Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.0  (Przeczytany 133578 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Pon, 27 Kwi 2015, 21:57:35
Odpowiedź #15

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dziwna sprawa. Ja mam KAS, CactEye, EVE, HullCamera, Trajectories i Texture Replacer i tylko KAS i CactEye mi się plują, że są niekomptybilne, ale części z nich są dostępne w grze(nie sprawdzałem czy działają) i wszystko pracuje jak należy. Wywal wszystko i zainstaluj od nowa, zazwyczaj pomaga  ;)

Pon, 27 Kwi 2015, 22:00:59
Odpowiedź #16

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie mam pojęcia co, bo wszystkie stare mody już wyrzucone ;)
Dlatego pierwsze co robimy po ściągnięciu nowej wersji gry, to pakujemy wszystko do rara i odkładamy w bezpieczne miejsce na dysku, własnie w razie takich sytuacji że coś nam się pochrzani  :D
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #16 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:00:59 »

Pon, 27 Kwi 2015, 22:08:11
Odpowiedź #17

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
A że tak zapytam. Jak ściągnąć tą wersję, bo mi ciągle wywala, że Server Migration?
Coś mam ustawić, czy ciasteczka usunąć?
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pon, 27 Kwi 2015, 22:20:48
Odpowiedź #18

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ktoś testował to spalanie się w atmosferze? Na swoim save mam na do stacji zadokowany wahadłowiec i wypadałoby go sprowadzić na Kerbin, a boję się, czy się nie spali w atmosferze.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #18 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:20:48 »

Pon, 27 Kwi 2015, 22:24:57
Odpowiedź #19

Offline HAL9000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co tu dużo mówić...

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Tak ma być?
Dlatego ja wywaliłem kerbali , rzuciłem okiem na folder steama i usunąłem resztki (zostaje folder z paroma plikami).
Pobrałem od nowa całą grę i jak na razie bez większych bugów.

Pon, 27 Kwi 2015, 22:35:44
Odpowiedź #20

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Robson, steam, albo oficjalny patcher, który znajdziesz w folderze z grą.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #20 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:35:44 »

Pon, 27 Kwi 2015, 22:46:14
Odpowiedź #21

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Zasysam. Wielkie dzięki Ryan.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pon, 27 Kwi 2015, 22:56:38
Odpowiedź #22

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Pograłem 15 minut ii.... zakochałem się <3 Nowa aerodynamika to coś pięknego ! Jak wcześniej samolot bez włączonego SAS żył góra 10 sekund tak teraz kręcę akrobacje, robię kręgi ląduję, bez asas i samolot prowadzi się jak marzenie !
Nie wiem jak Was, ale mnie to chyba jutro w szkole nie zobaczą  8)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #22 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:56:38 »

Pon, 27 Kwi 2015, 23:06:15
Odpowiedź #23

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Widać ogromną różnicę w nowej aerodynamice. Odpaliłem rakietę i za szybko oraz za ostro zrobiłem przechył grawitacyjny. Niemal odrazu rakieta zaczęła mi się koziołkować. Na próbę wysłałem też booster bez czubka. O ile w starej wersji mógł sobie spokojnie lecieć w górę bez żadnego opływowego kształtu, to teraz jak się rozpędził także zaczął się koziołkować. Ale chyba nie da się zniszczyć pojazdu przez przeciążenia - miałem ponad 15g i nic się nie stało. Fajnie, że da się ustawić jak bardzo elementy mają się przegrzewać w opcjach trudności - nowym graczom ułatwi to sprawe, a bardziej doświadczeni będą mieli trudniej. Zauważyłem już jeden przypadek złego działania moda - Texture Replacer nie potrafi wyświetlić kerbonautek bez hełmów, wyświetla same oczy i zęby. CactEye mimo, że pluje się o niekompatybilności jednak najwyraźniej działa, KAS nie sprawdzałem ale części od niego są dostępne w VAB/SPH. Swoja drogą myślałem, że na starych save pojawią się kerbonautki - niestety tak się nie stało i Valentine musiałem ręcznie przenieść z pliku sfs z save utworzonego na 1.0 na mój, teraz mogę pograć Valentiną na save, który pamięta wersje 0.21  :D Ogółem narazie na plus, więcej się nie bawiłem, bo jutro szkoła. Jutro niestety dopiero po piątej będę w domu, wiec dużo też się nie pobawię, ale trudno, niedługo wolne  :)

Pon, 27 Kwi 2015, 23:11:39
Odpowiedź #24

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Update genialny ale znalazłem parę błędów:
Mystery goo przegrzał mi się gdy leciałem 3m/s.
W trybie kariery na hard po 3 lotach miałem ponad 200tys pieniędzy.

Denerwuje mnie, że moje rakiety palą się w locie :P
Nowa aerodynamika jest bardzo dobra ale samoloty nadal są zbyt stabilne.
Odporność części na temperaturę jest źle zbilansowana.
Autopilot wariuje.

W końcu działają klapy i hamulce aero.
Spadochrony mają bardzo dobry system otwierania (nie następuje to od razu jak wcześniej).

To takie moje najważniejsze spostrzerzenia, ale jako całość 95/100.


Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #24 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 23:11:39 »

Pon, 27 Kwi 2015, 23:30:00
Odpowiedź #25

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Potwierdzone, można zbudować UFO III Rzeszy.




Owiewki są całkiem ograniczone. Kadaf miał rację, hotelu Duna nie owiną :C
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 27 Kwi 2015, 23:33:35
Odpowiedź #26

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Zdaje się że nowe podwozie nie może się skręcać :(
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #26 dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 23:33:35 »

Wto, 28 Kwi 2015, 00:11:18
Odpowiedź #27

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Potwierdzone, można zbudować UFO III Rzeszy.




Owiewki są całkiem ograniczone. Kadaf miał rację, hotelu Duna nie owiną :C

Nowa Szwabia confirmed
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Wto, 28 Kwi 2015, 00:40:23
Odpowiedź #28

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Lista kompatybilności modów jest już aktualizowana


PS: Proszę o zrobienie dopisku [wersja aktualna] do nazwy tematu

[Post scalony: Wto, 28 Kwi 2015, 03:42:15]
Jest IR na 1.0
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Wto, 28 Kwi 2015, 03:42:15 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« Odpowiedź #28 dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 00:40:23 »

Wto, 28 Kwi 2015, 06:51:16
Odpowiedź #29

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil
Nowa ikonka w widoku na KSC
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

 

[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 229153
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.2

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 62
Wyświetleń: 50720
Ostatnia wiadomość Wto, 07 Mar 2017, 19:23:41
wysłana przez Robson
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22789
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13545
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10138
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006