Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.0  (Przeczytany 133632 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 28 Kwi 2015, 20:22:59
Odpowiedź #60

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Z innych bugów. Lekko popsute zostały gizma. Nie przesuwają części poprawnie. Ogólnie mocowanie części jest teraz dziwne. Części nie przypinają się tam gdzie byśmy chcieli i tak dalej.

Wto, 28 Kwi 2015, 20:25:27
Odpowiedź #61

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No i wróciłem tym swoim wahadłowcem Mk2. Efekt? Spalona kabina, cała reszta wpadła w korkociąg i rozbiła się na ziemi. Wcześniej jednak zabrałem z niego kerbali bezpiecznym pojazdem z osłoną termiczną. Czy teraz niemożliwe stało się budowanie wahadłowców? Kabina jest bardzo delikatna, przy lekkim wejściu w atmosferę już się zniszczyła.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #61 dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 20:25:27 »

Wto, 28 Kwi 2015, 20:57:49
Odpowiedź #62

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No i wróciłem tym swoim wahadłowcem Mk2. Efekt? Spalona kabina, cała reszta wpadła w korkociąg i rozbiła się na ziemi. Wcześniej jednak zabrałem z niego kerbali bezpiecznym pojazdem z osłoną termiczną. Czy teraz niemożliwe stało się budowanie wahadłowców? Kabina jest bardzo delikatna, przy lekkim wejściu w atmosferę już się zniszczyła.
Niekoniecznie. Jeśli element został wysłany na orbitę w wersji 0.90 to są to jeszcze stare części, ze starymi wartościami.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Wto, 28 Kwi 2015, 21:23:00
Odpowiedź #63

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
@Up

Nawet jeżeli tak, to wszystkie wcześniejsze kokpity miały odporność do 3400 *C, zaś obecne mają 2000 *C.

Kolejnym bugiem jest to, że po rozpoczęciu nowego projektu w SPH znikła mi z menu jedna część, wgrywanie innych projektów czy wychodzenie i wchodzenie do SPH nic nie dały, pomogło tylko przeładowanie bazy danych

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #63 dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 21:23:00 »

Wto, 28 Kwi 2015, 22:08:58
Odpowiedź #64

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Nakląłem się, a teraz pochwalę. Podoba mi się dym przy starcie, chociaż jeszcze jest go za mało, kurzawa przy lądowaniu, ale co najbardziej cieszy, to wolne miejsce w zakładce surowców. Myślę, że jest takie nie bez powodu i kieedyś tam kiedyś się doczekamy większej ich ilości. I mały tip dla tych, którym trzęsie się rakieta przy wchodzeniu na orbitę; po prostu wyłączcie SAS do momentu gdy drgania ustaną.

Wto, 28 Kwi 2015, 22:24:10
Odpowiedź #65

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

@baalnamib jeśli tak to działa to hamulce aerodynamiczne też są mocno OP. Jak to dobrze, że jest FAR.


Nie do końca, chodzi o zredukowanie nieznacznie prędkości lub przyspieszenia zanim dojdzie do wejścia w gęstsze partie atmosfery gdzie zaczyna się właściwe tarcie.
Na razie nie chce mi sie opuszczać atmosfery bo mam cały czas ochote bawić latadłami. (Marzy mi się jakiś STOL)

Skoro tak to czemu  prawdziwe wahadłowce nie używały hamulców przed wejściem w atmosferę? Bo to nic nie da. Kerbalskie są mocno OP podobnie jak spadochrony, które można odpalić przy prędkości orbitalnej i błyskawicznie wyhamują statek do zera.

Nawet Ferram pisał, ze te hamulce są stanowczo OP, kto jak kto ale on się za na rzeczy.


Zeby nie było, że tylko narzekam. Zmiany są oczywiście na plus. Największe w aerodynamice. Teraz trzeba symulować prawdziwe gravity turn robiąc zwrot niemal od razu po starcie, nie tak jak kiedyś, że można było odpalić rakietę i zasnąć z nudów zanim ta doleci na 10km. Niestety bez MJ/KER ani rusz bo efektywnie zbudowana rakieta wymaga odpowiedniego niskiego TWR na starcie. Squad najwyraźniej woli abyśmy zgadywali TWR. 



edit; Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

można było się spodziewać, naprawdę nie mogli wypuścić tej wersji jako 0.99?
« Ostatnia zmiana: Wto, 28 Kwi 2015, 22:42:43 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #65 dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 22:24:10 »

Wto, 28 Kwi 2015, 22:26:23
Odpowiedź #66

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Kadaf
Można też zmniejszyć trzęsienie w opcjach *khe khe*

Zerknąłem na configi surowców. Modowanie tego będzie równie łatwe jak Kethanu, konfiguracja jest baaardzo podobna - surowiec "z góry" jest wszędzie gdzie się tylko da, ale jeśli chce się go gdzieś nie mieć, np. na słońcu czy oceanie, wpisujemy odpowiednie ciało niebieskie lub Biom.

Także modyfikacja ISRU żeby pobierała więcej surowców będzie prosta. Od razu wiem że chciałbym w swojej karierze odpowiednik Krystal - do zarabiania dużych pieniędzy bardzo powolnym kopaniem, stal do zarabiania mniejszych i drugorzędny surowiec do produkcji oxidizera, podczas gdy ore da nam tylko LQ (i monopropelant) 

[Post scalony: Wto, 28 Kwi 2015, 22:37:02]
WSZYSTKIE BUGI o których wspominacie polecam opisywać udokumentowane (powtarzalność, screeny) w odpowiednich wątkach na oficjalnym forum. To że napiszecie o tym tutaj spowoduje jedynie że będziemy sobie mogli ponarzekać i tyle. Z tego co wiem, Squad na to forum nie zagląda.
« Ostatnia zmiana: Wto, 28 Kwi 2015, 22:37:02 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 28 Kwi 2015, 23:04:27
Odpowiedź #67

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Mi tam trzęsienie kamerą czy rakietą nie przeszkadza, ale ktoś wspominał że mu się rakieta trzęsie i nie wie co robić. Stąd moje rozwiązanie, wyłączyć SAS. Co do gravity turn wypuściłem ich już kilka, po staremu, wywracam rakietę między 15 a 20 km, wszystko idzie jak złoto. Sprawdziłem sobie w jednym locie Kerbin, Mun, Minmus, Ike i Dunę. Szkoda, że wszędzie surowców od groma.


Odzwyczaiłem się od budowania rakiet i jakieś kolosy same mi wychodzą o wariackim zasięgu :)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #67 dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 23:04:27 »

Wto, 28 Kwi 2015, 23:18:35
Odpowiedź #68

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt


Surowce ^
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 28 Kwi 2015, 23:32:24
Odpowiedź #69

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co do gravity turn wypuściłem ich już kilka, po staremu, wywracam rakietę między 15 a 20 km, wszystko idzie jak złoto.
Mówi to człowiek, który napisał poradnik pt. "latajmy ekonomicznie" :P
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

ale spoko jak chcesz budować 100t rakietę tam gdzie ja buduję 90t to ok ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #69 dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 23:32:24 »

Wto, 28 Kwi 2015, 23:36:27
Odpowiedź #70

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No ja Winged nigdy się w engineery czy mechjeby nie babrałem, robię na oko, a że ostatnio jakąkolwiek rakietę wypuściłem hohoho, dawno temu, to machnąłem z zapasem, nie wiem ile ton, nie sprawdzałem, ale zapewne mogła by być conajmniej o 20% mniejsza.

Śro, 29 Kwi 2015, 01:00:46
Odpowiedź #71

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Kiedy Valentina Kerman aplikowała na posadę pilota w pobliskim centrum kosmicznym, nie do końca to miała na myśli.

« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Kwi 2015, 01:08:17 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #71 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 01:00:46 »

Śro, 29 Kwi 2015, 05:48:38
Odpowiedź #72

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
wywracam rakietę między 15 a 20 km
Swoją drogą to jednak źle świadczy o nowym modelu aerodynamiki. Nie tracisz kontroli nad rakietą w momencie przechyłu? Albo to kwestia nie tyle aerodynamiki co używania kół reakcyjnych. One są mocno OP na stocku więc pewnie potrafią wyciągnąć z nie lada opresji.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To że napiszecie o tym tutaj spowoduje jedynie że będziemy sobie mogli ponarzekać i tyle.
No akurat moje skromne zarzuty dotyczące spadochronów i hamulców są szeroko komentowane na głównym forum ;) A co do aerodynamiki i przypadku Kadafa to pewnie Squad celowo zrobił aerodynamikę tak aby wybaczała nieco więcej i na to się nic nie poradzi ;)

Pracują już nad patchem 1.0.1
« Ostatnia zmiana: Śro, 29 Kwi 2015, 06:08:06 wysłana przez winged »

Śro, 29 Kwi 2015, 06:56:15
Odpowiedź #73

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Pomiędzy 15 a 20km jest za małe tarcie atmosferyczne żeby wywrócić rakietę.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #73 dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 06:56:15 »

Śro, 29 Kwi 2015, 06:59:55
Odpowiedź #74

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Cytuj
ISP continues to fall off with pressure as pressure increases above one atmo. The Terrier hits zero ISP at about 3000 m on Eve.

Happy landings!

NARESZCiE poprawili ISP. Teraz na Eve silniki będą mieć niższe ISP niż na Kerbinie. Dobra robota!

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22795
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 229292
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50746
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10143
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13552
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77