• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97668 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 27 Wrz 2014, 22:43:33
Odpowiedź #210

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ciekawe czy te budynki z zapasowego lotniska też będzie można zniszczyć.

EDIT:
Moja żywa torpeda będzie miała dużo do roboty (ciekawe kto kojarzy).
« Ostatnia zmiana: Nie, 28 Wrz 2014, 18:28:49 wysłana przez MCpiroman »

Pon, 29 Wrz 2014, 15:04:51
Odpowiedź #211

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Kojarzę torpedkę jak najbardziej, szkoda tylko, że rozlatuje się na modzie FAR. Ja od niedawna konstruuję własną, ale ma mały zasięg.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #211 dnia: Pon, 29 Wrz 2014, 15:04:51 »

Pon, 29 Wrz 2014, 22:25:47
Odpowiedź #212

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Zamiast niszczenia budynków bym o wiele bardziej wolał kratery, bo chwilę pobawię się niszczeniem budynków i koniec radochy, a kratery byłyby fajnym uatrakcyjnieniem lądowania na obcym ciele. Czekam też na efekty przy lądowaniu jak np. pył.

Pon, 29 Wrz 2014, 22:56:21
Odpowiedź #213

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Podbijam kamils. Ten dodatek uważam za praktycznie bezużyteczny i nawet przez chwilę przez myśl mi nie przeszło, żeby zbudować samolot czy rakietę, której funkcją ma być rozbijanie budynków, ponieważ uważam to po prostu za idiotyczne. Ale cóż, niestety target Squadu nie przejawia inteligencji. Po cichu liczyłem na lifting planet, niestety przyjdzie na niego poczekać jeszcze dłuuuugo, o ile w ogóle kiedykolwiek nastąpi. Natomiast muszę docenić Squad, że pod wodzą maxmapsa prace posuwają się zdecydowanie szybciej, no i nagle w jednym tylko apdejcie dostaniemy i nowe skrzydła, nowe kokpity, nowe moduły lotnicze, a nawet ładownie o które społeczność wołała od lat. Więc moje zdanie na temat aktualnej działalności zespołu nie jest już tak miażdżąco złe, jak to miało miejsce pół roku temu.
Jeszcze co do liftingu innych planet słów kilka. Dlaczego dopuszczam myśl, że nie zostanie przeprowadzony nigdy, podczas gdy Kerbin i Mun się go doczekały? Ano dlatego, że wspomniany nie grzeszący inteligencją target Squadu nie jest w stanie osiągnąć innej planety. Mun to kraniec możliwości ogarniania umysłowego zdecydowanej większości graczy.

[Post scalony: Pon, 29 Wrz 2014, 22:58:41]
Post numer 666! Cholera, gdybym zwrócił wcześniej uwagę, to by było bardziej demonicznie...  >:(
« Ostatnia zmiana: Pon, 29 Wrz 2014, 22:58:41 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #213 dnia: Pon, 29 Wrz 2014, 22:56:21 »

Wto, 30 Wrz 2014, 17:15:23
Odpowiedź #214

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Podbijam post Kadafa. Szczerze mówiąc, to po co nam rozwalające się KSC? Aż tak nie mają pomysłów co dodać, że dodają pierdoły. Ano nie moi państwo. Na scenę wkraczają stale przesuwane w czasie surowce i wnętrze kokpitów. Powitajmy ich brawami i ponownie zepchnijmy ze sceny eksplozjami, dajmy na to, głów Kerbali przy uderzeniu o powierzchnię. Brawo Squad, brawo. Swoimi durnymi decyzjami przyćmiewasz te ciekawe i dobre.

Wto, 30 Wrz 2014, 17:50:30
Odpowiedź #215

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
W jednym patchu nie spodziewam się wszystkich istotnych zmian - byłyby jedynie zrobione po łebkach lub czas oczekiwania wzrosłby do roku. Redesign samolotow to długo oczekiwana zmiana kktóra mooocno wpłynie na wizualny aspekt gry. No i środki potrzebne do modernizacji planet są dużo, dużo większe niż prosty render zapadającego się budynku. Znaj proporcjum, mocium panie. Byleby zachowali tempo.

Spodziewam się napływu kiepskich AAR robionych przez militarnych fetyszystów :/
« Ostatnia zmiana: Wto, 30 Wrz 2014, 17:58:11 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #215 dnia: Wto, 30 Wrz 2014, 17:50:30 »

Wto, 30 Wrz 2014, 20:19:57
Odpowiedź #216

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Iiiiiii straciłem przez Drangira jedną z moich gałęzi rozwoju fabuły w Projekcie Jool. Buuu...

Śro, 01 Paź 2014, 08:35:32
Odpowiedź #217

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Z najnowszego devnote wynika iż 0.25 powinno pojawić się w ciągu tygodnia, w weekend będą live streamy z 0.25
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #217 dnia: Śro, 01 Paź 2014, 08:35:32 »

Śro, 01 Paź 2014, 15:59:22
Odpowiedź #218

Offline Youtub

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 106
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z najnowszego devnote wynika iż 0.25 powinno pojawić się w ciągu tygodnia, w weekend będą live streamy z 0.25
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Czekaj bo chyba źle przeczytałem ale, że w ciągu tego tygodnia?! To chyba rekord co do szybkości wydania aktualizacji!
"Patrząc w tył nie da się iść w przód"

Śro, 01 Paź 2014, 16:06:34
Odpowiedź #219

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czekaj bo chyba źle przeczytałem ale, że w ciągu tego tygodnia?! To chyba rekord co do szybkości wydania aktualizacji!

Cóż, to tylko moje gdybanie, nie wiem kiedy dokładnie wyjdzie :)
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #219 dnia: Śro, 01 Paź 2014, 16:06:34 »

Śro, 01 Paź 2014, 16:10:03
Odpowiedź #220

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
W sobotę będą streamy, Squad wciąż jest w połowie teksturowania, więc raczej przyszły tydzień to data wyjścia 0.25. Więcej newsów w piątek.

Śro, 01 Paź 2014, 16:57:37
Odpowiedź #221

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jako że uznałem Walta Kermana w hazmacie za mało bezpośrednie nawiązanie do Breaking Bad, wprowadzono nową postać managera, odpowiedzialnego m.in. za "Agresywne Negocjacje", Gusa Kermana. Nie mam pytań.

« Ostatnia zmiana: Śro, 01 Paź 2014, 17:00:39 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #221 dnia: Śro, 01 Paź 2014, 16:57:37 »

Śro, 01 Paź 2014, 17:49:24
Odpowiedź #222

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
O tym samym miałem wspomnieć ale zapomniałem. Squad zrobił ankietę, dotyczącą nazwy nowej wersji. Proponuję Los Polos Kerbalos lub Breaking Kerb.

Dla tych co nie ogarniają. Gif dotyczy 4 sezonu Breaking Bad, a postać to Gale Boeticher, lub jak się to pisze. Nie googlujcie, bo zepsujecie sobie przyjemność z oglądania, jeśli zamierzacie obejrzeć BrBa.

Pią, 03 Paź 2014, 18:00:09
Odpowiedź #223

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil

Ze względu na czas publikacji Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna

Kerbalskie Wiadomości - 3/10/2014 - Edycja "Cisza przed sztormem"

Felipe (Harvester): Faza Eksperymentalna postępuje standardowo, błędy są usuwane, standard. Dodałem 2 nowe Strategie do początkowych 6, więc mamy teraz 4 Departamenty i 8 Strategii. Nowe dodane Strategie to: Agresywne Negocjacje – zmniejszają koszt misji oraz obniżają poziom Reputacji, oraz Odpowiednie Położenie Transpondera - zwiększa koszty startowe, ale też zwiększają zyski z odzyskiwania pojazdów gdy wylądowały z dala od KSC. Są one oferowane przez Departament Operacji przewodzony przez Gusa Kermana.

Z innych wiadmości. Pracowałem głównie nad łataniem błędów, ale i dodałem kilka nowych rzeczy, jak również kilka nowych pojazdów: Learstar A1, wahadłowco-podobny pojazd, robiący to, hmm, co wahadłowce robią; oraz Stearwing D45, dwusilnikowy, dwustopniowy samolot. Muszę to przyznać, nasz model lotu nie jest najlepszym kawałkiem kodu, ale nowe modele z modyfikacji SP+ robią dużą różnicę. Latanie weszło na zupełnie nowy poziom.

Alex (aLeXmOrA): Wciąż pracuję nad zmianami w stronie sklepowej KSP. Powinny być gotowe w tym tygodniu.

Mike (Mu): Był to długi tydzień poświęcony naprawianiu szalonych błędów i implementowaniu kilku rzeczy.

Marco (Samssonart): Faza Eksperymentalna wersji 0.25 idzie dobrze i odkąd liczba błędów spada, a wsparcie rośnie, myślę, że jesteśmy bliżej do wydania nowej wersji KSP, więc, tak, 0.25 nie jest już daleko. Trzymajcie się!

Jim (Romfarer): W tym tygodniu koncetrowałem się głównie na implementowaniu elementów GUI i wszystkiego co jest z tym powiązane. Zaczęło się od prośby o zrobienie DevMenu, które nie dawało możliwości kliknięcia na rzecz za nim. Szybko zorientowałem się, że jest to spore zadanie i kilka testów wykazało, że jest to znacznie większe zadanie niż się spodziewałem. Niestety, kiedy już zaczynało iść dobrze, to dziwne rzeczy się wydarzyły. Koniec końców musiałem dokonać trudnej decyzji dotyczącej DevMenu, i postanowiłem zająć się tym w większym stopniu w następnej wersji. Tak czy siak, już teraz jest mniejsza możliwość na kliknięcie czegoś za DevMenu.

Innym ubocznym skutkiem tej pracy była konieczność odwołania się do InputLockMenagera w EzGUI UIManagerze. Jedynym sposobem aby to zrobić, to przenieść wszystko z EzGUI do naszej głównej biblioteki. Jeśli jesteś moderem oznacza to, że nie masz już dostępu do naszej biblioteki. (Możliwość błędnego tłumaczenia. Przekładanie czysto technicznych rzeczy na polski nie zawsze idzie dobrze – przyp. tłumacza)

Max (Maxmaps): Pracuję nad tradycyjnym filmem przedstawiającym nowe funkcje. Powinien być niedługo gotowy. Ponadto organizuję grupę medialną i streamerów na standardowe przeglądy nowej wersji. Cieszę się patrząc jak idą eksperymenty, nawet jeśli jest jeszcze trochę do zrobienia.

Bob (Calisker): Kiedy developerzy pracują nad 0.25, my pracujemy nad opisywaniem tej wspaniałej aktualizacji. Max ujawnił niebezpieczeństwo bycia Kerbalem i teraz pracujemy nad ostatnimi szlifami KSC a także nad tym co chcemy wam pokazać zanim 0.25 wejdzie w życie (Soon™).

Ted (Ted):
Ostatni tydzień spędziłem pracując nad fazą Eksperymentalną oraz łataniem błędów. Wszystko idzie bardzo dobrze i już teraz mamy nieźle dopracowane Strategie. Nie wspominając już jak długo zajmowaliśmy się częściami z moda SP+. Nie wstydzę się przyznać, że grałem naprawdę długo w KSP bawiąc się już-nie-tak-do-końca-tajną-funkcją.

Ogólnie rzecz biorąc, poprawiony team eksperymentalny pokazuje teraz swoją wartość wychwytując coraz to nowe błędy.

Anthony (Rowsdower): Nie wiem czy mogę wam to powiedzieć, ale front wersji 0.25 zaczyna się cofać. Każdy ma coraz mniej królików do wyciągnięcia z kapelusza w tym tygodniu. Dajcie mi spojrzeć, może coś znajdę...tak! Co sądzicie o przekazaniu wersji 0.25 grupie medialnej? Znajdźcie sobie trochę czasu w sobotę 4 października. Wtedy zarówno na YT jak i na KSP-TV pojawią się filmy oraz streamy dotyczące nowej wersji. Stream na KSP-TV będzie trwał cały dzień.

Gdy już przy tym jesteśmy, muszę wam o czymś powiedzieć. Od kilku aktualizacji standardem stało się nadawanie im nazw. Myślimy teraz nad ciekawą nazwą dla wersji 0.25. Problemem jest to, że nic nie przychodzi nam do głowy. Proponujemy wam za to udział w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, które pokaże jak chcielibyście nazwać nową wersję.

Zanim pójdę, co sądzicie o Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ przekazanym mi przez użytkownika KasperVld?

Rogelio (Roger): Ten tydzień był ciężki odkąd dotarliśmy do naszego pierwszego celu w kalendarzu produkcyjnym. Kilka modeli zaginęło, kilka tekstur należało ujednolicić, ale jestem szczęśliwy z rezultatów jakie osiągnęliśmy. Idzie nam naprawdę dobrze. Robiłem ostatnio kilka testów dla nowych zdjęć. Lubię sceny w świetle, kiedy powstają fajne ujęcia, ale zżera to trochę czasu. Mam nadzieję, że ukończę to jak najszybciej się da. Niektóre modele wciąż czekają na wykonanie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Zmiany w Kerbalskich Wiadomościach! Nowa pora ich ukazywania się to godzina 18:00!



Film nt. wersji 0.25 ukazał się niedawno na portalu Game Informer. Link znajdziecie poniżej. Przedstawia on nowe części, transfer załogi, zresztą, zobaczcie sami. Jutro wersję prasową KSP 0.25 powinna otrzymać grupa medialna i streamerzy. Jak tylko coś się pojawi, trafi to na forum.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Edit #1
Wiadomość prawie z ostatniej chwili, Miquel Pina oznajmił na Twitterze, że w wersji 0.26 każda planeta będzie posiadała biomy.


Główne cele wersji 0.26 są na papierze. Napiszemy o tym na blogu po wyjściu wersji 0.25. Spodziewajcie się biomów na wszystkich planetach.
« Ostatnia zmiana: Pią, 03 Paź 2014, 18:12:22 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #223 dnia: Pią, 03 Paź 2014, 18:00:09 »

Pią, 03 Paź 2014, 20:20:25
Odpowiedź #224

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Biomy? Biomy? Biomy? BIOMY?!  :o
Naprawdę? Ciężko mi w to uwierzyć, ale jeśli faktycznie zrobią to w ciągu jednego update'a, to albo Squad jest mistrzem, albo będziemy czekać 2 lata.