Lud zadecydował! 25 osób chce tłumaczenie długie, 23 skrócone. W związku z tym jest to ostatnie Devnote na czas. Od września, nie wiem jak będę miał z czasem, więc możliwe, że będę tłumaczył dopiero w piątek. Pożyjemy zobaczymy. Na razie, nacieszcie swe oczy najnowszym Devnote!
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Dziennik developerski - 27/08/2014 - Postęp postępuje postępowo
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Felipe (HarvesteR): Zasadniczo skończyłem prace nad rzeczami nad którymi zajmowałem się w zeszłym tygodniu, lecz wciąż są one tajne. Przykro mi, ale teraz przechodzę do znacznie mniej sekretnej funkcji, a mianowicie, panelu Opcji Trudności. Ten panel będzie dostępny podczas rozpoczynania nowej gry (i możliwe też, że w opcjach już w grze) i pozwoli ustawić parametry wpływające na rozgrywkę, jak czy załoga się odradza czy też będzie ginęła permanentnie, lub cofanie lotu, będzie dostępne lub nie. Wyłączenie wszystkich opcji, sprawi, że gra stanie się bardziej brutalnym wyzwaniem. Brak możliwości odwrotu, jeśli coś pójdzie źle.
Sprawiłem, że panel działa i możliwe jest już ustawienie kilku parametrów. Dodatkowo dodaje to kilka innych rzeczy aby sprawić, że opcja "Ustawienia własne" pozwoli ustawić wszystkie parametry tak jak chcecie. Ponadto zaktualizowałem kod głównego menu. To nie powinno zmienić wiele na powierzchni, ale kod jest czystszy i łatwiejszy do obróbki, co jest zawsze dobrą rzeczą.
Alex (aLeXmOrA): Zmiany na stronie sklepowej KSP już zostały dokonane, ale jeszcze nie "żyją". Przeprowadziłem kilka ostatnich testów i czekam teraz na autoryzację na wypuszczenie ich. Ponadto, ustawiłem wszystko na migrację serwerów, która ma odbyć się w ten czwartek około 16 czasu polskiego, ponieważ, musimy przenieść dane do nowego centrum danych. To sprawi, że nasze strony będą niedostępne przez około 10 godzin, może więcej.
Mike (Mu): Implementowałem nowy system logowania, FlighLog, dla pojazdów i kerbali. Ostatni miał log kariery i obecnego lotu. FlightLog utwardzi drogę dla przyszłych dodatków do karbalskiej kariery, i da nam lepsze raporty nt. tego gdzie coś było i czego dokonało. Oczywiście cały system jest modowalny, pozwalający nad dodanie wydarzeń, więc moderzy mają miejsce do popisu.
Marco (Samssonart): Rdzeń transferu załogi jest już zaimplementowany, więc naprawiam błędy na powierzchni. Był jeden fajny, pozwalający na duplikację kerbali. Transferując kerbala, ustawcie go w EVA, po czym wróćcie do statku w którym się on znajdował. To był fajny błąd, ale muszę się go pozbyć. Oprócz tego, poprawiałem detekcję kliknięcia myszą na obiekt.
Daniel (danRossas): Działam w obrębie modelowania aktyw gry. Teraz jestem w 1/10 z 64 aktyw z listy. Zaplanowaliśmy pełen grafik, jest trudno, ale nie niemożliwie. Było ciekawie połączyć style 3 artystów, w celu wejścia we Wszechświat gry jak najbardziej.
Jim (Romfarer): W tym tygodniu "polerowałem" interface Budynku Administracyjnego. Głównie małe zmiany. Odkąd więcej szczegółów zostało ujawnionych podczas Kerbalcastu Maxa, przedstawię aktualizację misji, którą pokazałem w zeszłym tygodniu.
(Dalej jest nt. SSTM, czyli misji samolotem na Muna i problemach z nią związanymi. Nie tłumaczyłem tego, gdyż wydało mi się zbędne i nie związane z tematem. W skrócie, poprawił samolot, dodał więcej wlotów powietrza.)Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Jesus (Chuchito): Cześć wszystkim, wiem, że minęło trochę czasu od mojego ostatniego postu. Przez te dni instalowałem bibliotekę programistyczną w biurze, oraz kładłem kable, oraz planowałem relokację terminalu internetowego. Pracowałem też zmianami na serwerze KSPM.
Max (Maxmaps): Miałem całkiem fajną rozmowę podczas KerbalCastu, którego każdy powinien posłuchać, gdyż jest zabawny i uczy. Powinniście naprawdę, naprawdę posłuchać ostatniego wydania. Wytłumaczyłem czym będzie Budynek Administracyjny. Oprócz tego, opisywałem duży projekt nad którym pracują Roy i Dan. Z pomocą HarvesteRa napisałem artykuł opisujący wszystko co będzie w 0.25. Nowa wersja zbliża się do fazy testów.
Ted (Ted): W ciągu zeszłego tygodnia kontynuowałem pracę nad aplikacjami testerów. Wysłałem już część maili, ale wciąż zostało około 20. Ponadto testowałem razem z moją grupą, rzeczy, które mają dojść do KSP w przyszłości.
Anthony (Rowsdower): Ankieta o której mówiłem w zeszłym tygodniu, wciąż wymaga kilku rzeczy. Wybaczcie opóźnienie. Z innych wiadomości, mamy nowego członka KSP-TV. Zamierzam oficjalnie ogłosić to w przyszłości. Ponadto mam kilka konkursów dla was, pierwszy zostanie ogłoszony na początku września.
Rogelio (Roger): Wciąż modeluję nowe aktywa i eksperymentuję z teksturami, starając się osiągnąć lepsze rezultaty. Jest ciężko, gdyż każdy artysta ma inny styl, i trudno to zunifikować. Ale z każdym dniem jest łatwiej. Odkrywam nowe techniki malowania i osiągam dobre rezultaty. Ponadto zrobiłem poszukiwania nad magazynem w grach wideo, oświetleniem, nawet stare centrum kosmiczne było inspiracją.
Jeśli znajdują się jakiekolwiek błędy w tłumaczeniu, nielogiczności, literówki, proszę śmiało pisać do mnie na PW, złapać mnie na chacie, lub po prostu w poście poniżej napisać co jest nie tak.