Autor Wątek: KSP 0.19 planowane nowości  (Przeczytany 61280 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 05 Mar 2013, 19:13:22
Odpowiedź #105

Offline Ar3k

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 160
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Świeżo opublikowany post od SQUADU: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wynika z niego, że podzielą 0.19 na dwie mniejsze aktualizacje, czyli dostaniemy m. in. re-entry, ekspresje kerbali nieco szybciej niż całą resztę (bo planowanych rzeczy jest sporo, dojdą one w ten następnej wersji)

Wto, 05 Mar 2013, 20:49:20
Odpowiedź #106

Offline Filiof

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Znowu będzie trzeba czekać miesiąc >:(. Może chociaż w tym pierwszym 0.19 dadzą kółka ale dobre i to. Ciekawe na kiedy planują animacje podnoszenia skały i naprawy części. Fajne byłyby jakieś drobne formy życia na Laythe.
« Ostatnia zmiana: Wto, 05 Mar 2013, 20:59:33 wysłana przez Filiof »

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #106 dnia: Wto, 05 Mar 2013, 20:49:20 »

Śro, 06 Mar 2013, 20:27:15
Odpowiedź #107

Offline Reinicke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 1
  • Konstruktor bez zdolności, ale z ambicjami.
    • Zobacz profil
Jak dla mnie, to całkiem miło, że wersję 0.19 podzielili na dwie, bo dzięki temu nie zrobią jednej na chybcika naprawianej w praniu, a najpierw dostaniemy porcję smaczków dodających uroku, a później aktualizację właściwą.   :)
Jeśli kiedykolwiek niechcący urażę kogoś to proszę wybaczyć. Będę się starał tak więcej nie zrobić.
_____________________________________________________

Śro, 06 Mar 2013, 21:46:22
Odpowiedź #108

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
o wreszcie coś co mi się spodoba :), oby dodali w 1 ver. koła

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #108 dnia: Śro, 06 Mar 2013, 21:46:22 »

Śro, 06 Mar 2013, 22:00:33
Odpowiedź #109

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Też właśnie czekam głównie na te koła, będę mógł zbudować wymarzoną bazę a moduł wydobywczy doda się na końcu, takie kopalnie można zastąpić cysternami, ale kół nic nie zastąpi.(prócz modów)
« Ostatnia zmiana: Śro, 06 Mar 2013, 22:27:40 wysłana przez Raynus »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 07 Mar 2013, 08:01:49
Odpowiedź #110

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
A ja właśnie niecierpliwie czekam na efekty re-entry heat :)  W końcu trzeba będzie się starać podczas wchodzenia w atmosferę, a nie wchodzić jak popadnie 8)


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #110 dnia: Czw, 07 Mar 2013, 08:01:49 »

Czw, 07 Mar 2013, 09:40:16
Odpowiedź #111

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
z tego co mówił scott manley w jednym z ostatnich filmów to będzie tylko efekt wizualny na razie.

Czw, 07 Mar 2013, 10:40:55
Odpowiedź #112

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajnie by było gdoby dodali opcję przestawienia wskazania prędkości na inną jednostkę. Bo kilometry na godzinę trochę bardziej do mnie przemawiają np. przy locie samolotem (bo w kosmosie lepiej jest w m/s).

Filiof, przeliczenie jest bardzo proste. Już nie pamiętam czy to fullje czy Dawster mi powiedział jak przeliczać bez podstawiania we wzory. Mnożysz po prostu razy 3,6. Czyli 100 m/s to 360 km/h. Wiedząc to na oko możesz sobie przeliczyć w głowie każdą prędkość jaką masz i problem rozwiązany:)

Hmm, to chyba fullje mi zdradził ten matematyczny sekret:)

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #112 dnia: Czw, 07 Mar 2013, 10:40:55 »

Czw, 07 Mar 2013, 12:09:49
Odpowiedź #113

Offline kotaNAsuke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 3
  • Junxit Mors Non Separabit
    • Zobacz profil
Ale gdzie tu wzory na przeliczanie ? : D To jest zwyczajnie dzielenie, skoro godzina ma 60 minut a minuta 60 sekund to godzina ma 60*60=3600 sekund. Kilometr ma tysiąc metrów 1km=1000m więc:
3600/1000 = 3.6 cała filozofia. Nie chce nikogo obrażać ale naprawdę takie obliczenia są na poziomie gimnazjum.

Sory za offtop

Czw, 07 Mar 2013, 19:11:18
Odpowiedź #114

Offline Sporemaniak1

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
    • Youtube
Powinni dodać więcej ciał niebieskich(np. komety),ale dodatki dla łazików to całkiem całkiem fajnie  :D!

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #114 dnia: Czw, 07 Mar 2013, 19:11:18 »

Czw, 07 Mar 2013, 19:12:46
Odpowiedź #115

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Powinni dodać więcej ciał niebieskich(np. komety),ale dodatki dla łazików to całkiem całkiem fajnie  :D!

Też bym to chciał, wreszcie jakaś trudność, witaj na forum  ;)

Czw, 07 Mar 2013, 19:27:47
Odpowiedź #116

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
Pozdrawiam.

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #116 dnia: Czw, 07 Mar 2013, 19:27:47 »

Czw, 07 Mar 2013, 21:29:29
Odpowiedź #117

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
W tym gratis:
- 5 fps przy bardzo dobrym sprzęcie :P

A co do 0.19 to również nie mogę się doczekać. Ujawniona została może przybliżona data? Wie ktoś, coś o tym?

Czw, 07 Mar 2013, 21:46:48
Odpowiedź #118

Offline Filiof

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
Pozdrawiam.

   Z pewną częścią się zgadzam, ale elementy RPG i „sąsiedni układ słoneczny” (w skali galaktycznej kilkanaście lat świetlnych i ogromna ilość paliwa) nie mają sensu w grze o lataniu w kosmos która ma przypominać współczesny poziom technologiczny i nie jest sci-fi.
   KSP 0.19 ( patrząc po mniej więcej reguralnych aktualizacjach oraz dacie poprzedniej) prawdopodobnie w okolicach 20 marca.

Reklama

Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« Odpowiedź #118 dnia: Czw, 07 Mar 2013, 21:46:48 »

Pią, 08 Mar 2013, 12:10:15
Odpowiedź #119

Offline Polaczekja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
bo ja wiem widziałeś jakie latające kolosy ludzie potrafią zbudować w tej grze niektóre z nich mogły by osiągnąć ten nowy układ :) wyzwanie większe niż Eelo.