Autor Wątek: KSP 0.19 planowane nowości  (Przeczytany 61309 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 11 Mar 2013, 21:20:35
Odpowiedź #135

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jeśli chodzi o wyjście "wkrótce" to już dawno miało być "wkrótce", ale doszło 0.18.3 i 0.18.4 i "wkrótce" się przedłużyło :P Ale chyba zamieszałem O_o

Pon, 11 Mar 2013, 22:29:21
Odpowiedź #136

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Dobra, mamy kolejną porcję smaczków z i newsów na 0.19

- Koleś odpowiedzialny za Lasers Mod dołącza do DevTeamu i zajmie się GUI.
- Nowy rdzeń dla maszyn: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Rdzenie od teraz mają znaczniki pokazujące, który kierunek to przód: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Taka podstawa pod łazik: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Nowe części strukturalne: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Parę innych nowych części (pewno jakieś decouplery): Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Wieża startowa usunięta
- Nowa, duża platforma startowa z rampą: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Kerbale nie będą już tonąć w ziemi w okolicy pola startowego
- Doszedł pomysł, aby któregoś dnia również przerobić pas startowy
- Możliwe, że z pola startowego, podczas startu dym będzie ulatniał się też z niego samego.
- Nowe "czołgowate" koła (nieobracalne, ale można skręcać za pomocą hamulców): Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Plan późniejszego remodelingu Mk2 Cocpitu, przy okazji wnętrze.
- Dodanie dźwięku do re-entry
- Możliwe dodanie efektu przy przekroczeniu bariery prędkości dźwięku: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-  Całkiem ładnie wyglądająca mimika twarz kerbali
- Mapy złóż (Będą wymagać więcej od gracza, niż wystrzelenie satelity i czekanie, ponadto łatwiej będzie zlokalizować złoże za pomocą łazika, który może pobrać próbki): Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ / Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Nowe minerały/paliwa (? - Możliwe, że to był tylko żart na streamie) - Kerbon (Może alternatywa dla węgla? [Carbon])
- Części mogące łączyć/przerabiać różne minerały/paliwa
- Warsztat w którym można będzie robić części z materiałów


Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #136 dnia: Pon, 11 Mar 2013, 22:29:21 »

Pon, 11 Mar 2013, 23:44:48
Odpowiedź #137

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
mógłbym linka do postu na forum?

Wto, 12 Mar 2013, 00:02:24
Odpowiedź #138

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
To z reddit'a: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #138 dnia: Wto, 12 Mar 2013, 00:02:24 »

Wto, 12 Mar 2013, 00:11:10
Odpowiedź #139

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wydawało mi się ze stream'a, że te nowe "czołgowate" koła się obracają, tylko jeszcze nie mają animacji skręcania.

Wto, 12 Mar 2013, 10:19:24
Odpowiedź #140

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Fajne wieści, co do dużych kół, sądząc po ich budowie nie będą skrętne, ale te od samolotów też nie, a da się skracać.
Mam 3  pytania:
1. Co z tymi małymi kólkami.
2 . Data premiery to dalej- jak to powiada bilzzard- "when it's done"
3. O co chodzi z tym warsztatem? Że będzie można zapisać sobie tam jakiś moduł/rakietę nośną a. przy budowie ją wyczytać.
« Ostatnia zmiana: Wto, 12 Mar 2013, 11:56:02 wysłana przez rafal3920 »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #140 dnia: Wto, 12 Mar 2013, 10:19:24 »

Wto, 12 Mar 2013, 14:20:38
Odpowiedź #141

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
1. Małe kółeczka z tego co wiem to były skrętne, widziałem gdzieś video z tym. Z dużymi będzie się skręcać na tej zasadzie co w czołgu, czyli jedna strona na hamulcu, a druga pcha na przód.
2. Raczej tak, brak konkretów.
3. Jasno tego nie opisali, ale raczej wygląda to na część, w której kerbal będzie mógł z surowców wytworzyć inną część, a później ją domontować.

Wto, 12 Mar 2013, 19:21:22
Odpowiedź #142

Offline Royan

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja i tak marzę o budowaniu statków już na orbicie, oszczędziło by to mnóstwo czasu.

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #142 dnia: Wto, 12 Mar 2013, 19:21:22 »

Wto, 12 Mar 2013, 19:48:36
Odpowiedź #143

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
I tu prawdopodobnie z pomocą właśnie przyjdzie nam ten tzw. warsztacik.

Wto, 12 Mar 2013, 19:57:19
Odpowiedź #144

Offline Royan

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jeśli ten warsztat można będzie umieścić na orbicie to będzie super, pozwoli to naprawę i modernizację statków.

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #144 dnia: Wto, 12 Mar 2013, 19:57:19 »

Wto, 12 Mar 2013, 20:12:44
Odpowiedź #145

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Niby ta aktualizacja nie jest jakaś przełomowa, ale pomysły związane z nowymi rzeczami mnożą się i mnożą...

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Wto, 12 Mar 2013, 20:17:12
Odpowiedź #146

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Według mnie to ta aktualizacja powinna być przełomowa. Wydobywanie surowców, łaziki z prawdziwego zdarzenia, efekt wejścia w atmosferę i prawdopodobnie budowa na orbicie. 

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #146 dnia: Wto, 12 Mar 2013, 20:17:12 »

Wto, 12 Mar 2013, 20:17:31
Odpowiedź #147

Offline Misjonasz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
np. podczas wylatywania z atmoswery wybuchnie nam jeden z 3 silników naszego głównego statku, jakoś osiągnęliśmy orbitę, ale chcemy lecieć dalej, więc jeśli mamy z czego budujemy silnik i go montujemy :)

Post scalony: Wto, 12 Mar 2013, 20:18:21
@up nie będzie aż tak bardzo przełomowa, bo zostanie przyspieszona kosztem dużej części zmian

Wto, 12 Mar 2013, 20:29:40
Odpowiedź #148

Offline Royan

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ale myślę że twórcy zrobią to z głową i jak stworzy się zbiornik w na orbicie to on nagle magicznie nie stanie się pełny.

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #148 dnia: Wto, 12 Mar 2013, 20:29:40 »

Wto, 12 Mar 2013, 23:06:07
Odpowiedź #149

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
np. podczas wylatywania z atmoswery wybuchnie nam jeden z 3 silników naszego głównego statku, jakoś osiągnęliśmy orbitę, ale chcemy lecieć dalej, więc jeśli mamy z czego budujemy silnik i go montujemy :)

Post scalony: Wto, 12 Mar 2013, 20:18:21
@up nie będzie aż tak bardzo przełomowa, bo zostanie przyspieszona kosztem dużej części zmian

No coż, będzie przełomowa, ale druga część aktualizacji, chyba w tym temacie wcześniej to było podawane, że najpierw wyjdzie część pierwsza z łazikami i mam nadzieję, że z surowcami, oraz efektem re-entry, reszta jak budowanie części przez kerbala zapewne w drugiej części.