Autor Wątek: KERBAL SPACE PROGRAM: BREAKING GROUND  (Przeczytany 241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 12 Sie 2019, 11:44:04

Offline kb0110

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Pora odświeźyć temat KSP. Wyszło nowe rozszerzenie - DLC Breaking Ground. Czas się wypowiedzieć co o nim sądzićie. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

Zacytuję:
"Mechaniki Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion skupia się w dużej mierze na eksploracji i badaniach. Rozszerzenie dodaje różne elementy otoczenia oraz obiekty charakterystyczne znajdujące się na powierzchni planet, które można swobodnie badać. Do zbierania danych naukowych w ten sposób służy narzędzie zwane Rover Arm. Gracze mają także możliwość zakładania placówek naukowych. Jeśli zatrudnimy w nich ekipę, może ona prowadzić eksperymenty w różnych dziedzinach – od geologii po meteorologię. Aby to umożliwić, dodano specjalne obiekty, które zabrać można ze sobą na docelową planetę. Oprócz tego rozszerzenie wprowadza do gry nowe kostiumy kosmiczne oraz części do zamontowania w pojazdach."

"Breaking Ground to ciekawe rozszerzenie oferujące graczom między innymi nowe wyposażenie, dzięki którym otrzymają szansę rozbudowania swoich kosmicznych statków. Gracze mogą skorzystać także z elementów powierzchni, wprowadzających do gier meteorów, formacji mineralnych oraz kraterów – te ostatnie można badać i eksplorować.

Kerbale wskoczą teraz w futurystyczne skafandry, a następnie wyruszą na szereg świeżutkich misji oferujących nowe wyzwania. Nowe stroje pozwolą bohaterom wyglądać stylowo podczas odkrywania kanionów Dunny, brzegów Laythe lub innych egzotycznych miejsc."

"W dodatku Breaking Ground do Kerbal Space Program gracze będą mogli skorzystać z zupełnie nowych części robotów, takich jak zawiasy, wirniki, tłoki i inne, dostępnych w różnych wielkościach. Części mają zachęcać do innowacyjności i tworzenia niezwykle kreatywnych pojazdów o większej funkcjonalności niż kiedykolwiek wcześniej.

Wdrożenia naukowe to kolejna ważna opcja będąca częścią dodatku. Rozszerza ona cele eksperymentów i aktywności zbierania danych, przeprowadzanych równolegle wraz z eksploracją kosmosu. Gracze będą mogli skorzystać z pojemnika magazynowego na pokładzie swojego statku. Znajduje się w nim różne wyposażenie naukowe.

Po dotarciu na miejsce gracze mogą rozmieścić ten sprzęt, który zajmie się monitorowaniem i zbieraniem danych na wiele sposobów, a następnie prześle je z powrotem na Kerbin, macierzystą planetę kerbali. Jeden z instrumentów naukowych, aktywny sejsmograf, pozwoli nawet na świadome rozbijanie różnych rzeczy o ciało niebieskie, aby zebrać dane sejsmiczne!

Kerbal Space Program:Breaking Ground, zmienia także sposób, w jaki gracze mogą odkrywać ciała niebieskie. Po planetach układu gwiezdnego rozsiane zostały nowe funkcje powierzchniowe, które można przeskanować, korzystając z nowego robo-ramienia przytwierdzonego do łazików.

Wśród funkcji powierzchniowych znajdziemy kriowulkany, meteoryty, kratery i wiele innych tajemniczych obiektów dostępnych do zbadania przez graczy. Dodatek zawiera również nowy futurystyczny skafander kosmiczny, dzięki któremu kerbale mogą podróżować w kosmosie i błyszczeć niepowtarzalnym stylem."

A Wy Paniwie co sądzicie o nowym DLC?

« Ostatnia zmiana: Pon, 12 Sie 2019, 11:53:19 wysłana przez kb0110 »

Śro, 14 Sie 2019, 23:50:59
Odpowiedź #1

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 310
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Dupy nie urywa (mody z ktorych sklecono to DLC sa lepsze), no i optymalizacja lekko przysiadla. :(
A co do IR no to fajnie , ze sie wkoncu pojawilo w wanilii.
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: KERBAL SPACE PROGRAM: BREAKING GROUND
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 14 Sie 2019, 23:50:59 »

 

Kerbal Space Program 0.18

Zaczęty przez mR.pESZEK^^

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 13333
Ostatnia wiadomość Pią, 21 Gru 2012, 08:34:00
wysłana przez Reeposter
Kerbal Space Program 2

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 845
Ostatnia wiadomość Wto, 08 Paź 2019, 21:53:09
wysłana przez iniemamocni22
[BLOG] Kerbal Space Program 0.25 - FAQ

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1170
Ostatnia wiadomość Pią, 10 Paź 2014, 19:54:23
wysłana przez ingwden
[Blog] Kerbal Space Program 1.0.5 już jest!

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1464
Ostatnia wiadomość Nie, 15 Lis 2015, 20:53:23
wysłana przez ingwden
[BLOG] Kerbal Space Program: First Contract (0.24) – FAQ

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1066
Ostatnia wiadomość Sob, 19 Lip 2014, 14:16:10
wysłana przez ingwden