• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97676 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 27 Wrz 2014, 06:24:13
Odpowiedź #195

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Bo to byłe oczywiste. Przynajmniej po poście Maxmapsa sprzed kilku dni na twitterze. Miałem to napisać wcześniej ale byłem zajęty dokańczaniem swojej wyprawy.

Cytuj
- nie istnieje mod dodający tajną funkcję
- nie nudzi się po kilku powtórzeniach
- doświadczeni gracze prawdopodobnie jej nie zauważą

Po przejrzeniu wątku na głównym forum widziałem raptem 2 propozycje, które pasowały do wszystkich kryteriów: możliwość niszczenia budynków oraz robienie kraterów. Pierwsza propozycja od dawna widnieje na liście planowanych zmian + jeszcze ten post Maxmapsa.

Sob, 27 Wrz 2014, 07:06:20
Odpowiedź #196

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Teraz możesz tak pisać, ale raczej tego nie zweryfikujemy. Nie interesowałem się Funkcją od kiedy zapowiedziano datę ujawnienia, ale u nas nikt tego nie proponował, ogólnie odradzam korzystanie z kwantyfikatorów jak "każdy", "zawsze"  itd.
Btw. Lista planned features z wiki nie jest czymś, czego Squad się kurczowo trzyma. Tak mniej więcej od wersji 0.20...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #196 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 07:06:20 »

Sob, 27 Wrz 2014, 07:44:18
Odpowiedź #197

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Spoko nie musisz mi wierzyć ani tym bardziej pouczać. Wytłumaczyłem już dlaczego byłem pewien.

A tu macie nową funkcję w akcji:


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Sob, 27 Wrz 2014, 07:53:58 wysłana przez winged »

Sob, 27 Wrz 2014, 08:01:21
Odpowiedź #198

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ja bym się w życiu czegoś takiego nie spodziewał, szczerze, nie jest to dla mnie jakieś wielkie wydarzenie że uczynili budynki zniszczalnymi, ale dobre i to :)
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #198 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 08:01:21 »

Sob, 27 Wrz 2014, 08:45:28
Odpowiedź #199

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
co mnie interesuje, to to, że w centrum będą dodatkowe silosy.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Sob, 27 Wrz 2014, 11:02:01
Odpowiedź #200

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
wreszcie będzie można rozwalić tą głupią wieże! jak ja jej nie nawidzę! :D

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #200 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 11:02:01 »

Sob, 27 Wrz 2014, 11:52:37
Odpowiedź #201

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Według mnie nie powinni ujawniać tajnej funkcji, bo przecież jest... tajna.

Sob, 27 Wrz 2014, 12:49:50
Odpowiedź #202

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nieźle, tylko pytanie co zrobimy jak coś rozwalimy? Będziemy musieli zapłacić Funduszami? Odczekać określony czas? Szczerze, nie jara mnie ta funkcja ani trochę. Co ja gadam? Czas zbudować bombowiec zdolny rozwalić VAB!

EDIT #1

Poza filmem z tajemniczą funkcją mamy też zdjęcia nowych części. Nacieszcie nimi swe oczy!

« Ostatnia zmiana: Sob, 27 Wrz 2014, 12:56:30 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #202 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 12:49:50 »

Sob, 27 Wrz 2014, 13:14:12
Odpowiedź #203

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Kokpit Mk2 w środku oraz przedział pasażerski, wreszcie te samoloty będą wyglądać normalnie.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Sob, 27 Wrz 2014, 13:48:10
Odpowiedź #204

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zniszczone budynki naprawia sie funduszami, pewnie w sandboksie będzie to darmowy klik.

Dla mnie jest to jeden z tych detali, które odróżniają  prototyp czy projekt fascynatów od prawdziwie profesjonalnej i kompletnej gry . Jak ktoś się spodziewał rewolucji i teraz jest rozczarowany, to nie problem samej nowinki. Mnóstwo takich szlifów i KSP wejdzie na wyższy poziom.

I "funkcja" to niestety kompromisowe tłumaczenie "feature" :/ przez to myślałem o jakichś menusach czy trybach (co kłóciło się z tym, że doświadczeni mieli jej nie zauważyć.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #204 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 13:48:10 »

Sob, 27 Wrz 2014, 14:26:36
Odpowiedź #205

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Tak się zastanawiam, dlaczego doświadczeni gracze mieli nie zauważyć rozwalających się budynków? Wiele razy próbując przelecieć pod mostem w R&D rozwalałem się o ścianę. Myślę, że nie tylko ja tak robiłem, a gram długo i uważam się za doświadczonego gracza. Podobnie z rozwalaniem wieży kontrolnej. Przecież każdy bez względu na stopień doświadczenia tego próbował. Czyżby Squad przypuszczał, że doświadczeni gracze jedyne co robią to lecą do góry? Przecież nawet Scott Manley w jednym filmie próbował pod mostem przelecieć. Squad konkretnie nas przecenia.

Sob, 27 Wrz 2014, 15:43:20
Odpowiedź #206

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Od miesięcy nie dotknąłem budynków KSC czymś innym niż prototyp łazika. To się nudzi ;)






...czekam na filmik Danny'ego o .25, oh.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #206 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 15:43:20 »

Sob, 27 Wrz 2014, 15:57:39
Odpowiedź #207

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Odbiegając lekko od głównego tematu, można zrobić serwer z modyfikacją BDArmory i w kilka osób wykonać nalot dywanowy na KSC. Pytanie brzmi na czyim kompie stanąłby serwer i ile osób byłoby chętnych. Można to nagrać i wrzucić na YT.

Sob, 27 Wrz 2014, 16:07:18
Odpowiedź #208

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ryan. Ja nigdy nie przywaliłem w wieżę kontroli lotów. Powiem więcej, od pewnie roku w nic nie przywaliłem, bo ocierki VTOLem o VAB chyba się nie liczą. Widocznie jestem, hm, doświadczeńszy ;)

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #208 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 16:07:18 »

Sob, 27 Wrz 2014, 18:04:46
Odpowiedź #209

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Chodzi mi o trafienia z premedytacją. Przypadkowa katastrofa się nie liczy.