać części. Przyciski zwyczajnie nie reagują także liczę, że wypuszczą jakąś łatkę, bo póki co szkoda czasu bawić się w jakieś większe projekty. Przypomina mi się premiera stalkera czyste niebo i te niezliczone bugi które łatali później przez kilka miesięcy.

Śro, 29 Kwi 2015, 22:34:28
Odpowiedź #86

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
"Jeden surowiec będzie za prosty!" ->


-> "Nie umiem wydobywać jednego surowca, bugi!"

( ͡° ͜ʖ ͡°)


Działa już ATM!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Kwi 2015, 22:44:11 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #86 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 22:34:28 »

Śro, 29 Kwi 2015, 23:13:30
Odpowiedź #87

Offline Aravial

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie wiem skąd u was ten wysyp bugów. U mnie działa stabilnie. Czasem coś warp świruje, ale tak było zawsze i szczerze mówiąc się przyzwyczaiłem. Może to wersja na windowsa jest niestabilna? Fakt faktem gram na razie tylko w karierę, by poznać nowe elementy gry po kolei i nie dogrzebałem się jeszcze do wiertła i rafinerii, ale osłony termiczne i inne nowe części działają dobrze.

Jedyne co mi naprawdę doskwiera, to to, że w momentach, w których wcześniej gra chodziła płynnie, teraz tnie się ze względu na nowe efekty graficzne.

Spadochrony faktycznie są przegięte. Kiedyś się urywały czasem, teraz ni cholery.... No i osłony termiczne są OP, nigdy nawet nie zbliżyłem się do zużycia którejkolwiek z nich.

Czw, 30 Kwi 2015, 00:52:11
Odpowiedź #88

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt


Wydział broni biologicznej ED nie odpowiada za ewentualne wypadki z twarzołapami

(oh, to prawdopodobnie bug spowodowany lekkim wcięciem dwóch kapsuł podejrzewam, restart gry nie pomógł)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #88 dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 00:52:11 »

Czw, 30 Kwi 2015, 18:53:09
Odpowiedź #89

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Co jak co ale model przegrzewania jest skopany. Przed chwilą  moja sonda bez żadnych osłon przetrwała bez uszczerbku zejście z orbity przy najwyższym ustawieniu przegrzewania. A innym razem dicapler eksplodował od pracy najmniejszego silnika. To nie jest normalne.
« Ostatnia zmiana: Czw, 30 Kwi 2015, 18:59:37 wysłana przez Bill2462 »

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22793
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 229174
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50732
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13548
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006