• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97672 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Wto, 07 Paź 2014, 19:02:56
Odpowiedź #255

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Post sprzed 16 minut. Maxmaps na swoim twitterze napisał :
Developerzy bzyczą. Serwery bzyczą. Uploady się zbliżają (lub również bzyczą - przyp. tłumacza) Gdybym był budynkiem w KSC zacząłbym drżeć.


Najgorszy dzień tygodnia w jaki można zarwać nockę aby czekać na update. Możliwe, że wyjdzie niedługo, bo inaczej co mieliby napisać w jutrzejszym Devnote? To samo co ostatnio?

Edit #1:
Coś na co wszyscy czekali. Przegląd 0.25 wykonany przez Danny'ego!
« Ostatnia zmiana: Wto, 07 Paź 2014, 19:04:29 wysłana przez JackRyanPL »

Wto, 07 Paź 2014, 19:11:19
Odpowiedź #256

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Guzikowy post ! (ofc nie Twój Jack) jakie to ciekawe aby opublikować "tubę" Dannego, zamiast zająć się tym czym zająć się trzeba !?
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #256 dnia: Wto, 07 Paź 2014, 19:11:19 »

Wto, 07 Paź 2014, 19:42:45
Odpowiedź #257

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Ale przecież wideo od Danny'ego poleciało od JackRyana, a nie od Miguela.

Wto, 07 Paź 2014, 19:43:17
Odpowiedź #258

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Z tego filmu zauważyłem, że separatrony dorobiły się nowych płomieni wylotowych.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #258 dnia: Wto, 07 Paź 2014, 19:43:17 »

Wto, 07 Paź 2014, 19:43:29
Odpowiedź #259

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Jeśli chodzi o przeglądy to każdy youtuber sam je wypuszcza, nie Squad. Squad tylko zezwala lub nie zezwala na publikację filmu z nowej wersji.

Wto, 07 Paź 2014, 20:48:55
Odpowiedź #260

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Godzinę temu na blogu pojawił się ten oto post:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozwolę sobie zostawić go bez komentarza

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #260 dnia: Wto, 07 Paź 2014, 20:48:55 »

Wto, 07 Paź 2014, 21:26:59
Odpowiedź #261

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dosłownie sekundy dzielą nas od nowej wersji KSP...

No to jesteśmy

Edit #1:
21:30 - 7/10/2014 - data premiery KSP 0.25 Econonic Boom!
« Ostatnia zmiana: Wto, 07 Paź 2014, 21:31:03 wysłana przez JackRyanPL »

Śro, 08 Paź 2014, 19:14:41
Odpowiedź #262

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No, no, już dawno nie grałem w Kerbale, pora sobie odświeżyć co nie co. Weekend już mam z głowy, a miałem popracować nad moją grą, trudno, popracuje później  :D

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #262 dnia: Śro, 08 Paź 2014, 19:14:41 »

Śro, 08 Paź 2014, 19:40:19
Odpowiedź #263

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Trochę spóźniony, ale zawsze. Trailer nowej wersji zrobiony przez użytkownika Nassault.


Śro, 08 Paź 2014, 20:03:42
Odpowiedź #264

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Jak dla mnie taki sobie ten trailer, robiony chyba na szybko

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #264 dnia: Śro, 08 Paź 2014, 20:03:42 »

Czw, 09 Paź 2014, 07:24:25
Odpowiedź #265

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
0.25 już wyszło, a tu taka cisza :D.
Ma ktoś już może jakieś opinie do podzielenia się? Dla mnie te nowe części do samolotów są dla mnie najlepszą częścią tego patcha...

Czw, 09 Paź 2014, 08:26:34
Odpowiedź #266

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Jest cicho, bo wszyscy grają.
Nowe części lotnicze nadają sens tej grze, pod warunkiem, że bawimy się w lotnictwo.
Mnie osobiście wkręciło na kilka godzin, polatałem sobie bombowcem. Nawet udało się zbudować coś podobnego do B52, o niestety nierealistycznych parametrach (ładowność ponad 60 ton). No i muszę powiedzieć, że pod tym względem update jest genialny. Innych nowości nie zauważyłem.
Ja bym wolał jednak, aby Squad pomyślał nad wprowadzeniem większego realizmu (lepszy model aerodynamiczny, gęstość paliw bardziej zbliżona do prawdziwych, bardziej precyzyjne przyrządy pomiarowe, lepsze wyświetlacze w kabinach (a nawet zewnętrzne kamery) itp.) Jak ktoś grywa w Orbiter, ten wie o czym mówię. Pozostaje więc czekanie na update modów, bo bez nich jak zwykle rozgrywka jest bezsensowna.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #266 dnia: Czw, 09 Paź 2014, 08:26:34 »

Czw, 09 Paź 2014, 10:58:19
Odpowiedź #267

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Opinia, proszę bardzo. Niestety ostatnio jestem bardzo zalatany, co widzicie w braku postępów w mojej misji na Eve (no nie sposób wykroić pięć godzin na napisanie relacji, bo tyle mniej więcej mi to zajmuje), ale ciutkę pograłem wczoraj w nową wersję.
Części lotnicze są piękne, kokpity, skrzydła, wszystko. Nie da się porównać z tym paskudztwem, które było wcześniej. Spróbowałem również kariery, oczywiście na poziomie hard. I jakież było moje zaskoczenie, gdy nagle doszło do katastrofy i musiałem odstrzelić kabinę od szalejącej rakiety. Brak stabilizacji asas i reaction wheel w połączeniu z dopalaczami i brakiem skrzydełek stabilizujących spowodowały, że prawie całe fundusze jakimi dysponowałem rozwiały się w ogniu i dymie fajerwerków. I nie udało mi się odgrzebać finansowo z tej awarii. O dziwo kariera na hardzie przestała być banałem! Opcje proponowane przez naszych nowych doradców też na pierwszy rzut oka wydają się całkiem do rzeczy, chociaż ledwo co się tego tknąłem. Ogólnie moja opinia o wersji 0.25 jest całkiem pozytywna. Marudzę na brak tego i owego, bo jako sandboxowiec mam mocno inne cele, aczkolwiek dla karierowiczów najnowsza wersja KSP może być całkiem pociągająca.
Reasumując Squad odwalił kawał dobrej roboty!

Póki co zauważyłem jednego buga, gdy przyspieszam czas w widoku na KSC nie zmienia się data, nawet nie widać ruchu słońca, więc gdy nastał wieczór i chciałem przewinąć do poranka, to miałem niejaki problem. Musiałem to zrobić z launchpadu.

Czw, 09 Paź 2014, 15:45:52
Odpowiedź #268

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Zauważyłem, że gdy przyspieszymy czas wskaźnik vertical speed zawsze pokazuje tę samą wartość.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #268 dnia: Czw, 09 Paź 2014, 15:45:52 »

Czw, 09 Paź 2014, 16:23:15
Odpowiedź #269

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
To chyba dobrze, nie? Przecież prędkość nie jest wyrażana w metrach na "nasze" sekundy, tylko na sekundy w grze, które mogą przyspieszyć swój bieg wraz z warpem.