Ankieta

Na ile w dziesięciostopniowej skali oceniasz nową wersje i zmiany jakie wprowadza?

1
3 (4.6%)
2
1 (1.5%)
3
1 (1.5%)
4
3 (4.6%)
5
6 (9.2%)
6
8 (12.3%)
7
13 (20%)
8
12 (18.5%)
9
7 (10.8%)
10
11 (16.9%)

Głosów w sumie: 65

Autor Wątek: KSP 0.20.x  (Przeczytany 53404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 22 Maj 2013, 22:37:29

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Nowa ankieta: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aktualizowac :)
Cytuj
Patchnotes:

7 new Parts and 2 IVA Spaces
Cupola with IVA
Small Lander with IVA
2 new Probe cores
New large docking clamp
New Medium wheel
Attachable command seats for kerbals



Customizable Flags for your space program
Kerbals on Eva can plant flags with editable plaques
23 Stock flags to choose from.
Flags are Moddable, Make your own flag!



Editor Improvements
Added Flag interface to editor
The Editor no longer requires you to start with a command pod when building a ship.
The Editor now allows deleting or replacing the first part of your ship.



Optimizations and New Features
Vessel Filtering for the tracking station
Added Kerbal Knowledge base for vessel and planetary information
Upgraded scene loader and refresh logic
Added Game Database and repogrammed part loaders.
Mods and stock parts can now have their own folders for organization
New Loading Screens
Optimization of Memory Usage (Approximately 30% average reduction in usage)
Upgraded debug menu allows parts and cfg files to be reloaded while the game
Bug Fixes!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Micro-pseudo FAQ:
« Ostatnia zmiana: Śro, 24 Lip 2013, 20:21:06 wysłana przez Raynus »

Śro, 22 Maj 2013, 22:39:05
Odpowiedź #1

Offline Witold

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Wlasnie zobaczylem na ich stronie, jea! Do dziela!

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 22 Maj 2013, 22:39:05 »

Śro, 22 Maj 2013, 22:46:14
Odpowiedź #2

Offline markon

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
miałem być pierwszy ;(

Śro, 22 Maj 2013, 23:10:35
Odpowiedź #3

Offline Xob

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
    • Leniwe Kerbale w kosmososie
No to testujemy. A wczoraj z okazji nadchodzącego 0.20 zdeorbitowałem swoją stację :)

Yeah - 0.20 nadchodzę.
ksp.imlazy.org

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 22 Maj 2013, 23:10:35 »

Śro, 22 Maj 2013, 23:15:16
Odpowiedź #4

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Topic przyklejony.
Mocny niedosyt po update :)

Śro, 22 Maj 2013, 23:28:05
Odpowiedź #5

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Jutro przetestuję, najbardziej liczę na optymalizację.

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 22 Maj 2013, 23:28:05 »

Śro, 22 Maj 2013, 23:45:43
Odpowiedź #6

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
chyba znowu zacznę grać w kerbale :)

Śro, 22 Maj 2013, 23:57:46
Odpowiedź #7

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
"Optimization of Memory Usage (Approximately 30% average reduction in usage)" Już kocham tą grę :P Nie mogę się doczekać pierwszego odpalenia <3

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 22 Maj 2013, 23:57:46 »

Czw, 23 Maj 2013, 00:05:26
Odpowiedź #8

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
U mnie teraz chodzi jak marzenie  ::).  1 minuta w GIMPie:

I gotowe! Jak tu nie kochać tej gry?
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czw, 23 Maj 2013, 06:27:57
Odpowiedź #9

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
No to walić War Tundera, trzeba wreszcie bazę zrobić!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 23 Maj 2013, 06:27:57 »

Czw, 23 Maj 2013, 08:33:24
Odpowiedź #10

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A ja jestem całkowicie zażenowany, żeby nie powiedzieć wkurzony, takie "updaty" to powinny wychodzić raz w tygodniu, a nie prawie co kwartał. Przy Squadzie to nasz kochany premier jest człowiekiem, który nie dość, że każdą obietnicę spełnił, ale zrobił plan czteroletni w tydzień. Bo co to, do diabła, ma być? Dwie nowe kapsuły. Okej. A gdzie IVA landera mk2, którego screeny krążyły po sieci od miesięcy? Fotelik. Jest. Jeden. Jak jeszcze śniegi za oknem leżały, ja widziałem foteliki trzy. Silniki. No, wysyp części prawdziwy, mamy nowego Rockomaxa o połowie mocy mainsalla. Przyda się to komuś do czego? Coś więcej jest? Aha, faktycznie, nowe kółka. Tylko niech kogoś nie zwiedzie liczba mnoga. Raczej to jest nowe kółko. Niech będzie. Co jeszcze? Aha, flagi. Czy któryś z maniaków flag, może mi powiedzieć czym tak się zachwyca? Miał być part z logiem do mocowania na statku. Bardzo na niego czekałem, w końcu zapowiadano, że będzie. Tyle że oczywiście też go nie ma. Natomiast sensu samej flagi jakoś nie potrafię zauważyć. Baza robi wrażenie, statek kosmiczny robi wrażenie, a patyk ze szmatką? Co w tym takiego pasjonującego? Na dodatek można ten patyk wbity w ziemię przepychać łazikiem z dowolną prędkością. Coś jeszcze jest nowego? Serio? A co takiego?

Czw, 23 Maj 2013, 09:34:16
Odpowiedź #11

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Hmm, ta optymalizacja jest zauważalna w ogóle? Faktycznie, po dosyć szumnych zapowiedziach można się było spodziewać czegoś więcej...

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 23 Maj 2013, 09:34:16 »

Czw, 23 Maj 2013, 10:26:03
Odpowiedź #12

Offline Witold

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja dopiero ściągam, bo wczoraj w nocy nie dało rady - oczywiscie z oficjalnej strony kerbsów, bo po co przenieść sobie grę na steama.

Co do wczesniejszych wypowiedzi to jesli na prawde poziom zmian jest aż tak żenujący, to nie pozostaje nam nic innego, jak wyrazic to na głównym forum kerbsów, niech poznają lenie gniew ludu kosmicznego!

EDIT: Strona oczywiscie nie działa, w połowie ściągania wywala błąd. Zaplecze techniczne Squadu godne '2001' wieku <wonziu> :).

EDIT2: I jeszcze coś, ktoś w ogóle ogarnia stronę główną? Jak dla mnie news o 0.20 powinien być od dobrych kilku(nastu) godzni.
« Ostatnia zmiana: Czw, 23 Maj 2013, 10:31:11 wysłana przez Witold »

Czw, 23 Maj 2013, 10:39:34
Odpowiedź #13

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Ok, pobrałem, pograłem. Co trzeba przyznać - naprawdę poprawiono optymalizację. Duże statki szybciej się wczytują, nie ma żadnych ścinek, przy wybuchach też wszystko płynnie działa. Flagi - jeszcze nie rozgryzłem, jak tworzyć własne, w zasadzie nie wiadomo, po co są. Sympatyczna animacja towarzyszy rozstawianiu, można też opatrzyć je plakietka z napisem, np. "Tu byłem - Jeb". Jest parę nowych części, ale żadna z nich nie jest specjalnie istotna, może poza krzesełkiem dla łazików. Swoją drogą, myślałem, że jak zbuduję łazik z krzesełkiem, od razu będzie na nim siedział kerbal - no niestety nie. Dużym udogodnieniem jest natomiast możliwość budowy statku od dowolnej części, a nie od części sterującej, jak wcześniej.

Dodatkowo w oknie centrum kontroli lotów pojawiły się tabelki informacyjne o każdej planecie i księżycu. A podczas lotu mamy dostęp do informacji o statku i o kerbalach, które doczekały się nawet statystyk :P

EDIT: Ogarnąłem edytowanie flag :P
« Ostatnia zmiana: Czw, 23 Maj 2013, 11:04:26 wysłana przez Ravnarr »

Reklama

Re: KSP 0.20.x
« Odpowiedź #13 dnia: Czw, 23 Maj 2013, 10:39:34 »

Czw, 23 Maj 2013, 11:49:49
Odpowiedź #14

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wziąłem się i przerzuciłem wszystkie mody i save'a mojego programu kosmicznego. Chciałem sprawdzić, jak wygląda ta wielka rzekoma optymalizacja w działaniu. I kolejny raz na usta cisną mi się wyłącznie przekleństwa. Za absolutnie kluczowy mod uważam V.F.M. system. Możliwość przetankowywania paliw to sprawa absolutnie priorytetowa przy dalekich lotach i kolonizacjach. Niestety kochane 0.20 nie obsługuje tego moda, toteż z moich 33 jednostek rozrzuconych po układzie zostały jakieś szczątki. Pięknie.
 Ale coś tam na Laythe jednak przetrwało. Myślicie może, że upiększono wizualnie nie tylko Kerbin? Jesteście w błędzie. Nie tknięto palcem niczego poza nim. Rzekomej optymalizacji więc nie sprawdzę, ale spodziewam się, zważywszy te wszystkie inne zapowiadane cuda, że gra raczej zwolni niż przyspieszy.
Aha, byłbym zapomniał. O Assembly Subloaderze też sobie moi kochani, możecie zapomnieć.

Całemu Squadowi należy się solidne sklepanie pysków za tą żenadę, którą odstawili.
Olewam 0.20. bo czy 20 to nie wiem, ale ZERO to to jest na pewno.