Ze względu na czas publikacji Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna
Kerbalskie Wiadomości - 3/10/2014 - Edycja "Cisza przed sztormem"
Felipe (Harvester): Faza Eksperymentalna postępuje standardowo, błędy są usuwane, standard. Dodałem 2 nowe Strategie do początkowych 6, więc mamy teraz 4 Departamenty i 8 Strategii. Nowe dodane Strategie to: Agresywne Negocjacje – zmniejszają koszt misji oraz obniżają poziom Reputacji, oraz Odpowiednie Położenie Transpondera - zwiększa koszty startowe, ale też zwiększają zyski z odzyskiwania pojazdów gdy wylądowały z dala od KSC. Są one oferowane przez Departament Operacji przewodzony przez Gusa Kermana.
Z innych wiadmości. Pracowałem głównie nad łataniem błędów, ale i dodałem kilka nowych rzeczy, jak również kilka nowych pojazdów: Learstar A1, wahadłowco-podobny pojazd, robiący to, hmm, co wahadłowce robią; oraz Stearwing D45, dwusilnikowy, dwustopniowy samolot. Muszę to przyznać, nasz model lotu nie jest najlepszym kawałkiem kodu, ale nowe modele z modyfikacji SP+ robią dużą różnicę. Latanie weszło na zupełnie nowy poziom.
Alex (aLeXmOrA): Wciąż pracuję nad zmianami w stronie sklepowej KSP. Powinny być gotowe w tym tygodniu.
Mike (Mu): Był to długi tydzień poświęcony naprawianiu szalonych błędów i implementowaniu kilku rzeczy.
Marco (Samssonart): Faza Eksperymentalna wersji 0.25 idzie dobrze i odkąd liczba błędów spada, a wsparcie rośnie, myślę, że jesteśmy bliżej do wydania nowej wersji KSP, więc, tak, 0.25 nie jest już daleko. Trzymajcie się!
Jim (Romfarer): W tym tygodniu koncetrowałem się głównie na implementowaniu elementów GUI i wszystkiego co jest z tym powiązane. Zaczęło się od prośby o zrobienie DevMenu, które nie dawało możliwości kliknięcia na rzecz za nim. Szybko zorientowałem się, że jest to spore zadanie i kilka testów wykazało, że jest to znacznie większe zadanie niż się spodziewałem. Niestety, kiedy już zaczynało iść dobrze, to dziwne rzeczy się wydarzyły. Koniec końców musiałem dokonać trudnej decyzji dotyczącej DevMenu, i postanowiłem zająć się tym w większym stopniu w następnej wersji. Tak czy siak, już teraz jest mniejsza możliwość na kliknięcie czegoś za DevMenu.
Innym ubocznym skutkiem tej pracy była konieczność odwołania się do InputLockMenagera w EzGUI UIManagerze. Jedynym sposobem aby to zrobić, to przenieść wszystko z EzGUI do naszej głównej biblioteki. Jeśli jesteś moderem oznacza to, że nie masz już dostępu do naszej biblioteki.
(Możliwość błędnego tłumaczenia. Przekładanie czysto technicznych rzeczy na polski nie zawsze idzie dobrze – przyp. tłumacza)Max (Maxmaps): Pracuję nad tradycyjnym filmem przedstawiającym nowe funkcje. Powinien być niedługo gotowy. Ponadto organizuję grupę medialną i streamerów na standardowe przeglądy nowej wersji. Cieszę się patrząc jak idą eksperymenty, nawet jeśli jest jeszcze trochę do zrobienia.
Bob (Calisker): Kiedy developerzy pracują nad 0.25, my pracujemy nad opisywaniem tej wspaniałej aktualizacji. Max ujawnił niebezpieczeństwo bycia Kerbalem i teraz pracujemy nad ostatnimi szlifami KSC a także nad tym co chcemy wam pokazać zanim 0.25 wejdzie w życie (Soon™).
Ted (Ted): Ostatni tydzień spędziłem pracując nad fazą Eksperymentalną oraz łataniem błędów. Wszystko idzie bardzo dobrze i już teraz mamy nieźle dopracowane Strategie. Nie wspominając już jak długo zajmowaliśmy się częściami z moda SP+. Nie wstydzę się przyznać, że grałem naprawdę długo w KSP bawiąc się już-nie-tak-do-końca-tajną-funkcją.
Ogólnie rzecz biorąc, poprawiony team eksperymentalny pokazuje teraz swoją wartość wychwytując coraz to nowe błędy.
Anthony (Rowsdower): Nie wiem czy mogę wam to powiedzieć, ale front wersji 0.25 zaczyna się cofać. Każdy ma coraz mniej królików do wyciągnięcia z kapelusza w tym tygodniu. Dajcie mi spojrzeć, może coś znajdę...tak! Co sądzicie o przekazaniu wersji 0.25 grupie medialnej? Znajdźcie sobie trochę czasu w sobotę 4 października. Wtedy zarówno na YT jak i na KSP-TV pojawią się filmy oraz streamy dotyczące nowej wersji. Stream na KSP-TV będzie trwał cały dzień.
Gdy już przy tym jesteśmy, muszę wam o czymś powiedzieć. Od kilku aktualizacji standardem stało się nadawanie im nazw. Myślimy teraz nad ciekawą nazwą dla wersji 0.25. Problemem jest to, że nic nie przychodzi nam do głowy. Proponujemy wam za to udział w
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, które pokaże jak chcielibyście nazwać nową wersję.
Zanim pójdę, co sądzicie o
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ przekazanym mi przez użytkownika KasperVld?
Rogelio (Roger): Ten tydzień był ciężki odkąd dotarliśmy do naszego pierwszego celu w kalendarzu produkcyjnym. Kilka modeli zaginęło, kilka tekstur należało ujednolicić, ale jestem szczęśliwy z rezultatów jakie osiągnęliśmy. Idzie nam naprawdę dobrze. Robiłem ostatnio kilka testów dla nowych zdjęć. Lubię sceny w świetle, kiedy powstają fajne ujęcia, ale zżera to trochę czasu. Mam nadzieję, że ukończę to jak najszybciej się da. Niektóre modele wciąż czekają na wykonanie.
Tłumaczenie Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘKorekta Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘLogo Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zmiany w Kerbalskich Wiadomościach! Nowa pora ich ukazywania się to godzina 18:00!
Film nt. wersji 0.25 ukazał się niedawno na portalu Game Informer. Link znajdziecie poniżej. Przedstawia on nowe części, transfer załogi, zresztą, zobaczcie sami. Jutro wersję prasową KSP 0.25 powinna otrzymać grupa medialna i streamerzy. Jak tylko coś się pojawi, trafi to na forum.
Edit #1
Wiadomość prawie z ostatniej chwili, Miquel Pina oznajmił na Twitterze, że w wersji 0.26 każda planeta będzie posiadała biomy.
Główne cele wersji 0.26 są na papierze. Napiszemy o tym na blogu po wyjściu wersji 0.25. Spodziewajcie się biomów na wszystkich planetach.