No dobra, trochę ostygłem i mogę trzeźwiej na to całe 0.20 spojrzeć.
Wady są następujące:
- wszystkie mody padły
- gracze z dorobkiem klną, bo wszystko ma errora
- części jest za mało jak na update co dwa miesiące, takie powinno być co tydzień.
Zalety natomiast:
- optymalizacja faktycznie jest odczuwalna
- części które dodano są przydatne
Więc ogólnie to tak. Jak ktoś dopiero pierwszy raz łapy na ksp położył, będzie zachwycony. Ale nie ktoś kto lata od miesięcy. Bo ten ostatni dostaje piany, tak jak i ja.
W takim razie wniosek - Squad ma w poważaniu graczy, bo ci już (zazwyczaj) zapłacili. Squad wyciąga swoje chciwe łapy po nooowe dolary. Po co się przejmować tymi co już kupili? Niech spadają na drzewo.
Zgadzacie się ze mną?
Post scalony: Pią, 24 Maj 2013, 22:17:09
A bo właśnie, po wrzuceniu modów, które uważam za niezbędne (VFM system i Subassembler) oraz kilku innych i odpaleniu gry przeraziło mnie jak ta gra zaczęła klatkować. Było po prostu koszmarnie. Natomiast jak wywaliłem je WSZYSTKIE nagle kerbale mocno przyspieszyły.
Optymalizacja JEST odczuwalna, wydaje mi się, że w okolicy 40%. Tylko trzeba wywalić mody.