• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 04 Paź 2014, 13:49:35
Odpowiedź #240

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Na jaką cholerę komu biomy na innych planetach? Przecież to kretyństwo! Znajdźcie kogokolwiek kto po innej planecie przejechał łazikiem kilkaset kilometrów. Okey, znaleźliście, mnie. Ale poza mną? Bo system kiedy na Dunie bądź Dresie ląduje po 10 rakiet i każda wraca do statku bazy to finansowy i technologiczny idiotyzm w sytuacji nie posiadania pełnego drzewka odblokowanego. Ja rozumiem biomy na Munie i na Minmusie. Na Kerbinie, jasne. Ale na wszystkich poza tym to całkowita głupota.
« Ostatnia zmiana: Sob, 04 Paź 2014, 13:53:50 wysłana przez Kadaf »

Sob, 04 Paź 2014, 14:04:32
Odpowiedź #241

Offline Maciuś

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Nowe biomy same w sobie nie są złym pomysłem. Ale jeśli tryb kariery nie zostanie przy tej okazji znacznie utrudniony to nie mają oczywiście żadnego sensu. Tylko jak utrudnią karierę to niezbyt rozgarnięte osoby za dużo sobie nie pograją, a to niestety głównie oni wydają się być targetem SQUADu :(

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #241 dnia: Sob, 04 Paź 2014, 14:04:32 »

Sob, 04 Paź 2014, 15:45:35
Odpowiedź #242

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wieczny optymista ja wietrzy w tym szansę na lifting planet.

Czy tryb poziomów trudności nie pozwala także zmienić ilości pozyskiwanych punktów nauki? Podejrzewam że pojawienie się obcych biomów przy okazji spowoduje zmniejszenie wartości sąsiadów Kerbinu (które razem dają chyba więcej nauki niż cały układ kerbolski bez Kerbinu, stwierdzenie niepoparte badaniami)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 04 Paź 2014, 17:57:03
Odpowiedź #243

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Za 5 minut, tj. o 18 zaczyna się stream z wersji 0.25. Postaram się informować was na bieżąco. Bez zdjęć, gdyż wątpię abym nadążał.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Edit #1
Potwierdzone. Dwa rozmiary ładowni będą dostępne w wersji 0.25.

Edit #2
Nowe powierzchnie kontrolne. Zapowiedziano coś, co ułatwi szukanie części, najpewniej dla wersji 0.26.

Edit #3:
Transfer kerbonautów jest banalnie prosty. PPM na moduł - "Transfer" - klik na kolejny moduł gdzie ma trafić załogant.

Edit #4:
Wnętrza kokpitów wyglądają świetnie.

Edit #5:
Przeglądy nowej wersji przez Scotta Manleya, HOCGaminga i Streetlamp Pro.


Edit #6:
4 przedstawicieli, 8 strategii, każdy przedstawiciel ma 2 do pokazania nam.

Edit #7:
Dorzucam przegląd robione przez Boba Fitcha, może znacie go z filmów, gdzie budował replikę ISS w KSP.


Edit #8:
Dorzucam przegląd EnterElysium, TheWinterOwl oraz roninpawn.


Edit #9:
Najlepsza funkcja ever! Lepszy wygląd trawy w KSC!
« Ostatnia zmiana: Sob, 04 Paź 2014, 18:39:19 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #243 dnia: Sob, 04 Paź 2014, 17:57:03 »

Sob, 04 Paź 2014, 18:58:11
Odpowiedź #244

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Powiem Wam, że już po tych latach wszystkich obiecanek zwątpiłem w deweloperów KSP. Po prostu podchodzą to tego zajebistego pomysłu bez żadnych ambicji, update co 3-4 miesiące, który nie wprowadza niczego rewolucyjnego. Chyba rok temu czy nawet dawniej zapowiedzieli, że pracują nad surowcami - od tego też momentu milczą. Tymczasem scena modderska już od dawna ma te rzeczy i "produkuje" je znacznie szybciej. Szkoda tylko, że zjebano ze stroną, gdzie można pobierać mody - z ich KerbalSpacePort przeniesiono się na Curse.com, które mi nie odpowiada. Dlaczego? Ano, zapowiadano niegdyś, że będzie integracja SpacePortu z grą, bo nie mogą Steam Workshop uruchomić ze względu na kopie bez DRM'u steamowskiego. Po kilku tygodniach informacji "prasowych" o tym jak ciężko pracują nad SpacePort 2.0 porzucili to tak po prostu...
No i co teraz - po kilku miesiącach od apdejtu z asteroidami dodają kolejną wieeeeelką nowość, którą jest rozwalanie budynków, gdzie nadal brakuje części i przede wszystkim jakiegoś czynnika, który pozwoliłby mi powrócić do tej gry.
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Sob, 04 Paź 2014, 19:17:25
Odpowiedź #245

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Rozwalanie budynków którego tak wszyscy się uczepili, to tylko mały dodatek do dużych zmian w karierze i redesignie części samolotowych, gdzie to ostatnie było wyczekiwane od wielu, wielu miesięcy.


Że mało dla sandboxa? Od bardzo wczesnych wersji Squad opisywał jak będzie wyglądał tryb kariery (wspominano o nauce, finansach, o tym że budynki będą zniszczalne też wspominali) i jak dla nich jest ważny. Rok temu to była pieśń przyszłości, a teraz nagle zdziwienie w jakim kierunku idzie gra. Ha?

Cytuj
gdzie nadal brakuje części i przede wszystkim jakiegoś czynnika, który pozwoliłby mi powrócić do tej gry.

Znowu, dodanie obszernego moda i modernizacja istniejących to taka drobnostka, na pewno wszystkie pesos wydali na rendering kilku budynków. Yep, yhym.

Co do czynnika który pozwoli ci wrócić do gry, co to miałoby być? Jakaś mechanika? Wydobycie? Podejrzewam że kariera i fundusze cię nie interesują, bo w tym upie będzie można ustawić się tak, że każdy lot to trudna decyzja finansowa. Wydobycie? Jest na to mnóstwo modów - Kethan, Interstellar, Karbonit. Nauka? Nie zliczę, BSTM, mnóstwo paczek z częściami, dodatkowe kontrakty, laboratoria orbitalne w kilku odmianach... Jakbyś miał ochotę wrócić do tej gry, po prostu pobrałbyś jakiś fajny zestaw zestaw i grał.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #245 dnia: Sob, 04 Paź 2014, 19:17:25 »

Sob, 04 Paź 2014, 20:05:22
Odpowiedź #246

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Widzicie tutaj coś dziwnego?


Zróbmy zbliżenie.


PAM PAM PAM!
Pytanie brzmi. Co dodaje ta funkcja? Dlaczego Squad ją przemilczał? Niechaj rozpoczną się spekulacje!
« Ostatnia zmiana: Sob, 04 Paź 2014, 20:13:19 wysłana przez JackRyanPL »

Sob, 04 Paź 2014, 20:20:44
Odpowiedź #247

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Mam nadzieję, że nie będzie to odnośnik do folderu z modami (Gamedata), byłoby to... hmm... niezbyt potrzebne?

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #247 dnia: Sob, 04 Paź 2014, 20:20:44 »

Sob, 04 Paź 2014, 20:22:02
Odpowiedź #248

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Albo do strony z modami pokroju Curse.com czy działu na oficjalnym forum KSP.

Sob, 04 Paź 2014, 20:30:20
Odpowiedź #249

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Ale przecież zanim wycofano SpacePort, w menu pojawiał się właśnie link tam. Prawdopodobnie jest to więc link do Curse.

Nie "nagłośnili" tego, bo po co? Tak samo nie nagłośnili zniknięcia z menu linka do SpacePortu.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #249 dnia: Sob, 04 Paź 2014, 20:30:20 »

Nie, 05 Paź 2014, 11:41:36
Odpowiedź #250

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Potwierdzono funkcję tej opcji. Jest to odnośnik do strony Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cytuj
ZedsTed QA Lead
It's actually just a button that leads to the Curse modding repo for KSP. Much like the old button that would link to Spaceport.
To tak naprawdę odnośnik do sekcji KSP na portalu Curse. Tak jak dawniejszy link prowadził do Spaceportu.

Edit #1:
Pojawił się kolejny przegląd nowej wersji, tym razem zrobiony przez gracza PleborianLives.


Edit #2:
Po zbadaniu części, konieczny jest jej zakup. Nie wiem czy dotyczy to określonego poziomu trudności, czy też wszystkich. Minuta 4, sekunda 25 na filmie.
« Ostatnia zmiana: Nie, 05 Paź 2014, 19:18:38 wysłana przez JackRyanPL »

Nie, 05 Paź 2014, 19:57:02
Odpowiedź #251

Offline zakrent2000

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cytuj
Edit #2:
Po zbadaniu części, konieczny jest jej zakup. Nie wiem czy dotyczy to określonego poziomu trudności, czy też wszystkich. Minuta 4, sekunda 25 na filmie.
Scott Manley powiedział ze to tylko na hard(7:02).
Cytat: Carl Sagan
Cywilizacje albo wychodzą w kosmos, albo giną.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #251 dnia: Nie, 05 Paź 2014, 19:57:02 »

Nie, 05 Paź 2014, 20:18:18
Odpowiedź #252

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzięki wielkie za potwierdzenie. Wreszcie kariera będzie stanowiła jakiekolwiek wyzwanie.

Nie, 05 Paź 2014, 22:59:35
Odpowiedź #253

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Tak się po noobsku zapytam: skąd mieli 0.25 na zrobienie przeglądu? Już wyszło, zmontowali z innych filmów czy dostali od Squad (bo gdy pojawiły się przeglądy, nowa wersja była ciągle niedostępna na Steam)?

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #253 dnia: Nie, 05 Paź 2014, 22:59:35 »

Nie, 05 Paź 2014, 23:42:49
Odpowiedź #254

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ech... grupa medialna KSP, zrzeszająca Youtuberów i streamerów wybranych przez dział PR Squad, ma specjalny dostęp do bety kolejnych wersji nieco wcześniej niż zwykli użytkownicy.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.