Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Ogólne => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Reeposter w Śro, 06 Lut 2013, 03:20:32

Tytuł: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Reeposter w Śro, 06 Lut 2013, 03:20:32
Zmiany w KSP 0.19

Systemowe:

Potwierdzone:
- Zmiana silnika gry na Unity 4 (również w wersji 0.18.3) - wsparcie systemu Linux, lepsza optymalizacja
- Nowe demo - będzie to zubożała wersja 0.18.3, mniej części, ograniczona ilość ciał niebieskich
- Lepszy przepływ zawartości gry (obecnie wszystko pakowane jest do RAM'u)
- Lepsze dźwięki, tekstury, efekty cząsteczkowe, przestrzenie
- Więcej wygładzonych animacji (przede wszystkim twarzy)
- Łatwiejszy modding
Niepotwierdzone:
- Użycie wielu rdzeni procesora (w przyszłości również GPU)

Kluczowe cechy:

- Ciepło wytwarzane przy ponownym wejściu w atmosferę
- Poprawienie modelu fizycznego oporu powietrza (w 0.20 większe zmiany)
- Nowy system zasobów (paliwa)
- Wydobywanie surowców - skanowanie, wydobywanie paliwa, pobieranie próbek gleby (brak ingerencji w kształt terenu)
- Dockowanie Kerbali - mogą one siadać na łaziki oraz SRB, oraz będą strącane z siedzeń po uderzeniu
- Wbijanie flag (dostępne będą flagi możliwe do modyfikacji)
- Koła łazików
- Więcej części
- bugfixy

Planowane w przyszłych updateach:
- Tryb kariery - dodany zostanie pod koniec bety
- Miasta - dojdą za dłuższy czas
- Chmury - lepsza atmosfera, aktualnie problemy z cieniami
- Nowe planety - ograniczona liczba przez przepływ zawartości gry do RAM'u
- Komunikacja satelitów - znacznie później
- Resuscytacja Kerbali (hehe pierwsza pomoc dla połamanego Jeba xD) - najpierw potrzeba stworzyć kilka zależnych funkcji
- Konstrukcje orbitalne
- Kokpity, czyli wnętrze IVA (nie będą dokończone w 0.19)
- Widok pierwszoosobowy w EVA
- Nowy Patcher napisany w Pythonie, który będzie działał dobrze na wszystkich systemach

Społeczność:
- Strona KSP, forum, wiki, Spaceport zostaną przerobiony w jednolitym stylu
- Jednakowe dane do kont na wszystkich stronach KSP (forum, SpacePort, sklep)
- Publikowanie na KSPWiki nie będzie więcej możliwe dla każdego
- Nowy komercyjny serwer dla Wiki
- Nowa ekipa testująca - 100 członków, co najmniej 18 lat (zgłoszenia tutaj (http://forum.kerbalspaceprogram.com/showthread.php/40859-Experimental-Testing-Team-Applications))
- Nowa ekipa Quality Assurance (gwarancja jakości) - 15 członków (5 Windows, 5 MAC, 5 Linuks), dostęp do  każdego buildu, twoje imię w creditsach, musisz przedstawić się za pomocą materiału wideo, być pełnoletni oraz szukać bugów i pamiętać o klauzuli.
- Większa grupa medialna, osoby, których zadaniem jest promocja Kerbal Space Program publicznie, sugerowane osoby należy przesłać do Damiona Rayne (ZACHĘCAM WPISYWAĆ POLSKICH YOUTUBERÓW!), aktualnie w grupie z polskiego YouTube są tylko dwie osoby: Wonziu i Moskit

No i najważniejsze - większa ilość nowych gadżetów z Kerbalami - podkładki pod myszkę, podkładki pod kubki, t-shirty i... PLUSZAKOWE KERBALE :D (ja chcę Jeba na biurku TERARARAZ xD)

To tyle - wszystko oczywiście ze streama, nie będzie to rewolucyjny update jak 0.18, jednak wprowadzi on w końcu kilka technicznych spraw (prawdopodobna wielordzeniowość mnie cieszy - w końcu będą mniejsze ściny) no i będzie można coś robić na planetach :)
Również po raz kolejny proszę o polecanie polskich YouTuberów (ale nie tych od minecrafta, co nigdy o KSP nie słyszeli) Damionowi Rayne, który przydziela grupę medialną. Jak na razie mamy tylko dwóch polaków, a mogłoby być ich więcej (mnie możecie zasugerować XD - nie no joke... nie no joke, że joke, emmm... róbcie jak chcecie XD) :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Śro, 06 Lut 2013, 13:42:25
Dużo bardzo ciekawych, niewielkich zmian które uprzyjemnią grę. Wiadomo kiedy będzie?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Śro, 06 Lut 2013, 14:42:59
Moja ostatnia przepowiednia o czynnościach na planetach się sprawdziła ;D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Śro, 06 Lut 2013, 20:00:11
Fajne to będzie, ja czekam najbardziej na kółka do łazików
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Śro, 06 Lut 2013, 20:02:11
Dobra robota, Reep. Głask, głask po głowie. Pójdzie na stronę główną jak tylko przeredaguję :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Śro, 06 Lut 2013, 20:16:18
a co będzie z tymi skałami? jakieś laboratoria? Fajnie by było gdyby dali takie, wysyłało by się takie w kosmos, a nie ustylizowane i opanowane elektroniką moduły mieszkalne :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: karol755 w Pią, 08 Lut 2013, 22:45:26
A wiadomo kiedy ?? za miesiąc, za dwa, za dziesięć lat ?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Sob, 09 Lut 2013, 10:41:43
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A wiadomo kiedy ?? za miesiąc, za dwa, za dziesięć lat ?
Nie mówili za ilę, ale gdzieś co miesiąc wypuszczają upadte, ja myślę że za 2 tygodnie gdzieś to będzie
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Sob, 09 Lut 2013, 12:45:24
Przypuszczam, że do tygodnia wyjdzie, skoro pewne zmiany są już na pewniak.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: mrdzarek w Sob, 09 Lut 2013, 17:32:33
Było by super, wspaniale mieć nowe możliwości w ksp:D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Moskit w Sob, 09 Lut 2013, 20:48:34
Dzięki za newsika. Czekam. :>
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: norbi1999 w Sob, 09 Lut 2013, 21:47:17
Według mnie niebo by mogli osiągnąć gdy by umożliwili funkcję poruszania się na przykład po stacji ,statku,kokpicie oczywiście z widoku 1 osobowym  ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Sob, 09 Lut 2013, 22:28:07
Cytuj
Według mnie niebo by mogli osiągnąć gdy by umożliwili funkcję poruszania się na przykład po stacji ,statku,kokpicie oczywiście z widoku 1 osobowym

O ile mi się wydaje, jest to planowane :D faktycznie byłoby genialnie :]
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Nie, 10 Lut 2013, 11:28:35
Owszem, jest w planach. Jak dla mnie ogółem nie tylko sam model poruszania, ale głównie też możliwość zmian we wnętrzu. Np, możliwość wypełnienia danego modułu samym zbiornikiem z paliwem, a w innym drążenie korytarza dla kerbala :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: mrdzarek w Nie, 10 Lut 2013, 11:38:31
to co mówicie na pewno będzie bo to oczywista oczywistość,  musi być poruszanie się wewnątrz
stacji:D albo statku i innego ustrojstwa
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Reinicke w Nie, 10 Lut 2013, 15:55:34
Mnie najbardziej cieszą gadżety, przytulenie Jebediah w trudnych momentach zmagań z konstrukcjami pomoże na pewno, ciekaw też jestem, jakie nowe części dodadzą konkretnie, może będzie to coś w rodzaju wierteł, skoro mają być surowce do wykopania. Zastanawia mnie też, czy nowe rodzaje paliwa będą typowe, czyli takie, które istnieją w naszym świecie (przepraszam z brak jakiegoś przykładu, ale nie znam się na tym zbytnio), czy też jakieś futurystyczne napędy? No i oczywiście te wszystkie zmiany teksturek, które strasznie cieszą oko... :D. Czekam z niecierpliwością.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Nie, 10 Lut 2013, 17:14:10
Wiadomo coś na temat nowych układach słonecznych czy też galaktyk?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Nie, 10 Lut 2013, 17:49:53
Cytuj
Wiadomo coś na temat nowych układach słonecznych czy też galaktyk?

Nieeeee :D Na to przyjdzie czas...
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Jebediah w Nie, 10 Lut 2013, 18:37:30
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mnie najbardziej cieszą gadżety, przytulenie Jebediah w trudnych momentach zmagań z konstrukcjami pomoże na pewno, ciekaw też jestem, jakie nowe części dodadzą konkretnie, może będzie to coś w rodzaju wierteł, skoro mają być surowce do wykopania. Zastanawia mnie też, czy nowe rodzaje paliwa będą typowe, czyli takie, które istnieją w naszym świecie (przepraszam z brak jakiegoś przykładu, ale nie znam się na tym zbytnio), czy też jakieś futurystyczne napędy? No i oczywiście te wszystkie zmiany teksturek, które strasznie cieszą oko... :D. Czekam z niecierpliwością.
Prezenty od Novy Silisko:
"New from PumpTek":
(http://i.imgur.com/kvJsStE.gif)


"Not quite done yet, but here's a short animation showing the texturing for a small resource part":
(http://i.imgur.com/w138KQJ.gif)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Nie, 10 Lut 2013, 19:19:27
WoW! :D Pozostaje tylko czekać ;]
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Akkarin153 w Nie, 10 Lut 2013, 23:14:06
Już się nie mogę doczekać tej aktualizacji. Ale najbardziej mi się podoba to, że będzie wsparcie dla linuxa. Już mam dosyć używania, tego jakże świetnego windowsa, żeby pograć w kerbalki ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: norbi1999 w Pon, 11 Lut 2013, 07:45:37
Jeszcze dodam ,że twórcy pracują nad multikiem  :)
Ale czytałem gdzieś na jakimś forum na oficjalnej stronie ,że w którejś tam aktualizacji zniknie przyśpieszenie czasu dla trybu wieloosobowego   :-[ .Chociaż ważne że będzie multi ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Pon, 11 Lut 2013, 14:37:14
Cytuj
Ale czytałem gdzieś na jakimś forum na oficjalnej stronie ,że w którejś tam aktualizacji zniknie przyśpieszenie czasu dla trybu wieloosobowego.

Hm, skoro tak, to multi raczej nie będzie opierać się na np. wysyłaniu dwóch rakiet w kosmos naraz, tylko na rozbudowywaniu baz, koloni czy wydobyciu surowców na planetach, bo tu nie potrzeba kompresji czasu i stawiałoby nieco więcej nacisku na kooperację ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Pon, 11 Lut 2013, 14:53:23
Fajnie, szybko pracują, na streamie, jeszcze nie było textur do wiertła :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Pon, 11 Lut 2013, 16:58:39
Jeb@ te projekty to coś takiego jak Kaythe?

[EDIT] I czy może ktoś potrafi stworzyć planetę na blenderze czy innym programie? Ogólnie to widziałem pare screenów gości z nowymi planetami, lecz po jakimś czasie zaczęli usuwać linki download i teraz nic nie ma ciekawego na spaceporcie :(
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Jebediah w Pon, 11 Lut 2013, 20:55:25
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeb@ te projekty to coś takiego jak Kaythe?
Chyba chodziło Ci o Kethane. ;)
Nie wiem, ale raczej powinno to być coś podobnego - skanujesz planetę, lądujesz, wydobywasz i przetwarzasz.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Pon, 11 Lut 2013, 21:07:18
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeb@ te projekty to coś takiego jak Kaythe?
Chyba chodziło Ci o Kethane. ;)
Nie wiem, ale raczej powinno to być coś podobnego - skanujesz planetę, lądujesz, wydobywasz i przetwarzasz.
Dzięki za poprawkę. Czekam na oficjalne narzędzia moderskie w stylu cultures :D. Tak żeby można było tworzyc planety i części :P. A i kolejne pytanie- Czy w 0.19 będzie obecny tryb kariery?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Pon, 11 Lut 2013, 21:33:09
Z tego co wiem to kariera jeszcze z tym updatem nie jest ruszona. Póki co skupiają się na samym działaniu gry, częściach i funkcjonalnościach :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Jebediah w Pon, 11 Lut 2013, 22:59:56
Kariera ma być dopiero w okolicach "finalnej" (1.0?) wersji, albo dopiero w niej.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Sas w Śro, 13 Lut 2013, 00:28:45
Według oficjalnych informacji wyszło demo v.18.3 na silniku Unity 4, natomiast niedługo ukaże się pełna wersja (18.4) też na silniku Unity 4.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: kotaNAsuke w Śro, 13 Lut 2013, 10:36:57
http://themittani.com/media/kerbal-space-program-qa-devs
OGROMNA ILOŚĆ NEWSÓW
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Jebediah w Śro, 13 Lut 2013, 12:46:04
Nowe części z .19
(http://i.imgur.com/4gdjMio.png)

Diagram zasobów: http://i.imgur.com/lGlWdyn.png
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Śro, 13 Lut 2013, 14:11:43
Cytuj
Q: Are we going to be able to build bio-domes?
A: That’s colony stuff, and its way down the road.

Mógłby mi ktos przełożyć ten zwrot na polski? ( and its way down the road.)
I nie, nie chodzi tu o zjazd z drogi :\
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Śro, 13 Lut 2013, 15:31:47
Q: Will we be able to build ships on other planets?
A: Eventually, yes, however it won’t happen in 0.19 or the next few updates.

Q: Czy będziemy mogli budować okręty?
A: Nie w 0.19, jednakże jest to na liście rzeczy do zrobienia w następnych update'ach.

Q: Kiedy do gry zostanie dodane nagrzewanie przy wejściu w atmosferę?
A: W tym patchu! 0.19!

Q: Jakaś data wydania 0.19?
A: Nie. Tylko dlatego, że jeszcze sami nie wiemy.

Q: Czy będziemy mogli importować dwa pojazdy na raz?
A: Tak, ale nie w 0.19 lub 0.20.

Zaraz reszta.

Post scalony: Śro, 13 Lut 2013, 15:41:35
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Q: Are we going to be able to build bio-domes?
A: That’s colony stuff, and its way down the road.

Mógłby mi ktos przełożyć ten zwrot na polski? ( and its way down the road.)
I nie, nie chodzi tu o zjazd z drogi :\
"... ale to po drodze."
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: norbi1999 w Śro, 13 Lut 2013, 21:55:45
Nie wiem co oni chrzanią na tych forach angielskich ,ale gadają ,że unity 4 ma podobne możliwości do directx11  :o

ps.patch ma wyjść w okolicach 15,16 lutego ,a super ,że dodadzą efekt wejścia w atmosfere i wiele częsci do wydobywania surowców np z oceanów ,lądu ;)
Nie mogę się doczekać

Post scalony: Śro, 13 Lut 2013, 22:02:37
http://unity3d.com/promo/butterfly/ tutaj info na temat silnika gry ;) zapowiada się zacnie
"The first in a series of updates for Unity 4, this version includes significant additions such as DirectX 11 support and Mecanim animation tools. In addition users will have access to a Linux deployment preview and the Adobe® Flash® Player deployment add-on.
"
PL=Pierwsza seria "łatek" do silnika unity 4 dodawała wsparcie dla directX 11 oraz narzędzie do tworzenia animacji (mechanism) to dalej to mniej ważne. Ja chcę Ksp na Cry Engine 3 :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Czw, 14 Lut 2013, 08:36:55
Nie jestem pewny na 100 %, ale nie będzie się to nazywać 0.19 tylko 0.18.4(wnioskuje z liva Moskita)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: norbi1999 w Czw, 14 Lut 2013, 08:44:16
Zerdzio to będzie 0.18.3  ;)

O kurde moskit pokazuje 0.18.3 haha muszę to zobaczyć ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Czw, 14 Lut 2013, 16:39:09
Najpierw 0.18.3, potem 0.18.4, a dopiero potem 0.19 (surowce itp.) Jeszcze trochę musimy poczekać.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Czw, 14 Lut 2013, 18:11:41
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Najpierw 0.18.3, potem 0.18.4, a dopiero potem 0.19 (surowce itp.) Jeszcze trochę musimy poczekać.
0.18.3 to demo, następna wersja to będzie 0.19, skąd masz te informacje?, twórcy twierdzom że teraz ma być 
0.19
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Czw, 14 Lut 2013, 19:38:32
Hm, to że 18.3 to demo to wiem, ale coś mi się kojarzy, że 0.18.4 to miała być łatka dodająca unity 4 do pełnej gry...
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Czw, 14 Lut 2013, 19:47:39
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hm, to że 18.3 to demo to wiem, ale coś mi się kojarzy, że 0.18.4 to miała być łatka dodająca unity 4 do pełnej gry...
może 0.18.3 to po prostu demo? a kolejny up będzie 18.4 a potem 0.19
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Czw, 14 Lut 2013, 21:21:30
Nie wiem, twórcy twierdzą że 0.19 to będzie następny upadte
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Czw, 14 Lut 2013, 22:04:21
Cytuj
twórcy twierdzą że 0.19 to będzie następny upadte

To jasne, mają na myśli DUŻĄ aktualizację, a 18.4 to patch. Choć i tak nie jestem pewny, czy ma wyjść ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: snafu w Pią, 15 Lut 2013, 07:04:10
Mamy update do 0.18.4.:)
Więcej info na oficjalnej stronie.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: kuba58 w Pią, 15 Lut 2013, 13:48:27
siema jest to mój pierwszy post na forum i chciałbym się przywitać  :)
wracając do tematu nowych części w 0.19 to moim skromnym zdaniem świetnym pomysłem byłoby dodanie do łazików kółek z silnikami elektrycznymi, bo bez tego łaziki są straszne ograniczone paliwem, niby że są silniki jonowe, ale i tak potrzeba xenonu a na jednym zbiorniku nie da sie nawet okrążyć duny  :(
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: riczmondPL w Pon, 18 Lut 2013, 13:51:52
Wyczekuję tego update'a, ale ciekawe kiedy zostanie wydany. Mam nadzieje że chociaż w lutym albo w pierwszej połowie marca.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Pon, 18 Lut 2013, 17:49:42
Pytanie bez odpowiedzi póki twórcy nie zechcą nam odpowiedzieć, oby jak najszybciej wydali bo się doczekać nie mogę  :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: H^ w Wto, 19 Lut 2013, 13:14:08
Ja czekam na możliwość chodzenia po wnętrzu statku, oprócz tego do takiej nowości przydałaby się też możliwość dodawania okien wedle naszego uznania. ;D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Wto, 19 Lut 2013, 13:45:04
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja czekam na możliwość chodzenia po wnętrzu statku, oprócz tego do takiej nowości przydałaby się też możliwość dodawania okien wedle naszego uznania. ;D
+ drzewko umiejętności , lvl, zwierzęta, wrogowie (ufo), bronie, Jeb znormalnieje, fabuła, skrypty, wybuchy, miasta, multiplayer, możliwość składania domków z klocków. A tak na serio to chciałbym jedynie narzędzia moderskie w łatwej obsłudze :) Tworzyć planety :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Wto, 19 Lut 2013, 19:12:29
Z tego co wiem możliwość tworzenia planet jest w planach, ale dalszych, przy czym to raczej będzie łatwy edytorek.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ketrab w Wto, 19 Lut 2013, 20:24:42
Witam jestem nowy ale do rzeczy, sam też  nie mogę się doczekać.

Prosiłbym jednak mimo wszystko o bardziej treściowe posty, niż powyższy - nie wnosi nic do dyskusji / Raynus
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Wto, 19 Lut 2013, 21:02:24
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja czekam na możliwość chodzenia po wnętrzu statku, oprócz tego do takiej nowości przydałaby się też możliwość dodawania okien wedle naszego uznania. ;D
+ drzewko umiejętności , lvl, zwierzęta, wrogowie (ufo), bronie, Jeb znormalnieje, fabuła, skrypty, wybuchy, miasta, multiplayer, możliwość składania domków z klocków. A tak na serio to chciałbym jedynie narzędzia moderskie w łatwej obsłudze :) Tworzyć planety :)

Wybuchy przecież są, zrób dużą rakietę to będziesz miał :)
Miasta będą, fabuła może również też, a kto wie, może nasi kerbonauci też będą mieli Lvl i umiejętności :)
wszystko może być dopóki nie wyjdzie pełna wersja (prócz normalnego Jeb-a)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Wto, 19 Lut 2013, 23:20:44
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja czekam na możliwość chodzenia po wnętrzu statku, oprócz tego do takiej nowości przydałaby się też możliwość dodawania okien wedle naszego uznania. ;D
+ drzewko umiejętności , lvl, zwierzęta, wrogowie (ufo), bronie, Jeb znormalnieje, fabuła, skrypty, wybuchy, miasta, multiplayer, możliwość składania domków z klocków. A tak na serio to chciałbym jedynie narzędzia moderskie w łatwej obsłudze :) Tworzyć planety :)

Wybuchy przecież są, zrób dużą rakietę to będziesz miał :)
Miasta będą, fabuła może również też, a kto wie, może nasi kerbonauci też będą mieli Lvl i umiejętności :)
wszystko może być dopóki nie wyjdzie pełna wersja (prócz normalnego Jeb-a)
Czytaj co dalej napisałem :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Śro, 20 Lut 2013, 06:10:59
Wiem, przyrostu pokazuje że nawet z żartu coś można zrobić.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Śro, 20 Lut 2013, 20:34:14
Panowie, wchodźcie tu:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/showthread.php/43152-0-19-0-Rover-parts

...i zjedźcie w dół.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Polaczekja w Śro, 20 Lut 2013, 21:48:05
jeszcze textury i paczka gotowa mam tylko nadzieje że nie będę musiał nowego sava robić :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Śro, 20 Lut 2013, 21:54:58
Ciekawe czy to są te same kółka co z moda, tylko z inną tekgsturą, no ale tak czy inaczej czekam niecierpliwie
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: thejas8445 w Czw, 21 Lut 2013, 23:49:36
Zapowiadają się niesamowite nowości :) Niemogę się doczekać :-\
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Pią, 22 Lut 2013, 00:20:42
Czemu nie ma żadnych nowych informacji  :'( ja chcę 0.19
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: CupOfMayo w Pią, 22 Lut 2013, 13:29:14
Informacji jest pełno. A co do daty wydanie po prostu nie wiadomo developerzy sami nie wiedzą kiedy 0.19 będzie gotowe.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Sob, 23 Lut 2013, 10:51:26
Fajnie by było gdyby dodali obce agencje kosmiczne które same wysyłałyby własne pojazdy.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Sob, 23 Lut 2013, 15:13:42
Jeśli w ogóle dodadzą taką "opcję" to pewnie dopiero przy tworzeniu i ulepszaniu trybu kariery.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Misjonasz w Nie, 24 Lut 2013, 10:08:27
Widzieliście to?
http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/535-Animation-update
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Nie, 24 Lut 2013, 11:11:37
misjonasz codziennie jestem tak po pół godziny na forum kerbali i widziałem, choć bardziej czekam na nowe planety lub inne układy słoneczne czy też galaktyki. Niewyobrażalnie trudne do zrobienia ale się opyla.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Nie, 24 Lut 2013, 11:38:21
Cytuj
Widzieliście to?
http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/535-Animation-update

Świetne animacje :D Skoda tylko, że nie ma pewności, że znajdą się w 0.19.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Nie, 24 Lut 2013, 12:33:37
Fajne, czekam z niecierpliwością.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Nie, 24 Lut 2013, 13:16:57
Cytuj
misjonasz codziennie jestem tak po pół godziny na forum kerbali i widziałem

Myślę jednak, że warto umieszczać tu linki do ważnych postów, bo nie każdy oficjalne forum przegląda, lub po prostu coś mu umknie. Tak jest wygodniej :)

No to tutaj genialny post z genialnymi filmikami. http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/534-Return-of-the-Devlog  Te animacje twarzy Kerbali są niesamowite ;D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Nie, 24 Lut 2013, 18:44:10
Ja osobiście bardzo doceniam osoby, które nam tutaj wklejają linki do nowinek. Ja jestem na przykład zbyt leniwy, aby śledzić kilka blogów i wątki na forum. Dzięki za info, panowie.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Nie, 24 Lut 2013, 19:06:46
Cytuj
Ja osobiście bardzo doceniam osoby, które nam tutaj wklejają linki do nowinek. Ja jestem na przykład zbyt leniwy, aby śledzić kilka blogów i wątki na forum. Dzięki za info, panowie.

O właśnie, o to mi chodziło :) (Nie ma problemu)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Pon, 25 Lut 2013, 14:29:21
Gierka się nam ładnie rozwija. Najbardziej nie mogę się doczekać kółek do łazików 8) (może Moskit zrobi 2. zawody dragsterów  ;) ).
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Pon, 25 Lut 2013, 21:54:48
http://pl.twitch.tv/kerbalSP właśnie stream leci : D  o 0.19

Edit: Leciał ale zawsze można obejrzeć, było chyba pokazane tylko re-entry heat (nie oglądałem całego)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Pon, 25 Lut 2013, 22:30:34
Pokazywali jeszcze animacje twazy kerbali i kółka do łazików  8). Ale ja też całego nie oglądałem  :(.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Solbox1 w Pon, 25 Lut 2013, 22:35:39
No no szykuję się następny ciekawy update.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Wto, 26 Lut 2013, 16:12:25
http://pl.twitch.tv/kerbalsp/b/371282847
Wczoraj widziałem kółka do łazików, i ogień przy wchodzeniu w atmosferę (Na Eve jest świetny!), wiedziałem wczoraj prawie cały, tylko samej końcówki nie widziałem
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Wto, 26 Lut 2013, 16:20:18
Ja i markon napisaliśmy przecież prawie to samo ::).

Troche nierealistyczne płomienie na Eve i Jool'u (tam wogóle nie ma tlenu, a nawet jak by był to mogłoby to mieć inny kolor) ale za to ładne ;).
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Wto, 26 Lut 2013, 17:01:05
Dało się wyczuć lekkie rozczarowanie re-entry heatem u memberów, wg. mnie jest świetny! :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Wto, 26 Lut 2013, 17:32:31
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dało się wyczuć lekkie rozczarowanie re-entry heatem u memberów, wg. mnie jest świetny! :D
Co to jest member? A co do re-entry heat to piszmy po Polsku- tarcie o atmosfere (konkretnie płomienie).
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Wto, 26 Lut 2013, 18:16:56
Właściwie, to jest to jest to wejście w atmosferę, a samo re-entry heat, to tak na prawdę nagrzewanie aerodynamiczne.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Wto, 26 Lut 2013, 18:47:10
OK mój błąd, ale co to ten member?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Wto, 26 Lut 2013, 19:12:41
Członek/uczestnik według wujka google : D
A co do samego re-entry heat czy jak kto woli nagrzewania aerodynamicznego to można by to było zrobić lepiej, jednak biorąc poprawkę na całą oprawę graficzną Kerbali to wygląda całkiem dobrze.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Wto, 26 Lut 2013, 19:45:04
Cytuj
OK mój błąd, ale co to ten member?

Member u mnie czytaj jako uczestnik streama który nie jest developerem (ale nie chodzi o czat) ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Śro, 27 Lut 2013, 14:51:28
Cytat: Filiof
Dzienki. :D
Panowie, to jest dział dyskusje, a nie czat. Pamiętajcie o tym mimo wszystko.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: zamb w Śro, 27 Lut 2013, 22:30:15
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Troche nierealistyczne płomienie na Eve i Jool'u (tam wogóle nie ma tlenu, a nawet jak by był to mogłoby to mieć inny kolor) ale za to ładne ;).

Tak dla ścisłości: "Płomienie" przy wchodzeniu w jakąkolwiek atmosferę nie wynikają ze zjawiska utleniania, czyli potocznie spalania, czyli nie potrzeba do wystąpienia tego zjawiska tlenu. Jest to wynik tarcia cząsteczek jakiegokolwiek gazu o powłokę termiczną statku przy ogromnej prędkości. Przykładowo na Marsie mamy atmosferę beztlenową ale ten efekt wystąpi także tam.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Czw, 28 Lut 2013, 11:52:06
Dobra, następnym razem poczytam wikipedię.

+10%. Prosiłem o coś. "Aktualizacje" to nie czat. / Raynus

Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Czw, 28 Lut 2013, 21:17:47
http://pl.twitch.tv/c7studios/b/372090165
stream sprzed 16h jak ktoś jeszcze nie oglądał trwa 10h : D ale kilka ciekawych rzeczy powinno się znaleźć (sam nie wiem jakich bo zaczynam oglądać)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Pią, 01 Mar 2013, 14:26:33
Cytuj
http://pl.twitch.tv/c7studios/b/372090165
stream sprzed 16h jak ktoś jeszcze nie oglądał trwa 10h : D ale kilka ciekawych rzeczy powinno się znaleźć (sam nie wiem jakich bo zaczynam oglądać)

Jestem w trakcie oglądania, i znalazłem cos ciekawego : w czasie 6 godz. 42 min
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Pią, 01 Mar 2013, 15:46:21
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
http://pl.twitch.tv/c7studios/b/372090165
stream sprzed 16h jak ktoś jeszcze nie oglądał trwa 10h : D ale kilka ciekawych rzeczy powinno się znaleźć (sam nie wiem jakich bo zaczynam oglądać)

Jestem w trakcie oglądania, i znalazłem cos ciekawego : w czasie 6 godz. 42 min
Też mi się zdaje że twórcy zbyt bardzo wyolbrzymiają 0.19 skoro i tak nic nowego nie tworzy, tylko biorą pomysły moderów
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Pią, 01 Mar 2013, 16:05:54
Nie zgadzam się z tobą. Co mają nowego wymyślić jeśli wszyscy stworzyli to czego potrzebują? Poza tym dzięki moderom twórcy wiedzą czego chcą użytkownicy. Chciałbym powiedzieć, że sporo osób gra bez modów. Twórcy opracowali też nową mimikę twarzy kerbali i  optymalizują grę i poprawiają tak ważną w tej produkcji fizykę.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Pią, 01 Mar 2013, 16:06:16
Biorą to, co okazało się być najbardziej ciekawe dla ludzi. Swoją drogą, na twitchu mamy potwierdzenie, że kółeczka są na elektryczność :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Pią, 01 Mar 2013, 16:14:57
A po co zmieniać coś, co się podoba wielu osobą? Wielu twórców czerpie pomysły z modów do ich gier.
Nie wiadomo może czy kółka będą miały zawieszenie o zmiennej wysokości?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Pią, 01 Mar 2013, 16:20:13
Wiadomo, że mają być menu z dostosowaniem niektórych części (np. Zbiorników), jednak nie prezentowali jeszcze nic na temat zmiennych parametrów kół. Wiem tylko, że mają dynamiczne zawieszenie. :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: CupOfMayo w Sob, 02 Mar 2013, 16:19:24
Przynajmniej teraz wiadomo, że na 100% będą kółka :3
Also Raynus, dbasz o ortografię to popraw też swój pościk :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Reinicke w Sob, 02 Mar 2013, 18:34:30
Na pewno dzięki kółeczkom będzie można łatwiej dokować i łączyć bazy kosmiczne.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Pon, 04 Mar 2013, 16:12:37
Odnośnie łazików, wiecie co łączy Mission Impossible i KSP?

http://pl.twitch.tv/c7studios/c/1977676  (oficjalny wycinek ze streama twórców, masa śmiechu :D )
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: mrdzarek w Pon, 04 Mar 2013, 17:45:54
ciekawe co odnośnie surowców
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Pon, 04 Mar 2013, 17:51:04
trochę spamicie omawiają i nie omawiając koła
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Pon, 04 Mar 2013, 17:57:04
Co do surowców to mam nadzieje że wprowadzą całe to drzewko i teoretycznie i praktycznie, czyli że wprowadzą tez wszystkie części jak nuklearne generatory prądu etc. i może jakieś nowe silniki nuklearne

\edit : http://pl.twitch.tv/kerbalSP aktualnie leci stream jak zwykle z lekkim opóźnieniem pisze ale zawsze można w historii obejrzeć :D
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Reeposter w Pon, 04 Mar 2013, 22:10:08
Stream w skrócie:

Pokazany efekt tarcia z powietrzem (wchodzenie w atmosferę) - tutaj Bill, który "wypadł przez przypadek" ze statku:
(http://screenshooter.net/data/uploads/wl/pl/suis.jpg)
Pokazano palącą się stację kosmiczną wchodzącą w atmosferę (na razie tylko render):
(http://screenshooter.net/data/uploads/by/aa/dxxl.jpg)
Pokazano efekt przy przekraczaniu bariery prędkości dźwięku (bez screena):
Pokazano kółka (dwa rodzaje - jedne gumowe, drugie ciężkie metalowe, np do przenoszenia części bazy)
Pokazano nowe animacje Kerbali (każdy jak zwykle ma swój charakter - np. gdy przyspieszamy Jeb ma większego "banana" na twarzy + przed startem śpiewają sobie piosenkę :D):
(http://screenshooter.net/data/uploads/ww/ey/vnya.jpg)
Kerbale lubią skakać, a jeszcze bardziej latać na plecaku rakietowym:
(http://screenshooter.net/data/uploads/hp/dq/bkmj.jpg)
No i taki bonus ode mnie, który jak na razie się nie spełni (wchodzenie w atmosferę da jak na razie efekt, który nie będzie oddziaływał na działanie statku):
(http://img89.imageshack.us/img89/2754/roastedjeb.jpg)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Pon, 04 Mar 2013, 22:14:14
Mam nadzieję że ten "render" nie jest dodatkowo ulepszany!
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Pon, 04 Mar 2013, 22:28:13
A wchodzenie w atmosferę Duny cze Eve także powoduje nagłą śmierć?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Reeposter w Pon, 04 Mar 2013, 22:36:16
Ah mała głupota z mojej strony - ten "render" to zwykłe wchodzenie w atmosferę stacji kosmicznej, jednak to co tak super wygląda to zniszczone panele słoneczne na skutek oporu powietrza.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: jaro738 w Pon, 04 Mar 2013, 22:48:49
na screenie z deportacji stacji zauważyłbym jeszcze 5 modułów adv sas. to sugeruje, że znika problem walczących ze sobą asas ;-)

pozatym witam wszystkich.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Tymekps w Wto, 05 Mar 2013, 15:06:05
W czasie któregoś ze streamów było mówione, że będziemy mogli wyłączać ASASy prawym przyciskiem myszy.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Wto, 05 Mar 2013, 16:56:12
Ja czekam na osobne włączanie SAS i aSAS. To da lepsza kontrole nad statkiem .
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Wto, 05 Mar 2013, 17:29:42
Fajnie by było gdoby dodali opcję przestawienia wskazania prędkości na inną jednostkę. Bo kilometry na godzinę trochę bardziej do mnie przemawiają np. przy locie samolotem (bo w kosmosie lepiej jest w m/s).
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ar3k w Wto, 05 Mar 2013, 19:13:22
Świeżo opublikowany post od SQUADU: http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/562-0-19-Update-A-Change-of-Plans

Wynika z niego, że podzielą 0.19 na dwie mniejsze aktualizacje, czyli dostaniemy m. in. re-entry, ekspresje kerbali nieco szybciej niż całą resztę (bo planowanych rzeczy jest sporo, dojdą one w ten następnej wersji)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Wto, 05 Mar 2013, 20:49:20
Znowu będzie trzeba czekać miesiąc >:(. Może chociaż w tym pierwszym 0.19 dadzą kółka ale dobre i to. Ciekawe na kiedy planują animacje podnoszenia skały i naprawy części. Fajne byłyby jakieś drobne formy życia na Laythe.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Reinicke w Śro, 06 Mar 2013, 20:27:15
Jak dla mnie, to całkiem miło, że wersję 0.19 podzielili na dwie, bo dzięki temu nie zrobią jednej na chybcika naprawianej w praniu, a najpierw dostaniemy porcję smaczków dodających uroku, a później aktualizację właściwą.   :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Śro, 06 Mar 2013, 21:46:22
o wreszcie coś co mi się spodoba :), oby dodali w 1 ver. koła
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Śro, 06 Mar 2013, 22:00:33
Też właśnie czekam głównie na te koła, będę mógł zbudować wymarzoną bazę a moduł wydobywczy doda się na końcu, takie kopalnie można zastąpić cysternami, ale kół nic nie zastąpi.(prócz modów)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rake w Czw, 07 Mar 2013, 08:01:49
A ja właśnie niecierpliwie czekam na efekty re-entry heat :)  W końcu trzeba będzie się starać podczas wchodzenia w atmosferę, a nie wchodzić jak popadnie 8)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: jaro738 w Czw, 07 Mar 2013, 09:40:16
z tego co mówił scott manley w jednym z ostatnich filmów to będzie tylko efekt wizualny na razie.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Czw, 07 Mar 2013, 10:40:55
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajnie by było gdoby dodali opcję przestawienia wskazania prędkości na inną jednostkę. Bo kilometry na godzinę trochę bardziej do mnie przemawiają np. przy locie samolotem (bo w kosmosie lepiej jest w m/s).

Filiof, przeliczenie jest bardzo proste. Już nie pamiętam czy to fullje czy Dawster mi powiedział jak przeliczać bez podstawiania we wzory. Mnożysz po prostu razy 3,6. Czyli 100 m/s to 360 km/h. Wiedząc to na oko możesz sobie przeliczyć w głowie każdą prędkość jaką masz i problem rozwiązany:)

Hmm, to chyba fullje mi zdradził ten matematyczny sekret:)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: kotaNAsuke w Czw, 07 Mar 2013, 12:09:49
Ale gdzie tu wzory na przeliczanie ? : D To jest zwyczajnie dzielenie, skoro godzina ma 60 minut a minuta 60 sekund to godzina ma 60*60=3600 sekund. Kilometr ma tysiąc metrów 1km=1000m więc:
3600/1000 = 3.6 cała filozofia. Nie chce nikogo obrażać ale naprawdę takie obliczenia są na poziomie gimnazjum.

Sory za offtop
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Sporemaniak1 w Czw, 07 Mar 2013, 19:11:18
Powinni dodać więcej ciał niebieskich(np. komety),ale dodatki dla łazików to całkiem całkiem fajnie  :D!
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Czw, 07 Mar 2013, 19:12:46
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Powinni dodać więcej ciał niebieskich(np. komety),ale dodatki dla łazików to całkiem całkiem fajnie  :D!

Też bym to chciał, wreszcie jakaś trudność, witaj na forum  ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Czw, 07 Mar 2013, 19:27:47
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: antwito w Czw, 07 Mar 2013, 21:29:29
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
W tym gratis:
- 5 fps przy bardzo dobrym sprzęcie :P

A co do 0.19 to również nie mogę się doczekać. Ujawniona została może przybliżona data? Wie ktoś, coś o tym?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Czw, 07 Mar 2013, 21:46:48
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
Pozdrawiam.

   Z pewną częścią się zgadzam, ale elementy RPG i „sąsiedni układ słoneczny” (w skali galaktycznej kilkanaście lat świetlnych i ogromna ilość paliwa) nie mają sensu w grze o lataniu w kosmos która ma przypominać współczesny poziom technologiczny i nie jest sci-fi.
   KSP 0.19 ( patrząc po mniej więcej reguralnych aktualizacjach oraz dacie poprzedniej) prawdopodobnie w okolicach 20 marca.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Polaczekja w Pią, 08 Mar 2013, 12:10:15
bo ja wiem widziałeś jakie latające kolosy ludzie potrafią zbudować w tej grze niektóre z nich mogły by osiągnąć ten nowy układ :) wyzwanie większe niż Eelo.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: fullje w Pią, 08 Mar 2013, 19:57:40
Wiem ze to z gimnazjum, i nie jest to matematyczny sekret :) ale czesc ludzi ma czasami problem z przeliczeniem ile m/s to kmph :) -  to w kwestii offtopu. Co do 0.19 to mam nadzieje ze chociaż to ładowanie gry nie w calosci do ramu wejdzie wraz z tym patchem.

Tapnięte z SGS - Trójki ;)

Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: zamb w Sob, 09 Mar 2013, 12:26:21
Ja  osobiście czekam na systemy podtrzymywania życia, możliwość chodzenia po stacji (lub chociaż transferu Kerbali z modułu do modułu bez wykonywania EVA). Gra zacznie mieć pazura jak nie wystarczy wpakować jednego ludzika do mikroskopijnego modułu, i kazać mu tam siedzieć na siedzeniu przez 3 lata lotu... Jak prawdziwi astronauci Kerbale powinny mieć zapotrzebowanie co do przestrzeni życiowej na długie loty, czy choćby przeliczone zapasy wody etc. Przecież w rzeczywistości nikt nie lecimy nigdzie dalej z tych właśnie powodów... a tutaj jeden ludzik może żyć i 20 lat siedząc w fotelu :P Wiem że to trochę simsy moze przypominać, ale jednak, gdy będziesz wiedział że musisz uzupełnić, lub mieć przy sobie zapasy wody, całkowicie inaczej będziesz planował swoje loty.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: antwito w Sob, 09 Mar 2013, 12:35:34
zamb, w sumie masz racje ;)  Nawet lot na inne planety musiałby być starannie przemyślany, aby kerbal po wylądowaniu z głodu nie umarł...
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Ravnarr w Sob, 09 Mar 2013, 13:33:14
Choć ja bym chciał, żeby to była opcja, którą można wyłączyć. Bo wtedy ta gra stanie się ekstremalnie trudna.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 09 Mar 2013, 13:40:23
zamb, jeśli pragniesz czegoś takiego w tym momencie, są mody na żywność, wodę, odpadki, tlen itd.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: zamb w Sob, 09 Mar 2013, 14:18:39
Wiem, że są mody na wszystko :D tu jest prowadzona dyskusja na temat nowości w oficjalnych wersjach gry. Co do wyłączania takiej opcji to byłoby to wymagane, choćby dlatego że jeśli prowadziłbym dwie misje jednocześnie, mogłoby wyjść że gdzieś Kerbale mi przy okazji pomarły z głodu ;)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Sob, 09 Mar 2013, 22:28:30
Wczoraj był kolejny stream, wiadomo coś nowego?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: antwito w Sob, 09 Mar 2013, 22:33:23
Mogliby też dodać możliwość ustawienia ilości kerbali, bo czasami jest tak, że mam na statku 10 miejsc, a kerbali jest w nim 2 bez możliwości zmiany na starcie.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Nie, 10 Mar 2013, 00:28:51
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mogliby też dodać możliwość ustawienia ilości kerbali, bo czasami jest tak, że mam na statku 10 miejsc, a kerbali jest w nim 2 bez możliwości zmiany na starcie.
Możliwe, że tak będzie. W 0.19 mają wprowadzić coś jak tweakable menu, czyli po kliknięciu prawym na część w VAB dostaniemy szereg opcji do wyboru, zależnie od części.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Nomag w Nie, 10 Mar 2013, 00:53:20
Fajnie byłoby gdyby dodali spadochron w trybie EVA.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Kosmiczny Próżniak w Pon, 11 Mar 2013, 18:33:10
Ja z wypasów proponowałbym przycisk "undo" cofający ostatnią operację: taśma przykleiła się nie tam gdzie trzeba a ponowne kliknięcie demontuje całą rakietę - znacie to? Do tego postulowałbym o poprawę symetrii bo po ostatniej poprawce mam problemy z dołączeniem zbiornika do decouplera...Oczywiście popieram propozycje poprzedników: bez sprawnego systemu poruszania się i eksploracji powierzchni planet gra szybko się znudzi.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Pon, 11 Mar 2013, 19:04:10
Co do cofania masz przecież ctrl + Z(sorry za błąd, niewiem jak go zrobiłem)
A pozatym wiadomo coś o dacie? Chociaż przybliżonej.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: markon w Pon, 11 Mar 2013, 19:48:24
O dacie nic mi nie wiadomo, wiadomo że wyjdzie wkrótce : D. Aktualnie stream leci jak co poniedziałek, trochę o łazikach było, nowym lunch pad, i zasobach. A co jeszcze będzie to się zobaczy.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Polaczekja w Pon, 11 Mar 2013, 20:02:43
ctrl + z, ctrl + v służy do wklejania nie wprowadzajcie ludzi w błąd ...
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Nomag w Pon, 11 Mar 2013, 20:07:33
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co do cofania masz przecież ctrl + V
A pozatym wiadomo coś o dacie? Chociaż przybliżonej.
Ctrl + V? Chciałeś chyba napisać ctrl + z.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: antwito w Pon, 11 Mar 2013, 21:20:35
Jeśli chodzi o wyjście "wkrótce" to już dawno miało być "wkrótce", ale doszło 0.18.3 i 0.18.4 i "wkrótce" się przedłużyło :P Ale chyba zamieszałem O_o
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Pon, 11 Mar 2013, 22:29:21
Dobra, mamy kolejną porcję smaczków z i newsów na 0.19

- Koleś odpowiedzialny za Lasers Mod dołącza do DevTeamu i zajmie się GUI.
- Nowy rdzeń dla maszyn: http://i.imgur.com/ZyQn4vQ.png
- Rdzenie od teraz mają znaczniki pokazujące, który kierunek to przód: http://i.imgur.com/roWkMa2.png
- Taka podstawa pod łazik: http://i.imgur.com/bDF9ekm.png
- Nowe części strukturalne: http://i.imgur.com/omJAWlm.png
- Parę innych nowych części (pewno jakieś decouplery): Tu (http://content.screencast.com/users/locob/folders/Jing/media/53f6e025-d550-4b6a-9a0d-82364fc2a22d/2013-03-11_1634.png)
- Wieża startowa usunięta
- Nowa, duża platforma startowa z rampą: http://i.imgur.com/D013Avc.jpg
- Kerbale nie będą już tonąć w ziemi w okolicy pola startowego
- Doszedł pomysł, aby któregoś dnia również przerobić pas startowy
- Możliwe, że z pola startowego, podczas startu dym będzie ulatniał się też z niego samego.
- Nowe "czołgowate" koła (nieobracalne, ale można skręcać za pomocą hamulców): http://i.imgur.com/p4w5I32.jpg
- Plan późniejszego remodelingu Mk2 Cocpitu, przy okazji wnętrze.
- Dodanie dźwięku do re-entry
- Możliwe dodanie efektu przy przekroczeniu bariery prędkości dźwięku: http://i.imgur.com/6T6sFvV.png
-  Całkiem ładnie wyglądająca mimika twarz kerbali
- Mapy złóż (Będą wymagać więcej od gracza, niż wystrzelenie satelity i czekanie, ponadto łatwiej będzie zlokalizować złoże za pomocą łazika, który może pobrać próbki): http://i.imgur.com/jbI3ZtQ.png / http://i.imgur.com/heC8eoF.png
- Nowe minerały/paliwa (? - Możliwe, że to był tylko żart na streamie) - Kerbon (Może alternatywa dla węgla? [Carbon])
- Części mogące łączyć/przerabiać różne minerały/paliwa
- Warsztat w którym można będzie robić części z materiałów

Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Pon, 11 Mar 2013, 23:44:48
mógłbym linka do postu na forum?
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Jebediah w Wto, 12 Mar 2013, 00:02:24
To z reddit'a: http://www.reddit.com/r/KerbalSpaceProgram/comments/1a3ejr/ksp_development_stream_031113_thread/c8tq217
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Kadaf w Wto, 12 Mar 2013, 00:11:10
Wydawało mi się ze stream'a, że te nowe "czołgowate" koła się obracają, tylko jeszcze nie mają animacji skręcania.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Wto, 12 Mar 2013, 10:19:24
Fajne wieści, co do dużych kół, sądząc po ich budowie nie będą skrętne, ale te od samolotów też nie, a da się skracać.
Mam 3  pytania:
1. Co z tymi małymi kólkami.
2 . Data premiery to dalej- jak to powiada bilzzard- "when it's done"
3. O co chodzi z tym warsztatem? Że będzie można zapisać sobie tam jakiś moduł/rakietę nośną a. przy budowie ją wyczytać.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Wto, 12 Mar 2013, 14:20:38
1. Małe kółeczka z tego co wiem to były skrętne, widziałem gdzieś video z tym. Z dużymi będzie się skręcać na tej zasadzie co w czołgu, czyli jedna strona na hamulcu, a druga pcha na przód.
2. Raczej tak, brak konkretów.
3. Jasno tego nie opisali, ale raczej wygląda to na część, w której kerbal będzie mógł z surowców wytworzyć inną część, a później ją domontować.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Royan w Wto, 12 Mar 2013, 19:21:22
Ja i tak marzę o budowaniu statków już na orbicie, oszczędziło by to mnóstwo czasu.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Wto, 12 Mar 2013, 19:48:36
I tu prawdopodobnie z pomocą właśnie przyjdzie nam ten tzw. warsztacik.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Royan w Wto, 12 Mar 2013, 19:57:19
Jeśli ten warsztat można będzie umieścić na orbicie to będzie super, pozwoli to naprawę i modernizację statków.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Wto, 12 Mar 2013, 20:12:44
Niby ta aktualizacja nie jest jakaś przełomowa, ale pomysły związane z nowymi rzeczami mnożą się i mnożą...
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: antwito w Wto, 12 Mar 2013, 20:17:12
Według mnie to ta aktualizacja powinna być przełomowa. Wydobywanie surowców, łaziki z prawdziwego zdarzenia, efekt wejścia w atmosferę i prawdopodobnie budowa na orbicie. 
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Misjonasz w Wto, 12 Mar 2013, 20:17:31
np. podczas wylatywania z atmoswery wybuchnie nam jeden z 3 silników naszego głównego statku, jakoś osiągnęliśmy orbitę, ale chcemy lecieć dalej, więc jeśli mamy z czego budujemy silnik i go montujemy :)

Post scalony: Wto, 12 Mar 2013, 20:18:21
@up nie będzie aż tak bardzo przełomowa, bo zostanie przyspieszona kosztem dużej części zmian
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Royan w Wto, 12 Mar 2013, 20:29:40
Ale myślę że twórcy zrobią to z głową i jak stworzy się zbiornik w na orbicie to on nagle magicznie nie stanie się pełny.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Wto, 12 Mar 2013, 23:06:07
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
np. podczas wylatywania z atmoswery wybuchnie nam jeden z 3 silników naszego głównego statku, jakoś osiągnęliśmy orbitę, ale chcemy lecieć dalej, więc jeśli mamy z czego budujemy silnik i go montujemy :)

Post scalony: Wto, 12 Mar 2013, 20:18:21
@up nie będzie aż tak bardzo przełomowa, bo zostanie przyspieszona kosztem dużej części zmian

No coż, będzie przełomowa, ale druga część aktualizacji, chyba w tym temacie wcześniej to było podawane, że najpierw wyjdzie część pierwsza z łazikami i mam nadzieję, że z surowcami, oraz efektem re-entry, reszta jak budowanie części przez kerbala zapewne w drugiej części.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: rafal3920 w Śro, 13 Mar 2013, 16:45:26
Niestety surki będą dopiero w drugiej części . I nie jest pewne czy koła będą w pierwszej, ale sądząc po stopniu ich zaawansowania będą już w pierwszym
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Czw, 14 Mar 2013, 15:23:42
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajne wieści, co do dużych kół, sądząc po ich budowie nie będą skrętne, ale te od samolotów też nie, a da się skracać [...]

Nie skręca się kołami ::) tylko statecznikiem pionowym lub siłą kokpitu (przy bardzo małych pojazdach (da się też pojazdem budowanym bez symetrii klikając parawym na koła, ale nie jestem pewien ;) ). Skręcanie nowymi kołami będzie możliwe na ciałach niebieskich bez atmoswery w dużych pojazdach.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Polaczekja w Nie, 17 Mar 2013, 01:41:38
Na stronie KSP można już ściągnąć 0.19 od godziny 1:40 :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: CupOfMayo w Nie, 17 Mar 2013, 01:47:10
YEEEEEEEEEEEEEEE:D
A patcher postanowił nie działać. Ściągnę jutro :)
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Polaczekja w Nie, 17 Mar 2013, 04:09:40
a ja już grałem te koła są epickie 8) i nim się obejrzałem 4:10 ... pora spać
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: TrippleSaid w Nie, 17 Mar 2013, 13:17:29
Wreszcie no kuźwa wreszcie!!!! :))))))))))))))))))
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Przemall w Nie, 17 Mar 2013, 13:32:03
Pewnie tak jak ostatnio będzie można pobrać po 3 dniach, ale lipa, szkoda że nie zainwestowali w lepsze serwery. Teraz pozostaje tylko czekać i próbować.

EDIT: a jednak da się pobierać, ale nie wiem czy ściągnę to dzisiaj z prędkością 10kB/s
EDIT2: Ci to mają poczucie humoru, miałem 0.18.4 usunąłem żeby pobrać 19 i pobrało mi 18.2
EDIT3: Nie no to już mnie wk****a, od rana cały czas bawię się z tym, udało mi się po 10000 prób odpalić ściąganie, czekałem w pi*** długo i pobieranie przerwało się jak było 416/417 mB.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Nomag w Nie, 17 Mar 2013, 18:09:48
To są po prostu  jakieś  jaja. Mam ten sam problem co kolega wyżej, pobrało mi 18.2 a ich stronka nie chce działać.
Tytuł: Odp: KSP 0.19 planowane nowości
Wiadomość wysłana przez: Raynus w Nie, 17 Mar 2013, 20:35:48
A słowo ciałem się stało!
0.19 OUT!

Przenosimy się tutaj: http://forum.kerbale.pl/aktualnosci/ksp-0-19-juz-jest/