Autor Wątek: KSP 0.19 Już jest  (Przeczytany 47878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 18 Mar 2013, 15:10:40
Odpowiedź #15

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
Też mnie denerwuje ten krótki czas :P To jest genialne :D A gra oczywiście świetna!

Pon, 18 Mar 2013, 15:14:54
Odpowiedź #16

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Wie ktoś może jak naprawiać koła? to jest irytujący problem, gdy się psują.

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #16 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 15:14:54 »

Pon, 18 Mar 2013, 15:34:24
Odpowiedź #17

Offline kotaNAsuke

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 3
  • Junxit Mors Non Separabit
    • Zobacz profil
wyjdź kerbalem, i kliknij prawym na kółko i "repair" inaczej sie nie da

Pon, 18 Mar 2013, 16:11:59
Odpowiedź #18

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Zgłaszam że największe kółka są strasznie niestabilne. ;_;

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #18 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 16:11:59 »

Pon, 18 Mar 2013, 16:28:05
Odpowiedź #19

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
A mi nie działają. Zrobiłem podstawowy samochodzik, cztery koła, bezzałogowy moduł kontrolny, baterie, panele słoneczne, wszystko to w hangarze dla samolotów, wrzuciłem na pas i... nic. Kółka się obracają, skręcają, ale pojazd nie jedzie.

Pon, 18 Mar 2013, 16:29:07
Odpowiedź #20

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
A jesteś pewien, że sterowałeś na I, J, K, L? :)

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #20 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 16:29:07 »

Pon, 18 Mar 2013, 16:36:25
Odpowiedź #21

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Ale przecież w ustawieniach sterowanie łazikiem to WSAD, tak też zresztą steruje się stockowym Roverem.

Pon, 18 Mar 2013, 16:53:37
Odpowiedź #22

Offline TrippleSaid

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
znalazłem bug!! Chodząc po pasie startowym kerbalem na przyśpieszonym czasie do 4 strzałek po kilku sekundach wybucha.

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #22 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 16:53:37 »

Pon, 18 Mar 2013, 16:57:02
Odpowiedź #23

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
Też mnie denerwuje ten krótki czas :P To jest genialne :D A gra oczywiście świetna!


 podobne odczucie (zawiodłem się  )   chociaż efekt krótki ale fajnie wyglądający

 ciągle jakoś mało tych elementów stockowych    i nie rozwinęli klocków  do  baz kosmicznych 

Pon, 18 Mar 2013, 17:26:08
Odpowiedź #24

Offline Solbox1

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 2
  • Zastanowię się
    • Zobacz profil
Może i krótki ale wolniej się będzie nudził. Jak by był dłuższy to by się szybciej znudził.

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #24 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 17:26:08 »

Pon, 18 Mar 2013, 17:28:54
Odpowiedź #25

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
A mnie kółka działają, co do modów to w tym 1% niestety jest ISA MapSat.

edit
A jednak działa
« Ostatnia zmiana: Pon, 18 Mar 2013, 18:15:29 wysłana przez rafal3920 »

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pon, 18 Mar 2013, 18:24:05
Odpowiedź #26

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Przydała by się możliwość regulowania wysokości zawieszenia kół, bo za cholere nie mogę zadokować łazika do bazy na księżycu, bo są milimetry różnicy w  wysokościach doków.

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #26 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 18:24:05 »

Pon, 18 Mar 2013, 19:00:06
Odpowiedź #27

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
no niestety też będę miał z tym problemy, na razie robię testy, spróbuj zrobić coś al-a zbiorniki balastowe

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pon, 18 Mar 2013, 19:33:27
Odpowiedź #28

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Teraz przeprowadzam testy z fazami silników dociskających koła do ziemi i zapowiada się to obiecująco.

Reklama

Odp: KSP 0.19 Już jest
« Odpowiedź #28 dnia: Pon, 18 Mar 2013, 19:33:27 »

Wto, 19 Mar 2013, 11:27:19
Odpowiedź #29

Offline markon

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Na stronie Kerbal Space Program w dziale download'u pojawił się bugfix 0.19.1.
Tutaj znajdziecie listę zmian : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

 

[Blog] Kerbal Space Program 1.0.5 już jest!

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 7100
Ostatnia wiadomość Nie, 15 Lis 2015, 20:53:23
wysłana przez ingwden
[Blog] Kerbal Space Program 1.0 jest już dostępne!

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 6215
Ostatnia wiadomość Pon, 04 Maj 2015, 20:20:04
wysłana przez ingwden