• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97673 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 20 Wrz 2014, 13:39:08
Odpowiedź #180

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Mam nadzieję, że ta "tajemnicza" funkcja będzie przydatna, nie mogę się doczekać momentu, w którym ją ujawnią :D

Sob, 20 Wrz 2014, 14:37:52
Odpowiedź #181

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Squad oznajmił też, że ujawni czym jest tajemnicza funkcja w przyszłym tygodniu podczas Squadcastu.

Squadcast jest jeśli się nie mylę w czwartki w nocy, lub w piątki rano naszego czasu. Pozostaje poczekać +/- tydzień. W takim układzie nie dostaniemy nowej wersji w przyszłym tygodniu, lecz dopiero pod koniec września/na początku października.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #181 dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 14:37:52 »

Sob, 20 Wrz 2014, 15:08:53
Odpowiedź #182

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Linus? Mortimer? Walt? Przyda się w historyjkach, muszę sobie gdzieś to zapisać :)

Sob, 20 Wrz 2014, 15:30:34
Odpowiedź #183

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Squadcast jest jeśli się nie mylę w czwartki w nocy, lub w piątki rano naszego czasu.

Wczoraj sprawdzałem akurat godziny bo chciałem oglądać, ale stream u nas wypada między 2:00 a 3:00 rano w sobotę.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #183 dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 15:30:34 »

Sob, 20 Wrz 2014, 20:11:41
Odpowiedź #184

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
W takim razie mam stare dane, bo pamiętam, że kiedyś Squadcasty były w okolicach środka tygodnia.

Sob, 20 Wrz 2014, 23:29:09
Odpowiedź #185

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Jeszcze Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ od Maxmaps odnośnie eksplozji.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #185 dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 23:29:09 »

Nie, 21 Wrz 2014, 09:02:29
Odpowiedź #186

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Na poprzedniej stronie jest obszerny news dotyczący właśnie eksplozji i nowych kerbali w Budynku Administracyjnym, zakończony nieco krótszym gifem niż twój. Tak trudno przejrzeć stronę, 2 wstecz, żeby sprawdzić czy coś się nie duplikuje?

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Nie, 21 Wrz 2014, 10:25:40
Odpowiedź #187

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wkleiłem to specjalnie... dla mnie kilka obrazków jeden pod drugim to jednak "nie ten efekt" co sklejone razem...

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #187 dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 10:25:40 »

Nie, 21 Wrz 2014, 10:34:03
Odpowiedź #188

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie chcę offtopicu i kłótni, ale zjedź na dół spoilera w moim poprzednim poście.

Nie, 21 Wrz 2014, 10:42:50
Odpowiedź #189

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jest DROBNA różnica między kilkunastoklatkowym gifem a nagraniem z gry... nic się nie duplikuje.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #189 dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 10:42:50 »

Wto, 23 Wrz 2014, 17:06:57
Odpowiedź #190

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Zmiany w sprawie polskiego Devnote. Dostałem nowy plan zajęć, który sprawia, że mój weekend zaczyna się w piątek o 12:35. W związku z tym piątkowe Kerbalskie Wiadomości mają szansę pojawić się o godzinie 18 lub nawet 17. Zobaczę czy mi się to uda, jeśli nie, standardowo godzina 19.
« Ostatnia zmiana: Wto, 23 Wrz 2014, 17:13:00 wysłana przez JackRyanPL »

Pią, 26 Wrz 2014, 18:05:37
Odpowiedź #191

Offline Haker53535

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
W związku z problemami technicznymi, dzisiejsze wydanie Kerbalskich Wiadomości może się opóźnić. Przepraszam za trudności - JackRyanPL
« Ostatnia zmiana: Pią, 26 Wrz 2014, 18:07:51 wysłana przez Haker53535 »
Haker Technologies - Tworzymy lepszą przyszłośc

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #191 dnia: Pią, 26 Wrz 2014, 18:05:37 »

Pią, 26 Wrz 2014, 19:04:47
Odpowiedź #192

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil

Ze względu na czas ukazywania się polskiego tłumaczenia, część informacji może być nieatkualna

Kerbalskie Wiadomości - 26/09/2014 - Edycja "Walt nie robi niebieskiej kety"

Felipe (HarvesteR): Faza Eksperymentalna trwa, i jak zwykle staramy się, aby rzeczy które sprawdzamy, były bardziej stabilne i dopracowane. Aktualizacja wychwytywacza błędów okazała się nad wyraz przydatna. Błąd, przez nas określony jako błahy, dla testerów okazał się poważny i szybko trafił na szczyt tabeli, po czym go usunęliśmy. Czasami drobny problem dla nas, ma dla graczy ogromne znaczenie i w znacznym stopniu wpływa na grę.

Poza tym, większość pracy w tym i zeszłym tygodniu polegała na łataniu błędów i polerowaniu tego co już zaimplementowane. System Strategii oraz Budynek Administracyjny zostały ocenione przez testerów bardzo pozytywnie, ale muszę przyznać, że bardziej cieszę się z nowych części.

Muszę jednakże ostrzec, że kilka części z moda SP+ zastępuje stare modele i może się zdarzyć, że stary projekt będzie wyglądał dziwnie, lub moduły będą źle dopasowane. Nie zniszczy to save'ów, ale statki zawierające stare części nie będą wyglądały najlepiej dopóki ich nie przebudujemy. W większości przypadków zwykłe odpięcie i przypięcie modułu pomoże. Zdecydowaliśmy się na ten ruch, ponieważ nie warto zapychać pamięci starymi modelami części, które zostały zastąpione przez inne o tym samym zastosowaniu.

Jeśli chcecie się dobrze przygotować, polecam odzyskać wszystkie misje lotnicze. Części, które uległy zmianie to skrzydło delta C7, skrzydła trójkątne, małe oraz zwykłe powierzchnie kontrolne, niewielkie zmiany w sekcji zbiorników oraz kokpitu serii Mk1 oraz cała seria Mk2 została przemodelowana. Wiem, że trochę tego jest, ale uwierzcie, warto.

Alex (aLeXmOrA): W zeszłym tygodniu wziąłem pięciodniowy urlop aby pojechać do Queretaro i świętować Dzień Niepodległości Meksyku (16 września - "Fiestas Patrias ("Patriotyczne Święto")). To był naprawdę dobrze spędzony czas z rodziną. Bardzo tego potrzebowałem. Kiedy wróciłem do biura w zeszłą środę ustawiłem wszystko na migrację serwerów (podejście drugie) zaplanowaną na czwartkową noc. Niestety nie udało się nam. W tym tygodniu czyszczę bazę danych i robię raporty. Ponadto testuję stronę sklepową KSP.

Marco (Samssonart): Zarówno w zeszłym jak i tym tygodniu siedziałem głęboko w fazie ZJ oraz Eksperymentalnej. Na szczęście wypłynęło niewiele błędów, a nawet jakby, to nie były poważne. Przykładowo NavBall pojawiał się w dziwnych miejscach itp. Rzeczą, która okazała się trudniejsza niż się spodziewałem okazały się markery w NavBallu podczas IVA. Odkąd wszystkie wektory określają swoją pozycję na rotacji, to jest to inny mechanizm niż w NavBallu standardowym używanym podczas lotu. Musiałem przez to odkurzyć stare książki do matematyki.

Daniel (danRosas): Minął prawie miesiąc odkąd zacząłem prace nad aktywami do gry. Prace idą bardzo dobrze brnąc małymi kroczkami do ojczyzny Kerbali. Z innych rzeczy, pomagałem w przygotowaniach Kerbali, którzy będą pracowali w Budynku Administracyjnym.

Jeden z nich, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, o którego pyta @maehlum, będzie kimś w rodzaju "Wydałeś wszystko na dopalacze i przekąski?!". Interesujące było zajmowanie się jego twarzą, odkąd Kerbale mają zmarszczki i worki pod oczami. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ miała szare włosy (opierałem się na postaci Rogera Sterlinga z serialu Mad Men), ale po rozmowie z Felipe, doszliśmy do wniosku, że nie pasuje do reszty scenerii. Potem dodałem kilka detali, ale wyszło trochę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Trochę zbyt staro. Narodziło się interesujące pytanie: Jak starzeją się Kerbale? Jak wyglądają mięśnie na ich twarzach. Jak dotąd, nie widzieliśmy starzejących się Kerbali. Widzieliśmy jak mówią, śmieją się i płaczą. Jednakże trudno było w odpowiednim miejscu umieścić zmarszczki i inne detale. Jest jeszcze naukowiec, pomocnik Wernhera, który będzie zajmował się Nauką i Funduszami na badania, gdyż Wernher jest na to zbyt zajęty. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ jest najbardziej interesującym pracownikiem Budynku Administracyjnego (oczywiście nie ma on nic wspólnego z tym drugim Waltem, nie jest z tej samej branży, jednakże w jego aktach jest coś wspomnianego o niebieskim odczynniku czekającym na użycie). Jest on rzecznikiem prasowym lubiącym nosić kombinezon ochronny na spotkaniach,nie wiemy czy jest zarażony chorobą i chce uchronić przed nią Kerbalski gatunek, czy tylko coś sobie ubzdurał, czy po prostu dba o czystość na stanowisku pracy. Nosi on Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ strój NASA, z lekko zmienionym kolorem. Nie chcemy aby doszło do pomyłki kombinezonu ochronnego z kombinezonem kerbonatuów, i żeby Walt przypadkiem poleciał w kosmos!

Jim (Romfarer): W tym tygodniu zajmowałem się modyfikowaniem GUI i naprawianiem błędów. Pracowałem też nad możliwością zmiany wielkości Aplikacji Kontraktów w VAB i SPH. Dodałem też Aplikację Startową w Centrum Kontroli Lotów. Aplikacja Kontraktowa i System Wiadomości oraz wszystkie modyfikacje będą widoczne gdy będą dostępne. Jeśli chodzi o błędy, to naprawiłem jeden z nich, ujawniający się pod różnymi postaciami. Polegał on na tym, że klikając na panel wyboru flagi, klikało się jednocześnie na część.

Max (Maxmpas): Zajmowałem się głównie swoimi sprawami. Utrzymywałem kontakt z ludźmi na forum, FB i Reddicie, pilnowałem wielkiego projektu graficznego, pomagałem jak mogłem przy pracach nad aktualizacją. Film prezentujący zmiany jest już gotowy, pokochacie to co przygotowuje dla was grupa medialna.

Ted (Ted): Teraz gdy jesteśmy w fazie Eksperymentalnej przechodzimy przez kolejne błędy i wersje gry (ci, którzy przeglądają steamdb wiedzą o co chodzi). Nowi testerzy zaznajomili się już ze wszystkimi obowiązkami. To był naprawdę ciężki tydzień, ale udało mi się znaleźć trochę czasu i wprowadzić nieco poprawek do folderów z elementami. Zmieniłem nazwy prawie wszystkich folderów z częściami Squadu, aby było to lepiej zorganizowane w menu. Zmieniłem fragment configów elementów, co powinno pomóc gdy mamy otwarte kilka zakładek w Notepadzie++.

Anthony (Rowsdower): Nie wierzę, że to już koniec miesiąca. Czas leci, prawda? Pamiętajcie o konkursie organizowanym przez nas i Couba, kończącym się 4 października. Polega on na tym, że musicie zrobić zapętlonego gifa. Czy ktoś z was chce być członkiem KSP-TV? Dajcie znać na PW!

Rogelio (Roger): Dokonywałem zmian w aktywach gry, które modelowałem z Maxem i Felipe. Myślę, że osiągnęliśmy już taki sam styl graficzny. Ostatnio zajmowałem się też naprawianiem błędów Maya. Wydawało mi się, że zniknęły shadery kilku części. Tak naprawdę, nie zniknęły, tylko shadery były źle dopasowane. Z innych wiadomości, to jestem naprawdę zadowolony z tego co dla was przygotowujemy. Ostatnio Dan połączył kilka modeli, i wyglądają naprawdę świetnie. Staramy się dopracowywać wszystko, aby było jak najlepsze.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PS.
450 post
« Ostatnia zmiana: Pią, 26 Wrz 2014, 19:07:26 wysłana przez JackRyanPL »

Sob, 27 Wrz 2014, 05:04:52
Odpowiedź #193

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Cytuj
So what’s the secret feature? It isn’t the part rendered in this photo, though it is very nice. It’s actually destructible buildings!
Heh chyba każdy się tego spodziewał.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #193 dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 05:04:52 »

Sob, 27 Wrz 2014, 06:03:17
Odpowiedź #194

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Uwielbiam ludzi przychodzących po odkryciu kart z tekstem w stylu "no przecież to było oczywiste" :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.