Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne => Aktualności => Wątek zaczęty przez: Nomag w Nie, 17 Mar 2013, 18:51:43
-
KSP 0.19 już dostępne do pobrania.
(http://i.imgur.com/g4H1hSO.jpg)
Nowości:
- Dodano Efekty atmosferyczne
- Dodano nowe animacje twarzy Kerbali
- Wsparcie dla systemu Linux
- Dodano części dla łazików (kółka)
- Poprawiono efekty wizualne (zwłaszcza w nocy)
- Nowe części konstrukcyjne
- Nowy launchpad i pas startowy
Teraz tylko pozostało czekać na drugą cześć aktualizacji.
Link do oryginału http://forum.kerbalspaceprogram.com/content.php/148-KSP-0-19-Released%21 (http://forum.kerbalspaceprogram.com/content.php/148-KSP-0-19-Released%21)
-
Podpinam. Zapraszam do wypowiedzi, choć przypuszczam, że aktualnie wszyscy maniaczą, tak jak i ja.
-
Podpinam. Zapraszam do wypowiedzi, choć przypuszczam, że aktualnie wszyscy maniaczą, tak jak i ja.
Heh, ja akurat nie maniaczę, aczkolwiek eksperymentuję.
Taka mała na przyszłość, jak ktoś z was robi wahadłowiec, to niech to robi na standardowych kołach, przed chwilą próbowałem wylądować na tych od łazików, kółka poprzebijały się, (ich ograniczenie to 60m/s) i wpadłem w niezły poślizg, przetrwała tylko kabina pilota (na szczęście) :D
-
Ludzie piszą ze im pobiera 18.2 : D ja nie miałem na szczęsćie takich problemów i już trochę pograłem, udało mi się nawet zbugować re-entry heat http://i.imgur.com/DER9isI.jpg
-
duże koła z oponą mogą się zniszczyć tzn. pęknąć
-
Ja już się bawiłem kółkami, niedługo wrzucę fotki nowego łazika, jak na munie wyląduje. Jeśli macie problemy z pobraniem to na torrentach poszukajcie, nawet jak macie oryginał .
-
Ludzie piszą ze im pobiera 18.2 : D ja nie miałem na szczęsćie takich problemów i już trochę pograłem, udało mi się nawet zbugować re-entry heat http://i.imgur.com/DER9isI.jpg
Ja miałem to samo, wie ktoś w jaki sposób to się buguje? :D
A tak poza tym, wie ktoś co jest z flagą? Nie mogę jej nigdzie znaleźć
-
nie ma flag, a co do buga to chyba najlepiej po prostu z torrentów pobrać, mi się ten bug nie zdarzył i wielu osobom tez nie a jest sporo osób które może pobrać tylko 18.2 ... dziwa sytuacja
-
<Udaje, że nie widzi tekstów o torrentach, bo to wyjątkowa sytuacja>
Sprawdzał już ktoś, czy z tą wersją działa ostatni MechJeb?
-
Działa, i jak pisałem <komuś> na czacie, jestem pewien, że 99% modów będzie nadal działać.
-
@Ravnarr
Twórcy udostępniają możliwość pobrania z torrentów. Linki znajdują się pod wyborem wersji na odpowiedni system ;)
Testował już ktoś, jak działa na linuxie?
-
Ja właśnie zasysam 0.19, kółka są świetne postaram się zrobić dzisiaj samochód. :D
-
Udało mi się bez problemu odpalić stronę główną oraz store i się zalogować z KOMÓRKI (54 mb/s); wiec serwery działają ;D!
-
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
-
Ludzie piszą ze im pobiera 18.2 : D ja nie miałem na szczęsćie takich problemów i już trochę pograłem, udało mi się nawet zbugować re-entry heat http://i.imgur.com/DER9isI.jpg
Też mam ten bug, mam nadzieje że naprawią w 2 części upadu
-
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
Też mnie denerwuje ten krótki czas :P To jest genialne :D A gra oczywiście świetna!
-
Wie ktoś może jak naprawiać koła? to jest irytujący problem, gdy się psują.
-
wyjdź kerbalem, i kliknij prawym na kółko i "repair" inaczej sie nie da
-
Zgłaszam że największe kółka są strasznie niestabilne. ;_;
-
A mi nie działają. Zrobiłem podstawowy samochodzik, cztery koła, bezzałogowy moduł kontrolny, baterie, panele słoneczne, wszystko to w hangarze dla samolotów, wrzuciłem na pas i... nic. Kółka się obracają, skręcają, ale pojazd nie jedzie.
-
A jesteś pewien, że sterowałeś na I, J, K, L? :)
-
Ale przecież w ustawieniach sterowanie łazikiem to WSAD, tak też zresztą steruje się stockowym Roverem.
-
znalazłem bug!! Chodząc po pasie startowym kerbalem na przyśpieszonym czasie do 4 strzałek po kilku sekundach wybucha.
-
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
Też mnie denerwuje ten krótki czas :P To jest genialne :D A gra oczywiście świetna!
podobne odczucie (zawiodłem się ) chociaż efekt krótki ale fajnie wyglądający
ciągle jakoś mało tych elementów stockowych i nie rozwinęli klocków do baz kosmicznych
-
Może i krótki ale wolniej się będzie nudził. Jak by był dłuższy to by się szybciej znudził.
-
A mnie kółka działają, co do modów to w tym 1% niestety jest ISA MapSat.
edit
A jednak działa
-
Przydała by się możliwość regulowania wysokości zawieszenia kół, bo za cholere nie mogę zadokować łazika do bazy na księżycu, bo są milimetry różnicy w wysokościach doków.
-
no niestety też będę miał z tym problemy, na razie robię testy, spróbuj zrobić coś al-a zbiorniki balastowe
-
Teraz przeprowadzam testy z fazami silników dociskających koła do ziemi i zapowiada się to obiecująco.
-
Na stronie Kerbal Space Program w dziale download'u pojawił się bugfix 0.19.1.
Tutaj znajdziecie listę zmian : http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Version_History#v0.19.1
-
nie ma , strona nie działa
-
Scalam wątki.
Nie ma sensu tworzyć nowego, bo zmian jest nie wiele i nie są bardzo istotne.
(0.19.1, jeżeli komuś umknęło)
-
Mi wszystko działa. Gdyby jednak ktoś miał problemy z listą:
v0.19.1
Released 18th March, 2013
(Most 0.19.0 mods should be compatible with this release)
Bug Fixes and Tweaks
Fixed re-entry shader failing on highly scaled parts
Corrected an issue that would prevent large rover wheels from applying brakes
Tweaked braking speed and power on rover wheels
Adjusted how rover wheels display resource usage
Changed Ladders on the launchpad ladders to make it easier to climb them.
Changed the names of launchpad and runway objects to be more descriptive when you crash into them.
-
Dlaczego nie zrobili tego od razu w 0.19?
-
To jest fix. Szybka reakcja na zgłoszone błędy.
-
Macie jakiś sposób na ściąganie fixów? bo mi zawsze takowe ściąga o wielkości 400MB, co tam że mam gre i patch waży 200kB, lepiej ściągać wszystko od nowa.
-
zrób jak ja :) nie ściągaj :P
-
http://i.imgur.com/YTamMMG.png
http://i.imgur.com/2zm4Ckt.png
A tu stream http://www.twitch.tv/kerbalsp/b/379895137
-
ma ktoś taki problem że nie może dołączyć najwiekszych zbiorników do tych TT-70 radial decoulper? ;/
-
Ja mam taki problem ze wszystkimi decopulerami, ale można to ominąć trzeba wpierw zbiornik przyczepić gdzie indziej np: pod silnik i potem można przyłączyć do decopulerów.
-
Potwierdzam, pojawił się taki bug i to jeszcze przed 0.19.
-
Wow ! Od dziś KSP można zakupić na steamie :) http://store.steampowered.com/app/220200/
Pamiętajmy także że steam nie ogranicza kupna gry do Paypala czy Paysafecard.
Filmik z okazji :)
http://www.youtube.com/watch?v=yXud6tjWSc0
-
Istnieją jakieś informacje na temat tego czy my gracze którzy kupili grę na stronie, dostaną możliwość zaktywowania jej na Steamie?
-
Q: If I’ve already bought the game on the KSPStore, can I switch over to Steam?
A: The answer to that is Yes, but not right now. We are going to set up a system on our store where you’ll be able to get a Steam key for KSP provided you already have purchased the game. However, we are still working on the exact details of this feature, so it’ll likely be a while until that’s set up. We’ll of course let you know when that becomes available.
-
Nie wszyscy muszą tu znać angielski (choć powinni). Więc w skrócie: tak, opcja aktualizacji przez Steam będzie, choć nie od razu, bo dalej nad tym pracują. Dadzą znać, kiedy taka opcja będzie dostępna.
-
Bardzo dobry krok ze strony SQUAD'u. Uczciwie traktują swoich klientów, nie tak jak ta akcja z wiedźminem, że kupiło się kolekcjonerke z bonusami, potem te bonusy dostali wszyscy inni, weszła wersja na steam, kolekcjonerskie nie mogły być aktywowane na steam, a na tej platformie dodali nowe questy. Także mam nadzieję, że tak jak obiecali dostaniemy te klucze do aktywacji na steam. Możliwe, że rozwiązało by to pobieranie patchów, nie trzeba było by ściągać całej gry. Pozostaje teraz tylko czekać.
-
Już można przenosić (tak przenosić, nie będzie możliwości pobierania i z steam'a i z KSP store) swoje zakupione wcześniej wersje Kerbal Space Program na platformę steam.
Więcej informacji na Blogu : http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/611-Optional-Steam-Transfer
warto przeczytać komentarze bo jest w nich wyjaśnionych kilka spraw które w FAQ się nie znalazły.
-
Ja już przeniosłem, nie było żadnych problemów i wreszcie mogę ściągać tą gre z prędkością 256kB/s zamiast 20. Dosyć szybko SQUAD to rozwiązał, myślałem że im rok z tym zejdzie.
-
Sprawdzałeś co i jak z modami ? albo odpalaniem bez steam'a ? bo też się zastanawiam nad przeniesieniem ale nie wiem czy będzie się dało mieć kilka wersji. albo czy będzie możliwość odpalenia starszych buildów (np. zagranie w 0.19 podczas gdy najnowsza to 0.19.1)
-
Nie sprawdzałem co z modami, ale tu są normalne pliki ksp i da się je bez problemu wgrać, co do wersji to nie wiem, a bez steama da się odpalić w trybie offline. Dziwi mnie jedynie fakt, że nie zaliczyło tej gry do ilości gier, dalej pokazuje że mam 99, a tyle miałem przed ksp.
-
Dzięki za opisanie co i jak :P chyba jednak przeniosę się na steam, raz kozie śmierć najwyżej będę drugi raz kupował kerbale : D
-
(http://i.imgur.com/gUBqIkY.png)
Czyli...
Nowe kółeczka i zagadkowa skrzynka
(http://i.imgur.com/2O8F7zC.png?1?6393)
I nowy moduł dowodzenia dla stacji *.*
(http://i.imgur.com/4TcH1qU.png?1)
http://forum.kerbalspaceprogram.com/content.php/157-KSP-Weekly-09APR2013
-
w czasie streamu w poniedzialek bylo pokazane wnętrze tej skrzyneczki oraz tego i jeszcze jednego(one kerbal lander can) nowego modułu dowodzenia. liczyłem ze ktos będzie robił screeny więc sam nie robiłem :/
-
Ale co jest w skrzynce? :D Było może jeszcze jakieś inne ficzery oprócz tych ww.? Ja na streamy nie mam czasu :(
-
Kilka screenów z streamu.
(http://imageshack.us/a/img836/5994/ashampoosnap2013041023h.png)
(http://imageshack.us/a/img600/5994/ashampoosnap2013041023h.png)
(http://imageshack.us/a/img198/5994/ashampoosnap2013041023h.png)
-
Wow. Dzięki. Czyli teraz będziemy mieli pojemnik na taśmę (bo czego taśmą nie naprawisz, tego nie naprawisz w ogóle). Druga cześć patch'a zapowiada się ciekawie.
-
Po raz kolejny prezentują nam coś, przez co będziemy niecierpliwie wyczekiwać update'a.
-
Zauważ, że ostatnimi czasy deweloperzy różnych produkcji wiele razy uchylali rąbka tajemnicy. Wydaje mi się, że to dobry krok z ich strony. Wiemy przynajmniej, że nie siedzą na hawajach z pieniędzmi z pre-ordera, tylko pracują nad grą.
-
Hmm, jak myślicie, wyjdzie może ta aktualizacja na maj? Z tego co widać na screenach, jest już całkiem nieźle ;)
-
Patrząc optymistycznie, można myśleć o końcu kwietnia, ale znając developerów gier, odłoży się parę razy :P
-
W kolejnym update będziemy mieli filtrowanie statków w space center
(http://i.imgur.com/xkQzlTg.png)
-
wiadomo do czego służy symbolizowana flaga?
-
Flagi zostaną dodane w v0.20, są uznawane przez silnik gry jako osobne pojazdy.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/242-Flags!
-
wiadomo do czego służy symbolizowana flaga?
Jakby ktoś nie wiedział, do czego służą flagi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uEx5G-GOS1k
Sorry za OT, nie mogłem się powstrzymać ;D
A żeby zupełnie nie na temat było - śledzi ktoś dev blogi/oficjalne forum? Wiadomo cokolwiek o terminach dalszych aktualizacji?
-
NOWE INFORMACJE NA TEMAT WERSJI 0.20 (http://forum.kerbalspaceprogram.com/content.php/164-Update-on-the-0-20-Update)
W skrócie:
1. Flagi - Nie tylko takie które można postawić w EVA, ale również zwykłe flagi umieszczane na rakiecie podczas budowy
2. Krzesła dla kerbali
3. Nowa baza danych gry - Lepsza optymalizacja a mody zostaną oddzielone od plików gry
4. Zmiany w buforze wczytywania sceny - lepsza optymalizacja i mniej błędów przy zmianie pojazdów oraz ich wczytywaniu
5. Wczytywanie map na żądanie - Teraz przy wczytaniu pojazdu nie zostaną załadowane wszystkie mapy gry, a jedynie te obecnie potrzebne (o wiele lepsza optymalizacja)
6. Kerbalska baza wiedzy - Zawiera wszystkie informacje zebrane podczas naszych lotów
7. Filtrowanie mapy
8. Więcej części
9. SYSTEM SUROWCÓW I ICH WYDOBYWANIA PRZESUNIĘTY DO NASTĘPNEJ WERSJI(niech rozpocznie się fala nienawiści...)
Brak informacji o czasie wydania.
-
f.... szkoda ze zasobów nie będzie teraz
-
czytam, czytam, jestem coraz bardziej zajarany a tu pkt 9!
No ale po za tym jest świetnie
-
I załamka. A ja na te zasoby tak czekałem biedny :D
-
Ja tam się cieszę na optymalizację. Teraz moje designerskie pojazdy mają rację bytu :)
-
Zapowiedzi optymalizacji najbardziej cieszą. Po mojemu, to mogli by na razie darować sobie dodawanie nowych elementów do gry, a skupić się wyłącznie nad tym. Bo co mi po setce nowych części, trzech nowych systemach planetarnych i możliwości tworzenia Gwiazd Śmierci, skoro nawet mocny komputer mi tego nie uciągnie?
-
To ma być ostatnia duża dawka nowych części
-
Zgadzam się z ich logiką, najpierw optymalizacja, bo co to za frajda kierować bazą wydobywczą przy 3 fps-ach. Ale coś dawno nie było żadnego streamu, to jest nie w porządku :]
-
Dłubią nad tym i dłubią, od dwóch miesięcy prawie żadnej aktualizacji i jeszcze wyleciało wydobycie? No nie jestem arcyszczęśliwy... Nawet skanowania surowców bez ich wydobywania nie będzie? Oj smętnie...
-
IMHO skanowanie bez wydobycia jest jak dac dziecku lopatke bez piaskownicy.
-
A tu się nie zgodzę, może ćwiczyć chwyt:)
Wiesz, jakby już surowce były do skanowania, to można by sprawdzić gdzie co jest (więc robota dla sond w całym układzie) i powysyłać tam gdzie ma to sens zaczątki stacji kosmicznych, docelowo przeładunkowych.
Post scalony: Sob, 04 Maj 2013, 22:09:07
A poza tym Jebediah, jest dokładnie na odwrót! Skanowanie bez wydobycia, to jak piaskownica bez łopatki :) A mieć piaskownice to już wypas, pokopać można później :)
Baardzo nietrafione porównanie Jebediah hahaha :D
-
Cala piaskownica ma wiecej do zaoferowania od lopatki.
Wysłano z potężnego synchronizatora spolaryzowanych cząstek WiFi, czasem nazywanego przez pogan Xperią S.
-
Meh, a ja tak czekałem na te surowce ;(
Kerbale będą jeszcze dłużej leżeć na dysku, teraz mi się nudzi w grze, i to bardzo.
-
Jak tak dalej pójdzie to moja baza przygotowana do szybkiego rozpoczęcia wydobycia zardzewieje ...
-
No i wyszło ksp weekly, a wraz z nim najświeższe informacje. Z tego co wyczytałem, do zespołu SQUAF dochodzi jeden nowy deweloper, twórca modyfikacji B9 areospace. Dostaniemy treść przebudowany model IVA modułu dowidzenia C4N.
(http://i.imgur.com/sfbz0ln.jpg)
Jest ładny :). A tak po za tym deweloperzy kończą pracę nad kolejnym updaten. Zostało im poniżej 23 problemów di rozwiązania.
-
Piękna jest ta druga kapsuła a'la Tie Fighter. Ale ta lepiej się nadaje do łazików, chociaż ma jedną wadę, nigdzie tam nie widać wskaźnika prędkości horyzontalnej (czyli to co poprzednio było bolączką tej kabiny). I nadal prędkościomierza wydaje się nie będzie, no cóż. Za to ta typu Tie jest genialna pod każdym względem :)
-
Z radością pragnę poinformować, że Harvester wprowadził możliwość wyboru dowolnego partu jako początkowej części statku! Informuje także, że wprowadzi możliwość usuwania jej i zmieniania w czasie budowy. Dzięki temu nie będzie trzeba zaczynać budowy od kabiny, a w razie potrzeby zmienić główną część na prawie dowolną - bo tu dochodzi nowy smaczek - zacienianie partów, a co za tym idzie - ich filtrowanie!
Link do wpisu i innych nowości: http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/350-Seats-Pods-and-Other-Parts
-
Jeszcze wprowadzić subassembly i będzie super!
-
http://forum.kerbalspaceprogram.com/entry.php/399-KSP-Weekly-Polska-21-Maja-2013 łapać świeżutkie :D
-
Trochę link ci nie wyszedł :) http://iv.pl/images/00911066517766292274.png
-
Świetnie wyszło pierwsze KSP weekly Polska :)
-
To jest piękne! :D Dobra robota!
-
Świetna robota Reep, miło ujrzeć najistotniejsze wieści ze świata KSP w rodzimym języku :]
-
Gwoli ścisłości tylko, bo przekłamanie jest - SpaceShipTwo jak najbardziej istnieje w "realnym świecie"
http://www.youtube.com/watch?v=SHIrM2O6BZA
btw, pierwsza pełna mojego podziwu konstrukcja moskita :P
-
W końcu będziemy wiedzieli coś więcej o grze i jej rozwoju. Oby ci się nie znudziło i gratzy ;)