Ankieta

Na ile w dziesięciostopniowej skali oceniasz nową wersje i zmiany jakie wprowadza?

1
3 (4.6%)
2
1 (1.5%)
3
1 (1.5%)
4
3 (4.6%)
5
6 (9.2%)
6
8 (12.3%)
7
13 (20%)
8
12 (18.5%)
9
7 (10.8%)
10
11 (16.9%)

Głosów w sumie: 65

Autor Wątek: KSP 0.20.x  (Przeczytany 53453 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 23 Maj 2013, 21:52:30
Odpowiedź #30

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Amd athlon x2 3gHz 2 rdzenie, 10gb ram i karta radeon serii 4800hd no ale detale nie najwyższe, mniej.więcej średnie.

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pią, 24 Maj 2013, 00:11:47
Odpowiedź #31

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
10gb ram
To literowka, czy powaznie masz 10 gb ramu? Po co Ci tyle, zwlaszcza ze proc i grafika przy tym wygladaja troche blafo.

Wysłano z potężnego synchronizatora spolaryzowanych cząstek WiFi, czasem nazywanego przez pogan Xperią S.


Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #31 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 00:11:47 »

Pią, 24 Maj 2013, 00:20:17
Odpowiedź #32

Offline Witold

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W koncu udało mi się przetestować (powierzchownie) te nowe kerbale i... rzeź. Na moim całkiem dobrym kompie kerbale po prostu zaczeły się dławić, przy jakiejś mega prostej konstrukcji złożonej z 7 części mam 30 fpsów, oraz spadki nawet do 20. W poprzedniej wersji wyciągałem spokojnie 40 przy dużych konstrukcjach. W obu przypadkach detale najwyzsze. Osobiscie czekam na update, bo to co teraz dostałem to jakaś kpina.
Mój sprzęt to Radeon 6870, I5 2500K (niepodkręcony póki co), 8gb ramu, a kerbale są na dysku ssd.
Nie sprawdzałem nawet nowych części, rzygać się chce od tej maniany.

#UP: Ram tani jak barszcz a przydaje się, chociażby w BF3, który żre go jak może :P

Pią, 24 Maj 2013, 06:06:37
Odpowiedź #33

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
przede wszysykim win 7 64 bit jest lepsze od xp, no a że mam 2 gniazda na  ram to od razu kupiłem 8 gb, i oszczędzam na phenoma x8

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #33 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 06:06:37 »

Pią, 24 Maj 2013, 11:00:16
Odpowiedź #34

Offline Tymekps

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Piszecie, że żadnej optymalizacji nie było, a u mnie działa lepiej niż kiedykolwiek. Ładowanie zajmuje 3 sekundy a nie minutę, nawet wielkie konstrukcje nie klatkują. To wszystko na komputerze z przed co najmniej 5 lat i bez żadnych modów.

Pią, 24 Maj 2013, 13:28:03
Odpowiedź #35

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
O proszę, nowy update :) A wszyscy psioczą :D Nie zapominajcie panowie, że to są updaty do alfa wersji, to nawet nie jest beta. Squad wypuszczając grę w tej postaci ma możliwość stworzenia gry całkowicie "pod graczy", jest nowy update, jakieś kiszki wynikną, coś się sknoci, coś się społeczności nie podoba, w finalnej wersji się wywali. Jest zapotrzebowanie na to, czy na tamto, doda się w następnym updacie. Mogli nie wypuszczać alfy, wyrzygać na rynek finalny produkt i ciekawe, czy tyle ludzi zapadłoby na kerbalomanię ;> No nic, trza obadać nową wersję.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #35 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 13:28:03 »

Pią, 24 Maj 2013, 16:14:50
Odpowiedź #36

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Mam to samo co Witold, na porównywalnym sprzęcie, z jeszcze mocniejszą kartą i Ramem, a przy 300 częściach ścina niemiłosiernie (większy łazik-baza na planecie). Coś tu jest nie tak z tą optymalizacją, niektórym działa, u niektórych pogarsza sytuację, czy tak po prostu jest z pojazdami na powierzchni, bo już sam nie wiem?

Pią, 24 Maj 2013, 17:20:46
Odpowiedź #37

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Po zastanowieniu, to może być wina planet! Przy rakietach tnie o wiele mniej(1200 części i skok z 0,5 fpsa na 2) ale jak miałem może 40 części i wyszedłem na munie na EVA to było jakieś 30 fps ale były scinki co kilka sekund.
p.s.
Nowy update zamordował 2 moje obiekty na munie, są jakieś 30m pod ziemią

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #37 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 17:20:46 »

Pią, 24 Maj 2013, 18:13:27
Odpowiedź #38

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nowy update zamordował 2 moje obiekty na munie, są jakieś 30m pod ziemią

Tak samo u mnie, lądownik zamienił się w jaskinownik.

@Edit To co się dzieje to jakieś jaja, tyle czekania na nowy update a ja wolę wrócić do starej wersji. Na najniższych ustawieniach mam spadki fpsów i problemy z różnej maści bugami. Aktualnie robię sobie przerwę od KSP do póki nie wyjdzie jakaś łatka czy coś takiego...
« Ostatnia zmiana: Pią, 24 Maj 2013, 18:49:14 wysłana przez maxkeypl »

Pią, 24 Maj 2013, 19:49:22
Odpowiedź #39

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Też zaczyna mi się to nie podobać. Zapowiadają coś, że będzie w 0.18, przekładają na 0.19, później na 0.20, teraz 0.21, przy okazji wypuszczając aktualizacje raz na dwa miesiące, które dużo nie zmieniają. To co oni dodają, modderzy robią w ciągu max tygodnia (gdzie często są to ekipy jedno osobowe, a KSP team jest spory - ponad 15 osób). Jeżeli w tym tempie będzie się rozwijać KSP, to finalna wersja wyjdzie za 3 lata.
Mam nadzieję, że przyczynimy się z całym Media Group do nakręcenia ludzi na KSP, przez co jeszcze bardziej zmotywujemy Squad do pracy ;)
« Ostatnia zmiana: Pią, 24 Maj 2013, 19:51:07 wysłana przez Reeposter »
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #39 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 19:49:22 »

Pią, 24 Maj 2013, 20:42:56
Odpowiedź #40

Offline Witold

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Zgadzam się, tempo dodawania aktualizacja to żenada. Wielki apdejt 0.20, który miał posiadać mase ficzerów owszem posiada - mase bugów.

Pią, 24 Maj 2013, 22:01:27
Odpowiedź #41

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Dodałem ankietę na prośbę użytkownika.

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #41 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 22:01:27 »

Pią, 24 Maj 2013, 22:12:32
Odpowiedź #42

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 No dobra, trochę ostygłem i mogę trzeźwiej na to całe 0.20 spojrzeć.
 Wady są następujące:
 
 - wszystkie mody padły
 - gracze z dorobkiem klną, bo wszystko ma errora
 - części jest za mało jak na update co dwa miesiące, takie powinno być co tydzień.

Zalety natomiast:
 - optymalizacja faktycznie jest odczuwalna
 - części które dodano są przydatne

Więc ogólnie to tak. Jak ktoś dopiero pierwszy raz łapy na ksp położył, będzie zachwycony. Ale nie ktoś kto lata od miesięcy. Bo ten ostatni dostaje piany, tak jak i ja.
W takim razie wniosek - Squad ma w poważaniu graczy, bo ci już (zazwyczaj) zapłacili. Squad wyciąga swoje chciwe łapy po nooowe dolary. Po co się przejmować tymi co już kupili? Niech spadają na drzewo.

Zgadzacie się ze mną?

Post scalony: Pią, 24 Maj 2013, 22:17:09
A bo właśnie, po wrzuceniu modów, które uważam za niezbędne (VFM system i Subassembler) oraz kilku innych i odpaleniu gry przeraziło mnie jak ta gra zaczęła klatkować. Było po prostu koszmarnie. Natomiast jak wywaliłem je WSZYSTKIE nagle kerbale mocno przyspieszyły.
Optymalizacja JEST odczuwalna, wydaje mi się, że w okolicy 40%. Tylko trzeba wywalić mody.
« Ostatnia zmiana: Pią, 24 Maj 2013, 22:18:51 wysłana przez Kadaf »

Pią, 24 Maj 2013, 22:36:59
Odpowiedź #43

Offline Witold

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Nie mozesz mowic o optymalizacji skoro u wielu, takze u mnie, jest drastycznie gorzej. Chyba, ze optymalizacja dostala nowa definicje.
Podtrzymuje swoje zdanie - syf. Sytuacja porownywalna z windowsem vista, mialo byc lepiej, a jest lipa. Wypuszczanie patcha, ktory spelnia swoje zalozenie na 1/2 czy 2/3 kompow to zwykle plucie nam w twarz.

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #43 dnia: Pią, 24 Maj 2013, 22:36:59 »

Pią, 24 Maj 2013, 22:43:23
Odpowiedź #44

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Witold, a luknij w sugestię Schulza. Nie updatuj 0.19, tylko zainstaluj 0.20 w zupełnie innym miejscu. Schulze twierdzi, że przy udatowaniu 0.19 KSP dubluje wówczas WSZYSTKO, więc optymalizacja o 40% powoduje spowolnienie o 60%. Czy jakoś tak :) Ale w każdym razie jest gorzej.