Rozwalanie budynków którego tak wszyscy się uczepili, to tylko mały dodatek do dużych zmian w karierze i
redesignie części samolotowych, gdzie to ostatnie było wyczekiwane od wielu, wielu miesięcy.
Że mało dla sandboxa? Od bardzo wczesnych wersji Squad opisywał jak będzie wyglądał tryb kariery (wspominano o nauce, finansach, o tym że budynki będą zniszczalne też wspominali) i jak dla nich jest ważny. Rok temu to była pieśń przyszłości, a teraz nagle zdziwienie w jakim kierunku idzie gra. Ha?
gdzie nadal brakuje części i przede wszystkim jakiegoś czynnika, który pozwoliłby mi powrócić do tej gry.
Znowu, dodanie obszernego moda i modernizacja istniejących to taka drobnostka, na pewno wszystkie pesos wydali na rendering kilku budynków. Yep, yhym.
Co do czynnika który pozwoli ci wrócić do gry, co to miałoby być? Jakaś mechanika? Wydobycie? Podejrzewam że kariera i fundusze cię nie interesują, bo w tym upie będzie można ustawić się tak, że każdy lot to trudna decyzja finansowa. Wydobycie? Jest na to mnóstwo modów - Kethan, Interstellar, Karbonit. Nauka? Nie zliczę, BSTM, mnóstwo paczek z częściami, dodatkowe kontrakty, laboratoria orbitalne w kilku odmianach... Jakbyś miał ochotę wrócić do tej gry, po prostu pobrałbyś jakiś fajny zestaw zestaw i grał.