Ze względu na czas ukazywania się polskiego tłumaczenia, część informacji może być nieatkualna
Kerbalskie Wiadomości - 26/09/2014 - Edycja "Walt nie robi niebieskiej kety"
Felipe (HarvesteR): Faza Eksperymentalna trwa, i jak zwykle staramy się, aby rzeczy które sprawdzamy, były bardziej stabilne i dopracowane. Aktualizacja wychwytywacza błędów okazała się nad wyraz przydatna. Błąd, przez nas określony jako błahy, dla testerów okazał się poważny i szybko trafił na szczyt tabeli, po czym go usunęliśmy. Czasami drobny problem dla nas, ma dla graczy ogromne znaczenie i w znacznym stopniu wpływa na grę.
Poza tym, większość pracy w tym i zeszłym tygodniu polegała na łataniu błędów i polerowaniu tego co już zaimplementowane. System Strategii oraz Budynek Administracyjny zostały ocenione przez testerów bardzo pozytywnie, ale muszę przyznać, że bardziej cieszę się z nowych części.
Muszę jednakże ostrzec, że kilka części z moda SP+ zastępuje stare modele i może się zdarzyć, że stary projekt będzie wyglądał dziwnie, lub moduły będą źle dopasowane. Nie zniszczy to save'ów, ale statki zawierające stare części nie będą wyglądały najlepiej dopóki ich nie przebudujemy. W większości przypadków zwykłe odpięcie i przypięcie modułu pomoże. Zdecydowaliśmy się na ten ruch, ponieważ nie warto zapychać pamięci starymi modelami części, które zostały zastąpione przez inne o tym samym zastosowaniu.
Jeśli chcecie się dobrze przygotować, polecam odzyskać wszystkie misje lotnicze. Części, które uległy zmianie to skrzydło delta C7, skrzydła trójkątne, małe oraz zwykłe powierzchnie kontrolne, niewielkie zmiany w sekcji zbiorników oraz kokpitu serii Mk1 oraz cała seria Mk2 została przemodelowana. Wiem, że trochę tego jest, ale uwierzcie, warto.
Alex (aLeXmOrA): W zeszłym tygodniu wziąłem pięciodniowy urlop aby pojechać do Queretaro i świętować Dzień Niepodległości Meksyku (16 września - "Fiestas Patrias
("Patriotyczne Święto")). To był naprawdę dobrze spędzony czas z rodziną. Bardzo tego potrzebowałem. Kiedy wróciłem do biura w zeszłą środę ustawiłem wszystko na migrację serwerów (podejście drugie) zaplanowaną na czwartkową noc. Niestety nie udało się nam. W tym tygodniu czyszczę bazę danych i robię raporty. Ponadto testuję stronę sklepową KSP.
Marco (Samssonart): Zarówno w zeszłym jak i tym tygodniu siedziałem głęboko w fazie ZJ oraz Eksperymentalnej. Na szczęście wypłynęło niewiele błędów, a nawet jakby, to nie były poważne. Przykładowo NavBall pojawiał się w dziwnych miejscach itp. Rzeczą, która okazała się trudniejsza niż się spodziewałem okazały się markery w NavBallu podczas IVA. Odkąd wszystkie wektory określają swoją pozycję na rotacji, to jest to inny mechanizm niż w NavBallu standardowym używanym podczas lotu. Musiałem przez to odkurzyć stare książki do matematyki.
Daniel (danRosas): Minął prawie miesiąc odkąd zacząłem prace nad aktywami do gry. Prace idą bardzo dobrze brnąc małymi kroczkami do ojczyzny Kerbali. Z innych rzeczy, pomagałem w przygotowaniach Kerbali, którzy będą pracowali w Budynku Administracyjnym.
Jeden z nich,
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, o którego pyta @maehlum, będzie kimś w rodzaju
"Wydałeś wszystko na dopalacze i przekąski?!". Interesujące było zajmowanie się jego twarzą, odkąd Kerbale mają zmarszczki i worki pod oczami.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ miała szare włosy (opierałem się na postaci Rogera Sterlinga z serialu Mad Men), ale po rozmowie z Felipe, doszliśmy do wniosku, że nie pasuje do reszty scenerii. Potem dodałem kilka detali, ale wyszło trochę
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Trochę zbyt staro. Narodziło się interesujące pytanie: Jak starzeją się Kerbale? Jak wyglądają mięśnie na ich twarzach. Jak dotąd, nie widzieliśmy starzejących się Kerbali. Widzieliśmy jak mówią, śmieją się i płaczą. Jednakże trudno było w odpowiednim miejscu umieścić zmarszczki i inne detale. Jest jeszcze naukowiec, pomocnik Wernhera, który będzie zajmował się Nauką i Funduszami na badania, gdyż Wernher jest na to zbyt zajęty.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ jest najbardziej interesującym pracownikiem Budynku Administracyjnego (oczywiście nie ma on nic wspólnego z tym drugim Waltem, nie jest z tej samej branży, jednakże w jego aktach jest coś wspomnianego o niebieskim odczynniku czekającym na użycie). Jest on rzecznikiem prasowym lubiącym nosić kombinezon ochronny na spotkaniach,nie wiemy czy jest zarażony chorobą i chce uchronić przed nią Kerbalski gatunek, czy tylko coś sobie ubzdurał, czy po prostu dba o czystość na stanowisku pracy. Nosi on
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ strój NASA, z lekko zmienionym kolorem. Nie chcemy aby doszło do pomyłki kombinezonu ochronnego z kombinezonem kerbonatuów, i żeby Walt przypadkiem poleciał w kosmos!
Jim (Romfarer): W tym tygodniu zajmowałem się modyfikowaniem GUI i naprawianiem błędów. Pracowałem też nad możliwością zmiany wielkości Aplikacji Kontraktów w VAB i SPH. Dodałem też Aplikację Startową w Centrum Kontroli Lotów. Aplikacja Kontraktowa i System Wiadomości oraz wszystkie modyfikacje będą widoczne gdy będą dostępne. Jeśli chodzi o błędy, to naprawiłem jeden z nich, ujawniający się pod różnymi postaciami. Polegał on na tym, że klikając na panel wyboru flagi, klikało się jednocześnie na część.
Max (Maxmpas): Zajmowałem się głównie swoimi sprawami. Utrzymywałem kontakt z ludźmi na forum, FB i Reddicie, pilnowałem wielkiego projektu graficznego, pomagałem jak mogłem przy pracach nad aktualizacją. Film prezentujący zmiany jest już gotowy, pokochacie to co przygotowuje dla was grupa medialna.
Ted (Ted): Teraz gdy jesteśmy w fazie Eksperymentalnej przechodzimy przez kolejne błędy i wersje gry (ci, którzy przeglądają steamdb wiedzą o co chodzi). Nowi testerzy zaznajomili się już ze wszystkimi obowiązkami. To był naprawdę ciężki tydzień, ale udało mi się znaleźć trochę czasu i wprowadzić nieco poprawek do folderów z elementami. Zmieniłem nazwy prawie wszystkich folderów z częściami Squadu, aby było to lepiej zorganizowane w menu. Zmieniłem fragment configów elementów, co powinno pomóc gdy mamy otwarte kilka zakładek w Notepadzie++.
Anthony (Rowsdower): Nie wierzę, że to już koniec miesiąca. Czas leci, prawda? Pamiętajcie o konkursie organizowanym przez nas i Couba, kończącym się 4 października. Polega on na tym, że musicie zrobić zapętlonego gifa. Czy ktoś z was chce być członkiem KSP-TV? Dajcie znać na PW!
Rogelio (Roger): Dokonywałem zmian w aktywach gry, które modelowałem z Maxem i Felipe. Myślę, że osiągnęliśmy już taki sam styl graficzny. Ostatnio zajmowałem się też naprawianiem błędów Maya. Wydawało mi się, że zniknęły shadery kilku części. Tak naprawdę, nie zniknęły, tylko shadery były źle dopasowane. Z innych wiadomości, to jestem naprawdę zadowolony z tego co dla was przygotowujemy. Ostatnio Dan połączył kilka modeli, i wyglądają naprawdę świetnie. Staramy się dopracowywać wszystko, aby było jak najlepsze.
Tłumaczenie Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘKorekta Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘLogo Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘPS.
450 post