Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.0  (Przeczytany 133609 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 06 Maj 2015, 20:02:40
Odpowiedź #165

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Podbijam Robsona. Czytanie ze zrozumieniem trudna sztuka, ale warto ją jednak opanować.

Surowce. Oj jak ten squad nie chciał ich robić. Zaawansowany diagram surowców zrobiła pewnie sprzątaczka i nocą wrzuciła na serwer cichaczem mówiąc - hihihi. Dodatkowo dopisała złośliwie w jednym, dotyczącym wody miejscu, że "jak zrobimy life support, to się przyda". A to podła sztuka ta sprzątaczka. Zapewne ona również przebąkiwała o tym, że Eeloo stanie się satelitą drugiego gazowego olbrzyma. Oblizując się złośliwie modyfikowała posty Harvestera, i potem wyszło, że "Pas asteroidów będzie za dwa tygodnie!" Trzeba też uczciwie powiedzieć, że poza machaniem miotłą nieźle kobiecina modeluje. Trzy rodzaje fotelików wrzuciła na oficjala jak nikt nie patrzył. Dodała też, że wprowadzi je za chwilę (w wersji 0.19). Czasami robiła zupełne jaja. Podszywając się pod twórców gry pisała całe posty o tym co już wrzucono rzekomo do gry. Cała biblioteka nowych dźwięków wszystkiego (wersja 0.25). Nikt żadnego z tych dźwięków nigdy nie usłyszał, bo to taki joke był jedynie oczywiście. Squad z mozołem napisał proceduralne kratery dla Muna. A ta cholera zaraz potem na wskutek włamu na oficjala klepnęła, że inne planety też zostaną poprawione. W ogóle, co chwilę coś zapowiadała, że niby squad zrobi.

Podła sztuka jednym słowem ta sprzątaczka. A teraz ludzie mówią, że Squad kłamie. A przecież to same pracowite, szczere chłopaki, co powiedzieli, to zrobili. Tylko im ktoś mieszał w tekstach złośliwie i wychodziło coś innego.

Śro, 06 Maj 2015, 20:11:17
Odpowiedź #166

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
@Kadaf
Nie ma się czego czepiać. Niemal wszystkie plany Sqadu zostały zrealizowane.
A to , że zostały zrealizowane w modach to tylko taki niuans. :P

A tak na serio to masz rację.
Squad nie powinien pisać o rzeczach które mogą się nie znaleźć w danej wersji ,  bo ich ewentualny brak sprawi spory zawód.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #166 dnia: Śro, 06 Maj 2015, 20:11:17 »

Śro, 06 Maj 2015, 21:59:27
Odpowiedź #167

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@Kadaf:
O ile pamiętam, to Squad nigdy nie zapowiadał żadnych planet. Po wprowadzeniu Eeloo wszystkie inne "plany" to było nic innego jak plotki. A co do wyglądu Muna i Kerbinu to nieco przesadzasz - Kerbin i Mun są ładne, mają bardzo ciekawe tereny i przy wysokiej jakości tekstur nic im nie brakuje do wyglądu.  Reszta faktycznie jest na gorszym poziomie, ale nie przesadzajmy. Squad to nie Rockstar czy Ubisoft.

Śro, 06 Maj 2015, 22:14:23
Odpowiedź #168

Offline Grewest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Moim zdaniem ta wersja nie powinna nazywać się 1.0  gra mogła być jeszcze w becie. Na spokojnie by naprawili błędy i dodali co mieli zrobić.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #168 dnia: Śro, 06 Maj 2015, 22:14:23 »

Śro, 06 Maj 2015, 22:56:41
Odpowiedź #169

Offline HAL9000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moim zdaniem ta wersja nie powinna nazywać się 1.0  gra mogła być jeszcze w becie. Na spokojnie by naprawili błędy i dodali co mieli zrobić.
Doceniam twórców jednak zgadzam się również z przedmówcą.
Wygląda tak jakby potrzebowali więcej kasy, bo bez wątpienia 1.0 odbiło się dość głośno w branży gier jak i na samej sprzedaży.

Czw, 07 Maj 2015, 03:11:54
Odpowiedź #170

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Poza zarżnięciem SSTO nie dostrzegam żadnych różnic.

Mam już 4 różne pomysły jak zrobić międzyplanetarne SSTO na Laythe i z powrotem, a Kadaf Industries ma jakieś? 8)
« Ostatnia zmiana: Czw, 07 Maj 2015, 03:59:01 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #170 dnia: Czw, 07 Maj 2015, 03:11:54 »

Czw, 07 Maj 2015, 10:00:28
Odpowiedź #171

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A mam :) Ale przelicznk litr paliwa/lilogram ładunku mocno spadnie. Ogólnie ponieważ jety tak mocno ciągną na niskich pułapach, to sądzę, że do łask mogą wrócić rakiety hybrydowe. Jeśli by nie odrzucać jetów, to byśmy otrzymali SSTO pionowego startu. Póki co nie tykam się 1.0, ponieważ niebawem wyjdzie patch łatający uwielbianą przez młodszych graczy karierę. A ta ponoć ostro buguje i często nie zalicza kontraktów. Po prostu nie chce mi się instalować co chwilę modów, a i bez skrzynek KAS nie latam.
Dodatkowo fakt, że teraz za pomocą czarodziejskiej różdżki paliwo możemy sobie naprodukować gdzie nam się zachce z kamieni i piachu powoduje, że SSTO może odwiedzić wszystkie obiekty w układzie w jednej misji.

Czw, 07 Maj 2015, 10:04:08
Odpowiedź #172

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Nie ma tak dobrze ;)
Aerodynamika nie pozwala. Ilość powietrza szybko drastycznie spada.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #172 dnia: Czw, 07 Maj 2015, 10:04:08 »

Czw, 07 Maj 2015, 10:06:52
Odpowiedź #173

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Więc trzeba się do 15 kilometrów rozpędzić do granicy usmażenia wszystkiego, a potem przejść na chemiczne.

Czw, 07 Maj 2015, 10:21:38
Odpowiedź #174

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
@Kadaf robiłem tylko mały test.
To chyba Ty napisałeś że konia z rzędem temu kto zrobi SSTO.
Więc pomyślałem spoko. 4 zbiorniki z silnikami atomowymi, 4 malutkie zbiorniczki i turbojety i trochę wlotów.
Jak mówisz rozpędzić się do granicy spalenia a potem już na atomówkach.

Jeśli lecę pionowo na 7km brakuje powietrza.
Jeśli lecę pod kątem 45 stopni powietrza zaczyna brakować koł 10 km. Prędkość dochodzi do 600 m/s i pojawiają się flameouty.

Tym co daje takie prędkości samolotom jest siła nośna. Bez skrzydeł nie ma prędkości a bez niej nie ma powietrza a bez niego...

Ale to był tylko mały proof of concept.
Mogłem coś schrzanić.
Dodam jeszcze że umieszczanie większej ilości wlotów i/lub wlotów pod wieloma kontami nic nie dało.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #174 dnia: Czw, 07 Maj 2015, 10:21:38 »

Czw, 07 Maj 2015, 10:42:36
Odpowiedź #175

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Jeśli zapotrzebowanie silników na tlen jest większe od możliwości wlotów, to należy zmniejszyć zapotrzebowanie. Możesz wyłączyć część silników, albo zmniejszyć ciąg.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Czw, 07 Maj 2015, 10:45:17
Odpowiedź #176

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@Kadaf, kontrakty chodzą ok. Zrobiłem już z 40 i żadnego problemu nie było.
Do KAS wyszła poprawka obsługiwana module managerem, jak przetestuję to zapodam ;)

Cytuj
Jeśli lecę pionowo na 7km brakuje powietrza.
Jeśli lecę pod kątem 45 stopni powietrza zaczyna brakować koł 10 km. Prędkość dochodzi do 600 m/s i pojawiają się flameouty.

Tym co daje takie prędkości samolotom jest siła nośna. Bez skrzydeł nie ma prędkości a bez niej nie ma powietrza a bez niego...
Bzdura, siła nośna jak sama nazwa wskazuje daje siłę nośną która unosi samolot a nie go rozpędza. Skrzydła co najwyżej przeszkadzają w osiąganiu dużych prędkości.
Ostatnio zbudowałem mały samolocik i chciałem zobaczyć na ile wejdzie... 65km, i prędkość niecałe 900m/s, choć jeszcze przyśpieszał ale musiałem zdjąć gaz bo by się zjarał był. Małe skrzydełka, Turojety, dużo wlotów (im wyższy tech tym lepiej) i dzida.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #176 dnia: Czw, 07 Maj 2015, 10:45:17 »

Czw, 07 Maj 2015, 10:51:45
Odpowiedź #177

Offline wbielak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Tylko silnik nie musi wypracowywać tego unoszenia...

//Edit
Eksperyment jaki podałem jest bardzo łatwo falsyfikowalny.
Zapraszam do jego powielenia i pokazania mi gdzie popełniam błąd konstrukcyjny / myślowy.
« Ostatnia zmiana: Czw, 07 Maj 2015, 10:53:17 wysłana przez wbielak »

Czw, 07 Maj 2015, 11:36:38
Odpowiedź #178

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Siła nośna zależy od współczynnika siły nośnej, powierzchni skrzydła, gęstości ośrodka i prędkości.
Jak łatwo się zorientować, mamy bezpośredni wpływ na prędkość, którą to nadaje naszemu pojazdowi silnik. Nie pisz więc, że silnik nie musi wypracowywać tego unoszenia, bo wprowadzasz czytelników w błąd.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #178 dnia: Czw, 07 Maj 2015, 11:36:38 »

Czw, 07 Maj 2015, 11:51:12
Odpowiedź #179

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
wbielak, konia z rzędem temu, kto zbuduje TRANSPORTOWE SSTO. Te, których aktualnie używam na 0.90 ważą w okolicach 30 ton i są w stanie polecieć na Mun, wylądować, zostawić do 5 ton ładunku i wrócić do domu. Takie coś ma sens. Jeśli zbudujesz SSTO, które na tej samej trasie dostarczyć potrafią wyłącznie siebie, to to nie jest żaden transport. Lepiej siedzieć przy rakietach.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 229205
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50736
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006